Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

In legatura cu Honda: https://www.crash.net/motogp/feature/1001647/1/enigma-what-happened-perfect-new-honda

si https://www.motorcyclesports.net/articles/the-enigma-that-pol-espargaro-and-honda-try-to-understand

 

De remarcat raspunsul lui Pol cand a fost intrebat despre pneuri: 'Sorry, I don't want to talk about tyres because we've had problems in the past, so it's a bad option'

 

Concluziile le trage fiecare. Personal,cred ca problemele nu sunt atat la motocicleta, cat in alta parte. Dar subiectul pare sa fie tabu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 11 ore, danypop a spus:

Mult peste Honda. Ca rezultate,vezi Martin, Miller, Zarco și apoi vezi Marquez mare, Marquez mic, Pol și Taka.

 

Pai si care dintre pilotii Honda de mai sus este acum mai in forma decat pilotii Ducati?!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, xt600 a spus:

Personal,cred ca problemele nu sunt atat la motocicleta, cat in alta parte. Dar subiectul pare sa fie tabu.

 

eu latru aici ce se latra de la inceput: moto e noua si nu sunt date, nu sunt setari etc. 

pentru asta trebuie timp si ture.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inafara de Marquez cel mare nu vad de ce nu ar fi toți în formă, + - comparativ cu cei de la ducati

Acum 2 minute, frigider a spus:

 

eu latru aici ce se latra de la inceput: moto e noua si nu sunt date, nu sunt setari etc. 

pentru asta trebuie timp si ture.

 

Pentru asta sunt testele! Sau hai sa zicem o cursa, doua la începutul sezonului. Au trecut 5 și vine a6a și ei merg tot mai rau

Noua e și suzi, și ducati și Aprilia și ktm și yamaka și toți (inafara de suzi care are un pilot în fruntea clasamentului general) au câștigat /prins podiumuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma refeream strict la forma fizica, ci la ce pot arata ei ca piloti in cursa.

Toata lumea spune ca AM nu prea e pilot de MotoGP, Nakagami e pe faras de mult, si nu catre o echipa de client ca Miller, ci catre alte zari mai albastre. Pol n-a castigat niciodata in GP. MM e singurul dintre ei cu evidente probleme fizice.

In rest, pur si simplu sunt piloti mai slabi decat cei de la Ducati.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, danypop a spus:

Pentru asta sunt testele!

zicea MM ca in teste e mult cauciuc pe pista si e grip peste tot.

cum iti explici ca Honda era sus in teste si acum e jos?

Pol nu e Vin.

Sau cine o fi fost sus in teste.

Acum 30 minute, danypop a spus:

Noua e și suzi, și ducati și Aprilia și ktm și yamaka și toți

nup, niciuna nu e redesign.

 

aprilia anul trecut cred ca a fost redesign.

si uite cand a castigat prima cursa: dupa 1 sezon si 2-3 curse.

 

 

ok nu comparam honda cu aprilia dar intelegi tu ce vreau sa zic.

 

rabdare.

 

 

ce imi place e ca pana acum toti criticau honda ca "moto aia e doar pt mm" si acum oamenii au schimbat-o sa fie pt toti si tot nu e bine :) 

Acum 11 minute, TETEA. a spus:

MM e singurul dintre ei cu evidente probleme fizice.

teoretic nu mai are nimic, decat nervul ala optic sensibil care e problema daca pica in cap.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am spus tot timpul și am arătat rezultatele. Honda a avut cele mai bune rezultate în ultimii 10 ani. Nu contează cum era mobra, nu contează ca 2 ani nu a făcut nimeni nimic cu ea. Contează ca în ultimii 10 ani au spulberat pur și simplu concurența(cu ajutorul lui MM evident) Deci NU A FOST O GREȘEALĂ ca au "făcut o mobra doar pentru MM" (deși ma îndoiesc ca asta era planul sa facă o mobra DOAR pentru MM) Dar e clar ca îl asculți pe cel ce îți aduce rezultatele. Tre sa fii bătut rău în cap sa ii faci în contra celui ce îți aduce titluri mondiale. CHIAR CU RISCUL CA DACĂ SE ACCIDENTEAZĂ NU ÎȚI MAI ADUCE NIMENI NICI O VICTORIE! Suzi are un titlu chinuit, yamaka 2,ducati 0,etc.Honda cu "tâmpenia" lor au procedat cel mai corect/avantajos. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, frigider a spus:

teoretic nu mai are nimic, decat nervul ala optic sensibil care e problema daca pica in cap.

