Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

Acum 2 ore, Method a spus:

Ducati boss Gigi Dall’Igna on recruiting “scary” Marc Marquez: “You never know…”

Ce ziceam eu acum 2-3 zile?Niciodata sa nu il subestimam pe Gigi,e in stare de multe manevre imprevizibile :bounce:

greu cu schimbat echipa de la un timp.

 

cred ca toti care au schimbat au facut-o ca le mergea rau unde erau.

a plecat vreunu care mergea bine unde era?

 

 

*ma refer ca zice ca daca il fura Honda pe Peco - lol.

 

 

nu mai e mult pana la primul sprint :)  

 

 

Ciudata situatia lui Morbi.

Mai are 1 an dar care sunt sansele sa ii dea de cap?

Poate culmea, era mai bine pentru el daca ar fi fost fortat sa plece.

 

gen la ducati :)) sa fie juma de grila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 oră, frigider a spus:

cred ca toti care au schimbat au facut-o ca le mergea rau unde erau.

a plecat vreunu care mergea bine unde era?

 

Ciudata situatia lui Morbi.

Mai are 1 an dar care sunt sansele sa ii dea de cap?

Lorenzo in 2016 a plecat de la o echipa care mergea f bine,sub presiunea tribunului.Dupa ce a plecat el,n-a mai prea mers bine echipa intradevar,dar nu putem spune ca echipa nu a mers bine in timp ce el era la Yamaha.Era....sa nu zic best bike,dar top 2,problema era insa faptul ca firma concurenta avea un demon drept pilot.

 

Morbi...e o nebuloasa.Un pilot asa de bun care efectiv nu poate sa se adapteze sa mearga nici macar la jumatate din pace'ul lui Q.

Sper sa gresesc pt ca imi place de el imi e simpatic,insa il vad pe faras anul asta,sunt convins ca zvonurile cu Martin nu sunt neintemeiate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Method a spus:

Lorenzo in 2016 a plecat de la o echipa care mergea f bine,sub presiunea tribunului.

Vorbesti despre plecarea lui Lorenzo, in 2016, dar nu amintesti plecarea lui Rossi de la Yamaha, la sfarsitul sezonului 2010, datorita atmosferei generate de Lorenzo, (cu ajutor mai mult sau mai putin tacit al lui Jarvis?), intr-un moment in care Yamaha era de departe cea mai buna echipa, cu cea mai buna motocicleta. Este un exemplu mai bun decat cel al lui Lorenzo in 2016. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, xt600 a spus:

Vorbesti despre plecarea lui Lorenzo, in 2016, dar nu amintesti plecarea lui Rossi de la Yamaha, la sfarsitul sezonului 2010, datorita atmosferei generate de Lorenzo, (cu ajutor mai mult sau mai putin tacit al lui Jarvis?), intr-un moment in care Yamaha era de departe cea mai buna echipa, cu cea mai buna motocicleta. Este un exemplu mai bun decat cel al lui Lorenzo in 2016. 

Jarvis a ales gresit nu in 2010 ci in 2015.Cand a ale Lorenzo in fata lui Rossi.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda răspunde în forță :

Screenshot-20230121-185925-Facebook.jpg

Din ce zice Brivio la Suzuki deja se lucra "modern" precum echipele europene și nu pe stilul clasic japonez.So,as zice ca sunt good news pt Honda/Marquez.Au reacționat repede și bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Că tot s-a discutat mai sus, food for thought:

https://www.revzilla.com/common-tread/european-motorcycle-manufacturers-set-sales-records-in-2022

Cifrele tind către zero comparativ cu producătorii japonezi, dar sunt interesante. Pentru mine, că nu prea mă pricep...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, xt600 a spus:

Vorbesti despre plecarea lui Lorenzo, in 2016, dar nu amintesti plecarea lui Rossi de la Yamaha, la sfarsitul sezonului 2010, datorita atmosferei generate de Lorenzo, (cu ajutor mai mult sau mai putin tacit al lui Jarvis?), intr-un moment in care Yamaha era de departe cea mai buna echipa, cu cea mai buna motocicleta. Este un exemplu mai bun decat cel al lui Lorenzo in 2016. 


