Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

La 18.03.2023 la 12:28, xt600 a spus:

Nu cu Peco am eu  treaba. Peco este baiat la locul lui si muncitor. Cu felul in care a ajuns campion am eu o problema. 

 

Asta este o concluzie cel putin superficiala, cu iz de malitiozitate, ca sa nu zic hatereala. Daca, in ciuda titlului de tabloid al articolului, ai fi citit cu atentie continutul acestuia si ai fi pus informatiile in context, ai fi ajuns la concluzii mai nuantate. 

Departe de mine gandul sa contest expertiza celor de la Kalex, in realizarea unor cadre de competitie. Asigura grila pentru 90% din grila de la Moto2, au tone de date si sunt cam cei mai buni constructori independenti. Bineinteles ca Honda cumpara si ceva din expertiza lor, dar asta nu inseamna ca japonezii nu mai stiu sa faca cadre, dupa 60 de ani de participare in racing-ul mondial. Este absurd sa te si gandesti la o asemenea posibilitate, daramite sa o mai si afirmi. 

Marea problema a HRC-ului, in momentul de fata, este timpul, colegu! Timpul! Din motivele cunoscute, au ramas in urma, iar acum exista o mare presiune pe ei, pentru a reveni in frunte, basca presiunea pus de Mimisor, pe care risca sa il piarda, daca nu ii pune la dispozitie material de concurs cu care sa atace titlul mondial. In aceste conditii, au nevoie de un cadru nou. URGENT!!  Cica la Jerez ar trebui sa il aiba, ori in conditiile estea nu mai au timpul necesar sa faca R&D-ul necesar si sa faca pim pong intre Europa si Japonia in tot acest proces de constructie al noului sasiu. Asa ca hondarii, oameni pragmatici, de felul lor, au apelat la Kalex, sa se ocupe ei de acest aspect, mai ales ca au si tehnologiile si capacitatile de executie necesare, aici, in Europa.  

Honda, ca si celalat producator nipon, prezent in competitie, mai are o problema majora: distanta (inclusiv cu problemele de fus orar pe care le ridica), dintre Europa si Japonia. Daca ai fi citit cu atentie bibliografia, ai fi vazut ca s-a discutat mult in presa sportiva despre acest aspect, care constituie un mare handicap pentru constructorii japonezi, fata de cei europeni.  In acest context, logic ar fi ca HRC sa isi relocheze in Europa echipele de R&D, laboratoarele de cercetare, capacitatile de productie, etc. Pai asta costa milioane, sau zeci de milioane de dolari, iar tu zici ca este mai scump sa cumperi cadrul de la Kalex? Cum spuneam, Kalex este in Europa, totul se face aici si in cateva ore piesa este la circuit, pentru a fi montata pe motocicleta. Esti de o naivitate de-a dreptul cuceritoare, sa crezi ca sasiul pleaca in Japonia, ca aia construiesc acolo mobrele si apoi le trimit in Europa cu zepelinu sau cu bamporu'. Totul pleaca direct la echipa, la circuit! Tocmai asta este ideea, sa reduca cat mai mult timpul intre proiectare-executie-testare-implementare. Adica dobandesc acelasi avantaj pe care il au europenii. In concluzie, colegu', Honda nu bajbaie, ci vrea sa revina in frunte si cauta solutii pragmatice. Exact ceea ce nu face (inca) Yamaha. Si ca veni vorba despre Yamaha, daca, dupa modelul Honda, ar adopta o politica similara, ce ai spune atunci? Ca Yamaha bajbaie? Ca Yamaha nu stie sa faca un sasiu, nu? :D 


Cand am ajuns la "expertiza celor de la Kalex" am dat "next".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Álex Rins

It reminds me of two years ago with the Suzuki: we are losing a lot of time on the straight compared to the others and then we recover everything in the corners.

 

Ce zice și Marc Márquez. Honda nu pune puterea jos, patinează și pierde timp pe liniile drepte. Piloții trebuie să compenseze și meargă agresiv pe frânare/în viraje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Honda nu pune puterea jos, patinează

S-au molipsit de la yamaha. Dacă nu-l ascultă pe method, e treaba cu mesele care nu sunt repartizate bine.

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 02.04.2023 la 22:01, PzKpfW a spus:

Pe plan comercial a fost cu recorduri pentru toți europenii, pe fondul (printre altele) scăderii japonezilor. Vin însă chinezii.

Mda, o sa vedem numai qj moto si cf-moto pe strada.

la ce diferente de pret sunt intre mobre, ce mai conteaza calitatea. 
partea buna este ca pana la urma o sa forteze di producatorii europeni/japonezi sa scada pretul. Ramane de vazut dc vor face si ei chinezarii sau for reduce marjele de profit.

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, danypop a spus:

https://www.crash.net/motogp/news/1023848/1/honda-test-kalex-chassis-ahead-marc-marquez-return

Repede s-au mișcat. Ii cam arde la degete pe ondari. Ar fi tare neplăcut sa termine și anul acesta fără victorie și pe ultimul loc la constructori 

nu e sigur ca mm vine la sua?

 

sau debiteaza asta ineptii cum se face de obicei?

 

His teammate Joan Mir also missed Argentina - meaning Repsol Honda had no riders on the grid - and their comeback in time for next weekend’s MotoGP Grand Prix of the Americas is unconfirmed.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, PzKpfW a spus:

 

Despre Mir nu am citit nimic, dar nu cred că era foarte grav fizic după căzătura din sprint.

Dupa ce initial s-a spus ca are probleme la glezna deja afectata , au mai aprut si alte probleme :

 "After a morning medical check, Joan Mir was declared unfit for the Argentina GP by MotoGP and circuit medical staff due to cranial and cervical trauma. Undergoing CT and ultrasound tests at the Hospital Santiago del Estero, cervical physiological lordosis was confirmed and Mir continued to experience feelings of nausea and dizziness."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pute a poveste de tabloid. În Spania motociclismul este printre cele mai urmărite sporturi, iar presa de scandal speculează. Acosta are contract cu KTM încă de când era în Moto3 care stipulează că va ajunge în MotoGP cu ei, iar Márquez are contract cu HRC până la sfârșitul anului viitor. Fără încetare amiabilă bilaterală (ceea ce e clar că Honda nu dorește), Márquez (sau/și sponsorii lui) are trebui să plătească niște clauze de reziliere monstruoase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă întreb de unde are pârghia pentru a pune atât de multă presiune pe Yamaha. Nu e ca și când are multe alte opțiuni în WSBK dacă pleacă de la ei: puțin probabil ca Ducati să fie interesați de el (în momentul de față), iar toate celelalte motociclete (în afară de Ducati și Yamaha) sunt inferioare. În același timp, zvonurile apropierii lui Jorge Martín de Yamaha în MotoGP se întețesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

Mă întreb de unde are pârghia pentru a pune atât de multă presiune pe Yamaha. Nu e ca și când are multe alte opțiuni în WSBK dacă pleacă de la ei: puțin probabil ca Ducati să fie interesați de el (în momentul de față), iar toate celelalte motociclete (în afară de Ducati și Yamaha) sunt inferioare. În același timp, zvonurile apropierii lui Jorge Martín de Yamaha în MotoGP se întețesc.

Se îngroapă JM la Yama.

Serios, Honda,KTM și Yamaha nu.

Rămâne ducati 😀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...