Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

Acum 5 ore, damager a spus:

Cele mai bune cifre la are Ducati, doar ca nu a intrat in top-ul asta ca ei vand mai putina bucati, dar ci marja mai mare de profit.

2022 a fost cel mai bun an pt ducati, au vandut peste 33.000 de bucati, pe primul loc fiind multistrada, o porcarie se motoreta in clasa ei.

Peste 60.000 https://www.google.com/amp/s/blog.motorcycle.com/2023/01/11/manufacturers/ducati/ducati-says-2022-was-its-best-sales-year-ever/%3famp

Interesant e că în anii trecuți Panigale(adunate toate modelele) ,a fost cel mai vândut superbike din lume...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 12 ore, damager a spus:

si o statistica intresanta  de vanzari :

 

 

Lider al vânzărilor după 11 luni este Honda, cu 217.791 unități (-3,4%), urmat de Piaggio cu 151.496 unități (-3,%), Yamaha cu 146.362 unități (-6,6%) și BMW cu 101.438 unități (-4,7%).

La nivel de marcă cea mai bună performanță revine producătorului Aprilia, cu 33.624 unități, ceea ce reprezintă o creștere spectaculoasă de +49,6%, urmată de Zontes cu +41,3% și Royal Enfield cu +36,6%.

Banuiesc ca statistica asta se refera la vanzarile din Europa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, damager a spus:

si o statistica intresanta  de vanzari :

 

 

Lider al vânzărilor după 11 luni este Honda, cu 217.791 unități (-3,4%), urmat de Piaggio cu 151.496 unități (-3,%), Yamaha cu 146.362 unități (-6,6%) și BMW cu 101.438 unități (-4,7%).

Toti sunt pe minus sa inteleg fata de anul trecut?

Acum 5 ore, Le Mertois a spus:

Interesant e că în anii trecuți Panigale(adunate toate modelele) ,a fost cel mai vândut superbike din lume...

Ei asta ar fi interesant sa vedem - o statistica pe vanzarile de miare etc.Worldwide.Atunci cred ca ne-am elucida despre multe decizii ale constructorilor care acum ni se par cel putin ciudate.

 

Acum 14 ore, PzKpfW a spus:

Cele mai bune cifre sunt de departe ale celor de la BMW. Deși au și modele mai mici/accesibile, majoritatea sunt scumpe, cu valoare adăugată importantă (i.e. profit mare). Probabil și motivul principal pentru care nu investesc serios în motorsport (valabil și la auto defaltfel): vând foarte bine și fără.

True that.BMW e un brand in sine e all-known pe tot globul si are si un aer sportiv.Tot ce fac ei e sa mai sponsorizeze "de pe margine" anumite competiii cum e si motogp'ul.Sunt convins ca au calculat treaba foarte bine.Si iata ca le merge - vanzarile sunt ok (pt marimea lor) : nu stiu pe piata moto,dar pe piata auto,bmw desi e un brand recunoscut mondial are un market share undeva la 3%,deci probabil marii VW,Toyota,Ford si GM nici nu il percep ca si competitie.

Btw,vis-a-vis de piata auto,iata ca s-a spart si bubble'ul preturilor umflate ale auto second din sua si dimpreuna cu el si bubble'ul Tesla.Foarte interesanta dinamica - e de fapt logic - dobanzile crescute implica scaderea credit'ului din piata care antreneaza toate aceste bubble bursts.

La 14.01.2023 la 19:03, PzKpfW a spus:

...el ar prefera să primească o motocicletă bună și să rămână la HRC unde este semi-zeu. Iar discursul amenințător pe care-l are acum reprezintă mai mult o modalitate de a pune presiune pe Honda decât o posibilitate serioasă.

Si eu cred la fel.Presa (si noi spectatorii) il tot da plecat cand in stanga cand in dreapta - sunt posbilitati si de asa ceva,insa realist el cred ca pune presiune pe HRC.Ceea ce nu e un lucru rau.

Insa pe partea cealalta,daca nu exista progres in 2023 si in 2024 o moto avion,eu cred ca va pleca.Cu toata zeificarea.

 

FIRST LOOK: 2023 Monster Yamaha MotoGP colours

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, Method a spus:

Ei asta ar fi interesant sa vedem - o statistica pe vanzarile de miare etc.Worldwide.Atunci cred ca ne-am elucida despre multe decizii ale constructorilor care acum ni se par cel putin ciudate.

2019 și 2020 e sigur, am găsit aici https://www.google.com/amp/s/www.zigwheels.com/news-features/news/ducati-panigale-becomes-the-worlds-bestselling-superbike/36861/%3fis_amp=1, în rest, pe ultimii doi ani nu știu, am citit totuși ceva titluri de genu și pentru 2021, am citit titlu' și am trecut peste😅...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 hours ago, damager said:

Cele mai bune cifre la are Ducati, doar ca nu a intrat in top-ul asta ca ei vand mai putina bucati, dar ci marja mai mare de profit.

