Sari la conținut

Trackdays - Discutii generale


adidas
 Share

Postări Recomandate

Vizitator goe 75

Da. Am mai cautat si azi si am gasit citeva sisteme care incep de la numai autoblip pina la schimbari fara abreiaj si in sus si in jos si sunt compatibile cu orice motor inclusiv carburate,atita timp cit au cutie secventiala. Unul din baieti listeaza toate modificarile pe care le-a facut pe masina lui echipata cu motor de Fireblade pe carburator (presupun 929 sau mai vechi) cu poze si instalare pas cu pas dar nici o mentiune de preturi. Incep sa cred ca preturile sunt enorme altfel ar fi fost listate.

O sa intru si pe forumuri de stunt , poate gasesc ceva mai low cost sau modificari pentru persoane cu handicap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 304
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Goe ,nimic din toate astea nu te face mai rider , singurul upgrade serios trebuie facut creierului si asta prin cat mai mult exercitiu,el trebuie invatat sa accepte sa franezi mai tarziu,sa accelerezi din ce in ce mai devreme si sa fie mai tot timpul in full gaz ,dar pentru linistea ta poti cumpara tot ceea ce-ti doresti si ce crezi tu ca o sa te ajute.


» Post actualizat in 18 Dec 2015 12:50

Mergi cand ai concediu si pe Skatkart daca nu este etapa/trackday la Adancata,o sa te ajute mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Stiu ca ai dreptate 100/100, cmd. Dar ca tot omul , imi mai vine citeodata de un experiment sau o experienta noua. Chiar daca nu am gasit deocamdata ce cautam , nu consider ca am pierdut timpul total rasfoind netul ,pentru ca am mai aflat lucruri noi si am inceput sa mai vad si ceva preturi la jucarii de upgrade ,ca sa stiu pe viitor ce imi pot permite din ce este disponibil.

Acuma pe seara am primit si raspuns de la Pro-Shift si m-au lovit cu un quote de 999 GBP pentru sistemul Bump&Blip. Probabil un pret rezonabil pentru unul care alearga la Superbike dar putin prea mult pentru unu care alearga sa loveasca cit mai multe muste cu casca(scuzati cacofonia).

Un qs a ramas singura achizitie sigura peste iarna , deocamdata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpara o motocicleta de pista de generatie mai noua cu maxim 3000-3500E care sa fie dotata cu qs,scarite,carene,acceleratie rapida,semighidoane,slipper clutch,preferabil ceva rezistent pentru ca asta-ti trebuie pt nivelul de acum(nivelul de inceput) eu iti recomand un gsxr 600-750 minim 2006(poti sa gasesti asa ceva si sub 3000e) , astea au tot ce-ti trebuie pt inceput, cand o sa observi ca nu te mai ajuta motocicleta cumperi o motocicleta mai noua,mai puternica,cu mai multa electronica si gata,ti-o mai spun si aici ca sa nu crezi altceva , pt inceput k5`1000 nu te va lasa sa progresezi,faci o mare greseala daca te apuci sa o transformi pe aceea in motocicleta de pista.

Te asigur ca un set de cauciucuri NOi foarte bune gen dunlop d211/d212/kr ,bridgestone v01/v02,supercorsa sc si mai sunt si altele , fac in prima jumatate de viata a cauciucului cat un tc,au grip de nu lasa sa intre tc,nu aluneca si-ti confera un plus de siguranta.

Investeste in iesiri,cauciucuri noi si in tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpara o motocicleta de pista de generatie mai noua cu maxim 3000-3500E care sa fie dotata cu qs,scarite,carene,acceleratie rapida,semighidoane,slipper clutch,preferabil ceva rezistent pentru ca asta-ti trebuie pt nivelul de acum(nivelul de inceput) eu iti recomand un gsxr 600-750 minim 2006(poti sa gasesti asa ceva si sub 3000e) , astea au tot ce-ti trebuie pt inceput, cand o sa observi ca nu te mai ajuta motocicleta cumperi o motocicleta mai noua,mai puternica,cu mai multa electronica si gata,ti-o mai spun si aici ca sa nu crezi altceva , pt inceput k5`1000 nu te va lasa sa progresezi,faci o mare greseala daca te apuci sa o transformi pe aceea in motocicleta de pista.

