Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ducati au dificultăți în a găsi locuri pentru piloții pe care-i au deja (vezi cazul lui Martín), iar acum că au cea mai competitivă motocicletă nu mai au nevoie de un superstar. De văzut cum evoluează dezvoltarea prototipurilor, dar în momentul de față Ducati nu mi se pare o destinație probabilă pentru Márquez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, Le Mertois a spus:

"As long as the grands prix were a business between them, between Japanese companies, the development of the bikes took place according to the rules of Japanese companies: a long schedule, the work diluted over the months had to lead to the end of the championship without jolts.That's why news always comes slowly. Did you need a frame? It took three months. Did we need a different engine? We were talking about it for the following year."

 

“European companies are more aggressive in their approach to racing, so they have established a new way of racing. And Yamaha and Honda will also have to adapt.It is the approach that is different: facing the races doing everything possible to have increasingly performing bikes, leaving no stone unturned and continuing to try to improve, constantly thinking about new solutions.

It is a bit trivial to stop at the fact that Ducati has an advantage in aerodynamics or in the set-up variation system: this is only the result of a difference in approach and therefore in method.Ducati, but also Aprilia and KTM, have begun to make increasingly sophisticated data analyses, while the Japanese companies on the track still work as they did 15 years ago. And if you do so, the information that comes home from the track is not sufficiently clear and exhaustive. 

“If you do not have engineers of the same level as those in the factory in Japan, the level of information that arrives does not exhaust their desire and need to understand where the problem or the weak point lies. The work on the track must go hand in hand with the work in the factory.The European manufacturers have a direct and constant connection between track and factory. [With Japanese manufacturers] the team that goes on track does not provide enough precise data and more details to those at home. Yamaha and Honda are paying this [price] now."

 

Foarte bun articolul,foarte bine spus.Mai ales despre "marile avantaje" ale Ducati.

Japonezii accepta modificarea conditiilor "de lucru" greu spre deloc,nu sunt oameni care reactioneaza bine la schimbari.Nu pot sa zic ca schimbarile sunt bruste,pt ca vorba lui Brivio,e treaba de 10-15 ani.Insa ei asa inteleg sa o faca,iar cand nu mai au rezultate prefera iata sa se retraga decat sa se restructureze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, PzKpfW a spus:

Pentru că în mod realist Márquez ar fi interesat doar de unul dintre cele 2 locuri la echipa oficială. Și sunt cam ocupate.

hmmmm. cam da.

totusi ar putea sa fac o ambitie sa ia tilul cu satelit ducati. Basti ar fi putut sa o faca. Dar na, vorbe mari din partea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

hmmmm. cam da.

totusi ar putea sa fac o ambitie sa ia tilul cu satelit ducati. Basti ar fi putut sa o faca. Dar na, vorbe mari din partea mea.

In momentul in care MM nu ar mai avea alta solutie, decat o echipa satelit, inseamna ca a venit vremea sa se retraga. MM este un supercampion, nu un pilot din pluton. In alta ordine de idei, cum spuneam cu alta ocazie (de fapt nu o spun eu, ci oameni implicati in fenomenul MotoGP), nimeni nu ia titlul cu o echipa satelit, in detrimentul uzinelor. Mai ales la Ducati. Este o axioma. Echipele satelit au rolul lor bine stabilit. 

Cat despre Marquez, sunt convins ca Ducati nu si-a pierdut interesul pentru el. Mai ales daca ne uitam la ce garnitura de piloti au. Buni, dar nici unul nu straluce. Nici unul nu are clasa lui MM. 

 

Un articol de citit: https://www.crash.net/motogp/feature/1018927/1/motogp-vs-worldsbk-riders-pick-which-motorcycles-are-harder-ride

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

Pernat este, pe lângă un măscărici de tabloid, managerul lui Iannone.

Eexact.Am vazut si eu zilele trecuta "stirea" asta,m-a bufnit rasul.Pernat mai iese o data la 2-3 luni cu o stire "bomba" pe care nici cei care o publica nu o cred dar da bine la ratinguri - click-bait.Povestile lui nici copii de tatza nu mai prostesc.

