Sari la conținut

Trackdays - Discutii generale


adidas
 Share

Postări Recomandate

din cate tin minte de pe fb de mai demult: 140 trackday (70e/zi - clasic), 250 scoala.

poate s-au modificat. alte detalii nu stiu decat ca toti cei inscrisi participa la o tombola cu o casca Shark

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 304
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pentru inscrierile in avans, adica pana pe 15 mai, preturile raman aceleasi, adica 140 euro track days si 250 euro scoala. Dupa aceasta data, track days o sa coste 170 euro, iar scoala 280 euro (daca vor mai fi locuri disponibile).
Va asteptam pe circuit!
Inscrieri : victor@amckart.ro / 0741105015
Dupa cum am anuntat deja, cei care participa la evenimentul din 30-31 MAI pot sa castige o casca Shark oferita de Casti moto SHARK - Motorteam Romania

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mai organizeaza si Mistode un track, cica-i doar 60 euro/zi. Detalii mai precise nu stiu, poate ne lamureste Mistode .

joi si vineri ... Nu se adresează celor care au servici..!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu incerca sa vezi pana unde tine norocul pe viitor ,insanatosire grabnica!

Daca nu era cumpana asta pt tine aveai o batalie frumoasa la ssp!

Am dat din greseala 1-a, credeam ca e a 2-a :)

Ma refac eu..si revin urgent .. :D

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

E octombrie si intrasem sa ma documentez cat se poate despre trackdays. Si din mai vad ca nu s-a mai discutat nimic aici. Experimentatii, poate chiar profesionistii, ar putea face o "prezentare"... ce ar fi de stiut cand iti iei mobra de strada sa te dai pe circuit, asa, pentru tine insuti, nu pentru vreun record, ca rau n-are cum sa prinda, zic... Poate din amintirile "din tineretile" lor neexperimentate, prin filtrul unei minti actualmente experimentate: ce e de stiut, de facut si ce e de evitat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ovay, la Craiova exista un grup destul de sudat care merge la Adancata. Eu ii stiu pe Grig, Stancalie, si Bebe Becheru. Ia legatura cu ei, daca chiar te intereseaza, mergi in grupul lor si sigur vei lua drogul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la primavara, o sa mai existe un grup, sper la fel de sudat ( nu vorbesc de performante, chiar nu...) care va face Craiova-Adancata. Mersi JAGi...stiam... Zi mai bine ce-ti trece prin cap tie despre ce ar trebui sa stie unu care "acu' intra pe circuit".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa puna bani deoparte, destui, sa nu mearga pe ideea" las' ca merge si asa". Carene, scarite, ghidoane, pinion fata cu -1 dinte, pompa de frina radiala, capace mot de kevlar -carbon groase de 4-6mm lipite cu strat gros de adeziv cauciucat. Verificat suspesiile la modul de dat arcurile jos pt a vedea daca compresia si reboundul hidraulic functioneaza corect, verificat daca arcurile suspensiilor sint pt greutatea riderului. Daca partea hidraulica din furci nu ma merge corect, se schimba valvele, de regula cele de rebound. E vorba aici de motorete cu multe zeci de mii de km la activ, in afara de uzura motorului apar uzuri la suspensii.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta ziceam :) Pai impartasiti, zic :) Aia e ideea de forum. Cu un asa raspuns cred ca ar putea incepe un now thread "pregatire trackday". Gracias ! Apreciez complexitatea raspunsului !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

De unde gasesc si cum se numeste acel adeziv cauciucat pentru lipit protectiile laterale ? Sunt convins ca sunt mai multe , intreb ce folositi voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista ceva si de la BISON daca nu gasesti SIKA. Cand ajung acasa ma uit exact la model. Are aceeasi caracteristici ca SIKA numai ca e mai rezistent la temperatura. Important e cum a zis si Jagi sa fie un lipici flexibil-cauciucat, ca sa nu se rupe la lovitura.


» Post actualizat in 08 Nov 2015 09:03

Este BISON POLYMAX (Polymer). Exista si varianta POLYMAX (Original).

Din ce tin eu minte nu am optat pentru SIKA ca era recomandat pana +40 grade, iar BISON pana +100 grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@vassalp.Multam fain ! Am notat si Bison Polymax, vedem ce gasim.

Mi-a sosit si primul set de protectii de la Carbonadi . Pina la primavara avem timp sa ne pregatim mai bine decit am fost in toamna. Nu stiu daca o sa fim mai rapizi dar macar o sa aratam mai bine ca am dat si carenele de pista la vopsit😆.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde ai citit despre sika ca e pana la 40 ca dau capacele jos imediat

sikaflex 221

Temperatura de vitrificare (DIN 53445) -45°C aprox.

Stabilitate termica (continua) -40°C pana la +90°C
Intervale scurte de timp (max. 8 hrs.) 120°C

Fisa produs http://www.doradiceramic.ro/library/files/sika.pdf/industry/sikaflex_221_actualizat.pdf

 

A



Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... sa fie un lipici flexibil-cauciucat, ca sa nu se rupe la lovitura.

Sa nu se rupa si sa se deformeze cit mai mult pt a amortiza din socul initial. 1-2 mm de deformare inseamna multa forta disipata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Sunteti destui pe aici care puteti emite pareri avizate. Ce parere ar avea aceia dintre voi referitor la un incepator care n-a mai intrat pe un circuit niciodata, si ar vrea sa faca asta cu un miar ?

N.B. Tineti cont ca prin asta ma refer ca incepatorul nu ar cauta sa faca performanta din prima zi, doar as vrea sa ma imbunatatesc intr un loc mai sigur, nu pe drumuri publice, pentru a evita statisticile deja existente. Evident, fiecare avem viermele in suflet, ca altfel nu ne-am fi luat motociclete, dar ca incepator zic.

Ar fi mai recomandat un 600 ? ( diferente de rpm, gen pe anumite portiuni probabil ca cea de 600 urca o treapta chiar doua, fata de una de 1000, diferenta de gabarit si greutate, deci probabil manevrabilitate mai mare pentru cea de 600 pentru abordat trasa corecta si inclinat etc,).

La primavara as vrea sa merg la Adancata cu un 954, pe care sper sa-mi permit sa-l pregatesc cat de cat pentru asta.

ps: si-asa nu se mai discuta nimic pe aici, deci un oarecare brainstorming cred ca n-ar fi prost venit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...