Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 11 minute, ioio_viola a spus:

pai problema e ca ei tot nu au mers bine si dupa alea 2 etape in care carcasa gumelor a fost diferita. comentariile despre performanta afectata de gume ar fi dupa ultimile 2 etape in care au fost folosite ultima versiune de gume.

 

Pai atunci Pol nu stie ce spune (nu ma mir) cand afirma ca au cea mai buna mobra de pe grila, in urma testelor din presezon.

 Cert e ca Honda are deocamdata probleme. Si nu e de la cauciucuri. Daca sunt baieti destepti, intorc situatia inca din w-endul asta. Daca nu, parca-i vad iar pe forumisti aducand vorba de concesii...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, frigider a spus:

care era regula? sa nu ai podium pe uscat sau?

 

Sincer nu stiu, poate ne lamureste cineva mai informat.

Dar asta cu concesiile e mai mult o gluma, Honda nu e de concesii, pur si simplu au o mobra noua si le lipsesc pilotii competenti. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam greu sa primeasca concesii. daca am inteles eu bine de la comentatorii englezi trebuie 2 ani sa nu faci cele 6 puncte:

 

threshold of 6 Concession points.

Concession Points (3 for 1st, 2 for 2nd, 1 for 3rd) are the method by which manufacturers gain or lose access to a range of technical perks, designed to help those struggling to reach the podium.

 

-----

 

CONCESSION POINTS – MotoGP™ CLASS MANUFACTURERS

One consequence of the reduced number of events in 2020 meant it was possible for a non-concession manufacturer to gain concessions for 2021 based on results in just a few races. To address this issue the Commission agreed on the following change to the regulations:

- During the 2020 season concessions can only be lost, but not gained.
- Current regulations apply to the timing of the loss of concessions.
- All concession points gained during 2020 by concession manufacturers will continue to have a 2-year validity.

 

https://www.motogp.com/en/news/2022/04/06/have-aprilia-lost-concessions-after-their-termas-victory/413376

 

https://www.motorsport.com/motogp/news/honda-2022-concessions-podium-less-2021/6537171/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot scad zilele de test ar trebui sa lase optiunea ca motorul si aero finale sa fie decise dupa 2 sau 3 curse. sa vada mai bine echipele cum se comporta in cursa aceste noi modele. 

 

https://www.gpone.com/en/2022/04/28/motogp/motogp-tests-reduced-from-8-to-6-days-in-winter.html

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, ioio_viola a spus:

daca tot scad zilele de test ar trebui sa lase optiunea ca motorul si aero finale sa fie decise dupa 2 sau 3 curse. sa vada mai bine echipele cum se comporta in cursa aceste noi modele. 

 

https://www.gpone.com/en/2022/04/28/motogp/motogp-tests-reduced-from-8-to-6-days-in-winter.html

 

E mai show daca mai bâjbâie unii sau alții sau de fapt toți.

 

Ies și mai ieftin ca bani..

Toată lumea câștigă.

Numai piloții nu :crack:

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, ioio_viola said:

daca tot scad zilele de test ar trebui sa lase optiunea ca motorul si aero finale sa fie decise dupa 2 sau 3 curse. sa vada mai bine echipele cum se comporta in cursa aceste noi modele.

 

Ar risca să scape bugetele de sub control. Deja s-au umflat datorită celor care investesc masiv - gen Ducati și KTM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, frigider a spus:

eu nu prea inteleg ce vrea sa zica, sa ma lumineze cineva pls.

Face referire la afirmatiile lui de acum cateva saptamani, cand arata cu degetul (si Pugi) catre pneurile aduse de Michelin (chipurile doar pentru rundele 2-3, dar in realitate nu mai stim ce aduc, deoarece subiectul pare ca a devenit tabu), care le-a dat peste cap set- up-ul. Este un alt fel de a spune ca, "da, pneurile sunt de vina, dar nu am voie sa dau din casa, pt. ca deranjez". Tind sa cred ca are dreptate, avand in vedere cat de tare s-au suparat boss-ii de la Michelin. Si este logic. In presezon motoreta avea grip excelent, facea timpu pe tur lansat si ritmul  de cursa. Si ca prin minune, toate astea au disparut, peste noapte. Cum nu cred ca atractia gravitationala a Lunii sau a galaxiei Andromeda le-a modificat, dintr-o data, distributia maselor, sasiul, etc, doar gumele sunt responsabile pentru transformarea "enigmatica" a RCV-ului. Mai mult, de aceleasi probleme se plang toti pilotii Honda, nu numai Pol. 

