Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

3 hours ago, Method said:

Nu gasesc insa bmw motorrad separat,ceea ce face cam useless aceasta cifra

 

Exact.

 

image.thumb.png.4df1b26878f3d550422f44a9653be1da.png image.thumb.png.989b71ba8214cae053c724e5b82edeac.png image.thumb.png.06bd33b1e1c8c5fb6df804ad30e509dd.png image.thumb.png.9c949b8a8bd1e0402c57b17c7ece16b5.png

 

Până acum, 2023 pare să fie sezonul cu cele mai puține schimbărti de coloristică la echipe. Doar câțiva sponsori s-au schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 oră, ENEOS a spus:

😂 așa, așa, vezi că se poate?!? 

🤦‍♂️

Ahhaha true true

Cum zicea Pruteanu

Nu slam-dunk ci "da-o de sus"

Iată ca mustruluielile moderatorului au dat roade.Dubioase :crack:

 

Da deci ma bucura prezenta ca și WILDCARD a lui Dani Pedrosa la Jerez.Sper cum zic oamenii de fotbal "sa facă o figura frumoasă"

 

F curios de progresele aero înregistrate de kktm după anunțata colaborare cu RBR.

Can't be bad,can't be bad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh,Ktm e bagat pana in gat in motogp,ce ar putea zice nenea asta? "Nu prea ajuta dar o facem si noi asa de fenta,pt brand awarness?" :)

Glumesc,dar e normal ca discursul lui sa fie acesta.

 

Insa argumentele lui ca motogp ul ajuta pt ca in 2022 iata cate motorete au vandut...acest argument nu e slabut ci de-a dreptul derizoriu....pai unu la mana nu doar ktm ci absolut toata lumea a mers bine in 2022 (am scris si eu si colegii mai sus si cifrele dar si motivele - in acesti 2 ani s-au aruncat cu bani masiv,toate firmele au inregistrat cifre de afaceri huge economia fiind stimulata masiv - si artificial) si 2 la mana - ktm sunt din....2016? in gp?De ce le-au crescut vanzarile fix acum si nu in 2020 cand au inregistrat,nu? primele succese.Anul asta a fost cam slabut pt ei fata de anii trecuti...Sau nu imi mai aduc eu aminte?Daca ar si avea vreun argument viabil date cifre clare nu praf in ochii publicului...

 

Si indraznesc sa dau si  contra-argumentul ca prezenta in gp nu conteaza pt vanzari - un exemplu viu - BMW.S-a mai discutat strategia lor de marketing,nu mai reiau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu zice decat ca a fost foarte frig la test, atat. 

Oricum stii ca-i place sa dea cu "fumigene" ca un veritabil ninja, ca sa para mai merituos pe urma cand ia cate un podium. Ca vezi dom'le, daca era motocicleta mai buna... bla-bla.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este în avantajul lui. Dacă spune că motocicleta este slabă și totuși are rezultate, este perceput 100% ca meritul lui. Pe de altă parte, cam așa a fost de aproape 10 ani la Honda. Depinde ce vor face și Rins și Mir. Deocamdată au fost foarte precauți în declarații - mai ales Mir.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca nu se putea o trecere mai abrupta acum in GP decat cea de la Suzuki la Honda. Ma refer ca stil de pilotaj necesar pentru a fi rapid.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 1/25/2023 at 6:11 PM, ioio_viola said:

Honda a testat azi la Jerez un sasiu nou, aripi noi si toba noua de la Akrapovic. 

 

RCV-sedici
 

image.thumb.png.7fa111a6385a5ce9cbd57217b0bdcab0.png image.thumb.png.7ccf5be6f7e7e53b607bba8d3ae35296.png image.thumb.png.3ec73d8400f41d59b40ddcae65845877.png

 

Dacă vă mai amintiți de Jonas Folger:

 

 

Programul week-end-urilor în 2023:

 

image.thumb.png.83a3e99bb5206660db53a10a893e2318.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Peco ori avea nevoie de mult timp sa gaseasca setarile pt un weekend ori asa e modu lui de lucru.

Acum vor fi doar 2 sesiuni care conteaza pt quali.

Daca nu se adapteaza o sa aiba plecari din spate.

Q parca repede ii da capat si ajunge sus. (ok or fi fost niste exceptii dar in general zic?)

 

MM se descurca la aspiratie :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, danypop a spus:

Dupa cum zice si colegul,aia nu inseamna nimic.Zice ca a fost frig si ca gumele nu au functionat deloc cum ar functiona in mai cand la Jerez sunt 35 de grade in aer,so....iarna nu-i ca vara.Mda.

Acum 18 ore, TETEA. a spus:

Cred ca nu se putea o trecere mai abrupta acum in GP decat cea de la Suzuki la Honda. Ma refer ca stil de pilotaj necesar pentru a fi rapid.

True that.

Acum 18 ore, PzKpfW a spus:

Depinde ce vor face și Rins și Mir. Deocamdată au fost foarte precauți în declarații - mai ales Mir.

Foarte curios daca si mai ales CAND se va adapta Mir.F greu pt el.E un pilot talentat,dar piloti cu mai multe grade (Lorenzo) n-au putut sa o faca.Altii (Zarco) au fugit unde au vazut cu ochii decat sa se confrunte cu adaptarea la aceasta motoreta dificila cat si la concurenta si comparatia inevitabila care va aparea cu Marquez.