Ca sa nu mai vorbim de plecare lui Vale de la Honda la Yamaha cand primii erau pe val si ceilalti vai de mama lor...

Acum 48 minute, danypop a spus:


Vale ii mai da o data pe atat la negru, acasa, in sufragerie.

 

Dar Bastianini?! La fel ca Digia care a terminat 17 locuri sub el?! OK, cand s-a negociat contractul nu se stia cum o sa termine anul, dar tot era peste trei sferturi de grila, ca de-aia i-a luat fata lui Martin, nu?!

Va dati seama cat inseamna pt un pilot sa ajunga la echipa de uzina, daca Bestia a acceptat salariul ala?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Speedy.K a spus:


Ca sa nu mai vorbim de plecare lui Vale de la Honda la Yamaha cand primii erau pe val si ceilalti vai de mama lor...

 

 

Dar Bastianini?! 

Da, corect!

 

Cel mai probabil, astea au fost contractele valabile pana la 31 decembrie 2022. Cele noi, pentru sezoanele 2023-2024 au intrat in vigoare de la 1 ianuarie 2023 si au venit (foarte probabil) cu mariri de salarii, pentru unii de pe grila. Bastianini este, cu siguranta, unul dintre ei, Quartararo altul. Imi este greu sa cred ca l-ar fi putut pastra Yamaha, pe francez, doar pentru 6 milioane.  Un semn de intrebare este suma trecuta in dreptul lui MM,... 12,5 milioane... stiu ca se vorbea, la incheierea contractului pe 4 ani, de o cifra in jur de 20-25 mil pe sezon. 

Cel mai mizer platesc javrele de la KTM.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt superificiale articolele de genul, este în general vorba doar de estimări bazate pe zvonuri.

 

Apoi echipele au abordări diferite în ceea ce privește raportul salariu de bază/bonusuri. Câteodată diferă mult și între coechipieri. Unii oferă salarii de bază mici și bonusuri de performanță mari, alții invers. Echipele mai mici sau/și piloții tineri sunt de obicei în a 2-a categorie. Mai trebuie ținut cont și de domiciliul fiscal; majoritatea piloților spaniloi de exemplu au reședința în Andorra.

 

6 hours ago, Kagemusha said:

Cifrele tind către zero comparativ cu producătorii japonezi, dar sunt interesante. Pentru mine, că nu prea mă pricep...

 

Japonezii urmează alt model: prețuri mai mici, unități mai multe, profit per unitate mai mic. Asta fac cu succes și în domeniul auto - coreenii la fel. Europenii vând de obicei motociclete mai scumpe care vin cu valoare adăugată mai mare și implicit cu un profit per unitate mai important.

 

În același timp, producătorii europeni sunt specializați pe producția moto, pe când cei japonezii fac parte din corporații industriale mari pentru care producția de motociclete reprezintă doar una dintre activități.

 

Bagnaia a ales să concureze cu numărul 1.

 

image.thumb.png.85ff059f9cff4016ab69c65d1ffcd340.png

Nu sunt superstițios, dar campionii care au ales să concureze cu "1" de obicei nu și-au păstrat titlul. Sunt destul de convins că va fi cazul și în 2023.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.01.2023 la 0:21, xt600 a spus:

Vorbesti despre plecarea lui Lorenzo, in 2016, dar nu amintesti plecarea lui Rossi de la Yamaha, la sfarsitul sezonului 2010, datorita atmosferei generate de Lorenzo, (cu ajutor mai mult sau mai putin tacit al lui Jarvis?), intr-un moment in care Yamaha era de departe cea mai buna echipa, cu cea mai buna motocicleta. Este un exemplu mai bun decat cel al lui Lorenzo in 2016. 

 

Acum 12 ore, Speedy.K a spus:

Ca sa nu mai vorbim de plecare lui Vale de la Honda la Yamaha cand primii erau pe val si ceilalti vai de mama lor...

Mda,am uitat ca sunt inconjurat de fani...Nu despre asta era vorba mai...era vorba despre piloti care au plecat de la winning teams,am luat primul caz care mi-a venit in minte,adica cel mai recent,nu criticam tribunul,iata mai sunt si altele.

