Sari la conținut

Accident moto Bucuresti 13.11


foxxbiker
 Share

Postări Recomandate

el a mers constant pana in ultimii 5 m nici nu era de frana..frana de motor era suficienta ..schimbare banda si la revedere..

Hai sa nu mai tot dam vina...sa fim si noi mai atenti ca tot campanii cu Atentie la Motociclisti...dar oare noi suntem suficient de atenti si conducem asa de preventiv pe cum o aratam..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 132
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Atentie !!! Atentie !!! cascat ochii si maxima prudenta , eliminat orice risc pe cat posibil poate fi tot drumul al tau sa fi numai tu pe motor si tot se poate intampla ceva , cade o creanga sare o veverita un animal ceva si iarasi zic MAREEE ATENTIEEE !!!.

Si asa sant destule riscuri cu toata prudenta noastra dar de ce sa nu eliminam pe cat putem, ca se intampla sa gresim o singura data bine si e de ajuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam 90% din accidentele moto pe care le vad se pot evita cu o frana de motor+franare usoara cand vezi un nehotarat in fata ta si cautarea unei alternative de culoar liber/iarba moale in caz ca nu mai ai ce-i face. Prea multa incredere in participantii la trafic si putina panica te fac sa iei decizii in care franele sunt pentru decor iar ghidonul e sa-l tii drept.

Faze din astea patesti zilnic cel putin o data cat bantui prin Buc. Nu-s eu cel mai meserias dar, la faza asta, cu tot cu ironie, mi se pare ca motoristul a intrat mai degraba in masina decat invers.

Nu stiu in ce masura se face o educatie structurata de circulat in trafic pentru scolile moto, dar cu siuranta ar prinde bine multora.

Pana sa ai tu anii tai de experienta pe motor ii vezi pe ai altuia. E ca la basmele copilariei: pana sa fii tu insuti zmeu, tre sa citesti Harap Alb si sa-i prinzi spilu' :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura chestie unde a gresit a fost ca nu s-a aruncat pe jos sa cheme o ambulanta ca sa il arda pe jegosul ala.

Baiatul habar nu are de mers pe moto, e un pericol pentru altii dar si pt el insusi. A gafat la prima situatie atipica. Sanatate si sa invete sa o ia mai usurel, pana isi formeaza skillul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baiatul habar nu are de mers pe moto, e un pericol pentru altii dar si pt el insusi. A gafat la prima situatie atipica. Sanatate si sa invete sa o ia mai usurel, pana isi formeaza skillul.

Daca asa de rau sta cu franarea, ocolirea etc mai exista sansa sa renunta la motocicleta.

Sanatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa precizez ca acest clip nu imi apartine , l-am postat doar cu scop informativ - educativ .Eu m-as fi "infipt "in frane mult mai devreme si probabil i-as fi transmis niste " urari de bine " soferului . Sanatate riderului accidentat !

Ne lasi... Ce vezi tu educativ in asta??Ai uitat intentionat sa spui ca ai imprumutat clipul, ne-ai agitat degeaba, accident facut din prostie...reflexe de pictor naiv, si acum hai sa-l injuram pe sofer.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lipsa de experienta si atat!

Dupa postarile unora ai senzatia ca ei s-au nascut experimentati si nu doar atat dar ei nu au mers prima oara in picioare ci direct pe motor!

Vad ca unii experti vorbesc de franare,ce treaba are frana aici nu stiu! Eviti pe partea de unde vine masina!Niciodata prin fata ei!

Ca nu stii daca bizonul continua sau nu!Frana e buna dar nu in situatia de fata!Este gresit sa pui frana in orice situatie risti sa te buseasca din spate,sa o pui jos sau sa nu calculezi bine distanta!

Vizualizarea traficului fata-spate(oglinzi),anticiparea,reducerea vitezei si apoi franarea sunt variantele ajutatoare sa nu faci poc!Dar asta vine doar mergand si acumuland kilometrii reali !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eviti pe partea de unde vine masina!Niciodata prin fata ei!

 

Si daca se intampla ca bizonul sa opreasca si te lipesti de el? Nu e solutie universala pt. evitarea prin fandare. Functie de noroc, experienta, inspiratia la momentul respectiv. Aproape intotdeauna ajuta o viteza legala si daca nu legala, macar apropiata... Daca pustiu avea viteza mai mare, impreuna cu lipsa de experienta de care a dat dovada, il radeau cu racleta de pe geamul omului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate se invata in timp, dar ideal ar fi intr un mediu mai putin stressant si potential "contondent".


Foarte frumos zis si foarte corect. Daca forumul "ar fi intr un mediu mai putin stressant si potential "contondent"" poate as fi postat si aici video-ul.