 

El zice altceva, la secunda 54: 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, xt600 a spus:

In legatura cu Honda: https://www.crash.net/motogp/feature/1001647/1/enigma-what-happened-perfect-new-honda

si https://www.motorcyclesports.net/articles/the-enigma-that-pol-espargaro-and-honda-try-to-understand

 

De remarcat raspunsul lui Pol cand a fost intrebat despre pneuri: 'Sorry, I don't want to talk about tyres because we've had problems in the past, so it's a bad option'

 

Concluziile le trage fiecare. Personal,cred ca problemele nu sunt atat la motocicleta, cat in alta parte. Dar subiectul pare sa fie tabu.

 

pai ati tot zis ca gumele sunt facute ba pentru Ducatti, ba pentru KTM, ba pentru francezul de la Yamaha. si totusi nu e un constructor sau un pilot care sa domine campionatul. deci se pare ca gumele nu sunt facute preferential pentru cineva anume. sunt niste gume ciudate la care unii se adapteaza mai bine si altii (HRC) mai deloc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, ioio_viola a spus:

De remarcat raspunsul lui Pol cand a fost intrebat despre pneuri: 'Sorry, I don't want to talk about tyres because we've had problems in the past, so it's a bad option'

eu nu prea inteleg ce vrea sa zica, sa ma lumineze cineva pls.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E adevarat ca Honda e noua, presupun ca in maxim 1-2 curse o sa inceapa sa performeze. In Europa nu cred ca se vor mai folosi cauciucurile alea vechi de 4 ani. Deci e posibil sa vedem din nou Honda fiind cea mai buna motocicleta de pe circuit (citandu-l pe Pol).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai problema e ca ei tot nu au mers bine si dupa alea 2 etape in care carcasa gumelor a fost diferita. comentariile despre performanta afectata de gume ar fi dupa ultimile 2 etape in care au fost folosite ultima versiune de gume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, ioio_viola a spus:

pai problema e ca ei tot nu au mers bine si dupa alea 2 etape in care carcasa gumelor a fost diferita. comentariile despre performanta afectata de gume ar fi dupa ultimile 2 etape in care au fost folosite ultima versiune de gume.

 

Pai atunci Pol nu stie ce spune (nu ma mir) cand afirma ca au cea mai buna mobra de pe grila, in urma testelor din presezon.

 Cert e ca Honda are deocamdata probleme. Si nu e de la cauciucuri. Daca sunt baieti destepti, intorc situatia inca din w-endul asta. Daca nu, parca-i vad iar pe forumisti aducand vorba de concesii...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, frigider a spus:

care era regula? sa nu ai podium pe uscat sau?

 

Sincer nu stiu, poate ne lamureste cineva mai informat.

Dar asta cu concesiile e mai mult o gluma, Honda nu e de concesii, pur si simplu au o mobra noua si le lipsesc pilotii competenti. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam greu sa primeasca concesii. daca am inteles eu bine de la comentatorii englezi trebuie 2 ani sa nu faci cele 6 puncte:

 

threshold of 6 Concession points.

Concession Points (3 for 1st, 2 for 2nd, 1 for 3rd) are the method by which manufacturers gain or lose access to a range of technical perks, designed to help those struggling to reach the podium.

 

-----

 

CONCESSION POINTS – MotoGP™ CLASS MANUFACTURERS

One consequence of the reduced number of events in 2020 meant it was possible for a non-concession manufacturer to gain concessions for 2021 based on results in just a few races. To address this issue the Commission agreed on the following change to the regulations:

- During the 2020 season concessions can only be lost, but not gained.
- Current regulations apply to the timing of the loss of concessions.
- All concession points gained during 2020 by concession manufacturers will continue to have a 2-year validity.

 

https://www.motogp.com/en/news/2022/04/06/have-aprilia-lost-concessions-after-their-termas-victory/413376

 

https://www.motorsport.com/motogp/news/honda-2022-concessions-podium-less-2021/6537171/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot scad zilele de test ar trebui sa lase optiunea ca motorul si aero finale sa fie decise dupa 2 sau 3 curse. sa vada mai bine echipele cum se comporta in cursa aceste noi modele. 

 

https://www.gpone.com/en/2022/04/28/motogp/motogp-tests-reduced-from-8-to-6-days-in-winter.html

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...