Lucian Dutu Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 Salut Sunt incepator. De ce se anuleaza senzorul de cric? E o regula sau un motiv la enduro sa anulezi senzorul de cric? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rylalex Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 (edited) Ai un releu numit ASSY RELAY. El "stabileste" conditiile de pornire in functie de ce semnale primeste de la: Senzorul de Neutral, Senzorul de Ambreiaj si Senzorul de Cric. Cand ASSY RELAY se arde motocicleta nu va mai sta pornita pe cric, chiar daca e pe N sau ai tras ambreiajul. Pentru ca ASSY RELAY costa destul de mult, e mai simplu si mai ieftin sa anulezi senzorul de cric si astfel vei putea sa lasi motorul pornit pe cric, dar marele risc este ca poti uita de asta si sa pleci cu cricul pus. Edited November 4, 2014 by rylalex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
b374 Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 explicatia de mai suse cel putin fantezista Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rylalex Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 Accept alta mai buna, eu incerc sa ajut cat pot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei belcic Posted November 5, 2014 Share Posted November 5, 2014 De ex, mie mi s-a intamplat sa se intrerupa contactul la intrerupatorul cricului in timpul mersului. E ca si cum as fi lasat cricul jos dar eram in mers. Rezultatul a fost ca s-a oprit motorul in timpul mersului. Am rezolvat cu o curatare a intrerupatorului si nu am mai avut probleme. In offroad se murdareste mult mai des acest intrerupator de cric si rezolvarea pe loc este sa se puna un scurt intre bornele intrerupatorului. Asa ca cei pasionati de offroad prefera sa-l anuleze din capul locului. E mai buna explicatia asta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian Dutu Posted November 5, 2014 Author Share Posted November 5, 2014 De ex, mie mi s-a intamplat sa se intrerupa contactul la intrerupatorul cricului in timpul mersului. E ca si cum as fi lasat cricul jos dar eram in mers. Rezultatul a fost ca s-a oprit motorul in timpul mersului. Am rezolvat cu o curatare a intrerupatorului si nu am mai avut probleme. In offroad se murdareste mult mai des acest intrerupator de cric si rezolvarea pe loc este sa se puna un scurt intre bornele intrerupatorului. Asa ca cei pasionati de offroad prefera sa-l anuleze din capul locului. E mai buna explicatia asta? Muuuult mai buna :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rylalex Posted November 5, 2014 Share Posted November 5, 2014 da, e buna dar asta nu contrazice teoria mea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei belcic Posted November 5, 2014 Share Posted November 5, 2014 Si teoria ta e buna dar nu face vreo legatura cu offroad-ul. Plus ca la multe motociclete nu exista ASSY RELAY. Cred ca, de fapt, e vorba despre starter relay. Asta pt impiedicarea pornirii demarorului. Pt impiedicarea pornirii motorului, tot lantul intrerupator cric - intrerupator ambreiaj - senzor de neutru nu face altceva decat sa puna la masa CDI-ul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rylalex Posted November 6, 2014 Share Posted November 6, 2014 http://shop.cycle-parts.com/oempartfinder.htm?aribrand=YAM&arian=Motorcycle#/Yamaha/YZF600R_-_YZF600RL_-_1999/ELECTRICAL_2/YZF600RL_%281999_MOTORCYCLE%29/ELECTRICAL_2_%28YZF600RL_-_1999%29 La piesa NR 18 ma refer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yuk Posted November 10, 2014 Share Posted November 10, 2014 eu nu pot fara, destul de des uit cricul, iar intrerupatorul isi face treaba... l-as anula numai provizoriu daca ma lasa in drum, presupun ca este destul de periculos sa iei curbe la stanga cu cricul lasat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreizalau Posted November 15, 2014 Share Posted November 15, 2014 io nu am senzor la cric si apoi, numa la prima curba pe stanga e periculos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy.K Posted November 15, 2014 Share Posted November 15, 2014 Salut Sunt incepator. De ce se anuleaza senzorul de cric? E o regula sau un motiv la enduro sa anulezi senzorul de cric? Cum zice si Andrei, intra noroi la intrerupatorul ala si te incurca rau. Al meu a rezistat cam sase luni dupa ce am luat mobra. De atunci nu mai e deloc. Are sase ani si n-am dat-o pe jos niciodata din cauza lipsei lui. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrianale Posted January 8 Share Posted January 8 Cum anulez senzorul la cric? Mia ramas blocat ca si cum ar fi pus cricul si nu mai pot baga in viteza ca imi opreste motorul si nu stiu cum sal anulez ce sai fac miar place o parere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihai c Posted January 8 Share Posted January 8 On 11/15/2014 at 9:49 AM, Speedy.K said: Cum zice si Andrei, intra noroi la intrerupatorul ala mai bine zis se incarca rau cu noroi cricul,care fiind greu sta apoi mai jos decit normal si se opreste motorul... