Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

Hei, eu am spus destul de clar ca poate câștiga curse(mai multe) însă DOAR cu noroc/ploaie, etc. NU într-o cursă "dreaptă/normala"! 

Și NU, NU sunt "Fan" MM. Din punctul meu de vedere e cel mai talentat /spectaculos pilot din MotoGp... și nu numai. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 14.03.2023 la 21:36, Cavaleru a spus:

nu vreau sa bag batul in gard, dar nu m-ar mira deloc sa fie campion MM cu toata brigada de ducaturi in carca.

Eu cred ca vor fii cel putin 3 ducatiuri care se vor bate in permanenta la podium cu MM si anume Peco si Bestia si al treilea va fii mereu random unu din ceilalt. pot JM mai des sau mi-ar placea mie Bez!

Q20 va avea de furca cu mersu in pluton, iar de Morbi n-am ce sa mai sper s-a pierdut cu totul dupa accidentarea aia

iar la Aprilia nici unu nu are stofa de campion, numai talente si sperante, Aleix e operat la mana si are o varsta, nu are viteza necesara, Vin are viteza cand se aliniaza planetele ceea ce se intampla ffff rar, MO inca necunoscuta pe aprilia

 

MM asa cu multe rele si putine bune, e singurul care e campion pursange cu tone de experienta, iar dupa accidentarea asta isi doreste mai mult ca orice un nou titlu si presimt ca va fii acelasi MM dinainte de accidentare care va merge la limita. Acum ca o depaseste sau nu vom vedea

+1

Acum 1 minut, danypop a spus:

Hei, eu am spus destul de clar ca poate câștiga curse(mai multe) însă DOAR cu noroc/ploaie, etc. NU într-o cursă "dreaptă/normala"! 

Si asta sunt dispus sa pariez cu tine.Vezi?Nici macar nu trebuie sa fie 50-50 sanse.Iti dau si cote :P

Sunt dispus sa pariez cu tine ca va castiga o cursa "normala"...meaning nu pe ploaie.

Sau cum vrei tu - you name it.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe Marini nu's vad pe prima treapta, n-are, nu stiu pare ca ceva ii lipseste acestui baiat :) poate nu s-a copt destul la moto2..

Bez sper sa castige, e cel mai rapid din echipa plus rezultate mai bune in trecut. Podium sigur va mai prinde, zic eu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bez e destul de rapid si constant.Cu putina sansa...

Marini nici eu nu-l vad.Merge tare o data la 3 luni.Atunci merge tare intradevar dar...inconstanta maxima.Ok,pe de o parte asa mergea si Q,exact acelasi pattern.Insa la moto2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 54 minute, Method a spus:

+1

Si asta sunt dispus sa pariez cu tine.Vezi?Nici macar nu trebuie sa fie 50-50 sanse.Iti dau si cote :P

Sunt dispus sa pariez cu tine ca va castiga o cursa "normala"...meaning nu pe ploaie.

Sau cum vrei tu - you name it.

 

si eu sunt dispus sa pariez oricat ca cel putin Sachsenring o sa o castige :)

Si, ca sa fiu sincer as mai paria si pe Austin 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, damager a spus:

 

si eu sunt dispus sa pariez oricat ca cel putin Sachsenring o sa o castige :)

Si, ca sa fiu sincer as mai paria si pe Austin 

poate face un '23 a-la-Mir si ia campionatul cu 1 victorie, cum zice colegu^ pe sachs sau cota :)   

apoi se retrage :crack:

ca omu participa sa castige, nu sa iasa pe 2-3-4-5-x

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emilio Alzamora in 1999 a luat titlul fara vreo victorie :)

(la 125cmc)

___________

 

 

 

PS. si Umberto Masetti loa clasa 500cmc, cu 2x2 victorii a luat 2 campionate prin anii '50 :)

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, Method a spus:

 

Cineva?sa-mi tina pariul?"Fani" de-ai lui MM? @danypop  @xt600 etc etc? :bounce:

 

 

1.Honda a facut un contact initial cu Kalex pt un sasiu. Dar vai....aceste cuvinte ne doare.

 

2.Dorna s-a rugat .............,insa BMW a refuzat.