Eu sunt persoana de pe moto din accest incident. In primul rand, daca tot mi s-a oferit aceasta ocazie, doresc sa multumesc celor 2 motociclisti care au oprit sa se intereseze de situatie si celui care stia o parcare privata unde sa imi las motorul temporar. Poate au mai oprit si altii dar nu am apucat sa ii vad pentru ca intre timp m-a luat SMURD-ul. Va raman dator cu o bere! :)
Revenind la realitatea forum-ului moto, am ramas totusi placut surprins ca au comentat si cateva persoane putin mai rasarite si care totusi gandesc mai departe de "eu puteam mai bine", "eu sunt mai bun". Penibilitatea, gustul pentru scandal ieftin si aruncarea cu noroi fara a stii toate informatiile sunt in continuare indeletnicirile preferate ale majoritatea user-ilor. Mi se pare amuzant ca pe trafictube, unde sunt predominant oameni doar cu cat B, am primit mai multa intelegere decat aici intre motociclisti. Unii chiar au reusit sa inteleaga exact situatia inainte sa le ofer vreo explicatie.
In continuare, pentru cei care au dispozitia sa citeasca, o sa explic exact ce s-a intamplat si am sa clarific eventualele presupuneri facute in thread-ul asta:
- am permisul din 2009 si este al 3-lea sezon pe Hornet
- daca sunt sau nu cocalar e destul de subiectiv, dar "pornirea vitezista" e totusi cuantificabila. Asta cu am pornit prea tare ma astept sa aud de la niste batranei de pe marginea drumului, poate un politist care nu face diferenta intre notiunea de acceleratie si viteza. Nu stiu nici ce motociclete aveti si nici in ce orase va dati cu ele dar pornirea a fost cel putin standard. M-am uitat in stanga, m-am uitat in dreapta si am pornit repede ca sa nu fiu in continuare intre 2 masini si sa ma distantez putin de ele.
- dupa ultima trecere de pietoni aveam maxim 50 km/h, pana atunci nu am prins mai mult de 70 km/h. Nu ma credeti? Nici o problema, aveti filmarea si puncte de reper pe marginea drumului (stalpii de iluminat). Figure it out!
- "100 m spatiu de franare", fals. Din momentul in care mi-am intors capul eu fiind pe banda 3 mai erau exact 24m pana in masina. Uite aici
- "a considerat ca nu are ce face cu oglinzile pt motor" am mai auzit-o pe asta. Cred ca din cauza pozitiei camerei nu se vede ca am oglinzi, iar daca iti permiti sa te uiti atent o sa vezi ca m-am asigurat de 2 ori, o data in oglinzi si am intors inca o data capul sa vad daca este cineva in dreptul meu.
Acum o scurta descriere pas cu pas a evenimentului. Venind dinspre piata Alba Iulia cam pe la ultima trecere de pietoni vazuta in filmare, observ o masina iesind din parcare si direct spre banda 1-2. Preventiv am luat mana din gaz, am incetinit usor. Masina odata intrata cu botul pe b2 si-a indreptat rotiile spre directia de mers Unirii si eu am concluzionat ca isi continua deplasarea in directia respectiva. In mintea mea am zis "OK, facem sa ne fie bine la amandoi", am dat semnal stanga > m-am uitat in oglinda stanga > am intors ghidonul usor spre banda 3 > mi-am intors capul sa vad daca e cineva in dreptul meu pe b3.
Secunda irosita sa ma asigur bine m-a adus la 24m de masina si brusc m-am trezit cu ea in fata luandu-ma total prin surprindere. Chiar nu mi-am imaginat ca o sa se scurga cu viteza melcului taind 3 benzi, eu fiind convins ca mergea inainte. Pana la impact am avut cam 1.5s sa reactionez si cea mai mare parte a timpului mi-am petrecut-o sa ma dezmeticesc. Poate daca stiam ca e acolo, sau daca aveam o secunda in plus lasam franele si o luam prin spatele ei. Poate poate poate
In final eu am tras urmatoarele concluzii. Pe scurt, se putea sa fiu mult mai precaut. 3 ani fara nici un incident serios si cateva situatii (unele similare) pe care le-am rezolvat binisor m-au facut sa fiu prea increzut. Poate daca nu eram atat de increzut nu interpretam gresit intentia soferului, poate ma asiguram mai repede, poate pur si simplu incetineam mai mult din prima si asteptam sa vad daca face stanga sau merge inainte. In mod clar varianta preventiva in situatia in care am vazut ca a taiat ilegal vreo 3 linii continue era sa incetinesc sa vad ce face.