Te asigur ca un set de cauciucuri NOi foarte bune gen dunlop d211/d212/kr ,bridgestone v01/v02,supercorsa sc si mai sunt si altele , fac in prima jumatate de viata a cauciucului cat un tc,au grip de nu lasa sa intre tc,nu aluneca si-ti confera un plus de siguranta.

Investeste in iesiri,cauciucuri noi si in tine.

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acelasi sfat il dau si eu. CBR600F e din start un proiect ratat pt pista. Pe strada, e altceva, pe pista trebuie motociclete facute special pt circuit. E vorba de geometria cadrului, bascula, suspensii fata. Uite te la bascula de F4, e atit de subtire ca flambeaza in draci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca poti transforma un F4i in motocicleta de circuit cu costuri relativ scazute. Sunt cateva aspecte care trebuiesc imbunatatite si se poate ajunge la o motocicleta decenta cu care se poate progresa.

 

1. In primul rand geometria basculei - unghiul stoc este foarte mic. Modificarea se poate face ori extern (cel mai ieftin) ori din interiorul amortizorului daca se face servisarea acestuia.

2. Amortizorul spate - recomandarea mea ar fi sa fie re-valvat si modificata lungimea astfel incat modifici geometria basculei. Se modifica si capacul compensatorului care este de tip reverse bladder astfel incat sa poata fi facuta presiunea de azot.

3. Furca fata este decenta daca se serviseaza la timp. La generatiile mai noi au pus furca fara reglaje ceea ce e un blestem. Deci evitati motocicletele care nu au reglaj de compresie revenire. Si cartusurile de furca fata se pot revalva ca sa functioneze cu ulei mai subtire de 10W cat e pus de Showa.

4. Scaritele - obligatoriu trebuiesc schimbate si puse scarite inalte altfel e imposibil de mers pe pista in varianta stoc.

5. Dupa modificarea geometriei este posibil sa fie necesar un amortizor de ghidon.

6. Un kit de lant 520 cu diverse calcaturi se poate dovedi foarte util.

 

Alte upgrade-uri cum ar fi QS, SC, PCR, FSN, PDSR :D sunt mofturi pentru o motocicleta nu foarte pretentioasa dar cu care se pot face progrese remarcabile pe pista.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va stiu priceperea fiecaruia pe circuit, nu ma cunosc decat cu George, dar un f4i este foarte bun pentru inceput. Eu am inceput cu un f4i stoc si cauciucuri de strada, pilot power 2CT, dar noi. Pot sa zic ca au facut fata cu brio, atat motocicleta cat si cauciucurile. Deci pentru inceput toate nebuniile gen orice vreti voi, nu prea ajuta cu nimic. Care vrea un GSXR 750 k7 de circuit ma poate contacta :) George la cauciucuri bune ai omis POWER CUP :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum spune @c3h2o,pt inceput e bun orice

 

hai lasati-o in suparare de treaba.toti cei de aici au inceput direct pe rachete de generatie noua?ma indoiesc.ca ajuta toate draciile de accesorii?da!ca le poti avea si sa te cwaci pe ele?dublu da!orice iei,dar orice,pui la punct sa fie ata d.p.d.v mecanic,pui gume bune si benzina.si incepi de jos.dar cand vad discutiile de aici ma gandesc cati au inceput direct de sus si unde sunt acum.

