Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

Honda pare cea mai bună variantă pentru Mir. De văzut însă dacă face Yamaha vreo manevră contractuală să-l scoată pe Morbidelli (teoretic are contract până la sfârșitul anului viitor) de la echipa oficială.

ciudat ca sunt contracte dar nu sunt, manevre etc.

pentru noi e bine, pt pilotii care vin e bine, pt cei care pleaca nu e bine.

 

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 8 minute, frigider a spus:

pt pilotii care vin e bine, pt cei care pleaca nu e bine.

 

Hagi, tu esti mah?! 😂

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, TETEA. a spus:

 

Hagi, tu esti mah?! 😂

 

pe acolo pe undeva dar vezi?

zici ca esti semnat si te baga baietii in sedinta, intri semnat, iesi liber de contract. na c-am facut si-o rima.

clauze de reziliere, ceva bani acolo sa te mai calemzi putin dar loc in GP? de unde? ca nu prea mai sunt + e bataie mare pe ele.

 

e bine pt show pt ca aia care se zbat sunt zburati.

e o jungla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era o gluma.

Pana la urma Suzuki a declarat oficial ceva? Ca n-am mai urmarit. 

Si cum o dau la pace cu Dorna? Ca nu e asa usor. Cred ca vor plati pe clauze si amenzi mai mult decat ar fi cheltuit in doi ani de curse...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, TETEA. said:

Pana la urma Suzuki a declarat oficial ceva?

 

Încă nu, dar este normal. Toată săptămâna trecută a fost liberă în 🇯🇵

 

Săptămâna asta se vor face probabil comunicări oficiale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.motorsportmagazine.com/articles/motorcycles/motogp/theres-less-and-less-overtaking-in-motogp-and-thats-a-problem

 

Here’s an interesting fact about yesterday’s Spanish Grand Prix at Jerez: if it hadn’t been for Marc Márquez there would’ve been only one overtaking manoeuvre among the top seven after the first of the 25 laps.

....

MotoGP owners Dorna have spent the last dozen years rewriting the technical rules to narrow the gap between the fastest and slowest bikes, by making all the bikes basically the same, with 81mm-bore four-cylinder engines, same-for-everyone electronics and same-for-everyone tyres. The gap is now much, much narrower than it’s ever been, which is why the racing is closer than it’s ever been.

...

The downforce aero also makes overtaking difficult because the motorcycles now create such a large vacuum in their wake that it’s impossible for a rider to brake behind another rider, because there’s no air resistance helping him to stop and he’s got no downforce on the front tyre. Plus there’s dirty air too, washing around either side of the vacuum. All in all, this makes it difficult for riders to get close enough to set up a pass on the brakes.

....

So what should Dorna do? I’m no expert but perhaps they should get MotoGP’s director of technology Corrado Cecchinelli working on CFD (computer-flow dynamics) programmes and in wind tunnels, trying to write new aero rules that allow enough downforce to keep the front wheel in contact with the ground at high speed, but not so much that getting close enough to a motorcycle to try an overtake becomes extremely different.

Also, Michelin needs to improve its front tyre. The French company is working on a new front that’s less sensitive to heat and pressure changes but this might not be ready until 2024 or 2025.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 49 minute, ioio_viola a spus:

The downforce aero also makes overtaking difficult because the motorcycles now create such a large vacuum in their wake that it’s impossible for a rider to brake behind another rider,

pai cand depasesti nu iesi langa om? franezi in spate daca ramai cu el. avantaj probabil la aspiratie daca zice ca "nu e aer"? adica nu e numai dezavantaj.

ok dirty air poate e o problema cand iesi langa? habar nu am.

 

sunt circuite "1 line" dar sunt si alte circuite unde poti avea mai multe trase intr-o curba.

Deci nu cred ca e panica, circuitul asta se stia ca e greu de depasit pe el.

 

Chiar sunt curios daca doar depasirile alea au avut loc in cursa - MM si AE - suna SF rau.

 

 

 

s-a panicat si baiatul asta ca trebuia sa mai faca niste trafic.