 

Asta este valabil și pentru BMW. Au câteva modele mai ieftine (2-3 scutere + G 310) dar în rest sunt doar motociclete de peste 10.000€, cu multe peste 20 de mii. Iar cifrele pe care le ai sunt probabil pentru Europa (sau o parte a lumii). Anul trecut, BMW Motorrad au avut vânzări globale de aproape 200.000 de unități. Anul ăsta posibil să fie puțin pe minus (nu cred că au publicat încă cifrele?), dar sigur sunt cu mult peste Ducati (vreo 61.000 de motociclete global) - chiar dacă italienii sunt în continuare pe creștere.

 

28 minutes ago, Method said:

Ei asta ar fi interesant sa vedem - o statistica pe vanzarile de miare etc.Worldwide.Atunci cred ca ne-am elucida despre multe decizii ale constructorilor care acum ni se par cel putin ciudate.

 

Acum 1 sau 2 ani, Ducati vindea vreo 8000 de modele Panigale dintre care aproximativ 6000 de Panigale V4 - și era cel mai bine vândut superbike la nivel global. Cam acolo sunt cifrele. Nasturi. Nu se (mai) face profit din gama asta. Sunt doar modele de vitirină care aduc clienți în showroom.

 

12 hours ago, damager said:

pe primul loc fiind multistrada, o porcarie se motoreta in clasa ei.

 

Nu prea e porcărie, a venit cu multe noutăți: electronică top, radare (primul model cu două), intervale de service (foarte) lungi, etc. Personal nu cred că i se potrivește motorul, dar asta e treabă de gust. Faptul că s-a vândut în număr mare în ciuda unui preț exorbitant (era vreo 25 de mii S-ul înainte de inflație) spune ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, PzKpfW a spus:

 

Asta este valabil și pentru BMW. Au câteva modele mai ieftine (2-3 scutere + G 310) dar în rest sunt doar motociclete de peste 10.000€, cu multe peste 20 de mii. Iar cifrele pe care le ai sunt probabil pentru Europa (sau o parte a lumii). Anul trecut, BMW Motorrad au avut vânzări globale de aproape 200.000 de unități. Anul ăsta posibil să fie puțin pe minus (nu cred că au publicat încă cifrele?), dar sigur sunt cu mult peste Ducati (vreo 61.000 de motociclete global) - chiar dacă italienii sunt în continuare pe creștere.

 

 

Acum 1 sau 2 ani, Ducati vindea vreo 8000 de modele Panigale dintre care aproximativ 6000 de Panigale V4 - și era cel mai bine vândut superbike la nivel global. Cam acolo sunt cifrele. Nasturi. Nu se (mai) face profit din gama asta. Sunt doar modele de vitirină care aduc clienți în showroom.

 

 

Nu prea e porcărie, a venit cu multe noutăți: electronică top, radare (primul model cu două), intervale de service (foarte) lungi, etc. Personal nu cred că i se potrivește motorul, dar asta e treabă de gust. Faptul că s-a vândut în număr mare în ciuda unui preț exorbitant (era vreo 25 de mii S-ul înainte de inflație) spune ceva.

 
vanzarile sunt pe europa. 
multistrada e slaba in categoria adventure. 
se vinde doar pt brand. In rest, am mers cu ea si electronica aia de curse nu prea se potriveste pe un adv.

dar na, arata intr bine☺️
doar ca nu prea le vezi mai pe langa sosea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, damager said:

electronica aia de curse nu prea se potriveste pe un adv.

 

Și nici motorul. Trage bine, dar prea liniar. Dar nici nu vrea să fie "adventure", doar să arate ca și când ar fi. Motocicleta în sinea ei este un sport-touring.

 

3 minutes ago, damager said:

doar ca nu prea le vezi mai pe langa sosea. 

 

Că R GS-uri (concurența directă) vezi multe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, PzKpfW a spus:

 

Și nici motorul. Trage bine, dar prea liniar. Dar nici nu vrea să fie "adventure", doar să arate ca și când ar fi. Motocicleta în sinea ei este un sport-touring.

 

 

Că R GS-uri (concurența directă) vezi multe...

Gs-uri am vazut o gramada. In Spania e plin frate, de gs-ul in adv... pb din cauza ca bmw promoveaza GS trophy, etc.... mongolia, tet, etc....

 

dar, chiar am vazut. ktm, bmw, honda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, damager said:

Gs-uri am vazut o gramada. In Spania e plin frate, de gs-ul in adv... pb din cauza ca bmw promoveaza GS trophy, etc.... mongolia, tet, etc....

 

dar, chiar am vazut. ktm, bmw, honda

 

Eu foarte (foarte) rar văd R GS murdar de noroi. La KTM și Africa Twin e puțin altfel, dar cred că deviez de la subiectul topic-ului. Mulți care-și iau "adv" mare nici nu ies cu el de pe asfalt. Pentru ei e foarte bună MTS V4.