Sa il compari pe Iannone la 35 de ani cu Rossi la 35 de ani e hilar.Iannone a avut un high atunci cand era la Ducati,dar alte echipe nu stiu daca si l-ar fi dorit ca avea multe fitze in program si nu era un pilot constant,chiar daca era rapid.Atunci era rapid.Acum...de cand n-a mai concurat Iannone?Dupa 3-4 ani de clubbing si curvasareala...la 35 de ani...clar e rapid,sigur ca da.Probabil primii 5 din moto2 ii vor da 2-3s/tur lejer. Clar,se vor alinia echipele atza sa il aduca in gp.Yeah,right.

Iannone si Fenatti - cele 2 mari sperante italiano vero. :crack:

Acum 14 ore, PzKpfW a spus:

Pentru că în mod realist Márquez ar fi interesat doar de unul dintre cele 2 locuri la echipa oficială. Și sunt cam ocupate.

Niciodata sa nu il subestimati pe Gigi.

Sa ne aducem aminte ca Gigi a fost cel care i-a facut propunere lui Lorenzo sa revina la Ducati factory atunci cand acesta era pe cale de a se retrage de la Honda.Pnv nimeni nu stia,nici prin cap nu i-ar fi trecut cuiva,am citit ceva zvonuri prin presa la vremea aceea dar mi s-au parut abracadabrante - cum sa il iei pe Lorenzo accidentat la coloana si pe picior de retragere la Ducati factory cand ai locurile ocupate si semnate contracte cu pilotii pe anul viitor?Nu ca ar fi fost ei mari piloti nici unul,insa totusi...

De aceea zvonurile mi s-au parut aberante la acea vreme insa dupa retragere Lorenzo le-a confirmat - a spus ca deal'ul era facut in proportie de 80%,insa el a fost cel care s-a retras in ultimul moment si nu a mai semnat.

Deci - nu-l subestimati pe Gigi.Sunt convins ca daca MM l-ar aborda n-ar zice nu.

Bagnaia,Bestia sunt amandoi piloti ff buni (la ora actuala desi Bagnaia are un campionat,parca il vad mai bun pe Bestia - preferinta personala cred),dar nu se compara cu Marquez.

Marquez la Ducati - eu nu as exclude posibilitatea.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, xt600 a spus:
Acum 15 ore, frigider a spus:

 

In momentul in care MM nu ar mai avea alta solutie, decat o echipa satelit, inseamna ca a venit vremea sa se retraga.

Asta se aplica oricui în general.

Dar mm e blocat cu Honda aia de nu i a dat de cap.. Sau asa vor sa credem,downplay la sanse etc.

 

Ar fi o mutare forțată dar teoretic la cea mai buna moto.

 

Daca Peco avea o cădere la propriu sau la figurat ducati lua cu 5 mâini trofeul și cu satelit la satelit :)

A,ca ar fi preferat sa îl ia cu uzina..altceva. 15 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 hours ago, Method said:

Sunt convins ca daca MM l-ar aborda n-ar zice nu.

 

Aici e partea critică. Până acum 1-2 ani, Ducati alergau după el. Acum ar trebui el să meargă să le bată la ușă.

 

10 hours ago, Method said:

Bagnaia,Bestia sunt amandoi piloti ff buni (la ora actuala desi Bagnaia are un campionat,parca il vad mai bun pe Bestia - preferinta personala cred),dar nu se compara cu Marquez.

 

