Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

La 14.01.2023 la 8:20, Method a spus:

Eexact.Am vazut si eu zilele trecuta "stirea" asta,m-a bufnit rasul.Pernat mai iese o data la 2-3 luni cu o stire "bomba" pe care nici cei care o publica nu o cred dar da bine la ratinguri - click-bait.Povestile lui nici copii de tatza nu mai prostesc.

Sa il compari pe Iannone la 35 de ani cu Rossi la 35 de ani e hilar.Iannone a avut un high atunci cand era la Ducati,dar alte echipe nu stiu daca si l-ar fi dorit ca avea multe fitze in program si nu era un pilot constant,chiar daca era rapid.Atunci era rapid.Acum...de cand n-a mai concurat Iannone?Dupa 3-4 ani de clubbing si curvasareala...la 35 de ani...clar e rapid,sigur ca da.Probabil primii 5 din moto2 ii vor da 2-3s/tur lejer. Clar,se vor alinia echipele atza sa il aduca in gp.Yeah,right.

Iannone si Fenatti - cele 2 mari sperante italiano vero. :crack:

 

 

Niciodata sa nu il subestimati pe Gigi.

 

Deci - nu-l subestimati pe Gigi.Sunt convins ca daca MM l-ar aborda n-ar zice nu.

 

Bagnaia,Bestia sunt amandoi piloti ff buni (la ora actuala desi Bagnaia are un campionat,parca il vad mai bun pe Bestia - preferinta personala cred),dar nu se compara cu Marquez.

 

 

:agree:Iannone a fost un mare talent, daca ar fi fost si un profesionist pe masura talentului, acum am fi vorbit de un campion, dar nah... cluburile si curvele au cantarit mai greu decat cariera.  In momentul de fata, dupa 3 ani de stat pe bara, Iann nu poate fi nici un pilot de teste eficient.  Un an de stat in afara competitiei este mult, 3-4 sunt o eternitate. Cat despre Pernat, vorba colegului Panzer, este un bufon de tabloide. Desigur, afirmatiile lui nu sunt gratuite, in calitate de manager al lui Iann, incearca sa ii gaseasca un ghidon, insa ma tem ca nici in WSBK nu prea are unde merge. Singura lui sansa sa isi reia cariera de pilot ar fi sa gaseasca un contract in BSB sau Moto America si daca da rezultate bune, sa incerce o intrare in WSBK. Dar asta este teorie.. in practica nu prea il mai vad la nivel mondial, decat daca face cine stie ce minuni Pernat.. 

 

MM este inca un pilot atractiv pentru orice echipa, deci nu ar trebui sa il contacteze el pe Jiji. Jiji, daca  i se ofera posibilitatea sa il aduca, ii va face loc la echipa de uzina fara discutii.  Deci nu il subestimam... doar este eminenta cenusie a campionatului. In plus, sa nu uitam ca MM are contract inclusiv pentru sezonul 2024. Bag are si el pana in 2024 iar Bestia nu stiu exact, dar parca se vorbea de un contract doar pe un an, la echipa de uzina. In cel mai bun caz, are si el contract pana in 2024, deci nu va fi nici o problema ca sa i se faca loc dupa sezonul 2024.  Nici unul dintre cei doi nu sunt piloti de calibrul lui MM. 

So... venirea lui MM la Ducati, ar fi cat se poate de logica. O surpriza totala ar fi daca Yamaha ar face o miscare cu MM, dar din pacate nu il duce mintea pe Jarvis pana acolo. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 6 minute, frigider a spus:

nu se mai poate acum cu 3 moto de uzina ? :) 

problem solved.

Nu, nu se poate. Dar asa cum spuneam, dupa 2024 (cand i se termina si lui contractul) se poate elibera un loc. Daca vrea sa plece dupa sezonul 2023, este mai greu,  insa nu stiu care este situatia contractuala a lui Bastianini. Unul sau doi ani de contract?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Nu, nu se poate. Dar asa cum spuneam, dupa 2024 (cand i se termina si lui contractul) se poate elibera un loc. Daca vrea sa plece dupa sezonul 2023, este mai greu,  insa nu stiu care este situatia contractuala a lui Bastianini. Unul sau doi ani de contract?

