Jump to content
Sign in to follow this  
pixucs

Problema : CBR F4(carburatie) ma zgaltaie in turatii

Recommended Posts

 

Verifica furtune alimentare benzina sa nu fie obturate

 

Elimina pompa pentru test: mergi cu perfuzie (atentie sporita la mufare furtune benzina)

 

Verifica filtru benzina ,nivel benzina camera nivel costant carburatoare, reglaj amestec (ar merge si o sincronizare )

Edited by mao-san

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, daca le sincronizezi sa stii ca o strici! =))))))))))

:))))))))))

» Post actualizat in 09 Dec 2014 14:17

Platoul de platine l-am curatat,acumfunctioneaza pompa!cand pun contactul se aude cum tacane 1-2 secunde!si in timpul mersului se simte ca functioneaza daca tin mana pe ea!acum ma gandesc ca nu baga debit destul,ca asa se comporta!sper sa nu trebuiasca sa ii sincronizez carburatoarele!

Mai exista mecanici, decat sa te doara capu si oricum pe forum fiecare vine cu cate o idee ce i se pare lui, eu spun ca e ceva la aer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am desfacut carburatorul sa ii aplic o curatare!Aici am gasit gandaci,iarba,mizerie!am gasit si un surub defacut de tot in camera de nivel(cel incercuit cu rosu)!Maine o sa montez la loc si o revin cu pareri!

 

Poze : http://postimg.org/gallery/1sxyj2qvs/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am desfacut carburatorul sa ii aplic o curatare!Aici am gasit gandaci,iarba,mizerie!am gasit si un surub defacut de tot in camera de nivel(cel incercuit cu rosu)!Maine o sa montez la loc si o revin cu pareri!

 

Poze : http://postimg.org/gallery/1sxyj2qvs/

Main jet...se ineaca ca dracu daca s-a desurubat acel jiglor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chestia aia neagra nu e cumva cauciuc topit de la membranele vacumatice?....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chestia aia neagra nu e cumva cauciuc topit de la membranele vacumatice?....

Nu, este mizerie care vine din air vent/filtru aer

Share this post


Link to post
Share on other sites

da,era mizerie!Astazi am montat la loc,am dat o tura!motorul se aude mult mai bine,dar problema nu a disparut!aceleasi intreruperi la viteza mai mare!


» Post actualizat in 18 Dec 2014 13:21

Stie cineva unde as putea gasi senzorul de la clapeta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

da,era mizerie!Astazi am montat la loc,am dat o tura!motorul se aude mult mai bine,dar problema nu a disparut!aceleasi intreruperi la viteza mai mare!

» Post actualizat in 18 Dec 2014 13:21

Stie cineva unde as putea gasi senzorul de la clapeta?

du-o la service !!!!! nu sti sa verifici daca lantul e bun , dar iti bagi nasul in carburatoare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigur nu ai sculele/aparatele/echipamentele/dotarile necesare sa faci o verificare de continut ...Pe langa baza de echipamente, trebuie sa ai si cunostinte solide de mecanica si electricitate, mai ales in acest caz!! eu plusez 75% pe o cauza electrica. Un atelier sau un tip care cunoaste domeniul te poate rezolva! Acesta este varianta/propunerea mea.

Numai bine,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai facut testul fara pompa, alimentare prin cadere libera (rezervor plin ochi)? Rateuri sau alte zgomote?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mi s-a parut asa de complicat sa curat carburatoarele,oricum i-am facut bine,pentru ca nu mai intrerupe la ralanti!Nu sunt chiar novice in mecanica,m-ai mult in masini mi-am bagat nasu!Am facut testul cu rezervorul full dar fara pompa,aceeasi problema!Astazi am masurat rezistenta senzorului de pe clapeta!la mufa lui se modifica valorile in functie de cum accelerez!Dar unul dintre fire,care duce de la senzor la cdi este intrerupt!cred ca aici era problema majora!O sa remediez problema,si o sa ii fac o proba,daca timpu imi permite!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, poate fi o problema cu TPS-ul ("senzorul de clapeta" cum ii zici tu) sau conexiunile sale. Dupa ce ai curatat carburatoarele ai reglat nivelul (inaltimea plutitoarelor)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pare sa fie o problema electrica..intreruperi in ingnition/aprindere in circuitul de producere. Pe lateral rampa de carburatoare ai un senzor unghiular/throttle sensor, verifica in prima etapa conectorul de intrare si tensiunea. Acest senzor semnalizeaza ICM(ignition module) pentru a compensa timpul de aprindere in raport cu deschiderea clapetei. Posibil la 7000 rot/min, pe zona de sus a rezistentei potentiometrului sa fie o problema/zona oxidata si de aici necorelare intre aprindere si deschidere clapeta.

Pe prima pagina a topicului ti-am facut o referinta la TPS (cu attach schema). Posibil sa o rezolvi singur.... atunci va fi o mare satisfactie pentru tine. Sa ne prezinti rezultatul final!

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am curatat contactele pe acolo,dar problema persista...cred ca nu o sa scap de service!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar mai sus spui ceva de un conductor intrerupt intre TPS si ECU??