Si btw,ca sa fiu putin rautacios (dar nu departe de adevar !),tribunul a plecat la sf lui 2010 si putin temator ca va fi confruntat cu un coechipier redutabil la acea vreme,coechipier care i-a simtit problemele pe care le avea pe base settings si nu a impartit mult-ravinitul "caiet al lui Forcada" cu el,tragand cortina intre boxele lor.Si a mai plecat tribunul si pe baza de aroganta - remember declaratia lui si a lui Bridgees vis-a-vis de Ducati de la acea vreme cum ca "vom gasi setarea castigatoare in jumatate de ora".Yeah,you did it.

Deh,alte vremuri - rivalitati,boxele aceleiasi echipe cu paravan intre ele,scandal,riderii la cutite dand totul din FP1 pana in Quali ca sa obtina ascendent moral asupra celuilalt,nice.Acum astia se pupa pe gura cand se vad la pitwall.Poate sunt eu nostalgic dar acum parca s-a pierdut incrancenarea,rivalitatea fatisa.Care acum 10 ani era plenty.

 

Si da,cel mai elocvent exemplu e cel al lui Rossi plecand de pe val de la Honda la "o" Yamaha care numai echipa castigatoare nu era la acea vreme.

 

Acum 13 ore, danypop a spus:

Olala ce scor are Vinales....o fi invatat sa dea drumul la ambreiaj corect la plecare si de aia l-a premiat asa aprilia :bounce:

Si eu care laudam investitiile facute cu cap ale aprilia....ma da la capitolul piloti au troznit-o rau.Sa iei un pilot mai mult decat problematic,in vadita lipsa de forma,cu clare probleme psihice si mai ales concediat de Yamaha la jumatatea sezonului la bani de campion mondial...doamne ce-au mai plesnit'o cu contractul baiatului asta...daca ii dadeau 1 milion si tot era mult.

Deci eu nu pot sa cred - Aleix saracul care e stalpul de baza in echipa aia de ani buni si care a pus umarul la reconstructia echipei cat si a motocicletei,si ia 750k si Villa-MaraVilla Vinales care n-a facut nimic la nici o echipa din gp in afara de a se plange si a strica motoare ia 10 mil?Omg.

Sunt curios cine e managerul lui Vinales - ala e unul din cei mai capabili oameni..sa reusesti sa "vinzi" asa de bine o pocnitoare precum Vinales...Respekt.

 

Si Pol mi se pare ca e overpayed,Zarco imi pare rau sa o zic dar la fel,iar Bestia saracul e cel mai slab platit as zice vis-a-vis de ce performante are,ar trebui sa vorbeasca cu managerul lui Vinales,sa negocieze pt el :)

Marini...e platit corect.Nu Vale cred ca decide,ci prietenul cu burtica.Normal ca Vale poate influenta,dar repet - cred ca e platit corect.Ma bucur ca Vale nu intervine,respect. :ok:

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

Sunt superificiale articolele de genul, este în general vorba doar de estimări bazate pe zvonuri.

E Gazzetta dello Sport man,e un ziar nu credibil,ci mai degraba o institutie in lumea sportului.Eu le-as da crezare,tocmai datorita sursei,daca erau puse pe un site obscur eram de acord cu tine.

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

... campionii care au ales să concureze cu "1" de obicei nu și-au păstrat titlul. Sunt destul de convins că va fi cazul și în 2023.

Hehe,true,true.Si eu zic la fel.

Si apropo de colegii care au adus aminte de razboiul intern Yamaha din 2010,s-ar putea sa avem episodul 2 reloaded in sanul Ducati anul asta :bounce: Va fi interesant 2023.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

 

Bagnaia a ales să concureze cu numărul 1.

 

image.thumb.png.85ff059f9cff4016ab69c65d1ffcd340.png

Nu sunt superstițios, dar campionii care au ales să concureze cu "1" de obicei nu și-au păstrat titlul. Sunt destul de convins că va fi cazul și în 2023.

Din ciclul "Horațiu Ionescu Cristea către Daniel Onoriu la viteză în coastă: taci și bucură-te de titlul ăsta că altul n-ai să mai vezi!".

Bine, ar putea mai mulți de la Ducati să concureze cu nr. 1 bis, tris etc., că a fost un soi de contratimp pe echipe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

 

Bine, ar putea mai mulți de la Ducati să concureze cu nr. 1 bis, tris etc., că a fost un soi de contratimp pe echipe.