Ce sa zic...are toate sansele impotriva lui : un tanar campion mondial,se asteapta mult de la el,batut de multe ori insa de mult mai adaptabilul Rins ...o motoreta dificila facuta pe "specificatiile abrupte" ale lui MM care in acest an 2022-2023 a fost extra dificila,o echipa in reorganizare si un coechipier redutabil in cealalta parte a garajului.Va fi greu pt Mir,mai greu decat pt Rins.Anyone's guess.

Iata si partea pozitiva in plecarea Suzuki din gp - posturile caldute unde nu era atata presiune s-au evaporat.Acum tre sa stai fata in fata cu Marquez,iar de la HRC poti zbura rapid daca nu te adaptezi,nu o lalai ca Morbi la Yamaka,care btw nu il vad bine pt anul asta.

Acum 17 ore, frigider a spus:

Peco ori avea nevoie de mult timp sa gaseasca setarile pt un weekend ori asa e modu lui de lucru.

Acum vor fi doar 2 sesiuni care conteaza pt quali.

Daca nu se adapteaza o sa aiba plecari din spate.

Q parca repede ii da capat si ajunge sus. (ok or fi fost niste exceptii dar in general zic?)

 

MM se descurca la aspiratie :) 

MM se descurca bine sub presiune...atata timp cat e in control.Cand vede ca pierde controlul si lucrurile nu mai merg conform planului discutat cu Xanti,o ia razna.Credeam ca s-a vindecat de aceasta problema dupa accidentare,dar anul trecut la Aragon ne-a aratat ca are fix aceleasi probleme psihologice ca in 2019-2020.

 

Q... in 2019 era master of control.In 2020 si-a pierdut cumpatul,ca in 2021 sa fie perfect.In 2022 a valsat jumate de sezon ca cealalata jumatate sa (se) piarda.Q intr-o cursa poate fi inatacabil sau sa iasa pe 17 daca nu se concentreaza.E 50-50 cu el,cred ca aproape totul depinde de taria lui psihica.Potential insa are pana la cer.

 

Peco a gresit mult anul trecut,l-a salvat faptul ca Q a gresit mai mult decat el.Peco poate fi foarte puternic,dar cred ca cel putin in urmatorii 2-3 ani Peco va mai castiga vreun titlu doar daca il pierde cineva in partea cealalta,la fel cum a fost in 2022.Toti ceilalti pretendenti - MM,Q sunt clar superiori.

 

Vor fi cateva necunoscute anul asta :

Bestia care s-ar putea sa fie...wow.In 2022 a fost magistral,daca continua la fel si in 2023,Peco va ramane in umbra.

Mir,care e f stapan pe sine,insa nu se stie cum si daca se va adapta la Honda.

Oli la aprilia - un pilot promitator pe o motoreta promitatoare.

 

2023 va fi un an frumos luand toate aceste "variabile" in considerare - cand sunt multe variabile in joc nu au cum sa nu fie lucruri neasteptate, rasturnari de situatie si prin urmare spectacol :)

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, Method said:

E un pilot talentat,dar piloti cu mai multe grade (Lorenzo) n-au putut sa o faca.

 

La Lorenzo a fost vorba și de un moment critic în carieră. Dacă se întâmpla cu câțiva ani mai devreme, probabil că altfel stăteau lucrurile. Acum...

 

 

 

7 hours ago, Method said:

posturile caldute unde nu era atata presiune s-au evaporat.

 

Nu cred că există posturi fără presiune în MotoGP, iar Mir nu cred că ar fi mers niciodată de bunăvoie la HRC având în vedere situația în care sunt.

 

Legat de Morbidelli, este vorba pe de-o parte încrederea celor de la Yamaha (lucru de lăudat, dealtfel) și de lipsa alternativelor pe de altă parte. Până la retragerea celor de la Suzuki și confirmarea lui Bastianini la echipa oficială, variante precum Mir, Rins sau Jorge Martín nu existau (și personal nu cred că ultima e realistă nici acum). Dar cel mai probabil că 2023 va fi ultimul an a lui Franco la Yamaha. Are noroc dacă mai prinde chiar loc în MotoGP în 2024. Sau poate ne va contrazice și ia titlul anul ăsta - cred că s-ar bucura toată lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 26.01.2023 la 16:12, ENEOS a spus:

Alpinestars ăștia s-au apucat de făcut direct căști pt gp? 😳

iti dai seama ca nu fac nicio casca. Ori au cumparat cu totul un producator mic de casti, ori au semnat un contract cu un producator de casti pentru branduirea cu numele lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, Speedy.K said:

iti dai seama ca nu fac nicio casca. Ori au cumparat cu totul un producator mic de casti, ori au semnat un contract cu un producator de casti pentru branduirea cu numele lor.

 

Nu, este chiar făcută de ei și vor intra pe piața căștilor. Principalul lor rival (Dainese) produce căști prin marca AGV pe care o deține.

 

Au început direct cu MotoGP-ul pentru vizibilitate și dezvoltare. Pleacă practic de la 0 cu experiența.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...