Sari la conținut

BMW 1200 GS sau KTM 1190 Adventure?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 123
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pare in aceeasi clasa cu Honda ta... Apropos, daca te gandesti totusi la ktm ia in calcul si daca Angelo are sau nu diagnoza la Sibiu. Totusi Cornel are o mufa pt laptop si softul pt 990, deci nu ar trebui sa fie mare smecherie pt asta nou.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

F800GS are 214kg... deci cam 20kg mai putin decat KTM 1190. Asadar, "extrem de apropiat" sigur nu este. ;)

Iete ca raspund eu sa stric on topicul. 800le meu zice ca are plin 207kg, probabil tu ai luat greutatea celui din 2013 ;). Nu ma intreba de ce difera?!! Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

800le meu zice ca are plin 207kg, probabil tu ai luat greutatea celui din 2013 ;). Nu ma intreba de ce difera?!!

 

Pai aici e vorba de motocicletele actuale, asadar eu m-am uitat la 2015 :D

 

Una dintre diferente este ABS-ul, care e standard abia din 2013. Si or mai fi si altele... ca n-o fi ABS-ul 7kg in timpurile recente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare in aceeasi clasa cu Honda ta... Apropos, daca te gandesti totusi la ktm ia in calcul si daca Angelo are sau nu diagnoza la Sibiu. Totusi Cornel are o mufa pt laptop si softul pt 990, deci nu ar trebui sa fie mare smecherie pt asta nou.

Zice ca are. N-am vazut.

E cam aceeasi situatie si cu BMW despre care stiu ca cei de la Brasov sunt capabili de mentenanta, probabil si service. Nu cred ca la Sibiu au mecanic de moto, ca nu sunt clienti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prea multa planificare si exceluri, bataie de cap. Transformati placerea in chin :)

Da cate o tura cu ele si ia ce-ti place!!

Am pierdut sansa, pentru anul asta. De-acum, poate la primavara...

Parca vad ca iarasi cumpar fara sa probez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Tu nu zici rau, dar drumurile nu sunt numai in Ungaria, Austria, Italia si Elvetia. Viata e facuta din detalii. E destul sa mergi de la Agnita la Sighisoara si le gasesti intre vertebre. Vezi L5-S1, mai sus de noada... :)

Plus ca astia cu V-Strom mai vor sa iasa de pe drum, sa o ia pe la tara... Eu ce fac? Ma intorc acasa, cu RT-ul meu?

Eu sunt plin de admiratie pentru cei care se dau cu astfel de "autobuze" fara sa le rupa oglinzile, sparga carenele... Nu ma vad in stare.

Ca si altii, eu am ales bmw lc, e fain de tot, poti face si drumuri mai nasoale mai ales daca ai si roti spitate, confortul e mai bun decat al ktm-ului, zic eu. KTM e mai bun in off, dar nu stiu cat off faci cu o mobra destul de grea si mai ales destul de scumpa. Bmw-ul imi place si pentru centrul de greutate coborat. Dar vorba celorlalti, fa proba cu amandoua si i-ati gs lc :peace: . Of, macar de iti luai crosstourer in loc de crossruner...Bafta.

Editat de adimotor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si altii, eu am ales bmw lc, e fain de tot, poti face si drumuri mai nasoale mai ales daca ai si roti spitate, confortul e mai bun decat al ktm-ului, zic eu. KTM e mai bun in off, dar nu stiu cat off faci cu o mobra destul de grea si mai ales destul de scumpa. Bmw-ul imi place si pentru centrul de greutate coborat. Dar vorba celorlalti, fa proba cu amandoua si i-ati gs lc :peace: . Of, macar de iti luai crosstourer in loc de crossruner...Bafta.

Da, asa a fost gandirea, asta vara: Crosstourer cu DCT. Am mers la dealer sa evalueze Crossrunner, pentru buy-back si nu a mai facut oferta, pana azi. :(

Intre timp mi-am zis ca o fi fain, dar e mare cum altul nu-i.

