Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Merci frumos!

Peste 140 de vizualizari si nici macar o recomandare... chiar toti detinatorii de Kawasaki le mesteresc singurei...?

/index.php?/forum/216-oferte-de-service-in-romania/

 

Vezi si tu ce feedback au oamenii de aici(din Bucuresti) si te poti orienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de niste indrumari.

Problema sta in felul urmator: am cumparat un set de mansoane pentru mobra (VN800 CLASSIC) si am incercat sa le schimb pe cele vechi. Am intrat intr-un impas, si anume, nu stiu cum sa procedez la demontarea celor vechi fara a strica ceva pe acolo, in speta, melcul de la mansonul de pe partea dreapta. Am dat jos invelitoarea de cacuciuc ce acopera mansonul, dar nu pot sub niciun fel sa demontez restul. Incerc sa dau jos capacul din exterior si nu vrea, am incercat si prin fortare (folosind o surubelnita) si prin desfiletare si nu vrea sa se clinteasca.

Ce nu fac cum trebuie? Tin sa mentionez ca am luat noile mansoane fara melc si sunt nevoit sa il folosesc pe cel vechi, deci nu vreau sa il stric.

In imagine sunt mansoanele vechi.

Multumesc anticipat pentru sfaturi.

Asfalt uscat!

post-77718-0-33415900-1426089344_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin "melc" banuiesc ca vrei sa spui tub de acceleratie. In speranta ca cineva intelijent nu l-a lipit inainte, baga ceva subtire intre manson si tub si bagi usor putin ulei cu seringa sau wd40. Faci chestia asta peste tot si o sa iasa usor. Cu atentie ca tubul de acceleratie e din plastic si se sparge.

La montaj, ca sa alunece usor noile mansoane, da cu apa in care ai pus putin sapun lichid... sau doar cu apa, dar aluneca mai greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

capetele cromate se desfileteaza.sunt filete normale.le desfaci contra acelor de ceasornic.daca iti aluneca mana pe ele,trage o felie lata peste capete (cat e lat capatul cromat) camera de bicicleta,prespalat in benzina si uscata,sa aiba aderenta maxima

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greseala mea, nu am citit f atent... melc, adica capat de ghidon. Poti sa incerci cum a spus robert bk350, dar e posibil sa fie f ruginite si sa se rupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

capetele cromate se desfileteaza.sunt filete normale.le desfaci contra acelor de ceasornic.daca iti aluneca mana pe ele,trage o felie lata peste capete (cat e lat capatul cromat) camera de bicicleta,prespalat in benzina si uscata,sa aiba aderenta maxima

Exact asta am incercat sa fac (desfiletare), dar nu am insistat prea tare pentru ca nu se clinteau si imi pareau destul de fragile. Cred ca sunt confectionate dintr-un plastic acoperit cu o pelicula de crom,.... nu? O sa mai incerc si prin metoda ta.

 

Greseala mea, nu am citit f atent... melc, adica capat de ghidon. Poti sa incerci cum a spus robert bk350, dar e posibil sa fie f ruginite si sa se rupa.

Da, este vorba de capatul de ghidon. Pe acesta nu pot sa il scot. Mansonul acela de cauciuc ce vine peste, e foarte usor de indepartat,...nu este lipit. Capetele nu par a fi ruginite, mai ales ca mi-au lasat impresia ca sunt dintr-un material plastic. Poate daca folosesc ceva ulei pentru a degripa angrenajul???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,e din plastic cromat.daca vrei iti fac o poza cu una rupta ,sa ai idee cum e in interior.s-a rupt la accident.adica a picat pe partea dreapta :(

deci,si eu mi-am ars creierele cum sa il dau jos

post-15325-0-94044400-1426172872_thumb.jpg

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! am cumparat anul trecut un kawasaki vn 800a din 95. sunt foarte multumit de el. recent am prins o oferta, dynojet + hypercharger + filtru k&n la 100 euro. in kit.ul de dynojet se afla mai multe jiglere de dimensiunile 160 165 170 180. care jigler ar merge cel mai bine? tin sa mentionez ca tobele sunt cele stock golite (de catre fostul proprietar)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! am cumparat anul trecut un kawasaki vn 800a din 95. sunt foarte multumit de el. recent am prins o oferta, dynojet + hypercharger + filtru k&n la 100 euro. in kit.ul de dynojet se afla mai multe jiglere de dimensiunile 160 165 170 180. care jigler ar merge cel mai bine? tin sa mentionez ca tobele sunt cele stock golite (de catre fostul proprietar)

Pentru tobe goale se recomanda 180, daca ai afi avut tobe aftermarket, atunci puteai folosi 170...