Acum, avand in vedere tot ce am scris, mi se pare total deplasat sa aruncati cu noroi pentru ca in 1.5s nu am gandit mai bine. Ma bucur sincer pentru voi ca aveti reflexele mult mai bine formate si sunt de acord cu faptul ca inca sunt la inceput de drum si ca mi-ar prinde bine si exercitii de franare. Pacat ca nu s-a mai tinut cursurile de la Amckart anul asta :D.

 

Editat de ikinz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Realizezi ca fara camera te scoteau vinovat pentru lovire din spate? Am patit o mai demult, cam in acelasi gen, cu un "sofer" retardat,nu am avut cum sa dovedesc ca omul a facut o manevra neregulamentara, prin care m a pus in pericol, evident nu a recunoscut nimic.

Editat de Kevinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lipsa de experienta si atat!

Dupa postarile unora ai senzatia ca ei s-au nascut experimentati si nu doar atat dar ei nu au mers prima oara in picioare ci direct pe motor!

Vad ca unii experti vorbesc de franare,ce treaba are frana aici nu stiu! Eviti pe partea de unde vine masina!Niciodata prin fata ei!

Ca nu stii daca bizonul continua sau nu!Frana e buna dar nu in situatia de fata!Este gresit sa pui frana in orice situatie risti sa te buseasca din spate,sa o pui jos sau sa nu calculezi bine distanta!

Vizualizarea traficului fata-spate(oglinzi),anticiparea,reducerea vitezei si apoi franarea sunt variantele ajutatoare sa nu faci poc!Dar asta vine doar mergand si acumuland kilometrii reali !

Pana sa fii nevoit sa eviti un obstacol, franezi in conditii de siguranta si-l lasi pe ghivol sa se desfasoare in voie. Asta putea sa puna frana din rond de la Alba Iulia :) este foarte anticipativa toata evolutia lucrurilor.

Si nu sunt expert, ci doar unul care a reusit pana acum sa evite cizmari la volan mult mai "hotarati" decat cel din filmulet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Realizezi ca fara camera te scoteau vinovat pentru lovire din spate? Am patit o mai demult, cam in acelasi gen, cu un "sofer" retardat,nu am avut cum sa dovedesc ca omul a facut o manevra neregulamentara, prin care m a pus in pericol, evident nu a recunoscut nimic.

 

In mod cert camera a contat cel putin pentru soferul autoturismului, ca sa nu fabuleze. Lovitura a fost undeva in spate-stanga deci cred ca le era greu sa ma scoata pe mine, dar cine stie. Pana sa ajung la politie cu filmarea, cateva zile mai tarziu, deja au solutionat accidentul cu rezultatul deja mentionat in clipul preluat (neacordare de prioritate). In orice caz consider ca o camera este un avantaj clar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum o scurta descriere pas cu pas a evenimentului. Venind dinspre piata Alba Iulia cam pe la ultima trecere de pietoni vazuta in filmare, observ o masina iesind din parcare si direct spre banda 1-2. Preventiv am luat mana din gaz, am incetinit usor. Masina odata intrata cu botul pe b2 si-a indreptat rotiile spre directia de mers Unirii si eu am concluzionat ca isi continua deplasarea in directia respectiva. In mintea mea am zis "OK, facem sa ne fie bine la amandoi", am dat semnal stanga > m-am uitat in oglinda stanga > am intors ghidonul usor spre banda 3 > mi-am intors capul sa vad daca e cineva in dreptul meu pe b3.
Secunda irosita sa ma asigur bine m-a adus la 24m de masina si brusc m-am trezit cu ea in fata luandu-ma total prin surprindere. Chiar nu mi-am imaginat ca o sa se scurga cu viteza melcului taind 3 benzi, eu fiind convins ca mergea inainte. Pana la impact am avut cam 1.5s sa reactionez si cea mai mare parte a timpului mi-am petrecut-o sa ma dezmeticesc. Poate daca stiam ca e acolo, sau daca aveam o secunda in plus lasam franele si o luam prin spatele ei. Poate poate poate
In final eu am tras urmatoarele concluzii. Pe scurt, se putea sa fiu mult mai precaut. 3 ani fara nici un incident serios si cateva situatii (unele similare) pe care le-am rezolvat binisor m-au facut sa fiu prea increzut. Poate daca nu eram atat de increzut nu interpretam gresit intentia soferului, poate ma asiguram mai repede, poate pur si simplu incetineam mai mult din prima si asteptam sa vad daca face stanga sau merge inainte. In mod clar varianta preventiva in situatia in care am vazut ca a taiat ilegal vreo 3 linii continue era sa incetinesc sa vad ce face.

