Jump to content

Recommended Posts

Pot sa-ti spun eu cum e cu chinezestile. In primul rand top 3 (cel putin anul trecut) erau zongshen, lifan, loncin toate agreate in UE si SUA. Tot ce se vinde acolo sunt testate si aprobate sa circule. Nu incalca niciun fel de drepturi de copywrite pentru ca au licente de la firmele care au produs respectivele motoare. Unele respecta in detaliu originalele cum este de exemplu lifan-ul meu de 400, altele au doar motoare si diverse repere amalgamate intr-o alta forma, dar daca esti atent sa cauti fiecare reper (major bineinteles) il vei gasi cu siguranta la o japoneza.Calitatea? Depinde de cat platesti pe ea, firmele mari se cam respecta si nu fac rabat dar cele mici pot sa shimbe tehnologia si iese un kaka maka.

Apropo de asta nu-ti recomand FB pentru ca interesul lor este sa cumpere repere cat mai ieftune si deci mobrele lor au calitate scazuta.

Eu as alege Venox-ul de 250 pentru ca e pe injectie are racire cu apa si 28 de caluti.

Cand au aparut japonezii pe piata moto la fel se vorbea despre ei asa ca si cei mai batrani care recomanda mai bine second japan decat china se vor obisnui cu ideea asa cum acum cand zici lenovo te gandesti la IBM.

In ce priveste mobrele mele nu pot sa zic ca nu am avut probleme deloc dar nimic ce nu se poate rezolva cu bani foarte putini.

Edited by vlad58
Link to post
Share on other sites

nu stiu daca as pleca intr-o tura lunga, adevarul este ca poti ramane in drum.

E vorba de CF Moto. Unii nu cunosc produsul, altora le cad boasele cand vad un atv CF Moto de la 4.500 la 14.000 euro - atunci le creste admiratia... (exact ce ziceam in pagina anterioara)

 

Uite aici o parte dintr-un film in care unii in America de Sud au facut o excursie de 16.000 km in 5 tari schimband doar uleiul. Astept orice marca cunoscuta veche de 15-20 ani, sa faca atatia km fara sa repari la ea pana iti vine rau.

 

Edited by Proxi
Link to post
Share on other sites

Intradevar observ o repulsie fata de motoarele chinezesti, dar totodata multi, chiar f multi dintre fostii incepatori au detinut un cruiser, un scuter, atv, etc, chinezesti, sau inca mai detine.

Eu aici am o dilema, ... okei hai sa zicem ca si-au dat seama de investitia nereusita si acuma cu experienta vad lucrul acesta, DAR de ce inca se comercializeaza si mai ales, ca se si cumpara destul de bine motocicletele chinezesti.

Nu imi doresc "mort-copt", sa achizitionez o marca chinezeasca, dar stau si observ :

- nu nu marca chinezeasca , e fara rost !!!

- nu cumpara un motor japonez prea vechi in care sa iti bagi banii si sa nu te poti bucura de ea !!!

- etc.

Bineinteles dorinta mea cea mare e, sa pot sa ma plimb cu o mobra linistit si sa ma bucur pana la ultimul firicel de kilometru !

Link to post
Share on other sites

Astept orice marca cunoscuta veche de 15-20 ani, sa faca atatia km fara sa repari la ea pana iti vine rau.

asta tine de noroc.

am avut 3 japaneze, doua yamaha si un suzuki.

inafara de ulei, filtre, placute de frana... nu am avut probleme.

cea mai scumpe reparatii: o membrana de carb pe intruder si admisiile de aer dintre air box si carburi la TDM...

si aveau km garla. yamaha rd cred ca avea ceasul dat peste cap, intruderul a mers aprox 30 000 la mine..., tdm-ul va atinge suta de mii cu urmatorul schimb de ulei.

poate fi asa sau poti avea ghinion sa pice relee de incarcare, cdi-uri... etc.

 

in schimb la china... pica permanent cate ceva. avantajul este ca-s ieftine de nu-ti vine a crede. insa calitativ sunt varza.

 

ca finisaj si feeling china iar sta rau. carene din plastic de ... faras, galeata, ca aspect e tragedie, per total arata ieftin, prost.

nu poti compara nici cea mai amarata japoneza chiar daca are 25 de ani cu ceva chinezesc.