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobiletron Posted January 9 Share Posted January 9 6 hours ago, Adrianale said: Cum anulez senzorul la cric? Mia ramas blocat ca si cum ar fi pus cricul si nu mai pot baga in viteza ca imi opreste motorul si nu stiu cum sal anulez ce sai fac miar place o parere Nu trebuie anulat ci schimbat senzorul, nu e pus degeaba acolo. Fara senzor risti sa uiti cricul lasat jos si pleci asa cu ea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian K Posted January 9 Share Posted January 9 Acum 8 ore, Adrianale a spus: Cum anulez senzorul la cric? Mia ramas blocat ca si cum ar fi pus cricul si nu mai pot baga in viteza ca imi opreste motorul si nu stiu cum sal anulez ce sai fac miar place o parere Cum anulez senzorul la cric? Mi-a ramas blocat ca si cum ar fi lasat jos cricul si nu mai pot baga in viteza ca imi opreste motorul.Nu stiu cum sa-l anulez,ce sa-i fac.Doresc o parere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted January 9 Share Posted January 9 Idee de biznis: traduceri din "româneză" în română! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian K Posted January 9 Share Posted January 9 Mda,nu suna rau,se pare ca zilele astea e nevoie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick_M Posted January 9 Share Posted January 9 9 hours ago, Adrianale said: Cum anulez senzorul la cric? Mia ramas blocat ca si cum ar fi pus cricul si nu mai pot baga in viteza ca imi opreste motorul si nu stiu cum sal anulez ce sai fac miar place o parere Depinde de motocicleta. Trebuie sa scrii ce model e. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy.K Posted January 9 Share Posted January 9 Acum 10 ore, mihai c a spus: mai bine zis se incarca rau cu noroi cricul,care fiind greu sta apoi mai jos decit normal si se opreste motorul... Nu. Exact cum am zis acum 8 ani. Intra noroi la senzor si ala nu mai iese cand e cricul ridicat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jinxy Posted January 9 Share Posted January 9 (edited) Dialog cu chatgpt: cum anulez senzorul de cric la o motocicleta? Pentru a anula senzorul de cric al motocicletei, trebuie să urmați următorii pași: Asigurați-vă că motorul motocicletei este oprit și că întrerupătorul principal al motorului este în poziția "OFF". Localizați senzorul de cric al motocicletei. Acesta se află de obicei în partea din spate a motocicletei, lângă roata spate. Folosiți un dispozitiv de scoatere a capului de siguranță sau un șurubelniță pentru a desface capul de siguranță al senzorului de cric. Scoateți senzorul de cric din poziția sa. Introduceți capul de siguranță înapoi în poziția sa și strângeți-l bine. Puneți senzorul de cric într-un loc sigur și asigurați-vă că nu va cădea pe jos sau nu va fi lovit accidental. Începeți motorul motocicletei și verificați dacă senzorul de cric este acum anulat. Dacă aveți întrebări sau întâmpinați probleme în timp ce încercați să anulați senzorul de cric al motocicletei, ar trebui să contactați un mecanic de motociclete calificat pentru ajutor. de ce unii oameni aleg sa anuleze senzorul de cric la motocicletele offroad? Unii oameni aleg să anuleze senzorul de cric al motocicletelor offroad pentru mai multe motive, inclusiv: Pentru a face mai ușoară urcarea pe obstacole. Senzorul de cric poate să se declanșeze atunci când motocicleta este aplecată într-un unghi mai mare de 45 de grade, ceea ce poate împiedica urcarea pe obstacole. Anularea senzorului de cric poate face urcarea pe obstacole mai ușoară, deoarece motocicleta nu se va opri în mod automat. Pentru a evita problemele cauzate de senzorul de cric. Senzorul de cric poate să se strice sau să se deterioreze în timp, ceea ce poate duce la probleme cu pornirea sau oprirea motocicletei. Anularea senzorului de cric poate elimina aceste probleme. Pentru a face motocicleta mai ușor de transportat. Senzorul de cric poate să se declanșeze atunci când motocicleta este încărcată pe un remorcher sau un trailer, ceea ce poate face dificilă transportarea acesteia. Anularea senzorului de cric poate rezolva această problemă. Pentru a face motocicleta mai ușor de întreținut. Anularea senzorului de cric poate face mai ușor de întreținut motocicleta, deoarece nu mai este nevoie să verificați senzorul de cric sau să îl înlocuiți atunci când se strică. Cu toate acestea, ar trebui să rețineți că anularea senzorului de cric poate avea consecințe negative, cum ar fi scăderea siguranței în timpul condusului pe teren accidentat. Ar trebui să luați în considerare cu atenție toate aceste aspecte înainte de a anula senzorul de cric al motocicletei dvs. offroad. Pentru cine vrea sa incerce: https://chat.openai.com/chat - merge cu contul de Google Edited January 9 by jinxy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy.K Posted January 9 Share Posted January 9 Bai nene, de unde scoateti mizeriile astea?! Discutia initiala era despre un KLE, ca de-aia m-am si exprimat pe subiect. La mobra asta iei un sfic, tai firele de la senzor, senzoru il arunci la gunoi, capete firelor le izolezi si le legi cu un soricel de cadru, asa, ca sa fie acolo in caz ca vrei la un moment dat sa-i pui un senzor nou la loc. Si da, am plecat de vreo 3 ori in ultimii 10 ani cu cricul lasat. E nasol, oate sa te dea pe jos, eventual direct in fata unei masini. Eu am avut noroc sa reusesc sa redresez de fiecare data. Deci nu recomand anularea senzorului, mai ales la incepatori. Solutia corecta este sa cureti senzorul murdar, daca e de la mizerie si daca poate fi curatat sau sa-l schimbi cu unul nou OEM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.