Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Domn'le, nu am cuvinte: Vulcanul este o motocicleta "POTENTA", nu vibreaza aproape deloc, porneste decent, dar 3 oameni pe langa ea cu graunte in loc de creieri, care incearca sa batzaie motoru sa auda vaporii de gaz care se lovesc frenetic de peretii rezervorului, nu si-au dat seama ca trebuie mai mult de 50 mililitri de benzina sa pornesti V-twin-ul de 750 cmc.

 

Dupa drumul relaxant pana la gazarie, soldat si cu o mica vanatoare de papagal "vorbaretz", am hranit bestia cu licoarea magica, si o pornit lejer.

 

Si hai sa ne dam si noi nitzel, ce mama dreq, nu-s decat -2 grade... :hug:

 

si mai cu frica mai cu tarsha sa nu-i julesc fieru' samariteanului, ii dau inainte; aici intervine opinia mea de om inalt (cca. 1.90) cu maini si crace lungi, ca ghidonul ala a fost facut pentru gorile: eu o intorc destul de greu, ma mir cum o intoarce Lupul cel Alb, ca e mai scund decat mine. Deci ii dau perfecta dreptate ca vrea sa-l schimbe. Desi sta bine pe ea la drum drept, arata excelent, dar nu este in siguranta la viraje sau mai bine zis la intoarceri la 180 grade.

 

Ce sa mai zic in afara ca am uitat de tot frigul din lume cand m-am suit pe Vulcan, functioneaza excelent, cuplu nesimtit, adica enorm, cardanul isi face simtita prezenta prin rigiditatea acceleratiei, la fel si la frana de motor; frane extrem de tari, (deh, dublu disc ventilat pe fatza), sau cel putin asa mi se par mie, si nu e prima japoneza pe care merg; SUNET BESTIAL, te face sa simti puterea motorului, gros, clar. Am constatat acelasi lucru pe mai multe japoneze: la decelerare brusca, da un fel de rateu, si din cate am citit pe forumuri, este o chestie cat se poate de normala, mai ales la motoarele cu transmisie pe cardan, mai tine si de evacuare si de carburatie...

 

Poza in care imi arat satisfactia fata de motor nu se datoareaza in nici o masura temperaturii scazute, ci doar felului in care motorul arata si functioneaza :baldy: ; este o superbitate de chopper, desi poate nu este pentru incepatori, dar cu siguranta este tot ce-si poate dori un iubitor de choppere. :lol:

 

/ oh mamma, me wants one of theese... :what:

 

P.S. Lupule, m-ai prins, abia ii gaseam bordu' (care consta doar in vitezometru minuscul si led-uri martor - semnale, lumini, liberul_de_la_schimbatorul_de_viteze, etc), da' ca un adevarat, stiu sa merg si fara intrumentele ajutatoare gen martorul de liber, etc... hehe :ok:

Chopperistilor nu le trebuie sa stie cu cati km/mile pe ora merg, ca oricum merg batraneste... :laugh:

 

Acestea fiind zise, masa si dansul, si mai ales berea le dau eu, ca ieri erai cu masina, si nu te-am corupt la o blonda :lol: (bere bre, ca omu' e cu inel si familie)

 

Numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nevasta-mea e bruneta...da week-endul asta daca e frumos mai mergem al Vulkan şi apoi ne corupem reciproc cu dastea... Jojo...blonde mă :laugh:

Ptiu ce ai lăudat-o...sper să nu sughiţe..motoru...

Editat de lupalb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricand my man, oricand. dai un tzar si gasescu eu drumul pan' acolo... :laugh:

 

da de data asta luam taxi spre casa, ca sa putem "avea grija" de o blonda de doi litri ... sa nu fie nevoie sa conduci masina... ok? adica intai mai alergam oleaca motorul, dupa aia de abia o sa "avem grija" de blonde...

 

 

P.S. cum sa sughitze? nuu, o sa toarca fin, ca si pana acum. si am laudat-o ca mai rar ai ocazia sa mergi cu asa ceva...:baldy: si sa nu te dea jos din sa in primii 100 metri..:what:

Editat de ares666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am constatat acelasi lucru pe mai multe japoneze: la decelerare brusca, da un fel de rateu, si din cate am citit pe forumuri, este o chestie cat se poate de normala, mai ales la motoarele cu transmisie pe cardan, mai tine si de evacuare si de carburatie...

nu numai la motoarele pe cardan se inytimplachestia asta ...tu nu stii cum face la harleyuri chestia asta da niste pocnituri si un sunet bestial la decelerare...de nuti vine sa crezi...parerea mea este ca suna superb la reducerea de viteza sau cind cobori vitezele din mai mare in mmai mica...cind am mers prima oara cu un harley aici mam speriat de ma lluat dracii...nu am stiut ce sa intimplat...dar mia placut enormmm....

asa ca si harleyurile scot acest sunet in reducerea vitezei bruste...... :baldy: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HEEEELP!