Problema e că nu doar Bagnaia și Bastianini se bat pentru locurile de la echipa oficială. Ducati îi mai au pe Martín, Bezzecchi poate și Arbolino care stau la rând. Oricum, mai sunt 2 ani de contracte și totul va depinde de contextul viitor: cum vor evolua #23 și #63, cum va reacționa Honda (care a început deja să ia ingineri de la Suzuki), cât de mulțumit va fi Márquez, etc. Ca spectator ar fi clar mai interesant să-l văd pe #93 pe altă motocicletă, dar în mod realist sunt convins că el ar prefera să primească o motocicletă bună și să rămână la HRC unde este semi-zeu. Iar discursul amenințător pe care-l are acum reprezintă mai mult o modalitate de a pune presiune pe Honda decât o posibilitate serioasă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sincer, as prefera pentru onda încă un an ca 2022 doar pentru a-l vedea pe MMla alt constructor. Legat de "dacă-l vrea Ducati pe MM", eu cred ca prefera un pilot care aproape le-ar putea garanta vreo 5-6-7 ani de titluri mondiale decât un pilot gen Bag care tremura grav. De restul(JM, EB, MB, FD) nici nu mai amintesc, ar putea fi de genul lui JM care pare mereu cu un pas în urma când vine vorba de performante reale. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Martín este privit ca un pilot mai talentat și cu potențial decât Bastianini. Dar a cam dat-o de gard anul trecut cu constanța. Ar fi fost nedrept să nu-l ia pe Bastianini după ce a avut 4 victorii în 2022. L-a ajutat și naționalitatea. Per total însă, Martín a avut probabil o motocicletă mai dificilă sezonul trecut (GP22) decât au avut Bagnaia (hibrid GP21-22) și Bastianini (GP21). Ducati știu foarte bine asta și vor neapărat să-l păstreze: pe lângă faptul că nu și-a atins nivelul maxim încă (este și mai tânăr decât Bastianini), ar putea fi un adversar redutabil dacă ajunge la concurență.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 14.01.2023 la 8:20, Method a spus:

Eexact.Am vazut si eu zilele trecuta "stirea" asta,m-a bufnit rasul.Pernat mai iese o data la 2-3 luni cu o stire "bomba" pe care nici cei care o publica nu o cred dar da bine la ratinguri - click-bait.Povestile lui nici copii de tatza nu mai prostesc.

Sa il compari pe Iannone la 35 de ani cu Rossi la 35 de ani e hilar.Iannone a avut un high atunci cand era la Ducati,dar alte echipe nu stiu daca si l-ar fi dorit ca avea multe fitze in program si nu era un pilot constant,chiar daca era rapid.Atunci era rapid.Acum...de cand n-a mai concurat Iannone?Dupa 3-4 ani de clubbing si curvasareala...la 35 de ani...clar e rapid,sigur ca da.Probabil primii 5 din moto2 ii vor da 2-3s/tur lejer. Clar,se vor alinia echipele atza sa il aduca in gp.Yeah,right.

Iannone si Fenatti - cele 2 mari sperante italiano vero. :crack:

 

 

Niciodata sa nu il subestimati pe Gigi.

 

Deci - nu-l subestimati pe Gigi.Sunt convins ca daca MM l-ar aborda n-ar zice nu.

 

Bagnaia,Bestia sunt amandoi piloti ff buni (la ora actuala desi Bagnaia are un campionat,parca il vad mai bun pe Bestia - preferinta personala cred),dar nu se compara cu Marquez.

 

 

:agree:Iannone a fost un mare talent, daca ar fi fost si un profesionist pe masura talentului, acum am fi vorbit de un campion, dar nah... cluburile si curvele au cantarit mai greu decat cariera.  In momentul de fata, dupa 3 ani de stat pe bara, Iann nu poate fi nici un pilot de teste eficient.  Un an de stat in afara competitiei este mult, 3-4 sunt o eternitate. Cat despre Pernat, vorba colegului Panzer, este un bufon de tabloide. Desigur, afirmatiile lui nu sunt gratuite, in calitate de manager al lui Iann, incearca sa ii gaseasca un ghidon, insa ma tem ca nici in WSBK nu prea are unde merge. Singura lui sansa sa isi reia cariera de pilot ar fi sa gaseasca un contract in BSB sau Moto America si daca da rezultate bune, sa incerce o intrare in WSBK. Dar asta este teorie.. in practica nu prea il mai vad la nivel mondial, decat daca face cine stie ce minuni Pernat.. 

 

MM este inca un pilot atractiv pentru orice echipa, deci nu ar trebui sa il contacteze el pe Jiji. Jiji, daca  i se ofera posibilitatea sa il aduca, ii va face loc la echipa de uzina fara discutii.  Deci nu il subestimam... doar este eminenta cenusie a campionatului. In plus, sa nu uitam ca MM are contract inclusiv pentru sezonul 2024. Bag are si el pana in 2024 iar Bestia nu stiu exact, dar parca se vorbea de un contract doar pe un an, la echipa de uzina. In cel mai bun caz, are si el contract pana in 2024, deci nu va fi nici o problema ca sa i se faca loc dupa sezonul 2024.  Nici unul dintre cei doi nu sunt piloti de calibrul lui MM. 

