frigider Postat Aprilie 28, 2022 Share Postat Aprilie 28, 2022 Acum 19 minute, PzKpfW a spus: Se referă la asta. Pai asta s a întâmplat o data, nu? Acum 10 minute, danypop a spus: Era vorba strict de gumele aduse în a2a și a3a rundă Sau hai, de 2 ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 28, 2022 Share Postat Aprilie 28, 2022 Acum 11 minute, ioio_viola a spus: pai problema e ca ei tot nu au mers bine si dupa alea 2 etape in care carcasa gumelor a fost diferita. comentariile despre performanta afectata de gume ar fi dupa ultimile 2 etape in care au fost folosite ultima versiune de gume. Pai atunci Pol nu stie ce spune (nu ma mir) cand afirma ca au cea mai buna mobra de pe grila, in urma testelor din presezon. Cert e ca Honda are deocamdata probleme. Si nu e de la cauciucuri. Daca sunt baieti destepti, intorc situatia inca din w-endul asta. Daca nu, parca-i vad iar pe forumisti aducand vorba de concesii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 28, 2022 Share Postat Aprilie 28, 2022 Acum 22 minute, TETEA. a spus: Daca nu, parca-i vad iar pe forumisti aducand vorba de concesii... care era regula? sa nu ai podium pe uscat sau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 28, 2022 Share Postat Aprilie 28, 2022 Acum 1 minut, frigider a spus: care era regula? sa nu ai podium pe uscat sau? Sincer nu stiu, poate ne lamureste cineva mai informat. Dar asta cu concesiile e mai mult o gluma, Honda nu e de concesii, pur si simplu au o mobra noua si le lipsesc pilotii competenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Aprilie 28, 2022 Share Postat Aprilie 28, 2022 cam greu sa primeasca concesii. daca am inteles eu bine de la comentatorii englezi trebuie 2 ani sa nu faci cele 6 puncte: threshold of 6 Concession points. Concession Points (3 for 1st, 2 for 2nd, 1 for 3rd) are the method by which manufacturers gain or lose access to a range of technical perks, designed to help those struggling to reach the podium. ----- CONCESSION POINTS – MotoGP™ CLASS MANUFACTURERS One consequence of the reduced number of events in 2020 meant it was possible for a non-concession manufacturer to gain concessions for 2021 based on results in just a few races. To address this issue the Commission agreed on the following change to the regulations: - During the 2020 season concessions can only be lost, but not gained. - Current regulations apply to the timing of the loss of concessions. - All concession points gained during 2020 by concession manufacturers will continue to have a 2-year validity. https://www.motogp.com/en/news/2022/04/06/have-aprilia-lost-concessions-after-their-termas-victory/413376 https://www.motorsport.com/motogp/news/honda-2022-concessions-podium-less-2021/6537171/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 28, 2022 Share Postat Aprilie 28, 2022 oricum nu ajung la concesii dar daca ajung - anul urmator direct campioni :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Aprilie 28, 2022 Share Postat Aprilie 28, 2022 daca tot scad zilele de test ar trebui sa lase optiunea ca motorul si aero finale sa fie decise dupa 2 sau 3 curse. sa vada mai bine echipele cum se comporta in cursa aceste noi modele. https://www.gpone.com/en/2022/04/28/motogp/motogp-tests-reduced-from-8-to-6-days-in-winter.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 28, 2022 Share Postat Aprilie 28, 2022 (editat) Acum 36 minute, ioio_viola a spus: daca tot scad zilele de test ar trebui sa lase optiunea ca motorul si aero finale sa fie decise dupa 2 sau 3 curse. sa vada mai bine echipele cum se comporta in cursa aceste noi modele. https://www.gpone.com/en/2022/04/28/motogp/motogp-tests-reduced-from-8-to-6-days-in-winter.html E mai show daca mai bâjbâie unii sau alții sau de fapt toți. Ies și mai ieftin ca bani.. Toată lumea câștigă. Numai piloții nu Editat Aprilie 28, 2022 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 28, 2022 Share Postat Aprilie 28, 2022 3 hours ago, ioio_viola said: daca tot scad zilele de test ar trebui sa lase optiunea ca motorul si aero finale sa fie decise dupa 2 sau 3 curse. sa vada mai bine echipele cum se comporta in cursa aceste noi modele. Ar risca să scape bugetele de sub control. Deja s-au umflat datorită celor care investesc masiv - gen Ducati și KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 28, 2022 Share Postat Aprilie 28, 2022 Sunt curios cum se simte la Ducati cand se apropie iar finalul de sezon și lipsesc niste puncte bune .. N as vrea sa #partikip la ședințele alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 28, 2022 Share Postat Aprilie 28, 2022 Acum 10 ore, frigider a spus: eu nu prea inteleg ce vrea sa zica, sa ma lumineze cineva pls. Face referire la afirmatiile lui de acum cateva saptamani, cand arata cu degetul (si Pugi) catre pneurile aduse de Michelin (chipurile doar pentru rundele 2-3, dar in realitate nu mai stim ce aduc, deoarece subiectul pare ca a devenit tabu), care le-a dat peste cap set- up-ul. Este un alt fel de a spune ca, "da, pneurile sunt de vina, dar nu am voie sa dau din casa, pt. ca deranjez". Tind sa cred ca are dreptate, avand in vedere cat de tare s-au suparat boss-ii de la Michelin. Si este logic. In presezon motoreta avea grip excelent, facea timpu pe tur lansat si ritmul de cursa. Si ca prin minune, toate astea au disparut, peste