 

suspensii, frane iar nu se pot compara.

am vazut cateva furci si amortizoare china de meritau puse la sectiunea de FUN.

caricaturale, parca ar fi niste machete.

mai fac si mizerii de genul frane cu "cica abs" si amortizoare cu piggyback de forma si alte magarii de genul.

 

in plus la categoria china peste 250 cc rar gasesti ceva.

ei se bat la 49 - 250 pe clasele de ieftin si mult ...

 

per total mobre china ar merita ori nou noute cu garantie DACA firma exista si nu-s marca Racing ... nu de alta ca sa poti avea parte de garantie. si de piese dupa.

sau extrem de ieftin si sa nu te astepti la nimic altceva decat la ... ceva extrem de ieftin.

Link to post
Share on other sites

per total mobre china ar merita ori nou noute cu garantie DACA firma exista

 

asta e cel mai important. daca dealer-ul asigura si service-ul si il stii si e in orasul tau, sunt sanse ca produsul sa fie ok. insa exista cazuri in care garantia nu are practic valoare, datorita dezinteresului, uneori a lipsei pieselor etc. deci poate fi ok, dar tb sa fii cu bagare de seama.

Link to post
Share on other sites

Yamaha Virago xv 535,pot spune ca dupa un sezon sunt multumit de ea,linistita,fiabila,consum mic,nu e nici mare ,prin urma este usurel de manevrat,si pot spune ca te pregateste pentru cele mai mari.In momentul de fata gasesti si la 1200 sau 1300 de euro ,daca intr-adevar cauti bine.Eu zic ca se merita investitia pentru un incepator care vrea sa se plimbe,nu sa o tina in service!!

Edited by Alex Anghel
Link to post
Share on other sites

Eu detin 4 motociclete.Doua chinezesti una austriaca alta japoneza.Le iau pe rand:

Suzuki Intruder m800 2005 km 48000 toti facuti de mine si fratele. papa cam mult ulei distributie schimbata

KTM 620 sc din 98 km nenumarati piston si aprinedere schimbata.

Cf moto 200cc nu pot spune despre ea prea multe o am de noua, doar 2000 km neimatriculata.

First Bike Royal 125 cc 3500 mii din 2004.Toti km sunt facuti de mine.La 30 de mii km am schimbat pistonul. Nu era necesar, il am si astazi pot dovedi cu el ca este ok.Costuri schimb piston, lant, pinion, foaie, contact cric, contact buton pornire, spalat carburator 600 ron.

Ca fiabilitate consum si costuri, royalul 125 este departe castigator.Este adevarat nu are prestanta intruderului sa fun-ul ktm-ului.

Royalul de 125 este prima mea motocicleta, nu am menajat-o deloc, consuma 2,5-3 % km.

Link to post
Share on other sites

contact cric, contact buton pornire

Uite astea-s nasoale ca defecte, pur si simplu cind toate cele functioneaza bine pe chinezarie, iti face figura un buton de pornire; pai sa nu te enervezi?

Cred ca aici mai aiu de lucrat tovarasii, la maruntisurile enervante, electrice, cauciucaraie si plasticaraie.

E drept, s-ar putea costurile sa creasca sensibil cu unele de buna calitate, daca te uiti cu cit se vind tot felul de flinticuri de-astea "de firma".

Link to post
Share on other sites

eu am avut un scuter Peda de 50 cc, pe care am regretat ca l-am luat din motivele fiabilitate (lipsa), garantie (lipsa - aici e vina mea, nu am citit termenii), service.

 

cel de la dl. Proxi e ok la pretul respectiv (400 eur). nu are finisaje sau materiale de inalta calitate, dar nici nu m-a lasat in drum.

pe de alta parte, am vazut pe forum oameni care au batut toata tara pe first bike. daca te pricepi un pic la mecanica si nu vrei sa dai bani multi, presupun ca poti sa risti.

Link to post
Share on other sites

Poftim Mariuse lectura.

http://www.tokyotolondon.com/

Multumesc. E chiar interesant.

S-au apucat sa repare la ele in China dupa primii 1200 km si au tot reparat... desi, in mod ciudat, firme ca AGFA, National Geographic, Coca Cola, Nikon, Shoei sponsorizeaza excursii cu motorete second-hand care sa mearga de la Tokyo la Londra... bineinteles ca apoi s-a schimbat caramela ;)

 

E interesant ca o echipa de 4 romani care merg an de an in Rusia-Mongolia cate o luna, si isi publica jurnalele de calatorie aici pe forum, Ei mergeau toti anul trecut cu KTM 990, noi-noute, si li s-a dus al doilea ambreiaj la una, au cumparat o chinezarie second-hand de 150 cmc de la un englez si parca 2/3 din excursie a fost facut de un participant pe acea chinezarie... N-a avut vreo problema si a revandut-o si el la randul lui tot prin zona aia...

