Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Chestiunea cu gatuirea cand treci pe rezerva e un simptom pe care l-am intalnit. Banuiala mea e ca se petrece pentru ca neavand pompa de benzina in rezervor(circuit sub presiune), curgerea benzinei spre carburator se face gravitational, deci sigur de la zdruncinaturi exista momente in care nu e acoperita cu benzina zona pe unde curge spre carburator.

E drept ca exista camera de nivel constant in carburator care teoretic impiedica aceasta problema si mai exista si pompa de vacuum care actioneaza in accelerari puternice ale motorului care ajuta cu surplus de benzina motorul in sarcina.

Acuma poate e cazul sa verifici carburatorul:

-plutitorul din camera de nivel constant sa nu fie spart, camera sa nu fie gaurita,

-furtunul care duce benzina de la rezervor la carburator sa nu fie intepat.

 

Prea mare consumul ala sa nu iti puna semne de intrebare. Mergi si verifica si sa ne spui ce ai aflat :D Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cine are un manual pentru VN1500 Classic? Ma refer la manualul pentru 96-98, ca cel 87-99 e disponibil pe net peste tot...

 

si apropo de VN1500...cati posesori de vn1500 suntem pe forumul asta?! Poate iesim la o bere sa mai schimbam pareri... :cheers:

Mesaj completat

Cine are un manual pentru VN1500 Classic? Ma refer la manualul pentru 96-98 cel de la CLYMER sau chiar varianta 96-04 tot de la CLYMER, ca cel 87-99 e disponibil pe net peste tot dar e pentru modelul SE 15 si sunt multe neconcordante.

 

si apropo de VN1500...cati posesori de vn1500 suntem pe forumul asta?! Poate iesim la o bere sa mai schimbam pareri... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are un manual pentru VN1500 Classic? Ma refer la manualul pentru 96-98, ca cel 87-99 e disponibil pe net peste tot...

 

si apropo de VN1500...cati posesori de vn1500 suntem pe forumul asta?! Poate iesim la o bere sa mai schimbam pareri... :cheers:

Mesaj completat

 

:D Eu am vn1500, modificat, dar nu si inima :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si apropo de VN1500...cati posesori de vn1500 suntem pe forumul asta?! Poate iesim la o bere sa mai schimbam pareri... :cheers:

Mesaj completat

 

 

Puteti venii in august la Intalnirea Vulcanistilor la Sibiu :D ...Impartim acolo pareri si bere :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comanda telefonic la United Motors

multam

 

Scump al dracului bucatica aia de guma. :P si am asteptat 3 saptamani.

 

Bafta!

 

 

am dat mail si am intrebat ce si cum

vine pe comanda la doar 43 euro fara tva in maxim o sapt, acum ca or fi 2 sau 3 o sa vedem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am un vn 800 classic si in ultima vreme am observat ca a inceput sa scuture cand merg cu el prin oras si am incercat sa ii turez mai mult si aceeasi problema o are. Iar cand am fost duminica inafara am vazut ca merge usor stang si dreapta. Sa fie de la roti? Trebue reechilibrate? Sa ii recalibrez carburatorul? Va rog daca puteti o parere, un sfat. Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam

 

 

 

 

am dat mail si am intrebat ce si cum

vine pe comanda la doar 43 euro fara tva in maxim o sapt, acum ca or fi 2 sau 3 o sa vedem

doar 43+Tva? Sorry, dar mi se pare scump (ori eu am un serviciu prost :P ) Ma rog, trebe schimbat, ca nu ai alte posibilitati. Eu am incercat sa fac dintr-un alt membran, dar rezultatul a fost dezamagitor. Dupa doua saptamani iara curgea benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am un vn 800 classic si in ultima vreme am observat ca a inceput sa scuture cand merg cu el prin oras si am incercat sa ii turez mai mult si aceeasi problema o are. Iar cand am fost duminica inafara am vazut ca merge usor stang si dreapta. Sa fie de la roti? Trebue reechilibrate? Sa ii recalibrez carburatorul? Va rog daca puteti o parere, un sfat. Multumesc mult!

 

sigur n-ai mers bauta cu el? :P. acum lasand gluma la o parte esti sigura ca merge in doi cilindrii si nu intr-unul singur? asta poate fi un motiv pentru scuturari... iar treaba cu mers stanga dreapta... ai rulmentii buni? roata pe spate e corect aliniata cu bascula? cauciucurile nu sunt deformate? verifica si mai da-ne informatii. mi se pare dubios ce simptome prezinta motoreta. bafta!

Editat de morpheus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar 43+Tva? Sorry, dar mi se pare scump (ori eu am un serviciu prost :) ) Ma rog, trebe schimbat, ca nu ai alte posibilitati. Eu am incercat sa fac dintr-un alt membran, dar rezultatul a fost dezamagitor. Dupa doua saptamani iara curgea benzina.

Ai incercat cu clingherit ? Am incercat si eu la robinetul de benzina sa etansez cu diferitre membrane din cauciuc, paste de etansare etc..si cand colo a dat rezultat foarte bun solutia cea mai ieftina :) : Clingherit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai incercat cu clingherit ? Am incercat si eu la robinetul de benzina sa etansez cu diferitre membrane din cauciuc, paste de etansare etc..si cand colo a dat rezultat foarte bun solutia cea mai ieftina :) : Clingherit

 

Membrana era "putrezita", deci n-ai ce cauta acolo cu clingherit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar 43+Tva? Sorry, dar mi se pare scump (ori eu am un serviciu prost :) ) Ma rog, trebe schimbat, ca nu ai alte posibilitati. Eu am incercat sa fac dintr-un alt membran, dar rezultatul a fost dezamagitor. Dupa doua saptamani iara curgea benzina.