 

nu s-a uitat si el la cursele din SUA cu MM venind de pe ultimul pe 6 sau cat a fost si la fel Rins - ultimul pe 23 si a terminat pe 4 parca?

 

hai sa scriem repede articol ca nu sunt depasiri :crack:

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jarvis spune că îl ia considerare pe Razgatlıoğlu pentru anul viitor în MotoGP. Va participa la un test luna viitoare pe M1. Dar nu-i poate oferi decât un contract de uzină într-o echipă satelit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Dar nu-i poate oferi decât un contract de uzină într-o echipă satelit.

Cine a făcut manevra asta prima oara?

Ceva mi spune că Ducati? 

Ei sunt cam primii la orice :grinbandit:

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Jarvis spune că îl ia considerare pe Razgatlıoğlu pentru anul viitor în MotoGP. Va participa la un test luna viitoare pe M1. Dar nu-i poate oferi decât un contract de uzină într-o echipă satelit.

Când a venit Q la Yamaha - de unde a venit?

Concura pe vreundeva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, ioio_viola a spus:

 

MotoGP owners Dorna have spent the last dozen years rewriting the technical rules to narrow the gap between the fastest and slowest bikes

 

Acum 11 ore, ioio_viola a spus:

The downforce aero also makes overtaking difficult 

Problema depasirilor in MotoGP nu este de ieri, de azi.. e o problema care dureaza de ani de zile. Este drept, cauzele s-au modificat. 

 

Dorna a pierdut ani de zile sa egalizeze performantele motocicletelor si a dat cu piciorul la totul cand a inchis ochii la "inovatiile" lui JiJi. De ani de zile spun ca in momentul in  care Dorna a permis elementele aero pe motocicletele de GP, a lasat deschisa o cutie a Pandorei. Acum nu stie cum sa o inchida.

 

Acum 10 ore, frigider a spus:

 avantaj probabil la aspiratie daca zice ca "nu e aer"? adica nu e numai dezavantaj

Degeaba reusesti un top speed superior la aspiratie, la finalul liniei drepte tot trebuie sa opresti motocicleta, nu? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le0pard are showing significant interest in some newly available MotoGP seats with Aprilia possibly also eyeing them up to have a satellite team, could this become a reality?

 

in alta ordine de idei, se pare ca sunt cativa piloti care sunt investigati ca ar fi avut presiunea pneuli sub cea stabilita de regulament. 
speculatii sunt la ducati care au mai fost prinsi odata cu presiune sub limita inferioara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, damager a spus:

 

in alta ordine de idei, se pare ca sunt cativa piloti care sunt investigati ca ar fi avut presiunea pneuli sub cea stabilita de regulament. 
speculatii sunt la ducati care au mai fost prinsi odata cu presiune sub limita inferioara.

 Din nou Ducati... Oare de ce nu ma surprinde?? 

 

Postez aici pentru ca nu stiu daca Iorghe a avut topic Fan Club ;) :  https://www.gpone.com/en/2022/05/09/motogp/lorenzo-admits-that-if-he-had-won-with-ducati-before-mugello-he-would-maybe-still?refresh_ce

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Dorna a pierdut ani de zile sa egalizeze performantele motocicletelor si a dat cu piciorul la totul cand a inchis ochii la "inovatiile" lui JiJi.

Problema depășirilor poate bine și de la vitezele prea mari?

 

Acum 2 ore, xt600 a spus:

 

Degeaba reusesti un top speed superior la aspiratie, la finalul liniei drepte tot trebuie sa opresti motocicleta, nu? 

Presupun că frânezi mai devreme dar apuci sa te bagi in față?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, damager said:

in alta ordine de idei, se pare ca sunt cativa piloti care sunt investigati ca ar fi avut presiunea pneuli sub cea stabilita de regulament. 

 

Nu este o investigație oficială până cineva nu face o plângere formală. Iar acolo există un gentleman's agreement se pare. Mat Oxley explică situația în detaliu.