Văd că pe net unii zic 2 ani.

Screenshot_2023-01-15-21-19-28-44_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Alte articole sunt vagi și scriu "începând cu 2023" dar nu și până când

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Brivio despre feeling-ul pilotului in procesul de dezvoltare a motocicletei: https://www.crash.net/motogp/news/1018822/1/secrets-bike-development-rider-s-feeling-judgement-not-enough

Acum 7 minute, frigider a spus:

Văd că pe net unii zic 2 ani.

Screenshot_2023-01-15-21-19-28-44_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Alte articole sunt vagi și scriu "începând cu 2023" dar nu și până când

Cred ca acum il putem crede pe Pernat, managerul lui Bastianini: "The contract expires at the end of 2024. If he makes first, second or third, his salary triples.” https://www.crash.net/motogp/news/1018726/1/explained-bastianini-s-salary-incentive-beat-bagnaia

Deci putem spune cu siguranta ca are contract pe doi ani.

Primele impresii ale lui Rins despre Honda: https://www.motorsport.com/motogp/news/rins-didnt-think-honda-was-such-a-bad-bike-after-first-motogp-test-with-lcr/10417690/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si o statistica intresanta  de vanzari :

 

 

Lider al vânzărilor după 11 luni este Honda, cu 217.791 unități (-3,4%), urmat de Piaggio cu 151.496 unități (-3,%), Yamaha cu 146.362 unități (-6,6%) și BMW cu 101.438 unități (-4,7%).

La nivel de marcă cea mai bună performanță revine producătorului Aprilia, cu 33.624 unități, ceea ce reprezintă o creștere spectaculoasă de +49,6%, urmată de Zontes cu +41,3% și Royal Enfield cu +36,6%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele mai bune cifre sunt de departe ale celor de la BMW. Deși au și modele mai mici/accesibile, majoritatea sunt scumpe, cu valoare adăugată importantă (i.e. profit mare). Probabil și motivul principal pentru care nu investesc serios în motorsport (valabil și la auto defaltfel): vând foarte bine și fără.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Cele mai bune cifre sunt de departe ale celor de la BMW. Deși au și modele mai mici/accesibile, majoritatea sunt scumpe, cu valoare adăugată importantă (i.e. profit mare). Probabil și motivul principal pentru care nu investesc serios în motorsport (valabil și la auto defaltfel): vând foarte bine și fără.

Vand la europeni ca sunt cei mai usor de prostit.Si pe datorie.Si preturi nesimtite.

In afara Europei vand kaka maka.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Cele mai bune cifre sunt de departe ale celor de la BMW. Deși au și modele mai mici/accesibile, majoritatea sunt scumpe, cu valoare adăugată importantă (i.e. profit mare). Probabil și motivul principal pentru care nu investesc serios în motorsport (valabil și la auto defaltfel): vând foarte bine și fără.

Cele mai bune cifre la are Ducati, doar ca nu a intrat in top-ul asta ca ei vand mai putina bucati, dar ci marja mai mare de profit.

2022 a fost cel mai bun an pt ducati, au vandut peste 33.000 de bucati, pe primul loc fiind multistrada, o porcarie se motoreta in clasa ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, damager a spus:

Cele mai bune cifre la are Ducati, doar ca nu a intrat in top-ul asta ca ei vand mai putina bucati, dar ci marja mai mare de profit.

2022 a fost cel mai bun an pt ducati, au vandut peste 33.000 de bucati, pe primul loc fiind multistrada, o porcarie se motoreta in clasa ei.

