Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

Canalul de Youtube MotoGP pare sa aiba o miniserie despre sezonul 2022 - ”There Can Be Only One”.

Au mai avut miniserii interesante, dar cumva se intampla sa se piarda in marea de clipuri mai mult sau mai puțin interesante pe care le posteaza in mod constant.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ceva informații interesante din partea lui Marco Rigamonti - inginer de cursă al lui Randy De Puniet (Pramac), Hector Barberà (Pramac), Andrea Iannone (Ducati și Suzuki), Zarco (Pramac) și de anul ăsta al lui Bastianini, despre epoca post-Rossi la Ducati.

 

Marco Rigamonti

Da quegli anni si iniziò a lavorare diversamente, in maniera frenetica. Non per scelta, ma per obbligo: se le cose non funzionano, cerchi di migliorarle subito. Se prima si testavano un certo numero di pezzi in un determinato periodo di tempo, in quegli anni si provò il doppio delle soluzioni nella metà del tempo. Chiaramente questa frenesia era tradotta nei risultati in pista. A fine 2012, dunque, ci fu un primo cambio, perché Filippo Preziosi (allora direttore tecnico) venne sostituito da Bernhard Gobmeier, uomo proveniente dal mondo Audi. Ma fu un anno abbastanza incasinato: non c’era una guida tecnica vera e propria, che sapesse dove indirizzare lo sviluppo. C’era una crisi gestionale.

 

Sursă.

image.thumb.png.50314c404d0e47c5c59396dfce1baaa0.png

 

image.thumb.png.bea1491239059a64d8ea481be7073480.png image.thumb.png.1541e814af996570fec26c5a5dfda3c0.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 19.03.2023 la 21:45, PzKpfW a spus:

Ceva informații interesante din partea lui Marco Rigamonti - inginer de cursă al lui Randy De Puniet (Pramac), Hector Barberà (Pramac), Andrea Iannone (Ducati și Suzuki), Zarco (Pramac) și de anul ăsta al lui Bastianini, despre epoca post-Rossi la Ducati.

 

 

Sursă.

image.thumb.png.50314c404d0e47c5c59396dfce1baaa0.png

 

image.thumb.png.bea1491239059a64d8ea481be7073480.png image.thumb.png.1541e814af996570fec26c5a5dfda3c0.png

Nu se mai îndoiește nimeni de crypto data acum.

 

Și uite cum mai sunt 2 zile și incepe panarama

 

O sa se franga niște inimi 🙃

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.03.2023 la 15:17, Method a spus:

 

Ca sa ne vindecam putin de hatereli si malitiozitati,eu sunt dispus sa si pariez pe o victorie a lui Marcel in 2023....

 

Eu zic ca se retrage precum Doohan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.03.2023 la 12:28, xt600 a spus:

Nu cu Peco am eu  treaba. Peco este baiat la locul lui si muncitor. Cu felul in care a ajuns campion am eu o problema. 

 

Asta este o concluzie cel putin superficiala, cu iz de malitiozitate, ca sa nu zic hatereala. Daca, in ciuda titlului de tabloid al articolului, ai fi citit cu atentie continutul acestuia si ai fi pus informatiile in context, ai fi ajuns la concluzii mai nuantate. 

Departe de mine gandul sa contest expertiza celor de la Kalex, in realizarea unor cadre de competitie. Asigura grila pentru 90% din grila de la Moto2, au tone de date si sunt cam cei mai buni constructori independenti. Bineinteles ca Honda cumpara si ceva din expertiza lor, dar asta nu inseamna ca japonezii nu mai stiu sa faca cadre, dupa 60 de ani de participare in racing-ul mondial. Este absurd sa te si gandesti la o asemenea posibilitate, daramite sa o mai si afirmi. 