Da! In dreptul titlului 2022, pe trofeu nu ar trebui trecut numele lui Bagnaia, cu Ducati Team &Co,  unde Co inseamna toti cei 7 piloti care au contribuit la rasunatorul succes. 

Acum 9 ore, Method a spus:

 

Mda,am uitat ca sunt inconjurat de fani...

 

Si btw,ca sa fiu putin rautacios (dar nu departe de adevar !)

 

Si da,cel mai elocvent exemplu e cel al lui Rossi plecand de pe val de la Honda la "o" Yamaha care numai echipa castigatoare nu era la acea vreme.

 

Sunt curios cine e managerul lui Vinales - ala e unul din cei mai capabili oameni..sa reusesti sa "vinzi" asa de bine o pocnitoare precum Vinales...Respekt.

 

Marini...e platit corect.Nu Vale cred ca decide,ci prietenul cu burtica.Normal ca Vale poate influenta,dar repet - cred ca e platit corect.Ma bucur ca Vale nu intervine,respect. :ok:

 

Si apropo de colegii care au adus aminte de razboiul intern Yamaha din 2010,s-ar putea sa avem episodul 2 reloaded in sanul Ducati anul asta :bounce: Va fi interesant 2023.

Ei, asta cu fanii sa o lasam asa. Intotdeauna ai fost un fan neconditionat al lui Iorghe.  Exemplul dat de tine reflecta foarte bine acest lucru. Daca voiai sa fii cu totul obiectiv, il mentionai pe cel al colegului Speedy.K. 

 

Esti putin rautacios si departe de adevar. Circumstantele plecarii lui Rossi de la Yamaha au fost mai complexe, decat incerci tu sa le prezinti. 

 

Aici ai mare dreptate! Bun manager are, daca a reusit sa ii obtina un asemenea contract, in conditiile in care sunt piloti mult mai buni, care castiga cateva sute de mii pe an. Insa cred ca nu a fost numai meritul managerului, ci si o chestiune de context. In momentul in care Maravilla a fost concediat de Yamaha, se stia ca va pleca la sfarsitul sezonului. Cel mai probabil, Aprilia ii facuse deja o oferta, inainte sa se intample evenimentul,  care a fost (desigur) una generoasa, ca sa il poata "fura" de la japonezi. La Yamaha, avea un salariu pe la 8 milioane de dolari.  So... 

 

Marini este platit corect, insa sa nu fim naivi... ala este salariul declarat. Pentru impozit. Nu-l lasa fratiorul sa moara de foame, stai linistit. VR46 este o afacere.... in familie.. :D  Si nu, nu este adevarat ca prietenul cu burtica decide. Ala e copilul de mingi. Da seama pentru tot ce face in fata lui Rossi. Nu este in stilul lui Rossi, altfel. Omul controleaza totul. 

 

Rau a ajuns campionatul asta, daca a ajuns sa fie interesant prin prisma certurilor din interiorul unei echipe... Se duce in poala MotoGP-u'. S-a dus de fapt. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bagnaia1.jpg

 

"It was a complicated process, but I finally picked the number at the photo shoot last week," said Bagnaia, who won seven races last year.

"It has been a long time since we saw the #1 in MotoGP. I've always admired people racing with #1. It represents your identity as a world champion.

"63 will always be my number. I've always raced with it and I will use it together with the number 1. So I'll have a small 63 inside the #1 and on my helmet."

Winning the premier-class title with the #1 plate is something that eluded the likes of Stoner, Jorge Lorenzo and Nicky Hayden. Indeed, the last time a rider took the #1 to title glory in the premier class was back in the 500cc era, with Mick Doohan, in 1998.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

„A fost un proces complicat, dar în sfârșit am ales numărul la ședința foto de săptămâna trecută”, a spus Bagnaia, care a câștigat șapte curse anul trecut. „A trecut mult timp de când nu am văzut numărul 1 în MotoGP. Întotdeauna am admirat oamenii care concurează cu numărul 1. Reprezintă identitatea ta de campion mondial". „63 va fi întotdeauna numărul meu. Am alergat mereu cu el și îl voi folosi împreună cu numărul 1. Așa că voi avea un mic 63 în interior #1 și pe cască.” 