 

De cand ma stii fan al lui MM? Anul asta imi pun sperantele in el, pentru ca, in teorie, este cam singurul care ar putea strica planurile ducatistilor. Nu mai vreau sa vad un campionat viciat de ordinele de echipa ale italienilor. 

 

Te-ai gandit ca varianta cu Kalex ar fi una mult mai rapida si mai putin costisitoare pentru japonezi, in contextul actual?  Constructia sasiului in Europa, le-ar castiga mult timp, plus ca banii economisiti pe partea de cadru, ar putea fi folositi mai eficient in alte zone. De pilda aero sau motor. Nu este aceeasi situatie ca la Ducati, care chiar nu are habar sa faca un sasiu de aluminiu. 

 

Fac bine ca nu intra. Daca ar intra in competitie, ar face fix ceea ce fac si austriecii de la KkTM, iar asta ar fi un dezastru pentru imaginea babarezilor. Lasa-i sa faca ceea ce stiu ei mai bine: safety car-uri. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, damager a spus:

si eu sunt dispus sa pariez oricat ca cel putin Sachsenring o sa o castige :)

Si, ca sa fiu sincer as mai paria si pe Austin 

true true

Exact asta am gandit si eu prin prisma "istoriei" ca sa zic asa - Sachsen si Cota le impusca oricum.

Cu amendamentul (continuu in cazul lui MM) - daca nu se rupe pana atunci.

Acum 2 ore, xt600 a spus:

De cand ma stii fan al lui MM? Anul asta imi pun sperantele in el, pentru ca, in teorie, este cam singurul care ar putea strica planurile ducatistilor. Nu mai vreau sa vad un campionat viciat de ordinele de echipa ale italienilor. 

 

Te-ai gandit ca varianta cu Kalex ar fi una mult mai rapida si mai putin costisitoare pentru japonezi, in contextul actual?  Constructia sasiului in Europa, le-ar castiga mult timp, plus ca banii economisiti pe partea de cadru, ar putea fi folositi mai eficient in alte zone. De pilda aero sau motor. Nu este aceeasi situatie ca la Ducati, care chiar nu are habar sa faca un sasiu de aluminiu.

Am zis ironic "fani".

De acord cu stricarea planurilor ducatistilor - nu ca Pecco nu ar fi un baiat ok,dar chiar e aiurea sa vedem cursa de cursa acea armada in fata,si acel avantaj clar tehnic care i-a permis atacarea titlului 2022.

 

Ee,fleosc.Honda bajbaie.De asta se duce la Kalex.Cum naiba e mai ieftin sa faci o piesa pt care tu ca si companie ai toate aparatura si toti meseriasii necesari...si pt care ai facut n variatii de 40-50 de ani.Ma lesi.Daca tu imi spui ca e mai ieftin un cadru cumparat de la Kalex in loc de un cadru facut in-house,inseamna ca 2+2 nu mai face 4.

"constructia sasiului in europa" partz.Asta era problema - transportul unor bucati de aluminiu de 1m pe 50cm si 12-15 kg.Da,haide lasa ca matematica o stiu,nu tine cu tine aici.De la Kalex trebuie trimise in Japonia,asamblata motoreta si dupa aia trimise inapoi in europa,la asta nu te-ai gandit nu ? :bounce:

Hai sa lasam scuzele,e aceeiasi problema ca si la Ducati,hai sa nu o mai dam din fanta'n cola.Si Honda s-a dat batuta si a apelat la specialisti.Asta e.Kalex ii va incalta rau la bani pt cadre.La fel ca si pe Ducati sunt convins.Si pe buna dreptate - platesti skillul si knowhow'ul,care,iata e superior japonezilor (si la acest capitol).Oh,my...

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Fac bine ca nu intra. Daca ar intra in competitie, ar face fix ceea ce fac si austriecii de la KkTM, iar asta ar fi un dezastru pentru imaginea babarezilor. Lasa-i sa faca ceea ce stiu ei mai bine: safety car-uri.

Haha,true true.Perfect de acord.

Nu ca nu s-ar fi descurcat,eu zic ca s-ar fi descurcat dar...