 

Oamenii traiesc, sunt aici pe forum prezenti, pot fi intrebati de chestia asta. Ei se pregatesc sa plece si la anul, sunt niste temerari si-i invidiez!

Edited by Proxi
Link to post
Share on other sites

E vorba de CF Moto. Unii nu cunosc produsul, altora le cad boasele cand vad un atv CF Moto de la 4.500 la 14.000 euro - atunci le creste admiratia... (exact ce ziceam in pagina anterioara)

 

Uite aici o parte dintr-un film in care unii in America de Sud au facut o excursie de 16.000 km in 5 tari schimband doar uleiul. Astept orice marca cunoscuta veche de 15-20 ani, sa faca atatia km fara sa repari la ea pana iti vine rau.

 

 

Pai e normal sa schimbe uleiu asta nu e ceva de laudat la ea. Da sa o vedem dupa 15-20 ani asa trebuia facuta comparatia. Japanu' intretinut ca la carte tine si mai mult. Sau alta comparatie, abuzeaza de o chinezeasca la fel cum e abuzata o japoneza de a lungul anilor.

Link to post
Share on other sites

Stiti ce ma distreaza ?! [...] - acele persoane nu au detinut sau nu detin chinezarii,

Unii invata din greselile altora :)

Link to post
Share on other sites

Pot sa-ti spun eu cum e cu chinezestile. In primul rand top 3 (cel putin anul trecut) erau zongshen, lifan, loncin toate agreate in UE si SUA. Tot ce se vinde acolo sunt testate si aprobate sa circule. Nu incalca niciun fel de drepturi de copywrite pentru ca au licente de la firmele care au produs respectivele motoare. Unele respecta in detaliu originalele cum este de exemplu lifan-ul meu de 400, altele au doar motoare si diverse repere amalgamate intr-o alta forma, dar daca esti atent sa cauti fiecare reper (major bineinteles) il vei gasi cu siguranta la o japoneza.Calitatea? Depinde de cat platesti pe ea, firmele mari se cam respecta si nu fac rabat dar cele mici pot sa shimbe tehnologia si iese un kaka maka.

Apropo de asta nu-ti recomand FB pentru ca interesul lor este sa cumpere repere cat mai ieftune si deci mobrele lor au calitate scazuta.

Eu as alege Venox-ul de 250 pentru ca e pe injectie are racire cu apa si 28 de caluti.

Cand au aparut japonezii pe piata moto la fel se vorbea despre ei asa ca si cei mai batrani care recomanda mai bine second japan decat china se vor obisnui cu ideea asa cum acum cand zici lenovo te gandesti la IBM.

In ce priveste mobrele mele nu pot sa zic ca nu am avut probleme deloc dar nimic ce nu se poate rezolva cu bani foarte putini.

 

Nu va mintiti singuri, doar forma e la fel sau seamana, piesele sunt total diferite. Dupa experienta maxim paguboasa a unui prieten cu un Hyosung Aquilla 650 (mult laudat ca cica are motor Suzuki, fasuri de marketing) privesc cu reticenta maxima chinezariile/asiaticele in general (in afara de Japan). Comparatia cu inceputurile boomului japonez...hm, japozenii s au impus prin modele foarte performante si inovative pentru timpul lor, fiabilitate maxima si pret competitiv. Ce ofera chinezariile, in afara de pretul uneori derizoriu?

De prin 2000 tot auzim de mult proorocitul viitor boom chinezesc pe piata auto, dar uite ca dupa 15 ani nici macar o singura marca de a lor nu are vreun cuvant de spus, doar ca fabrica extrem de multe subansamble si au inghitit niste marci europene cu traditie.

Link to post
Share on other sites

Stiti ce ma distreaza ?! Aproape toata lumea care zice "ceee chinezarie ! o nu nu e buna !!! " - acele persoane nu au detinut sau nu detin chinezarii, iar cei care le detin sau au detinut asa ceva zic ca sunt okei !))))))

:10:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...