Cand mi-am luat primul Varadero am zis sa imi iau o scula mare. L-am luat si pe al doilea... Dupa ce am trecut pe Crossrunner am vazut ca cel mai mare nu este egal cu cel mai bun si ca pierdusem din distractie, cativa ani.

» Post actualizat in 16 Jan 2015 06:01

Aaa... In plus, nu am reusit un ride-test cu Crosstourer. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am trecut pe Crossrunner am vazut ca cel mai mare nu este egal cu cel mai bun si ca pierdusem din distractie, cativa ani.»

 

 

Buna observatia,valabila si ptr mine!

Editat de ovideo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi-e foarte clar ce astepti de la un astfel de topic, ba chiar ma astept sa stii deja raspunsul.

Sunt motociclete atat de diferite, ar trebui sa stii ce iti place si ce nu la ele, mai ales ca ai experienta atat cu motare cu cardan cat si cu cele cu lant.

 

Cand mi-am luat mototcicleta curenta, a fost simplu sa aleg KTM 1190R. Nu am nimic cu BMW, dar toate solutiile lor sunt exact opusul a ceea ce eu caut intr-o motocicleta adventure. Nu vreau cardan si nu vreau boxer. Asa ca nu puteam alege decat intre Tiger, V-Strom si KTM. De aici a fost chiar simplu. M-ar fi interesat poate si ST daca nu avea cardan.

 

Esti sigur ca nu stii deja pe care o vrei? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa punem 1190 la adevarata lui valoare:

 

Si o comparatie cu 990 Baja

 

 

 

 

1190 o sa fie urmatoarea moto dupa ce o sa ma plictisesc de 990. E interesanta ideea de 150 cai, suspensii electronice, traction control, abs........ Pe unde ma duc eu cu 990 2010, am simtit lipsa de traction control, mai ales spre cabanuta de vacanta unde pe iarba uda e un adevarat chin sa urci fara sa pierzi aderenta(+ ca e grea de tinut in caz de .....)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi-e foarte clar ce astepti de la un astfel de topic, ba chiar ma astept sa stii deja raspunsul.

Sunt motociclete atat de diferite, ar trebui sa stii ce iti place si ce nu la ele, mai ales ca ai experienta atat cu motare cu cardan cat si cu cele cu lant.

 

Cand mi-am luat mototcicleta curenta, a fost simplu sa aleg KTM 1190R. Nu am nimic cu BMW, dar toate solutiile lor sunt exact opusul a ceea ce eu caut intr-o motocicleta adventure. Nu vreau cardan si nu vreau boxer. Asa ca nu puteam alege decat intre Tiger, V-Strom si KTM. De aici a fost chiar simplu. M-ar fi interesat poate si ST daca nu avea cardan.

 

Esti sigur ca nu stii deja pe care o vrei? :)

 

Pai, daca m-ai intrebat, sa iti raspund... :)

Am avut o motocicleta cu cardan: Moto Guzzi. Cumparatorul ei m-a comentat, la cateva luni dupa ce i-am vandut-o, ca nu am facut pic de intretinere la cardanul ala, ca nu mai avea ulei etc. N-a fost nici el mai breaz: a facut un chopper dintr-o minunata motocicleta de politie. :(

 

Cardanul asta este ridicat la nivel de mare scula. Nu face motorul (dintr-o motocicleta) cat cardanul. Daca reduc tare mistourile din trupa, in turele lungi, in top sunt cele despre unsul lantului. Asadar, dupa 3 honde si dorinta de cardan am zis: "Honda Forever! Imi iau Crosstourer". Asa a si fost planul initial, doar ca nu am mai avut rabdare pana sa apara Crosstourer si am luat Crossrunner. Bun si asta.

 

E cu rost intrebarea (mea) pe forum. L-am gasit eu, rostul. Sa iti zic... Desi citesc tot netul, nu gasesc eu toate alea cate le pot gasi altii care ar putea comenta la topicul asta. Mai rar pe la noi, e drept, pot sa apara oameni care au (folosit) si de-aia si de-aia si au o parere, alta decat cea a altora de pe net.