1.capitalul de imagine ar fi fost minim,vorba ta mai bine vin cu 2 SC si merg in drift si ii aplauda toata lumea.Hai ca pe masini se pricep - sunt spectaculoase SC'urile :)

2.indiferent ce zice Dorna,2 GSX-RR'uri vechi de 1 an rebadge'uite cu emblema BMW nu ar prosti pe nimeni.

3. daca s-ar fi apucat sa vina cu prototipurile lor,ceea ce eu zic ca sunt perfect capabili,treceau 2-3 ani pana sa fie la un anumit nivel.Ok,nu cred ca sunt comparabili cu KKTM,pe de o parte bmw a participat la competitii la varf si stiu despre ce e vorba aici,si pe de alta parte nu au fost niciodata adeptii "pastrarii traditiilor" mai ales in racing,ca si ktm.Deci ma indoiesc ca ar fi venit cu cadre tubulare de fer si copiat motorul Honda,din moment ce ei deja au inovatii mult peste pt strada.

Dar toata treaba asta ar fi insemnat bani multi,cativa ani buni de r&d fara mari rezultate,intr-un climat financiar ce se indreapta clar spre recesiune,iar beneficii?Eu nu vad beneficii pt ei nimic in acest "venture".

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

51 minutes ago, Method said:

Ee,fleosc.Honda bajbaie.De asta se duce la Kalex.

 

Absolut. Nu duce HRC lipsă de bani ca să fie nevoie să externalizeze fabricarea cadrului. Bascula pe care le-au făcut-o germanii anul trecut a fost instant apreciată de către Márquez. Plătesc pentru know-how efectiv, nu pentru cadre.

 

51 minutes ago, Method said:

La fel ca si pe Ducati sunt convins.

 

Ducati a colaborat cu Suter atunci. Dar ei chiar habar nu aveau să construiască un cadru perimetral din aluminiu.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, Method a spus:

 

De acord cu stricarea planurilor ducatistilor - nu ca Pecco nu ar fi un baiat ok,dar chiar e aiurea sa vedem cursa de cursa acea armada in fata,si acel avantaj clar tehnic care i-a permis atacarea titlului 2022.

 

Ee,fleosc.Honda bajbaie,

 

De la Kalex trebuie trimise in Japonia,asamblata motoreta si dupa aia trimise inapoi in europa,la asta nu te-ai gandit nu ? :bounce:

Nu cu Peco am eu  treaba. Peco este baiat la locul lui si muncitor. Cu felul in care a ajuns campion am eu o problema. 

 

Asta este o concluzie cel putin superficiala, cu iz de malitiozitate, ca sa nu zic hatereala. Daca, in ciuda titlului de tabloid al articolului, ai fi citit cu atentie continutul acestuia si ai fi pus informatiile in context, ai fi ajuns la concluzii mai nuantate. 

Departe de mine gandul sa contest expertiza celor de la Kalex, in realizarea unor cadre de competitie. Asigura grila pentru 90% din grila de la Moto2, au tone de date si sunt cam cei mai buni constructori independenti. Bineinteles ca Honda cumpara si ceva din expertiza lor, dar asta nu inseamna ca japonezii nu mai stiu sa faca cadre, dupa 60 de ani de participare in racing-ul mondial. Este absurd sa te si gandesti la o asemenea posibilitate, daramite sa o mai si afirmi. 

Marea problema a HRC-ului, in momentul de fata, este timpul, colegu! Timpul! Din motivele cunoscute, au ramas in urma, iar acum exista o mare presiune pe ei, pentru a reveni in frunte, basca presiunea pus de Mimisor, pe care risca sa il piarda, daca nu ii pune la dispozitie material de concurs cu care sa atace titlul mondial. In aceste conditii, au nevoie de un cadru nou. URGENT!!  Cica la Jerez ar trebui sa il aiba, ori in conditiile estea nu mai au timpul necesar sa faca R&D-ul necesar si sa faca pim pong intre Europa si Japonia in tot acest proces de constructie al noului sasiu. Asa ca hondarii, oameni pragmatici, de felul lor, au apelat la Kalex, sa se ocupe ei de acest aspect, mai ales ca au si tehnologiile si capacitatile de executie necesare, aici, in Europa.  