 

6 hours ago, xt600 said:

Din nou Ducati... Oare de ce nu ma surprinde?? 

 

Nu este vorba doar de Ducati (Bagnaia și Martín), relax.

 

Two other riders had illegally low tyre pressures. Alex Rins’ front was under the minimum for 14 laps as was Andrea Dovizioso’s rear.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, damager a spus:

.

eu nu inteleg ceva:

merg toti pe aceleasi cauciucuri. nu e destul de restrictiv deja?

 

de ce e o presiune minima?
de ce nu e si una maxima? Sau e?

 

de ce nu lasi omu sa mearga cum vrea cu cauciucurile puse la dispozitie? pericol de accident sau ce?

 

urmeaza probabil si sectoare cu limita de viteza?

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da da,și mașina de poliție cu radar pe liniile drepte.🤦

 

Probabil producătorul le impune limita minima sa nu se trezească cu vreo dejantare miraculoasa și apoi cu anulare contract.🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, SMF a spus:

Probabil producătorul le impune limita minima sa nu se trezească cu vreo dejantare miraculoasa și apoi cu anulare contract.🤔

pai si baietii astia de se dau cu GPuri de multi ani de zile asa inapti sa fie incat sa puna o presiune atat de mica sa zboare cauciucul? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

 

Nu este vorba doar de Ducati (Bagnaia și Martín), relax.

 

Two other riders had illegally low tyre pressures. Alex Rins’ front was under the minimum for 14 laps as was Andrea Dovizioso’s rear.

Sunt piloti DUCATI!!! Chiar iti asteptam reactia. Si este exact asa cum banuiam... Cum ar zice Caragiale, "O sotietate fare prentipuri, carevasazica nu le are.. " :crack:

Acum 41 minute, frigider a spus:

 

de ce e o presiune minima?
de ce nu e si una maxima? Sau e?

Cu siguranta exista niste ratiuni de ordin tehnic, de securitate, etc. Chiar si fara ele, asta este regulamentul si trebuie respectat. Fara gentlemen's agreement, fara scuze ca folosesc senzori diferiti, etc, etc... Cifrele oficiale sunt (sau ar trebui sa fie) cele citite de organizator/directia de cursa. Ducati, Suzuki si cine o mai fi, ar trebui sa se alinieze la aceste satndarde. Aici este o alta portita speculata de sobolanul ala de Jiji... Mizer caracter are omul asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, xt600 a spus:

Sunt piloti DUCATI!!!

rins e la suzuki.

dovi e la yamaha.

Acum 22 minute, xt600 a spus:

asta este regulamentul si trebuie respectat.

normal, dar sunt curios de ce trebuie una minima.

maxima zici sa nu bubuie.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, frigider a spus:

pai si baietii astia de se dau cu GPuri de multi ani de zile asa inapti sa fie incat sa puna o presiune atat de mica sa zboare cauciucul? 

Băieții ar risca pt niște sutimi de secundă în minus. 

@frigider, o presiune mai mică duce la creșterea temperaturii datorită deformării pneului și implicit a riscului ca acesta să cedeze. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, frigider a spus:

rins e la suzuki.

dovi e la yamaha.

 

normal, dar sunt curios de ce trebuie una minima.

 

Da colegu, Yamaha, Suzuki, Ducati, TOTI trebuie sa respecte acelasi regulament! Coincidenta este, ca de fiecare data intre contravenienti se regaseste Ducati. 

In alta ordine de idei, daca Jiji isi trimite pilotii pe circuit cu presiune sub limita minima admisa (iar noi ne minunam din fata televizoarelor cat de tari sunt motocicletele Ducati, ce grip "are" ele, ce acceleratie, ce top speed, ce complete "este" ele), normal ca nici ceilalti nu or fi prosti sa nu faca la fel, odata ce s-au prins de manareala. 

 

Pentru clarificare, citeste articolul lui Oaxley. Acolo spune clar, ca este valoare minima impusa de producatorul de pneuri, pentru safety. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 45 minute, ENEOS a spus:

Băieții ar risca pt niște sutimi de secundă în minus. 

