Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Legi, la mine DID X-ring e endless. N-are nici o za d-aia desteapta. Si nici lantu' original n-avea. L-am taiat cu flexu', rupand cu ocazia asta o panza de flex ca de, e lant de Vulcan.

 

Zi mai bine ca te-ai zgarcit sa iei un disc ca lumea si ai luat cine stie ce chinezarie. Stiu ca ala original e endless, ca tot cu flexul l-am dat si eu jos cand am schimbat kitul. Mai, tipul ala la care ti-ai dus tu motorul are presa? Ala de pe langa piata Chibrit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zi mai bine ca te-ai zgarcit sa iei un disc ca lumea si ai luat cine stie ce chinezarie. Stiu ca ala original e endless, ca tot cu flexul l-am dat si eu jos cand am schimbat kitul. Mai, tipul ala la care ti-ai dus tu motorul are presa? Ala de pe langa piata Chibrit?

 

 

Nu era flexu' meu, era al lu' ala de il pomenesti tu. Si da, mi se pare ca are presa, da' nu garantez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau, dai bascula jos si montezi lantul fara sa il tai eu asa am facut.

 

Nu a zis nimeni de taiat la montat. (We are not crazy.) Noi am taiat la demontare. La demontarea lantului uzat, care era "de fabrica", model endless.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap cristi stiu, dar kitul asta nu e cel de fabrica. Cel original, ala e intreg, acesta are prindere cu nituri, deci trebuie presa.

pana una alta insa trebuie sa fac rost de shaiba de siguranta de la pinionul fata. A mea am vazut ca e data disparuta, traiasca mecanicii. Abia acum inteleg de ce s-a futut cureaua. :bounce:

M-am interesat la United, pt. rahatelul asta de shaiba de 16 ron, trebe 3-4 saptamani ca sa ajunga. O bucurie! Asha ca s-ar putea sa o fac la strung sa vedem ce iese.

 

la VN,pinionul spate se demonteaza f usor,la fel si cel din fata,nu e nevoie de presa.

exista kit de lant ,japonez,care vine cu tot cu presa....sau este presa la Louis.....sau iei lant cu agrafa.

Editat de foxdesert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la cat de simplu si de bun e 800 nu vad de ce ar fi mai nasol 900 sigur e mai simplu oricum cre k are injectie, da se schimba cumva dak nu-ti place.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap cristi stiu, dar kitul asta nu e cel de fabrica. Cel original, ala e intreg, acesta are prindere cu nituri, deci trebuie presa.

pana una alta insa trebuie sa fac rost de shaiba de siguranta de la pinionul fata. A mea am vazut ca e data disparuta, traiasca mecanicii. Abia acum inteleg de ce s-a futut cureaua. :cheers:

M-am interesat la United, pt. rahatelul asta de shaiba de 16 ron, trebe 3-4 saptamani ca sa ajunga. O bucurie! Asha ca s-ar putea sa o fac la strung sa vedem ce iese.

prin urmare iti lipseau piese... de-aia ai stricat 2 curele... macar e bine ca ai aflat...

ea ai tu grija ce faci sa nu te manance in poponeata cu lantul ala si sa faci cine stie ce prostie. cerceteaza bine si cumpara o singura data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva vn900? as vrea niste pareri .......

Am vrut la un moment dat sa ma upgradez de la Vn800 la Vn900, datorita celor 18 Nm in plus la cuplu (de la 64 la 82), dar, dupa ce am mers putin pe unul, am realizat ca diferenta nu prea se simte. Poate din cauza injectiei (mai domoala decat carburatia), poate din cauza transmisiei pe curea (mai elastica decat lantul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau 1600 nomadul, personal imi place mai mult, desi de la anul as trece pe un touring 100%, fiindca ma omoara fundul, mai ales de la kilometrii facuti in tara.

 

post-16169-1220347390_thumb.jpg

 

Am avut neplacerea sa merg saptamana trecuta pe Turnu Severin - Caransebes, si am facut 60 km in 2 ore, e drum european E80, dar de 3 ani e in reparatii, si sunt kilometrii intregi de asfalt decopertat si acoperit cu piatra fina si nisip, ca sa nu mai zic de sutele de semafoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca se punea problema sa trec peste 1000cmc ... ma gandisem de mult timp la vtx1300 si meanstrike + inca multe alte modele ,dar cum circul destul de mult prin oras nu vad rostul unui motor imens am ajuns la vn900 clasic .

aseara l-am achizitionat ,e din 2007,18000 km,cunosc proprietarul anterior.

poze&detalii in cateva zile,acu trebuie sa il probez :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un VN900 2008 cu care am mers 3000km in 3 luni in vara asta.E ok,prietenos dar cam are o lipsa de putere.Asa am simtit eu cel putin si mi-am luat acum citeva zile un Yamaha xvs1300 Midnight Star care e cu totul altceva.Si mai grea si mai puternica si mai bine finisata.Asa ca acum ma dau cu 2 cruisere misto amandoua,pacat ca nu pot face predare de leasing la VN cel putin pina anul viitor cind se implineste primul an de plata leasing.

 

E un cruiser foarte bun oricum vulcanul de 900 dar si el este cam mare pentru oras.Cu crashbars instalate cam trebuia sa ma comport cu el ca si cum eram cu masina.

Editat de cus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea e o operatiune de facut home-made. Se goleste benzina, se sudeaza o tija la locul indoiturii, se trage cu o presa speciala, se chituieste, se vopseste.

 

 

 

MULTUMESC MULT! Supapele nu stii la cati km. se regleaza?

 

SI CARE AR FI OPERATIUNEA?

TKS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manualul spune ca la 6000, dar mai sigur cum spune legionarul, la 5000.

 

O spune manualul, dar depinde si de ulei. Mie mi s-a spus cand mi-am facut revizia de iarna ca uleiul Motul se schimba la 5000 km, dar mi s-a recomandat totusi sa il schimb pe la 4500, din cauza uzurii uleiului aparuta datorita modului de exploatare din Bucuresti. O fi, nu o fi asa, eu tot pe la 5000 il schimb. Ooops, chiar, ar trebui sa-l schimb si eu pe al meu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...