Honda, ca si celalat producator nipon, prezent in competitie, mai are o problema majora: distanta (inclusiv cu problemele de fus orar pe care le ridica), dintre Europa si Japonia. Daca ai fi citit cu atentie bibliografia, ai fi vazut ca s-a discutat mult in presa sportiva despre acest aspect, care constituie un mare handicap pentru constructorii japonezi, fata de cei europeni.  In acest context, logic ar fi ca HRC sa isi relocheze in Europa echipele de R&D, laboratoarele de cercetare, capacitatile de productie, etc. Pai asta costa milioane, sau zeci de milioane de dolari, iar tu zici ca este mai scump sa cumperi cadrul de la Kalex? Cum spuneam, Kalex este in Europa, totul se face aici si in cateva ore piesa este la circuit, pentru a fi montata pe motocicleta. Esti de o naivitate de-a dreptul cuceritoare, sa crezi ca sasiul pleaca in Japonia, ca aia construiesc acolo mobrele si apoi le trimit in Europa cu zepelinu sau cu bamporu'. Totul pleaca direct la echipa, la circuit! Tocmai asta este ideea, sa reduca cat mai mult timpul intre proiectare-executie-testare-implementare. Adica dobandesc acelasi avantaj pe care il au europenii. In concluzie, colegu', Honda nu bajbaie, ci vrea sa revina in frunte si cauta solutii pragmatice. Exact ceea ce nu face (inca) Yamaha. Si ca veni vorba despre Yamaha, daca, dupa modelul Honda, ar adopta o politica similara, ce ai spune atunci? Ca Yamaha bajbaie? Ca Yamaha nu stie sa faca un sasiu, nu? :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Canalul de Youtube MotoGP pare sa aiba o miniserie despre sezonul 2022 - ”There Can Be Only One”.

Au mai avut miniserii interesante, dar cumva se intampla sa se piarda in marea de clipuri mai mult sau mai puțin interesante pe care le posteaza in mod constant.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva informații interesante din partea lui Marco Rigamonti - inginer de cursă al lui Randy De Puniet (Pramac), Hector Barberà (Pramac), Andrea Iannone (Ducati și Suzuki), Zarco (Pramac) și de anul ăsta al lui Bastianini, despre epoca post-Rossi la Ducati.

 

Marco Rigamonti

Da quegli anni si iniziò a lavorare diversamente, in maniera frenetica. Non per scelta, ma per obbligo: se le cose non funzionano, cerchi di migliorarle subito. Se prima si testavano un certo numero di pezzi in un determinato periodo di tempo, in quegli anni si provò il doppio delle soluzioni nella metà del tempo. Chiaramente questa frenesia era tradotta nei risultati in pista. A fine 2012, dunque, ci fu un primo cambio, perché Filippo Preziosi (allora direttore tecnico) venne sostituito da Bernhard Gobmeier, uomo proveniente dal mondo Audi. Ma fu un anno abbastanza incasinato: non c’era una guida tecnica vera e propria, che sapesse dove indirizzare lo sviluppo. C’era una crisi gestionale.

 

Sursă.

image.thumb.png.50314c404d0e47c5c59396dfce1baaa0.png

 

image.thumb.png.bea1491239059a64d8ea481be7073480.png image.thumb.png.1541e814af996570fec26c5a5dfda3c0.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 19.03.2023 la 21:45, PzKpfW a spus:

Ceva informații interesante din partea lui Marco Rigamonti - inginer de cursă al lui Randy De Puniet (Pramac), Hector Barberà (Pramac), Andrea Iannone (Ducati și Suzuki), Zarco (Pramac) și de anul ăsta al lui Bastianini, despre epoca post-Rossi la Ducati.

 

 

Sursă.

image.thumb.png.50314c404d0e47c5c59396dfce1baaa0.png

 

image.thumb.png.bea1491239059a64d8ea481be7073480.png image.thumb.png.1541e814af996570fec26c5a5dfda3c0.png

Nu se mai îndoiește nimeni de crypto data acum.

 

Și uite cum mai sunt 2 zile și incepe panarama

 

O sa se franga niște inimi 🙃

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.03.2023 la 15:17, Method a spus:

 

Ca sa ne vindecam putin de hatereli si malitiozitati,eu sunt dispus sa si pariez pe o victorie a lui Marcel in 2023....

 

Eu zic ca se retrage precum Doohan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   1 membru


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...