Vreausă ştiu şi eu cum dracu se numesc ornamentele astea de şa în engleză,că vreau să le comand şi nu ştiu ce!

Ornamentele de care tot scriu aici sunt cele încercuite(impropriu spus) cu roşu în poza de mai jos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

shefu daca ai rabdare pana la primavara imi schim io shaua si o sa poti sa iei vechea mea sha cu toate accesoriile :laugh:

 

m-a luat boala dupa ce am vazut ce marfa e customizat vn-ul tau :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc ca ma primiti in radul Vulcanologilor, sunt din BRASOV.

Cum am mai spus am cumparat la mijlocul lui noiembrie motocicleta din Bucuresti si nu am apucat sa ma obisnuiesc cu ea, ca la noi sezonul este destul de scurt.

Imi place mult, sper sa ma bucure. Mai pun o poza, dar tot de la fostul propritar.

post-24-1103104055_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari. Eu am al doilea VN classic de 400 din buc.

 

Am intes ca cele 3 au venit impreuna...

Cunosc motorul tau.

Era sa ma reped la EL 250 pe care la-i vandut inainte sa ma hotaresc sa dau un semn si care mi se parea potrivit pt mine la vremea aia.

Ma bucur ca mai exista VN400 Classic si nu sunt singurul. Nu am reusit sa gasesc documentatie despre el, si am comandat o carte de VN800 desi stiu ca difera mult. Poate ai aflat mai multe decat mine si imi dai o mana de ajutor (sau imi dati ajutor cei care citesc si stiu mai multe).

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HEEEELP!

Vreausă ştiu şi eu cum dracu se numesc ornamentele astea de şa în engleză,că vreau să le comand şi nu ştiu ce!

Ornamentele de care tot scriu aici sunt cele încercuite(impropriu spus) cu roşu în poza de mai jos!

Am aflat cum se numesc ornamentele(deh,tot americanii m-au ajutat,futu-i în gură să-i fuck)

Frame fittings

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era sa ma reped la EL 250 pe care la-i vandut inainte sa ma hotaresc sa dau un semn si care mi se parea potrivit pt mine la vremea aia.

Ma bucur ca mai exista VN400 Classic si nu sunt singurul. Nu am reusit sa gasesc documentatie despre el, si am comandat o carte de VN800 desi stiu ca difera mult. Poate ai aflat mai multe decat mine si imi dai o mana de ajutor (sau imi dati ajutor cei  care citesc si stiu mai multe).

Multumesc.

 

Nu e nici o diferenta fata de VN 800 classic. Eu am o copie dupa carte de la proprietarul motorului tau.

Ma rog, diferenta e in motor, cilindrii samd... dar nu cred ca o sa-mi bag nasul vreodata acolo.... si din cit am ascultat eu motorul tau ... nici tu nu vei avea nevoie.

 

Prinde max 120-130 km/ora. La demaraj e ok pt ca are roata dintata pe spate mai mare decit la vn 800. In rest... ii bagi benzina si n-ai treaba...

 

E o motocicleta frumoasa (ceea ce cred ca este cel mai imp la chopper). A ta e din 1999 si are o gramada de accesorii. Stiu ca era relativ scumpa cind a iesit la vinzare. Cit ai dat pe ea pina la urma?

 

Oricum, banii ii face. Un vn classic e greu de gasit. Precum vezi, pe site nu prea sunt.

 

A mea e din 96 si are f putine accesorii. Eu chiar am scos din ele.... in schimb are toba drifter.

 

Ca ai adus vorba de eliminatorul de 250... a fost o moto bunicica.....dar nu se compara. era ea mai rapida... dar tare micuta.... la caroserie.

 

Oricum... chiar daca esti din bv poate ne intilnim pe traseu......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să punem poze ca sa nu ne mai certam cu privire la ornamente sau sissy-bar

Legenda:

cu roşu:tot ansamblul pe care şi cu ajutorul căruia este fixată şaua

cu albastru:ornamente laterale de care eu am nevoie

cu verde : ansamblul care formează cutia de scule a şeii

Tot ansamblul se numeşte :frame fittings

Sper că m-am făcut înţeles!

Numai bine!

Editat de lupalb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am o copie dupa carte de la proprietarul motorului tau.

Cit ai dat pe ea pina la urma?

Oricum... chiar daca esti din bv poate ne intilnim pe traseu......

Nu stiu daca fostul proprietar mai are cartea, am ineles ca a dat-o inaintea motocicletei. Daca pot sa indraznesc, as cumpara de la tine o copie dupa copie daca poate iesii cat de cat buna (colet, ramburs).

In ce priveste pretul ar fi lipsit de politete fata de fostul proprieter.

Astept primavara si intalnirea de pe traseu .... :blink:

Editat de hobbix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...