 

2 hours ago, danypop said:

 

Din câte știu nu este afiliat producătorului Ducati. Are contract doar cu echipa Gresini. Poate merge pe ce motocicletă vrea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, PzKpfW a spus:

Acum 1 sau 2 ani, Ducati vindea vreo 8000 de modele Panigale dintre care aproximativ 6000 de Panigale V4 - și era cel mai bine vândut superbike la nivel global. Cam acolo sunt cifrele. Nasturi. Nu se (mai) face profit din gama asta. Sunt doar modele de vitirină care aduc clienți în showroom.

Deci e clar ce sa mai...se intreaba lumea de ce pleaca japonezii.Pt ca nu ii mai intereseaza aceasta clasa - simplu.Si nu ii intereseaza pt ca nu se vinde.Si mai simplu - e de fapt vorba despre preferintele publicului.

Acum 35 minute, PzKpfW a spus:

Din câte știu nu este afiliat producătorului Ducati. Are contract doar cu echipa Gresini. Poate merge pe ce motocicletă vrea.

Exact - el are nu e ca MArtin si Zarco,e un baiat care merge la Gresini.

Acum 2 minute, ioio_viola a spus:

no, spionajul nu se poate face direct intre echipe? cred ei ca jurnalistii sunt cei care fac spionaj? ciudata decizie

Probabil nu vor sa arate modelele pt ca unele din ele nu si-au facut prezentarea oficiala?Fac si eu o presupunere....idk.

Ca altfel ce sens ar avea?Ei trebuie sa se fereasca unii de altii nu de presa sau spectatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Method a spus:

 

Exact - el are nu e ca MArtin si Zarco,e un baiat care merge la Gresini.

 

Asta ar fi o explicatie, alta ar fi ca Ducati nu au nici un SS pe nisa asta de 600cmc, iar fratii Marquez vad ca prefera aceste motoare pentru antrenament. Daca ai observat, in fotografii, AM merge pe o motocicleta cu carenaj negru, fara nici un insemn/culori de brand. Probabil lucrurile astea sunt specificate negru pe alb, in contracte. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, xt600 a spus:

... fratii Marquez vad ca prefera aceste motoare pentru antrenament.

Pai se apropie cat de cat de greutatea motoarelor de gp.Meh de fapt sunt cu vreo 20kg mai grele dar close enough.

Miarele sunt matahaloase si grele,poate de aia nu se dau pe ele...

Puterea....cand ai mers pe (aproape) 300 de cai la roata...ca te urci pe ceva ce are 120 sau 160,170 de cai...tot un drac :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.01.2023 la 22:29, PzKpfW a spus:

Cele mai bune cifre sunt de departe ale celor de la BMW. Deși au și modele mai mici/accesibile, majoritatea sunt scumpe, cu valoare adăugată importantă (i.e. profit mare). Probabil și motivul principal pentru care nu investesc serios în motorsport (valabil și la auto defaltfel): vând foarte bine și fără.


La nivel mondial ma indoiesc. Nu esti in Moogp, nu existi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  

5 hours ago, Method said:

Puterea....cand ai mers pe (aproape) 300 de cai la roata...ca te urci pe ceva ce are 120 sau 160,170 de cai...tot un drac :)

 

Nu cred că puterea este factorul cel mai important de diferențiere. Superbike-urile au ajuns relativ apropiate de motocicletele de GP - mai ales dacă vorbim de modelele de omologare WSBK. Panigale V4R scoate vreo 240cp "out-of-the-box". Există o diferență în favoarea prototipurilor de GP (atât la putere cât și la greutate) dar nu este enormă. Diferența cea mai mare o fac gumele și modul în care lucrează ele în MotoGP.

 

Oricum, frații Márquez se antrenează pe 600RR probabil strict din preferință.

 

33 minutes ago, Speedy.K said:

Nu esti in Moogp, nu existi.

 

Dar sunt.

 

image.thumb.png.a854a165fea933849f05113a0d81749b.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, xt600 a spus:

Avand in vedere rezultatele pe care le are in competitiile in care este deja prezent, participarea intr-o competitie precum MotoGP, i-ar aduce mai degraba un deficit de imagine.

 

😀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, PzKpfW a spus:

  Oricum, frații Márquez se antrenează pe 600RR probabil strict din preferință.

 

 

Dar sunt.

 

image.thumb.png.a854a165fea933849f05113a0d81749b.png

Exact.

Au "media coverage" foarte bun cu schema asta.Dau bine pe sticla,publicul ii aplauda (nu se vede la tv dar de obicei pilotii de pe safety-cars merg cu ele numa in drift la show in afara de atunci cand e ceva serios),fac "deliciul publicului" cum spun comentatorii.

Expunere cu bani putini - vorba colegului vand bine in acest fel - cineva din departamentul de marketing de la bmw a avut aceasta idee geniala - expunere buna si pozitiva mult mai putini decat daca ar activa cu o echipa in gp,ceea ce vorba colegului - nush daca ar obtine cel putin la inceput cele mai bune rezultate.

 

Ducati boss Gigi Dall’Igna on recruiting “scary” Marc Marquez: “You never know…”

Ce ziceam eu acum 2-3 zile?Niciodata sa nu il subestimam pe Gigi,e in stare de multe manevre imprevizibile :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...