Peste 60.000 https://www.google.com/amp/s/blog.motorcycle.com/2023/01/11/manufacturers/ducati/ducati-says-2022-was-its-best-sales-year-ever/%3famp

Interesant e că în anii trecuți Panigale(adunate toate modelele) ,a fost cel mai vândut superbike din lume...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, damager a spus:

si o statistica intresanta  de vanzari :

 

 

Lider al vânzărilor după 11 luni este Honda, cu 217.791 unități (-3,4%), urmat de Piaggio cu 151.496 unități (-3,%), Yamaha cu 146.362 unități (-6,6%) și BMW cu 101.438 unități (-4,7%).

La nivel de marcă cea mai bună performanță revine producătorului Aprilia, cu 33.624 unități, ceea ce reprezintă o creștere spectaculoasă de +49,6%, urmată de Zontes cu +41,3% și Royal Enfield cu +36,6%.

Banuiesc ca statistica asta se refera la vanzarile din Europa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, damager a spus:

si o statistica intresanta  de vanzari :

 

 

Lider al vânzărilor după 11 luni este Honda, cu 217.791 unități (-3,4%), urmat de Piaggio cu 151.496 unități (-3,%), Yamaha cu 146.362 unități (-6,6%) și BMW cu 101.438 unități (-4,7%).

Toti sunt pe minus sa inteleg fata de anul trecut?

Acum 5 ore, Le Mertois a spus:

Interesant e că în anii trecuți Panigale(adunate toate modelele) ,a fost cel mai vândut superbike din lume...

Ei asta ar fi interesant sa vedem - o statistica pe vanzarile de miare etc.Worldwide.Atunci cred ca ne-am elucida despre multe decizii ale constructorilor care acum ni se par cel putin ciudate.

 

Acum 14 ore, PzKpfW a spus:

Cele mai bune cifre sunt de departe ale celor de la BMW. Deși au și modele mai mici/accesibile, majoritatea sunt scumpe, cu valoare adăugată importantă (i.e. profit mare). Probabil și motivul principal pentru care nu investesc serios în motorsport (valabil și la auto defaltfel): vând foarte bine și fără.

True that.BMW e un brand in sine e all-known pe tot globul si are si un aer sportiv.Tot ce fac ei e sa mai sponsorizeze "de pe margine" anumite competiii cum e si motogp'ul.Sunt convins ca au calculat treaba foarte bine.Si iata ca le merge - vanzarile sunt ok (pt marimea lor) : nu stiu pe piata moto,dar pe piata auto,bmw desi e un brand recunoscut mondial are un market share undeva la 3%,deci probabil marii VW,Toyota,Ford si GM nici nu il percep ca si competitie.

Btw,vis-a-vis de piata auto,iata ca s-a spart si bubble'ul preturilor umflate ale auto second din sua si dimpreuna cu el si bubble'ul Tesla.Foarte interesanta dinamica - e de fapt logic - dobanzile crescute implica scaderea credit'ului din piata care antreneaza toate aceste bubble bursts.

La 14.01.2023 la 19:03, PzKpfW a spus:

...el ar prefera să primească o motocicletă bună și să rămână la HRC unde este semi-zeu. Iar discursul amenințător pe care-l are acum reprezintă mai mult o modalitate de a pune presiune pe Honda decât o posibilitate serioasă.

Si eu cred la fel.Presa (si noi spectatorii) il tot da plecat cand in stanga cand in dreapta - sunt posbilitati si de asa ceva,insa realist el cred ca pune presiune pe HRC.Ceea ce nu e un lucru rau.

Insa pe partea cealalta,daca nu exista progres in 2023 si in 2024 o moto avion,eu cred ca va pleca.Cu toata zeificarea.

 

FIRST LOOK: 2023 Monster Yamaha MotoGP colours

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, Method a spus:

Ei asta ar fi interesant sa vedem - o statistica pe vanzarile de miare etc.Worldwide.Atunci cred ca ne-am elucida despre multe decizii ale constructorilor care acum ni se par cel putin ciudate.