@frigider, o presiune mai mică duce la creșterea temperaturii datorită deformării pneului și implicit a riscului ca acesta să cedeze. 

asa este, vezi cazul lui Q care s-a dat fara protectia de piept.

trebuia steag negru.

 

are sens ce zici.

 

e totusi ciudat ca echipele masoara presiunea altfel decat arbitrii.

Acum 52 minute, xt600 a spus:

Da colegu, Yamaha, Suzuki, Ducati, TOTI trebuie sa respecte acelasi regulament! Coincidenta este, ca de fiecare data intre contravenienti se regaseste Ducati. 

In alta ordine de idei, daca Jiji isi trimite pilotii pe circuit cu presiune sub limita minima admisa (iar noi ne minunam din fata televizoarelor cat de tari sunt motocicletele Ducati, ce grip "are" ele, ce acceleratie, ce top speed, ce complete "este" ele), normal ca nici ceilalti nu or fi prosti sa nu faca la fel, odata ce s-au prins de manareala. 

 

Pentru clarificare, citeste articolul lui Oaxley. Acolo spune clar, ca este valoare minima impusa de producatorul de pneuri, pentru safety. 

eu inteleg ca toti o cam fac.

trebuie pus piciorul in prag + s-a permis din moment ce sunt ani(?) de zile de unu masoara cu ruleta, altul cu sublerul.

 

asta cu "jigodie" plm, tre sa tragi de reguli la maxXx pentru orice avantaj.

ducati pare cea mai deschisa la nou si experimente, shape shifter etc. tocmai pt ca nu a mai castigat de mult :D 

e bine ca se dezvolta tehnologii dar nasol ca duce costurile in sus.

 

o sa vezi, peste 5-10 ani la semafor unu cu glezne goale cum la semafor coboara spatele sa ii dea blana cand se face verde si o sa iti aduci aminte ca Ducati a "inventat" asta.

atunci o sa intelegi sa apreciezi :grinbandit:

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

Alex Rins’ front was under the minimum for 14 laps as

Presiunea poate fi monitorizată live, nu?

Ok se și stochează acolo și poate fi verificată oricând.

 

Îmi imaginez că dacă se vrea se poate face să apară pe bord steag negru când presiunea sau orice alt parametru nu e in limite legale.

 

E dubios că tine se siguranță și totuși nu se impune cu măsuri drastice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, frigider a spus:

 

e totusi ciudat ca echipele masoara presiunea altfel decat arbitrii.

 

eu inteleg ca toti o cam fac.

 

asta cu "jigodie" plm, tre sa tragi de reguli la maxXx pentru orice avantaj.

 

o sa vezi, peste 5-10 ani la semafor unu cu glezne goale cum la semafor coboara spatele sa ii dea blana cand se face verde si o sa iti aduci aminte ca Ducati a "inventat" asta.

atunci o sa intelegi sa apreciezi :grinbandit:

Ala este textul lui Jiji.. Atunci cum se face ca unii respecta valorile din regulament, iar altii nu? Jiji are mereu argumente, niciodata nu se face vinovat de nimic, el este virgina. Dupa cum observi, dintre toti vinovatii, doar el a iesit cu justificari prin presa, pana acum. 

 

Nu, tocmai asta spun si cei intervievati de Oaxley, ca sunt unii care respecta litera si spiritul regulamentului si unii care il ocolesc. 

 

NU! Regulamentul trebuie aplicat, nu tras de el si interpretat dupa bunul plac. Marea problema este ca regulamentul MotoGP este un mare rahat... este plin de gauri, care permit asemenea derapaje. 

 

Sigur iti vei aduce aminte, cand vei vedea cat costa o asemenea motocicleta.. ;) . Glumesc. Putin probabil sa ajunga in strada "inventiile" astea... Doar daca Ducati vrea sa isi aduca inca un prototip in WSBK si va trebui sa il omologheze ca bicla de strada. Nu ar fi prima data. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...