Salutari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! am cumparat anul trecut un kawasaki vn 800a din 95. sunt foarte multumit de el. recent am prins o oferta, dynojet + hypercharger + filtru k&n la 100 euro. in kit.ul de dynojet se afla mai multe jiglere de dimensiunile 160 165 170 180. care jigler ar merge cel mai bine? tin sa mentionez ca tobele sunt cele stock golite (de catre fostul proprietar)

cum adica jicloare golite? pardon, am citit aiurea. tobele sunt golite.

cel mai bine e sa mergi la cineva care are si analizor de gaze ca sa poata sa-ti faca noxele sa vada cum merge motorul, prea sarac, prea bogat? si-abia apoi prin incercari vei vedea care se potriveste cel mai bine.

bafta!

Editat de morpheus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! am cumparat anul trecut un kawasaki vn 800a din 95. sunt foarte multumit de el. recent am prins o oferta, dynojet + hypercharger + filtru k&n la 100 euro. in kit.ul de dynojet se afla mai multe jiglere de dimensiunile 160 165 170 180. care jigler ar merge cel mai bine? tin sa mentionez ca tobele sunt cele stock golite (de catre fostul proprietar)

Singura metoda este prin incercari, apoi test ride. Daca ai avea si un service unde sa mergi sa-ti verifice AFR-ul ar fi perfect, dar la noi nu prea .....

Vezi cu care jicler trage mai bine si cursiv, fara hopuri/intreruperi, pe toata plaja de acceleratie. Bujia sa fie caramizie, nu alba sau neagra. Pilot jet nu ai in set, doar main jet ?

Eu mi-am pus main jet-ul de 170 (stock este 135), pilot jet-ul de 52 (stock este 48), acul conic, de la pistonas este cel stock, fara reglaje, esapamentele sunt Silver Tail, cu amortizoare in ele, iar filtrul de aer este deschis, KN.

Editat de marcelm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vreau sa schimb parbrizul la Vulcan, asta pe care il am acum este mic si foarte zgariat.

Cunoaste careva pe cineva, undeva, cumva,... care stie de unde sa iau unul mai mare (inalt), nu neaparat nou, dar mai ok la pret?

Am gasit pe ebay si alte site-uri, dar preturile sunt cam mari, undeva la 800-1100 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa schimb parbrizul la Vulcan, asta pe care il am acum este mic si foarte zgariat.

Cunoaste careva pe cineva, undeva, cumva,... care stie de unde sa iau unul mai mare (inalt), nu neaparat nou, dar mai ok la pret?

Am gasit pe ebay si alte site-uri, dar preturile sunt cam mari, undeva la 800-1100 lei.

Cauta pe olx unul de scuter, astea sunt foarte mari si cu un pendular ,cu grija le tai cum vrei tu. Gasesti intre 40-100 lei unul bun.

Eu anul trecut, pe unul de piaggio parca, pentru ca in zona farului era zdrentuit mi l-a lasat la 40lei. Zdrentuiala oricum nu ma interesa si nici faptul ca era usor zgariat. L-am taiat sa dea bine pe mobra si a iesit asa (l-am si lustruit)

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1035058

Prinderile le-am bricolat singur el venise cu alt sistem de prindere.

Sper ca stii cum sa-l tai ca inaltime, in asa fel incat sa te uiti peste el dar aerul sa-ti treaca peste cap.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de vinzare aripa fata pentru roata de 21"x100x80 , nu potriveste pe roata de 80 latime, doar daca se doreste un aspect mai grosolan ,detalii pm,pentru mai multe detalii sau imagini.

 

 


» Post actualizat in 07 Apr 2015 06:36
iar aceasta potriveste pe 80x90x21", se poate pe comanda, nu e de vinzare.

post-9005-0-22632500-1428057443_thumb.jpg

post-9005-0-05699200-1428057471_thumb.jpg

post-9005-0-41188600-1428388504_thumb.jpg

post-9005-0-67201300-1428388516_thumb.jpg

post-9005-0-31982200-1428388555_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Si eu sunt proaspat posesor de VN 750 din ianuarie, predecesorul era tot un Vulcan, EN 500, cu care eram foarte foarte multumit, am facut in 2 ani 20000 km fara probleme, sper sa nu ma dezamageasca nici VN-ul. Din pacate trebuie facute ceva reglaje la carburator, l-am reglat dupa ureche dar consuma 6,5-7 la suta , i-am dat ulei Fuchs V-twin si am impresia ca schimba cam greu, dar am inteles ca asa e modelul . Avem 2000 de km deja impreuna si se pare ca e OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...