2019 și 2020 e sigur, am găsit aici https://www.google.com/amp/s/www.zigwheels.com/news-features/news/ducati-panigale-becomes-the-worlds-bestselling-superbike/36861/%3fis_amp=1, în rest, pe ultimii doi ani nu știu, am citit totuși ceva titluri de genu și pentru 2021, am citit titlu' și am trecut peste😅...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 hours ago, damager said:

Cele mai bune cifre la are Ducati, doar ca nu a intrat in top-ul asta ca ei vand mai putina bucati, dar ci marja mai mare de profit.

 

Asta este valabil și pentru BMW. Au câteva modele mai ieftine (2-3 scutere + G 310) dar în rest sunt doar motociclete de peste 10.000€, cu multe peste 20 de mii. Iar cifrele pe care le ai sunt probabil pentru Europa (sau o parte a lumii). Anul trecut, BMW Motorrad au avut vânzări globale de aproape 200.000 de unități. Anul ăsta posibil să fie puțin pe minus (nu cred că au publicat încă cifrele?), dar sigur sunt cu mult peste Ducati (vreo 61.000 de motociclete global) - chiar dacă italienii sunt în continuare pe creștere.

 

28 minutes ago, Method said:

Ei asta ar fi interesant sa vedem - o statistica pe vanzarile de miare etc.Worldwide.Atunci cred ca ne-am elucida despre multe decizii ale constructorilor care acum ni se par cel putin ciudate.

 

Acum 1 sau 2 ani, Ducati vindea vreo 8000 de modele Panigale dintre care aproximativ 6000 de Panigale V4 - și era cel mai bine vândut superbike la nivel global. Cam acolo sunt cifrele. Nasturi. Nu se (mai) face profit din gama asta. Sunt doar modele de vitirină care aduc clienți în showroom.

 

12 hours ago, damager said:

pe primul loc fiind multistrada, o porcarie se motoreta in clasa ei.

 

Nu prea e porcărie, a venit cu multe noutăți: electronică top, radare (primul model cu două), intervale de service (foarte) lungi, etc. Personal nu cred că i se potrivește motorul, dar asta e treabă de gust. Faptul că s-a vândut în număr mare în ciuda unui preț exorbitant (era vreo 25 de mii S-ul înainte de inflație) spune ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, PzKpfW a spus:

 

Asta este valabil și pentru BMW. Au câteva modele mai ieftine (2-3 scutere + G 310) dar în rest sunt doar motociclete de peste 10.000€, cu multe peste 20 de mii. Iar cifrele pe care le ai sunt probabil pentru Europa (sau o parte a lumii). Anul trecut, BMW Motorrad au avut vânzări globale de aproape 200.000 de unități. Anul ăsta posibil să fie puțin pe minus (nu cred că au publicat încă cifrele?), dar sigur sunt cu mult peste Ducati (vreo 61.000 de motociclete global) - chiar dacă italienii sunt în continuare pe creștere.

 

 

Acum 1 sau 2 ani, Ducati vindea vreo 8000 de modele Panigale dintre care aproximativ 6000 de Panigale V4 - și era cel mai bine vândut superbike la nivel global. Cam acolo sunt cifrele. Nasturi. Nu se (mai) face profit din gama asta. Sunt doar modele de vitirină care aduc clienți în showroom.

 

 

Nu prea e porcărie, a venit cu multe noutăți: electronică top, radare (primul model cu două), intervale de service (foarte) lungi, etc. Personal nu cred că i se potrivește motorul, dar asta e treabă de gust. Faptul că s-a vândut în număr mare în ciuda unui preț exorbitant (era vreo 25 de mii S-ul înainte de inflație) spune ceva.

 
vanzarile sunt pe europa. 
multistrada e slaba in categoria adventure. 
se vinde doar pt brand. In rest, am mers cu ea si electronica aia de curse nu prea se potriveste pe un adv.

dar na, arata intr bine☺️
doar ca nu prea le vezi mai pe langa sosea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, damager said:

electronica aia de curse nu prea se potriveste pe un adv.