 

 

Ai incercat cu clingherit ? Am incercat si eu la robinetul de benzina sa etansez cu diferitre membrane din cauciuc, paste de etansare etc..si cand colo a dat rezultat foarte bun solutia cea mai ieftina :) : Clingherit

 

am spus "doar" pt ca mi se pare aberant 43 euro pentru o membrana de 3 cm diametru, dar decat sa mi se strice peste jumatate de an mai bine dau bani astia si am rezolvat problema

mi-a mai propus cineva sa o carpesc dar prefer sa pun ceva nou in loc, de data asta ma avut noroc ca sa intamplat aproape de casa, dar daca o pateam in alta parte era mult mai rau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai incercat cu clingherit ? Am incercat si eu la robinetul de benzina sa etansez cu diferitre membrane din cauciuc, paste de etansare etc..si cand colo a dat rezultat foarte bun solutia cea mai ieftina :) : Clingherit

 

 

el cauta membrana de guma din carb,iar tu vorbesti despre garnitura de clingherit...2 chestii diferite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand:

 

kit conversie curea pt VN 800, cu cureaua in tibla, folosit cateva mii de kilometri (am rupt prima curea din prostia mea) - 400 euro negociabil (la juma de pret pt cei intersati)

protectie piele rezervor culoare maro nou nouta- 200 ron,

aripa spate de VN classsic - 200 ron,

maneta ambreiaj si maneta frana - 50 lei fiecare,

capacul de filtru de aer cu tot cu cutie - 100 ron,

 

o alta maneta de frana cu tot cu butoiasul de lichid de frana si sistem de reglare a franarii 150 ron,

 

maneta de acceleratie cu tot cu nuca cu butoane de pornire si cablurile aferente 100 lei

 

id: mariusvlp,

mobil: 0722513475 sau 0756162373

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
:laugh: belea ! S-o stapinesti sanatos! Si ce bine arata si Honditza aia din spate...Si e de prin '85-'87...Am avut ca aia....
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

back in business :)

 

 

Foarte reusit ! :(

 

 

Acum va cer sfatul cu o problema ce o intampin..poate v-ati lovit si voi de ea.

 

Ieri am plecat la un tur de 1500 km ...dupa 170 am intors inapoi spre Bucuresti ! Problema : Moare motorul in timpul mersului . Prima oara mi s-a intamplat cam dupa jumatate de ora de mers continu 110/h . Problema s-a repetat, si incepea sa se opresca din ce in ce mai des, ajungand sa se opresca cam din 5 in 5 min . Am ajuns pe un drum de tara, unde mergeam cu 60km/h constant , si problema se repeta. Deci problema ramane si la viteza mica! Inainte de intoarcere am luat o pauza de jumatate de ora, iar dupa aceasta oprire motorul nu s-a mai oprit decat peste alte 45 de minute. Vazand ca-i fac bine pauzele dese, am continuat drumul spre bucuresti, mergand jumatate de ora, pauza 10 minute...si in ritmul asta nu mi s-a mai oprit motorul! In Bucuresti cum mergi, te opresti, etc...nu am aceasta problema , si de aceea nici nu am sesizat-o pana acum .

Ca o avea sau nu legatura, am observat ca in viteza a 3-a in acceleratie , am o rupere de cuplu , in ideea ca accelerez si 2-3 secunde nu se intampla nimic si se aude ca si cum as accelera cu ambreiajul apasat .

 

Acum va rog sa va dati cu parerea, daca ati avut experiente de genul sau idei de la ce ar putea fi ...

Editat de darkflames
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O prima parere: nu se alimenteaza cum trebuie camera de nivel constant din carb (site infundate?). Incearca sa mergi constant cu 60 la ora mai intai cu viteza a treia (usor supraturat), apoi cu a cincea (aproape subturat). Vezi daca e vreo diferenta intre duratele de mers pana la opriri. Ma gandesc ca pauzele pe care le faceai permiteau reumplerea carbului, iar faptul ca nu aveai probleme la repornire ma face sa cred ca problema nu este vreun jigleor infundat sau altceva. Iar in oras, cu multe opriri le semafor, cu motorul in ralenti, fluxul de benzina era suficient ca sa nu se goleasca carbul.

 

Nu cred sa aiba legatura cu cealalta problema, probabil e uzat ambreiajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa mentionez, ca in Iarna i-am facut o modificare robinetului de benzina , poate si de aici nivelul inconstant de benzina de care vorbesti . Preluand ideea celor de la Pingel , am facut un adaptor prin care am putut pune un robinet de Harley ( frumos si cromat) la vulcan . Problema este ca la robintul original de vulcan este conectat un furtun de vacum , in vreme ce la robinetul de harley nici vb de asa ceva... Am inchis conducta de vacum. O sa pun inapoi robinetul original si o sa dau o tura mai lunga , si voi proba si ce ai spus tu , cu mersul la 60/h cu a 3-a si 5-a.

Ms pt raspuns!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...