noapte. Cum nu cred ca atractia gravitationala a Lunii sau a galaxiei Andromeda le-a modificat, dintr-o data, distributia maselor, sasiul, etc, doar gumele sunt responsabile pentru transformarea "enigmatica" a RCV-ului. Mai mult, de aceleasi probleme se plang toti pilotii Honda, nu numai Pol. Acum 10 ore, ioio_viola a spus: pai ati tot zis ca gumele sunt facute ba pentru Ducatti, ba pentru KTM, ba pentru francezul de la Yamaha. si totusi nu e un constructor sau un pilot care sa domine campionatul. deci se pare ca gumele nu sunt facute preferential pentru cineva anume. sunt niste gume ciudate la care unii se adapteaza mai bine si altii (HRC) mai deloc. Nu am zis noi, ci a spus-o cu subiect si predicat PEsp si intarit de Puig. Cu argumente. Treaba cu KTM a fost in 2020. Cat despre Yamaha, ea are problemele ei cronice: lipsa putere, lipsa grip, orice pneuri ar avea, nu mai conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 28, 2022 Share Postat Aprilie 28, 2022 Și de aici mă văd tentat să speculez mai departe: 2 franțuji pe 1&2 duminică, bibendum francez, o fi frăția ciolanelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Aprilie 28, 2022 Share Postat Aprilie 28, 2022 Acum 37 minute, xt600 a spus: In presezon motoreta avea grip excelent, facea timpu pe tur lansat si ritmul de cursa. Si ca prin minune, toate astea au disparut, peste noapte. Cum nu cred ca atractia gravitationala a Lunii sau a galaxiei Andromeda le-a modificat, dintr-o data, distributia maselor, sasiul, etc, doar gumele sunt responsabile pentru transformarea "enigmatica" a RCV-ului. Cred ca am gasit cauza pentru problemele lu‘ Vin. E Michelin. Si el tot asa … in presezon a rupt, avea grip, facea timpi buni. Pe urma a venit sezonul si, ca prin minune, toate alea au disparut. Nu poate sa fie coincidenta. Clar conspiratie frantuzeasca, aviz @ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 28, 2022 Share Postat Aprilie 28, 2022 Yamaha negociază cu Miguel Oliveira. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 28, 2022 Share Postat Aprilie 28, 2022 Acum 2 ore, xt600 a spus: Cat despre Yamaha, ea are problemele ei cronice: lipsa putere, lipsa grip Q nu se plânge de grip, toți ceilalți o fac, așa ziceau englezii. El putere vrea. Daca stau să mă gândesc și eu vreau putere deci nu pot să l condamn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 28, 2022 Share Postat Aprilie 28, 2022 1 oră în urmă, frigider a spus: Q nu se plânge de grip, toți ceilalți o fac, așa ziceau englezii. El putere vrea. Ceea ce vrea Q si ceea ce vor ceilalti, nu sunt lucruri care se contrazic neaparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Aprilie 29, 2022 Share Postat Aprilie 29, 2022 https://m.gpone.com/en/2022/04/27/motogp/charte-there-will-be-no-more-miraculous-returns-there-are-no-madmen-here.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 29, 2022 Share Postat Aprilie 29, 2022 Acum 9 ore, danypop a spus: https://m.gpone.com/en/2022/04/27/motogp/charte-there-will-be-no-more-miraculous-returns-there-are-no-madmen-here.html Unde era nenea asta când s a accidentat mm prima oara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Mai 2, 2022 Share Postat Mai 2, 2022 https://www.autosport.com/motogp/news/suzuki-to-quit-motogp-at-the-end-of-2022/10268123/ Eu sper ca e o glumă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 2, 2022 Share Postat Mai 2, 2022 'Dăfaaaak... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 2, 2022 Share Postat Mai 2, 2022 Nașpa de Rins și Mir bafta lui că deja trage honda de el. Păcat și de Pol. Primul sezon pe moto pt MM și acum moto nouă.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 2, 2022 Share Postat Mai 2, 2022 22 minutes ago, danypop said: https://www.autosport.com/motogp/news/suzuki-to-quit-motogp-at-the-end-of-2022/10268123/ Eu sper ca e o glumă Am venit aici să posez asta. Bombshell! Exclus să fie glumă, autosport este site serios. Foarte ciudat anunțul totuși, în cazul în care erau în tratative să-l rețină pe Mir și tocmai ce l-au scos pe Suppo de la pensie. Sunt curios de explicații. Implicațiile pe piața piloților sunt majore. Mir se va duce probabil la Repsol, Pol devine liber de contract, Quartararo va rămâne cel mai probabil la Yamaha, iar Morbidelli s-ar putea să zboare de la echipa oficială. Nici locurile lui Aleix sau Maverick nu mai sunt sigure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 2, 2022 Share Postat Mai 2, 2022 Chiar , nașpa și de Suppo ăla. Ce sa mai zic frate? Suzuki campioni? Urat la KTM cu Petrux și celălalt dar mai urâtă asta. Oare influențează negocierile lui Mir? Practic alegi HRC sau te duci la coada la șomaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 2, 2022 Share Postat Mai 2, 2022 21 minutes ago, PzKpfW said: Sunt curios de explicații. Oficial, covid + criza provocată de Putin. 19 minutes ago, frigider said: Practic alegi HRC sau te duci la coada la șomaj? Este campion mondial, sunt sigur că-și găsește oricum un loc. Dacă nu la Repsol, Aprilia și Yamaha sigur sunt la coadă pentru serviciile lui. Nici Rins nu cred că va rămâne șomer, dar probabil că va ajunge la o echipă saltelit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 2, 2022 Share Postat Mai 2, 2022 Inflație de piloți... O sa mai scada niste salarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.