 

Și nici motorul. Trage bine, dar prea liniar. Dar nici nu vrea să fie "adventure", doar să arate ca și când ar fi. Motocicleta în sinea ei este un sport-touring.

 

3 minutes ago, damager said:

doar ca nu prea le vezi mai pe langa sosea. 

 

Că R GS-uri (concurența directă) vezi multe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, PzKpfW a spus:

 

Și nici motorul. Trage bine, dar prea liniar. Dar nici nu vrea să fie "adventure", doar să arate ca și când ar fi. Motocicleta în sinea ei este un sport-touring.

 

 

Că R GS-uri (concurența directă) vezi multe...

Gs-uri am vazut o gramada. In Spania e plin frate, de gs-ul in adv... pb din cauza ca bmw promoveaza GS trophy, etc.... mongolia, tet, etc....

 

dar, chiar am vazut. ktm, bmw, honda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, damager said:

Gs-uri am vazut o gramada. In Spania e plin frate, de gs-ul in adv... pb din cauza ca bmw promoveaza GS trophy, etc.... mongolia, tet, etc....

 

dar, chiar am vazut. ktm, bmw, honda

 

Eu foarte (foarte) rar văd R GS murdar de noroi. La KTM și Africa Twin e puțin altfel, dar cred că deviez de la subiectul topic-ului. Mulți care-și iau "adv" mare nici nu ies cu el de pe asfalt. Pentru ei e foarte bună MTS V4.

 

2 hours ago, danypop said:

 

Din câte știu nu este afiliat producătorului Ducati. Are contract doar cu echipa Gresini. Poate merge pe ce motocicletă vrea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, PzKpfW a spus:

Acum 1 sau 2 ani, Ducati vindea vreo 8000 de modele Panigale dintre care aproximativ 6000 de Panigale V4 - și era cel mai bine vândut superbike la nivel global. Cam acolo sunt cifrele. Nasturi. Nu se (mai) face profit din gama asta. Sunt doar modele de vitirină care aduc clienți în showroom.

Deci e clar ce sa mai...se intreaba lumea de ce pleaca japonezii.Pt ca nu ii mai intereseaza aceasta clasa - simplu.Si nu ii intereseaza pt ca nu se vinde.Si mai simplu - e de fapt vorba despre preferintele publicului.

Acum 35 minute, PzKpfW a spus:

Din câte știu nu este afiliat producătorului Ducati. Are contract doar cu echipa Gresini. Poate merge pe ce motocicletă vrea.

Exact - el are nu e ca MArtin si Zarco,e un baiat care merge la Gresini.

Acum 2 minute, ioio_viola a spus:

no, spionajul nu se poate face direct intre echipe? cred ei ca jurnalistii sunt cei care fac spionaj? ciudata decizie

Probabil nu vor sa arate modelele pt ca unele din ele nu si-au facut prezentarea oficiala?Fac si eu o presupunere....idk.

Ca altfel ce sens ar avea?Ei trebuie sa se fereasca unii de altii nu de presa sau spectatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Method a spus:

 

Exact - el are nu e ca MArtin si Zarco,e un baiat care merge la Gresini.

 

Asta ar fi o explicatie, alta ar fi ca Ducati nu au nici un SS pe nisa asta de 600cmc, iar fratii Marquez vad ca prefera aceste motoare pentru antrenament. Daca ai observat, in fotografii, AM merge pe o motocicleta cu carenaj negru, fara nici un insemn/culori de brand. Probabil lucrurile astea sunt specificate negru pe alb, in contracte. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, xt600 a spus:

... fratii Marquez vad ca prefera aceste motoare pentru antrenament.

Pai se apropie cat de cat de greutatea motoarelor de gp.Meh de fapt sunt cu vreo 20kg mai grele dar close enough.

Miarele sunt matahaloase si grele,poate de aia nu se dau pe ele...

Puterea....cand ai mers pe (aproape) 300 de cai la roata...ca te urci pe ceva ce are 120 sau 160,170 de cai...tot un drac :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...