So... venirea lui MM la Ducati, ar fi cat se poate de logica. O surpriza totala ar fi daca Yamaha ar face o miscare cu MM, dar din pacate nu il duce mintea pe Jarvis pana acolo. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, frigider a spus:

nu se mai poate acum cu 3 moto de uzina ? :) 

problem solved.

Nu, nu se poate. Dar asa cum spuneam, dupa 2024 (cand i se termina si lui contractul) se poate elibera un loc. Daca vrea sa plece dupa sezonul 2023, este mai greu,  insa nu stiu care este situatia contractuala a lui Bastianini. Unul sau doi ani de contract?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Nu, nu se poate. Dar asa cum spuneam, dupa 2024 (cand i se termina si lui contractul) se poate elibera un loc. Daca vrea sa plece dupa sezonul 2023, este mai greu,  insa nu stiu care este situatia contractuala a lui Bastianini. Unul sau doi ani de contract?

Văd că pe net unii zic 2 ani.

Screenshot_2023-01-15-21-19-28-44_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Alte articole sunt vagi și scriu "începând cu 2023" dar nu și până când

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Brivio despre feeling-ul pilotului in procesul de dezvoltare a motocicletei: https://www.crash.net/motogp/news/1018822/1/secrets-bike-development-rider-s-feeling-judgement-not-enough

Acum 7 minute, frigider a spus:

Văd că pe net unii zic 2 ani.

Screenshot_2023-01-15-21-19-28-44_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Alte articole sunt vagi și scriu "începând cu 2023" dar nu și până când

Cred ca acum il putem crede pe Pernat, managerul lui Bastianini: "The contract expires at the end of 2024. If he makes first, second or third, his salary triples.” https://www.crash.net/motogp/news/1018726/1/explained-bastianini-s-salary-incentive-beat-bagnaia

Deci putem spune cu siguranta ca are contract pe doi ani.

Primele impresii ale lui Rins despre Honda: https://www.motorsport.com/motogp/news/rins-didnt-think-honda-was-such-a-bad-bike-after-first-motogp-test-with-lcr/10417690/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si o statistica intresanta  de vanzari :

 

 

Lider al vânzărilor după 11 luni este Honda, cu 217.791 unități (-3,4%), urmat de Piaggio cu 151.496 unități (-3,%), Yamaha cu 146.362 unități (-6,6%) și BMW cu 101.438 unități (-4,7%).

La nivel de marcă cea mai bună performanță revine producătorului Aprilia, cu 33.624 unități, ceea ce reprezintă o creștere spectaculoasă de +49,6%, urmată de Zontes cu +41,3% și Royal Enfield cu +36,6%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele mai bune cifre sunt de departe ale celor de la BMW. Deși au și modele mai mici/accesibile, majoritatea sunt scumpe, cu valoare adăugată importantă (i.e. profit mare). Probabil și motivul principal pentru care nu investesc serios în motorsport (valabil și la auto defaltfel): vând foarte bine și fără.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Cele mai bune cifre sunt de departe ale celor de la BMW. Deși au și modele mai mici/accesibile, majoritatea sunt scumpe, cu valoare adăugată importantă (i.e. profit mare). Probabil și motivul principal pentru care nu investesc serios în motorsport (valabil și la auto defaltfel): vând foarte bine și fără.

Vand la europeni ca sunt cei mai usor de prostit.Si pe datorie.Si preturi nesimtite.

In afara Europei vand kaka maka.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Cele mai bune cifre sunt de departe ale celor de la BMW. Deși au și modele mai mici/accesibile, majoritatea sunt scumpe, cu valoare adăugată importantă (i.e. profit mare). Probabil și motivul principal pentru care nu investesc serios în motorsport (valabil și la auto defaltfel): vând foarte bine și fără.

Cele mai bune cifre la are Ducati, doar ca nu a intrat in top-ul asta ca ei vand mai putina bucati, dar ci marja mai mare de profit.

2022 a fost cel mai bun an pt ducati, au vandut peste 33.000 de bucati, pe primul loc fiind multistrada, o porcarie se motoreta in clasa ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...