 

Acum, avand in vedere tot ce am scris, mi se pare total deplasat sa aruncati cu noroi pentru ca in 1.5s nu am gandit mai bine. Ma bucur sincer pentru voi ca aveti reflexele mult mai bine formate si sunt de acord cu faptul ca inca sunt la inceput de drum si ca mi-ar prinde bine si exercitii de franare. Pacat ca nu s-a mai tinut cursurile de la Amckart anul asta :D.

Eu exact ce ai descris tu am vazut in filmulet. De aici Stickerul cu "blonda la ghidon" :D Atunci cand vezi un dobitoc DOBITOC!!!!! ca intra direct pe banda 2 dintr-o parcare faci tot posibilul ca traiectoria ta sa nu o intersecteze pe cea a DOBITOCULUI. A fost un moment de neinspiratie. Bine ca nu s-a lasat cu rani grave.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu totii gresim si toti suntem incepatori.

 

Dar parca prea ai luat la tinta masina asta. Aveai 2 benzi pe dreapta libere sa il ocolesti prin spate. Asta daca te incapatanai sa nu atingi frana inca de cand l-ai vazut traversand drumul (cum spuneam, doar din filmulet estimez cel putin 100m).

 

Si pe asfaltul rece de noiembrie tu vroiai sa pui frana de urgenta de la 50-70 km/h in 10-15 m ? Si dup-aia eventual sa spui ai avut gumele X si sunt extrem de proaste, ba chiar producatorul e varza rau cu toata gama lui.

 

Bine ca ai tras si am tras totusi niste concluzii educative. Bafta! :cheers:

Editat de Gnraloo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu exact ce ai descris tu am vazut in filmulet. De aici Stickerul cu "blonda la ghidon" :D Atunci cand vezi un dobitoc DOBITOC!!!!! ca intra direct pe banda 2 dintr-o parcare faci tot posibilul ca traiectoria ta sa nu o intersecteze pe cea a DOBITOCULUI. A fost un moment de neinspiratie. Bine ca nu s-a lasat cu rani grave.

 

O regula de bun simt pe care nu am aplicat-o. S-a lasat cu finalizarea sezonului prematur din pacate.

 

Cu totii gresim si toti suntem incepatori.

 

Dar parca prea ai luat la tinta masina asta. Aveai 2 benzi pe dreapta libere sa il ocolesti prin spate. Asta daca te incapatanai sa nu atingi frana inca de cand l-ai vazut traversand drumul (cum spuneam, doar din filmulet estimez cel putin 100m).

 

Bine ca ai tras si am tras totusi niste concluzii educative. Bafta! :cheers:

 

Dupa cum spuneam mai sus "am concluzionat ca isi continua deplasarea in directia respectiva (Unirii)" asa ca am ocolit prin stanga cum se procedeaza in mod normal, daca mergi mai repede decat cineva aflat pe banda ta. Altfel sunt total de acord cu tine, mergeam frumos pe banda 1 si totul era perfect :)

Editat de ikinz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(neacordare de prioritate).

neacordare de prioritate nu e aceeasi cu neasigurare la schimbarea directiei la mers? Prima la politie se lasa cu suspendarea dreptului de a condude, a 2-a doar cu puncte... care e pana la urma? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neacordare de prioritate nu e aceeasi cu neasigurare la schimbarea directiei la mers? Prima la politie se lasa cu suspendarea dreptului de a condude, a 2-a doar cu puncte... care e pana la urma? :)

 

Greseala mea, pe documentul de la politie scrie de:

 

Art.54. - (1) Conducatorul de vehicul care executa o manevra de schimbare a directiei de mers, de iesire dintr-un rând de vehicule stationate sau de intrare într-un asemenea rând, de trecere pe o alta banda de circulatie sau de virare spre dreapta ori spre stânga sau care urmeaza sa efectueze o întoarcere ori sa mearga cu spatele este obligat sa semnalizeze din timp si sa se asigure ca o poate face fara sa perturbe circulatia sau sa puna în pericol siguranta celorlalti participanti la trafic.

 

Daca nu ma insel, a luat amenda vreo 300lei si cateva puncte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ma insel, a luat amenda vreo 300lei si cateva puncte

sa fie primit :crack:

 

Nu conteaza ca ai 3 ani de condus, tot esti incepator. Asta pana pe la vreo 10 ani si cateva zeci de mii bune de km :) Eu doar ce am incheiat al 4-lea an, dar in ultimii 2 am facut cam putini km si inca realizez ca fac uneori tampenii. Ce ma salveaza de fiecare data viteza redusa si se pare ca asta ai inteles-o si tu... eu sunt de parere ca iesea mult mai urat daca aveai viteza mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...