Acum 10 ore, ioio_viola a spus:

 

pai ati tot zis ca gumele sunt facute ba pentru Ducatti, ba pentru KTM, ba pentru francezul de la Yamaha. si totusi nu e un constructor sau un pilot care sa domine campionatul. deci se pare ca gumele nu sunt facute preferential pentru cineva anume. sunt niste gume ciudate la care unii se adapteaza mai bine si altii (HRC) mai deloc. 

Nu am zis noi, ci a spus-o cu subiect si predicat PEsp si intarit de Puig. Cu argumente. Treaba cu KTM a fost in 2020. 

Cat despre Yamaha, ea are problemele ei cronice: lipsa putere, lipsa grip, orice pneuri ar avea, nu mai conteaza. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, xt600 a spus:

In presezon motoreta avea grip excelent, facea timpu pe tur lansat si ritmul  de cursa. Si ca prin minune, toate astea au disparut, peste noapte. Cum nu cred ca atractia gravitationala a Lunii sau a galaxiei Andromeda le-a modificat, dintr-o data, distributia maselor, sasiul, etc, doar gumele sunt responsabile pentru transformarea "enigmatica" a RCV-ului.

Cred ca am gasit cauza pentru problemele lu‘ Vin. E Michelin.

Si el tot asa … in presezon a rupt, avea grip, facea timpi buni. Pe urma a venit sezonul si, ca prin minune, toate alea au disparut.

Nu poate sa fie coincidenta. Clar conspiratie frantuzeasca, aviz @ENEOS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Cat despre Yamaha, ea are problemele ei cronice: lipsa putere, lipsa grip

Q nu se plânge de grip, toți ceilalți o fac, așa ziceau englezii.

El putere vrea.

Daca stau să mă gândesc și eu vreau putere deci nu pot să l condamn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

Q nu se plânge de grip, toți ceilalți o fac, așa ziceau englezii.

El putere vrea.

Ceea ce vrea Q si ceea ce vor ceilalti, nu sunt lucruri care se contrazic neaparat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

22 minutes ago, danypop said:

 

Am venit aici să posez asta. Bombshell!

 

Exclus să fie glumă, autosport este site serios. Foarte ciudat anunțul totuși, în cazul în care erau în tratative să-l rețină pe Mir și tocmai ce l-au scos pe Suppo de la pensie. Sunt curios de explicații.

 

Implicațiile pe piața piloților sunt majore. Mir se va duce probabil la Repsol, Pol devine liber de contract, Quartararo va rămâne cel mai probabil la Yamaha, iar Morbidelli s-ar putea să zboare de la echipa oficială. Nici locurile lui Aleix sau Maverick nu mai sunt sigure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Chiar , nașpa și de Suppo ăla.

 

Ce sa mai zic frate?

Suzuki campioni?

Urat la KTM cu Petrux și celălalt dar mai urâtă asta.

Oare influențează negocierile lui Mir?

Practic alegi HRC sau te duci la coada la șomaj? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

21 minutes ago, PzKpfW said:

Sunt curios de explicații.

 

Oficial, covid + criza provocată de Putin.

 

19 minutes ago, frigider said:

Practic alegi HRC sau te duci la coada la șomaj? 

 

Este campion mondial, sunt sigur că-și găsește oricum un loc. Dacă nu la Repsol, Aprilia și Yamaha sigur sunt la coadă pentru serviciile lui. Nici Rins nu cred că va rămâne șomer, dar probabil că va ajunge la o echipă saltelit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...