Marea problema a HRC-ului, in momentul de fata, este timpul, colegu! Timpul! Din motivele cunoscute, au ramas in urma, iar acum exista o mare presiune pe ei, pentru a reveni in frunte, basca presiunea pus de Mimisor, pe care risca sa il piarda, daca nu ii pune la dispozitie material de concurs cu care sa atace titlul mondial. In aceste conditii, au nevoie de un cadru nou. URGENT!!  Cica la Jerez ar trebui sa il aiba, ori in conditiile estea nu mai au timpul necesar sa faca R&D-ul necesar si sa faca pim pong intre Europa si Japonia in tot acest proces de constructie al noului sasiu. Asa ca hondarii, oameni pragmatici, de felul lor, au apelat la Kalex, sa se ocupe ei de acest aspect, mai ales ca au si tehnologiile si capacitatile de executie necesare, aici, in Europa.  

Honda, ca si celalat producator nipon, prezent in competitie, mai are o problema majora: distanta (inclusiv cu problemele de fus orar pe care le ridica), dintre Europa si Japonia. Daca ai fi citit cu atentie bibliografia, ai fi vazut ca s-a discutat mult in presa sportiva despre acest aspect, care constituie un mare handicap pentru constructorii japonezi, fata de cei europeni.  In acest context, logic ar fi ca HRC sa isi relocheze in Europa echipele de R&D, laboratoarele de cercetare, capacitatile de productie, etc. Pai asta costa milioane, sau zeci de milioane de dolari, iar tu zici ca este mai scump sa cumperi cadrul de la Kalex? Cum spuneam, Kalex este in Europa, totul se face aici si in cateva ore piesa este la circuit, pentru a fi montata pe motocicleta. Esti de o naivitate de-a dreptul cuceritoare, sa crezi ca sasiul pleaca in Japonia, ca aia construiesc acolo mobrele si apoi le trimit in Europa cu zepelinu sau cu bamporu'. Totul pleaca direct la echipa, la circuit! Tocmai asta este ideea, sa reduca cat mai mult timpul intre proiectare-executie-testare-implementare. Adica dobandesc acelasi avantaj pe care il au europenii. In concluzie, colegu', Honda nu bajbaie, ci vrea sa revina in frunte si cauta solutii pragmatice. Exact ceea ce nu face (inca) Yamaha. Si ca veni vorba despre Yamaha, daca, dupa modelul Honda, ar adopta o politica similara, ce ai spune atunci? Ca Yamaha bajbaie? Ca Yamaha nu stie sa faca un sasiu, nu? :D 


Cand am ajuns la "expertiza celor de la Kalex" am dat "next".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Álex Rins

It reminds me of two years ago with the Suzuki: we are losing a lot of time on the straight compared to the others and then we recover everything in the corners.

 

Ce zice și Marc Márquez. Honda nu pune puterea jos, patinează și pierde timp pe liniile drepte. Piloții trebuie să compenseze și meargă agresiv pe frânare/în viraje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Honda nu pune puterea jos, patinează

S-au molipsit de la yamaha. Dacă nu-l ascultă pe method, e treaba cu mesele care nu sunt repartizate bine.

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 02.04.2023 la 22:01, PzKpfW a spus:

Pe plan comercial a fost cu recorduri pentru toți europenii, pe fondul (printre altele) scăderii japonezilor. Vin însă chinezii.

Mda, o sa vedem numai qj moto si cf-moto pe strada.

la ce diferente de pret sunt intre mobre, ce mai conteaza calitatea. 
partea buna este ca pana la urma o sa forteze di producatorii europeni/japonezi sa scada pretul. Ramane de vazut dc vor face si ei chinezarii sau for reduce marjele de profit.

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, danypop a spus:

https://www.crash.net/motogp/news/1023848/1/honda-test-kalex-chassis-ahead-marc-marquez-return

Repede s-au mișcat. Ii cam arde la degete pe ondari. Ar fi tare neplăcut sa termine și anul acesta fără victorie și pe ultimul loc la constructori 

nu e sigur ca mm vine la sua?

 

sau debiteaza asta ineptii cum se face de obicei?

 

His teammate Joan Mir also missed Argentina - meaning Repsol Honda had no riders on the grid - and their comeback in time for next weekend’s MotoGP Grand Prix of the Americas is unconfirmed.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...