Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

6 hours ago, danypop said:

 

Nu-mi dau seama dacă se referă la un eventual contract pentru 2025+ (probabil că da). Ar trebui să scape fie de Bagnaia, fie de Bastianini ca să-i facă loc (nu cred că Márquez va accepta echipă client).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 minut, PzKpfW a spus:

 (nu cred că Márquez va accepta echipă client).

Cu promisiunea ca primește material identic cu uzina, cred ca ar accepta și un loc la pramac. 

Evident dacă lucrurile nu se îmbunătățesc la onda... Ma cam îndoiesc 🤤🤤🤤

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În momentul de față e destul de clar că-și va onora contractul de 4 ani cu HRC. Va lua deci o decizie după ce testează RCV-ul pentru 2024.

 

12 minutes ago, danypop said:

Cu promisiunea ca primește material identic cu uzina, cred ca ar accepta și un loc la pramac. 

 

Pentru un pilot ca el, promisiunea asta este cam irelevantă. Va dori clar să facă el dezvoltarea motocicletei, nu să meargă pe o motocicletă făcută pe placul și la sugestiile altora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, danypop said:

Nu vad alte opțiuni mai bune(din pct de vedere al performantelor) pentru el.

 

Eu da: în funcție de cum evoluează lucrurile, Aprilia și KTM (deși Beirer a spus că nu și l-ar dori în echipă).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

What does Yamaha have to do if they want to convince you to let VR46 race its bikes?

Rossi: "We have a contract until the end of next year, so in 2024 we will race with Ducati. I would like VR46 to race with Yamaha, because I am a Yamaha rider, so it would make sense. The problem is that Yamaha has to find a way to improve the M1. We want to go to the races thinking that we can consider winning or fighting for the podium and, at the moment, Yamaha's technical situation is complicated. They have the potential to improve, and there is still a little time before we decide [for 2025]. But Ducati, since the arrival of [Gigi] Dall'Igna, has really stepped up and raised the technical level. The others have become chasers."

 

And do you think this change has been technical or also philosophical? I am referring to the relationship with your satellite teams.

Rossi: "I think yes, there was a rethinking of Ducati, but also a huge economic investment. The Japanese brands have spent less."

 

 

 

Ce trebuie să facă Yamaha dacă vor să-l convingă pe VR46 să concureze cu  motocicletele lor? Rossi: „Avem contract până la sfârșitul anului viitor, așa că în 2024 vom concura cu Ducati. Aș vrea ca VR46 să concureze cu Yamaha, pentru că sunt pilot Yamaha, așa că ar avea sens. Problema este că Yamaha trebuie să găsească o modalitate de a îmbunătăți M1. Vrem să mergem la curse gândindu-ne că putem lua în considerare câștigarea sau lupta pentru podium și, în acest moment, situația tehnică la Yamaha este complicată. Au potențialul de a se îmbunătăți și există încă puțin timp înainte să ne decidem [pentru 2025]. Dar Ducati, de la sosirea lui [Gigi] Dall'Igna, a crescut cu adevărat și a ridicat nivelul tehnic. Ceilalți au devenit vânători." Și credeți că această schimbare a fost tehnică sau și filozofică? Mă refer la relația cu echipele dumneavoastră satelit. Rossi: "Cred că da, a existat o regândire a Ducati, dar și o investiție economică uriașă. Mărcile japoneze au cheltuit mai puțin."

Editat de ivan pedala
Editat in limba romana (lucru pe care il putea face autorul)!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, danypop said:

 

On 5/1/2023 at 11:47 PM, PzKpfW said:

Din păcate se pare că Oliveira va lipsi (iar) o etapă.

 

 

 

Jorge Lorenzo (despre Razgatlıoğlu)

 

What can he lose? I think he will always have open doors in WorldSBK to come back in case he doesn’t make it to be a winner or Champion in MotoGP but he needs to try. His talent is so big, he needs to give it a try and try to find the best option possible, in the best team he can get. If he’s not good, like Ben Spies for example who wasn’t as good as everyone expected, he can return to WorldSBK.

 

I think he will find a way to be competitive on a MotoGP bike. It’s a matter of time. Obviously, MotoGP bikes have become so complex, you need to manage so many things compared to 20 years ago that all the small details are very important and you need a lot of experience to understand everything and to put together all the pieces to be competitive. He will need some time, but he could not be so aggressive with a MotoGP bike compared to a WorldSBK bike, because it’s a completely different type of bike.

 

 

Cu alte cuvinte, spune să nu aștepte neapărat "ocazia unică" de a merge doar la echipa de uzină Yamaha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, PzKpfW a spus:

Cu alte cuvinte, spune să nu aștepte neapărat "ocazia unică" de a merge doar la echipa de uzină Yamaha.

Chiar ca e unica ocazia de a fi la Yamaha.
Măcar KTM are sateliți și tot încearcă sa adune date.


Pe bune dacă Oli nu lipsea atât de mult cred ca se bătea la camp, fiind constant cat de cat.
Omu parca a mers decent din ce țin eu minte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare că discuțiile cu Yamaha nu au dus la nimic, iar Jorge Martín va rămâne la Pramac și în 2024, sperând probabil la un loc la echipa oficială Ducati în 2025 (când contractele lui Bagnaia și Bastianini expiră).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, PzKpfW a spus:

Încerc să-i găsesc o scuză sau explicație 

Nu prea pot sa ii gasesc... O fi fost baut, fumat, prizat sau... prost.  Primele trei au efecte temporare, prostia este permanenta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
4 hours ago, ioio_viola said:

 

Interesant prentru detractorii Michelin din MotoGP; de citit.

 

4 hours ago, ioio_viola said:

 

Înțeleg și sunt absolut de acord. Nu văd să vină însă cu soluții. Contrastul dintre un lider de echipă...

 

4 hours ago, ioio_viola said:

 

...și un inginer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.05.2023 la 19:01, PzKpfW a spus:

 

Înțeleg și sunt absolut de acord. Nu văd să vină însă cu soluții.

 

Vine nenea asta cu niste solutii care pot fi implementate rapid, pentru reducerea vitezelor si ritmului de cursa: https://www.gpone.com/en/2023/05/25/motogp/to-slow-down-the-motogp-you-just-have-to-reduce-tire-performance.html  Poate nu rezolva in totalitate problema, dar o mai diminueaza, pana cand se vor face schimbari substantiale in regulament. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucrurile nu sunt niciodată atât de simple pe cât par în articole. La nivelul ăsta nu te poți atinge de niciun element fără să superi pe cineva: fanii, inginerii, echipele, piloții, etc. Gume cu aderență mai puțină ar supăra piloții și ar da și mai multă importanță aerodinamicii.

 

Aprilia i-a închis oficial ușa lui Acosta. Este vorba doar despre echipa oficială, nu și despre RNF. Dar în momentul de față nu pare să fie o soluție mai bună decât Tech3, unde ar avea clar motocicletă de aceeași specificație ca piloții oficiali (ceea ce nu este cazul la RNF).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...