Câștigarea titlului de prima clasa cu placa numărul 1 este ceva care a scăpat de oameni ca Stoner, Jorge Lorenzo și Nicky Hayden. Într-adevăr, ultima dată când un pilot a luat locul 1 la glorie la titlu în clasa premieră a fost în era 500cc, cu Mick Doohan, în 1998.

 

Atentionare pentru @ioio_viola si nu numai:

Sincer, astora care postati pe sectiunile forumului, in afara celei dedicate in engleza

( MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers ), inclusiv glume si poante in limba respectiva, v-as banna definitiv (dar nu pot, nu-i forumul meu!)! Voua va este greu sa traduceti si sa puneti ghilimelele de rigoare (citat), ori vreti sa pareti mai culti decat altii, sau mai interesanti? Uitati unde sunteti, uitati ca forumul este pentru romani si in limba romana?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

57 minutes ago, ioio_viola said:

63 will always be my number. I've always raced with it

 

* În MotoGP.

 

image.thumb.png.a0b7e25110ccd2faf4aa1a1be7104417.png image.thumb.png.826c8550e8db66bc0ef7ceef6d6dd725.png

 

Noua cască full-face a celor de la Alpinestars (va fi folosită de Jorge Martín în 2023).

 

image.thumb.png.82f716cf88923ec0d17f61f64df7a96b.png image.thumb.png.c3cd7eb51677aba092ec49e5b58255a1.png image.thumb.png.75ba636b75471f170256d79f286b2f0c.png image.thumb.png.6d96744182a5cd9516843705ce7f989d.png image.thumb.png.37bca2722341c1664e7cf75019ad6831.png

 

Nu sunt detalii tehnice încă, vizual nu observ nimic ieșit din comun. Pare doar să incorporeze idei deja folosite de către alții (spoiler mare, vizieră largă, blocator vizieră la bărbie, etc.).

image.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, ivan pedala a spus:

Atentionare pentru @ioio_viola si nu numai:

Sincer, astora care postati pe sectiunile forumului, in afara celei dedicate in engleza

( MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers ), inclusiv glume si poante in limba respectiva, v-as banna definitiv (dar nu pot, nu-i forumul meu!)! Voua va este greu sa traduceti si sa puneti ghilimelele de rigoare (citat), ori vreti sa pareti mai culti decat altii, sau mai interesanti? Uitati unde sunteti, uitati ca forumul este pentru romani si in limba romana?!

Din pacate informatiile in limba romana despre motogp sunt aproape 0 sau foarte tarzii. O sa pun doar link de acum si iti traduci tu de acolo ce te intereseaza sa nu mai fie cu suparare.

Pace 🤘

Editat de ioio_viola
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, ioio_viola a spus:

Din pacate informatiile in limba romana despre motogp sunt aproape 0 sau foarte tarzii. O sa pun doar link de acum si iti traduci tu de acolo ce te intereseaza sa nu mai fie cu suparare.

Pace 🤘

Pentru mine, te implor, nu te obosi! Stiu de unde sa-mi iau informatiile de care am nevoie, iar ce faci tu aici o consider "cooperativa munca in zadar!"...repet, pentru mine! Prefer sa vad cu ochii mei o cursa, nu prin link-urile altora! 🍻

*Poza de la locu' faptei!

a9d7f9e2-0905-445f-8d6f-f638bc95e76c.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Cavaleru a spus:

cum rahat sa-i dai lu pamfletaru ala de MV 10mil Euro??? Ma scuzati dar nu are nici o logica, mai ales comparativ cu Aleix... n-ai cum .. asa ceva

incredibil..

Avea salariu mare la Yamaha. Cand a intrat in discutii cu Aprilia, probabil aia a fost cifra de la care au inceput negocierile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Avea salariu mare la Yamaha. Cand a intrat in discutii cu Aprilia, probabil aia a fost cifra de la care au inceput negocierile.

nu conteaza, nu merita banii aia, nu are nici un titlu mondial,nu are nimic in palmaers sa-l faca sa merite cascavalu ala. mai ales raportat cu MM..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...