 

Nu m-am dat cu 1190. M-am urcat, pe iarna, dar nu m-am dat. Cu GS m-am dat: de la prieteni, in ture de o zi chiar, ori de la Bavaria, de mai multe ori, in testele pe care si-a cheltuit BMW banii de marketing. Mi-a placut GS. Super-masina! Am targuit serios trei, pana acum, pentru care am calatorit la Bucuresti si la Arad. Ar fi trebuit sa cumpar GS650, cu ani in urma, dar am cazut cu o zi inainte si am rupt un ligament. Semn rau.

De alte doua ori am negociat intrucatva oferte de la Bavaria. In final(uri), tot Honda am luat.

 

OK..., am ajuns acum sa gandesc ca nu-i musai sa vreau cardan si ca boxerul da un centru de greutate jos, dar este un model mai vechi de motor, facut si vandut de dragul traditiei, cu plusuri si minusuri...

Chiar acum sunt orientat catre KTM (nu R). Nu am cumparat inca, insa am cerut oferte de la dealeri, eventual cu "buy-back" pentru Crossrunner, pe care l-am pus si pe forum si am scris despre vanzarea lu pe Facebook.

 

Vedem ce iese si cum raman. Iarna-i lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta pe advrider.com . Acolo o sa gasesti o gramada de comparative intre motocicletele de adventure de la oameni care s-au dat cu ele zeci de mii de km cu fiecare. O sa gasesc acolo si problemele de la fiecare model. In Romania nu o sa vezi asa ceva.


» Post actualizat in 19 Jan 2015 23:23

a


» Post actualizat in 19 Jan 2015 23:24

O sa gasesti*

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta pe advrider.com . Acolo o sa gasesti o gramada de comparative intre motocicletele de adventure de la oameni care s-au dat cu ele zeci de mii de km cu fiecare. O sa gasesc acolo si problemele de la fiecare model. In Romania nu o sa vezi asa ceva.

» Post actualizat in 19 Jan 2015 23:23a» Post actualizat in 19 Jan 2015 23:24O sa gasesti*

Asa e. Advrider e un forum bogat in astfel de opinii si sunt mai multi rideri care au sau au avut ambele motoare. Fiind un loc unde se aduna cei care prefera "dirt", nu e greu sa vezi acolo preferinta pentru 1190 R. In plus, multe istorii cu cardane...

La 1190 se distinge problema caldurii care se acumuleaza sub sa/rezervor si a inchiderii capacului de la filtrul de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1190 o sa fie urmatoarea moto dupa ce o sa ma plictisesc de 990. E interesanta ideea de 150 cai, suspensii electronice, traction control, abs........ Pe unde ma duc eu cu 990 2010, am simtit lipsa de traction control, mai ales spre cabanuta de vacanta unde pe iarba uda e un adevarat chin sa urci fara sa pierzi aderenta(+ ca e grea de tinut in caz de .....)

 

no offence, dar daca si posesor de 990 are nevoie de traction control pe off-road, se duce dracului ideea de motociclist pe motoare mari-adventure-pe offroad.

Editat de capusang
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e. Advrider e un forum bogat in astfel de opinii si sunt mai multi rideri care au sau au avut ambele motoare. Fiind un loc unde se aduna cei care prefera "dirt", nu e greu sa vezi acolo preferinta pentru 1190 R. In plus, multe istorii cu cardane...

La 1190 se distinge problema caldurii care se acumuleaza sub sa/rezervor si a inchiderii capacului de la filtrul de aer.

 

La modelul 2015 sunt modificari care vizeaza ambele aspecte.

 

no offence, dar daca si posesor de 990 are nevoie de traction control pe off-road, se duce dracului ideea de motociclist pe motoare mari-adventure-pe offroad.

 

Nici o legatura cu realitatea. Orice motor mare beneficiaza de controlul tractiunii pe suprafete unde se rupe aderenta usor (si, evident, nu doar acolo).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...