 

mergeam la trackday pe hungaro cu motor stock,gume bune,si pregatit mecanic,cu priceperea mea(atata cat e ea) si rupeam norma de fun si mai tarziu alergand dupa timpi.ca m-am muncit putin e drept.ca m-ar fi ajutat unele gadgeturi,si asta e drept.dar nu mi-am rupt capul fiind cu un motor "vechi si neaccesorizat" pe care unii nu dau o ceapa degerata.ss pe langa asta nici timpii nu au fost slabi deloc,comparativ cu motoare la care daca insumam accesoriile faceau de 2-3 ori cat tot motorul meu.

 

concluzia,mai bine iti iei ceva ce-ti permiti si da-te de toti banii decat sa iei ceva la care abia ajungi ca mai apoi sa stai sa plangi ca nu scoti zeama din el,sau mai rau,ca l-ai facut bucati.


» Post actualizat in 31 Dec 2015 17:57

Cumpara o motocicleta de pista de generatie mai noua cu maxim 3000-3500E care sa fie dotata cu qs,scarite,carene,acceleratie rapida,semighidoane,slipper clutch,preferabil ceva rezistent pentru ca asta-ti trebuie pt nivelul de acum(nivelul de inceput) eu iti recomand un gsxr 600-750 minim 2006

really?nivel de inceput gsxr 750?i trebuie toate aberatiile alea de accesorii pt inceput?ca sa faci ce cu ele?

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa parerea mea este vorba de "minimul" ca sa ai o nota mai safe ,sa-ti faca inceputul mai usor si sa te distrezi dupa o saptamana/luna de munca

 

tinand cont de aspectul ca Goe are acasa un k5'1000 cu care merge pe strada si eu incerc pe cat posibil sa-l determin sa nu o prepare si sa o bage in pista (dupa cat de decis e sa faca asta) pt ca nu vad factorul de fun pt el , putin dar putin crezi ca are sens acum si 750'ul?:)

distractie placuta tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In septembrie m-am dat cu k6 750 la Adancata, motocicleta e stoc, singurele accesorii de pista sunt carenele de fibra si pompa de frana pe fata. Am folosit cauciucuri power cup B uzate 30-40% dot 2014 parca si am scos un timp de 2:02 pe tur fiind prima data cand am ajuns la Adancata si prima data cand foloseam motocicleta asta. A fost foarte safe si n-am simtit nevoia de nimic in plus, poate lipsa unui QS la schimbatul treptelor in jos.

 

Pentru inceput e bun orice 600 dupa anul 2001-2002, amortizoare reglate si servisate, franele la fel. Cand e momentul sa il schimbi ? Cand turometrul nu va cobori sub 6-7.000 tr/min in orice viraj ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca toti avem boala upgrade-urilor, indiferent daca ne ajuta sau nu :)

eu cu cbr ul din 98 pe euroring am mers 1.27xx si cu kawasaki zx10r din 2008 cu ohlins fata/spate, akrapovic full, power commander bla bla bla nu am reusit nicicum sa cobor sub 1.27xx. deci problema e de la cap nu de la moto :)

bafta si hai cu primavara aia odata!!! :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde cit de bine erau reglate Ohlinsurile, sau mai bine zis , daca mai lucrau reboundurile si compresiile.Am vazut muuuulte suspensii de firma care lucrau infinit mai prost ca cele stock. Trebuie servisate destul de des.

 

La Enescu Andrei am vazut prima data o schimbare impresionanta a timpilor obtinuti. R1 2009, reglata de el, mergea 1.13 pe Amck, dupa citeva reglaje facute de Olteanu, s a dus instant in 1.08. Nu0i venea sa creada.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Ia o saltea de neoprene din magazinele cu articole sportive sau de munte și taie cat ai nevoie. 😊 easy!sau dacă ai noroc și mai am eu în beci, dau de veste zilele astea.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia o saltea de neoprene din magazinele cu articole sportive sau de munte și taie cat ai nevoie. easy!sau dacă ai noroc și mai am eu în beci, dau de veste zilele astea.

 

merci mult George, astept un semn :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...