» Post actualizat in 20 Dec 2014 16:01

Revin..ceva nu imi este clar in ce spui mai sus. Tu ai facut un test de masurare reszistenta ohmica a senzorului reostatic fara tensiunea aplicata de la ECU, adica la" rece". Practic ECU transmite o tensiune de referinta de 5V si prelucreaza semnalul primit in functie de pozitia clapetei. Poti sa ai valori corecte la masurarea cu ohmetru la rece, dar trebuie sa vezi in circuit alimentat cu tensiunea de 5V. Verifica daca ai 5 V pe TPS in functionare, trebuie sa ai practic 3 conductoare la TPS ( + , - si semnal pozitie clapeta pentru ECU care se modifica in functie de pozitia clapetei admisie aer).

post-74268-0-33659700-1419091181_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mai spus-o si repet:

TPS pe motor cu carburatie nu are aceste manifestari cu intreruperi.

Il poti anula de tot, si tot nu intrerupe motorul,doar motorul nu va beneficia de avans la aprindere variabil in functie de acceleratie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca exprimarea nu este tocmai potrivita, poate ca nu "intrerupe" (in sensul electric) ci pur si simplu nu are putere in ture mari. In acest caz un TPS defect ar putea fi cauza...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Cred ca exprimarea nu este tocmai potrivita, poate ca nu "intrerupe" (in sensul electric) ci pur si simplu nu are putere in ture mari. In acest caz un TPS defect ar putea fi cauza...

»

 

Se tureaza in gol..accelereaza pana la 12000 sta acolo si dupa un timp incepe sa faca probleme.

Mai crezi ca este TPS-ul?

» Post actualizat in 20 Dec 2014 18:01

 

Astazi am mai facut o proba,si problema se manifesta asfel:merg cu ea la ralanti,incep sa ii dau demaraj se tureaza pana la maxim,merg asa un timp si dupa incepe sa ma zgaltaie!eu banuiesc ceva cu alimentarea!

Edited by TNG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa rezolve problema cu conductorul intrerupt/refacerea circuitului intre TPS si ECU...

Share this post


Link to post
Share on other sites

am rezolvat problema intreruperii cablului,prin inlocuirea lui!Problema inca persista!Astazi din lipsa de ocupatie am fost prin talcioc,acolo am gasit o pompa de benzina asemanatoare cu a mea,are doar semnul de la mitsubishi pe ea!oMaine o sa incerc sa o montez sa vad cum se comporta!


» Post actualizat in 21 Dec 2014 11:24

masuratoarea am facut-o dupa manual,voltaj si rezistenta!Asta s-a rezolvat,dar problema persista!cu senzorul scos merge merge un pic mai ciudat,se aude diferit,dar problema mea persista!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai eu ce spun de atata timp!

Verifica alimantarea, si mai verifica o data traseul de air vent..sa fie montat corect si sa nu fie infundat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce am citit si am recitit inteleg ca:

1. motocicleta in stationare cu motorul pornit functioneaza corect in toata plaja de turatii 1000-12000 rot/mi

2. in mers functioneaza bine intre 1000--7000 rot/min si cu probleme peste 7000rot/min? Dar vad mai sus ca functioneaza OK si la 12000rot/min pentru cateva minute si apoi incep problemele !

 

Daca alimentarea de benzina este OK, atunci este o problema pe partea electrica care se manifesta la turatii mari, practic o intrerupre/ lipsa de curent pe aprindere, conectorul principal de masa la cadrul motocicletei, verifica conexiunea de minus borna acumulatorului, siguranta principala si cea de 10 A . Incearca si un set nou de bujii..oricum au 10.000 km... in final ar fi o verificare la senzorul de rotatie arbore/generatorul de impulsuri...Dar elimina tot ce este mai simplu, asa este logic !

Edited by dedant68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe loc se tureaza fara problema, nu rateuri, nu ezitari, suna ca un motor normal!

 

Problema se manifesta in timp ce sunt pe ea, adica: Merg in prima viteza, la ralanti, ii dau demaraj pana ajunge turometrul la maxim, trage foare bine, functioneaza un timp, dupa incepe sa piarda din putere, sa intrerupa,sa dea rateuri!

 

O sa incerc maine cu o alta pompa, poate nu baga debit destul,cu toate ca am incercat si varianta cu "perfuzia"!

 

Pe mine ma deruteaza faptul ca pe loc se tureaza si suna ca un motor normal!Siguranta, borna le-am verificat!Am incercat si sa merg cu busonul de la benzina desfacut, cum citisem pe un forum ca ar putea sa fie aerisirea infundata si sa faca vacuum!

 

Luni daca o sa ma lase vremea,o sa mai fac unele teste...revin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe loc se tureaza fara problema, nu rateuri, nu ezitari, suna ca un motor normal!

 

Problema se manifesta in timp ce sunt pe ea, adica: Merg in prima viteza, la ralanti, ii dau demaraj pana ajunge turometrul la maxim, trage foare bine, functioneaza un timp, dupa incepe sa piarda din putere, sa intrerupa,sa dea rateuri!

 

O sa incerc maine cu o alta pompa, poate nu baga debit destul,cu toate ca am incercat si varianta cu "perfuzia"!

 

Pe mine ma deruteaza faptul ca pe loc se tureaza si suna ca un motor normal!Siguranta, borna le-am verificat!Am incercat si sa merg cu busonul de la benzina desfacut, cum citisem pe un forum ca ar putea sa fie aerisirea infundata si sa faca vacuum!

 

Luni daca o sa ma lase vremea,o sa mai fac unele teste...revin

Eu as incepe cu un set de bujii noi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as incepe cu un set de bujii noi...

eu as incepe cu cititul manualului, valabil si pentru tine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...