Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Maimuta14, bine ai venit in lumea noastră! ;)

Ai postat unde trebuie, dar dacă nu-ți răspunde nimeni poți căuta pe OLX, nu demult era un VN 750 la dezmembrat.

Editat de Bart Bz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut,

 

Viitor posesor ( sper ) de vn1500.

 

Aveti ceva experienta cu modelele pre 2000 cu pompa de ulei din plastic ? A crapat ceva la cineva?

Nu prea gasesc 2000+ eventual injectie deloc la preturi decente ( 4500-4600e )

 

Multumesc anticipat, asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bună dimineața,

 

Proaspăt posesor de Vulcan 900 Classic. Sa ne vedem in trafic și de ce nu și la câteva beri.

PS: Știe cineva , se pot pune silencere la tobe? Astea pe care le are Hikari (da am și botezat-o deja) se aud de parcă s-ar deschis gura iadului și îmi bubuie creierii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Welcome!

Am dat un link pe paaagina anterioară unui tip care căuta fix același lucru, doar că pt VN 800. Aruncă o privire, poate te ajută...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Welcome!

Am dat un link pe paaagina anterioară unui tip care căuta fix același lucru, doar că pt VN 800. Aruncă o privire, poate te ajută...

 

Nce, multumesc o sa ma uit sa masor diametrul si sa vad ce pot face. Acum 2 intrebari, poate stupide, dar ce sa fac :hug: .

1. Eu vin de pe Sport Touring si Super Sport iar la Vulcanul asta de 900 (este din 2013) vine foarte greu sa il bag in Neutral. Adica intra in neutral de abia cand e oprita motoreta altfel e aproape imposibi. Ori nu fac eu bine ceva ori o fi ceva in neregula?

2. In timpul mersului s-a aprins becul de FI. Ce e drept am alimentat de la un Lukoil cu benzina de 95. Este posibil sa fie de la faptul ca au "indoit-o" cu apa? Oricum voi da o vizita pe la United motors sa ii intreb si pe ei sa vad ce zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Viitor posesor ( sper ) de vn1500.

 

Aveti ceva experienta cu modelele pre 2000 cu pompa de ulei din plastic ? A crapat ceva la cineva?

Nu prea gasesc 2000+ eventual injectie deloc la preturi decente ( 4500-4600e )

 

Multumesc anticipat, asfalt uscat!

Salut!

Eu am un VN1500, an '99, cu roata pompei de ulei din plastic. Il am de aproape 2 ani si am facut cu el ~ 12.000 km. Cand cautam si eu modelul, am gasit si eu ceva info in legatura cu asta si am inceput sa caut mai adanc pe forumuri din australia si din state, chiar am discutat cu cativa 'veterani' vulcanisti de pe acolo. Am gasit chiar si grafice facute care aratau functie de an si model, rata defectiunilor angrenajului de palstic de la pompa...una peste alta, se pare ca problemele mari erau in special pe vn1500 nomad, iar Kawasaki nu a considerat ca trebuie sa faca un recall in service pentru asta pentru ca rata defectiunilor era sub 1%, deci f mica, dar in cazul in care vreun motor ajungea in garantie si se impunea splituirea motorului, se inlocuia gratuit si roata aia....campanie facuta strict in SUA , Canada si Australia.

Cauzele pentru care roata aia de plastic ( POG ) se spargea sau i se rupea vreun dinte, era strict din cauza ca pompa de ulei la un moment dat se bloca din cauza unor mizerii, span ceva si fiind antrenata de oala ambreiajului care e de otel...ceda cea mai slaba. Tocmai de aia se recomanda ca la fiecare schimb de ulei / revizie, sa se demonteze si sa se curete si filtrul intern de ulei (este un tub din plasa de sarma f deasa care are cumva un fel de rol de filtru al cutiei de viteza, pt ca spanul de acolo sa nu ajunga in filtrul de ulei/motor/pompa de ulei, din cutie). Filtrul asta se gaseste si la VN800, si la VN1500, posibil si la alte modele.

Au fost cazuri in care roata aia s-a spart si la motociclete cu numai 15.000 km, unele la 50.000+, iar altele au si 140.000 km cu roata aia de palstic si nu au probleme. Eh, si atunci am considerat ca nu este o problema atata de mare, pentru ca pana la urma nu e singura motoreta / marca / model cu angrenaj de plastic la pompa de ulei (vezi yamaha virago 535, dragstar, triumph, suzuki...am vazut multe modele cu roata de plastic), doar ca la Kawa sa mediatizat mult treaba asta. E drept, dupa 2001 , fabrica a inlocuit rotita cu una de otel, iar la unii posesori, chiar si aia a cedat, evident, intr-o proportie mult mai mica.

Eu am pe a mea 83.000 km si roata aia este intacta, chiar am studiat-o bine cand am faacut schimbul de ambreiaj si este in apele ei, ca noua.

 

P.S. injectia de pe VN-uri, cel putin modelele 2001-2005...este o injectie primitiva, inca ai soc....si gurile rele spun ca nu e cea mai fiabila. Eu acum sincer, nu am auzit nici un caz de defectiune pe injectie prin tara pe aici, dar daca ti musai sa iei pe injectie, poate ar fi bine sa suplimentezi bugetu si sa te duci pe un model >2005. Sau carburatie, ca alea n-au moarte orice-ar fi (e cu un singur carburator VN-ul 1996-2000).

» Post actualizat in 13 Jun 2018 11:30

Vulcanul e recunoscut pentru un "neutru" incapatanat. In mod normal merge mai bine dupa ce se incalzeste.

Kawasaki a implementat in cutiile lor de viteza, de prin anii '90, positive neutral finder. Adica....: 'The transmission is equipped with a positive neutral finder. When the motorcycle is standing still, the transmission cannot be shifted past neutral from 1st gear. To use the positive neutral finder, shift down to 1st gear, then lift up on the shift pedal while standing still. The transmission will shift only into neutral'. Din contra, e recunoscut pentru neutru care se lasa usor de gasit :)).

La VN-ul de 800 ce l-am avut, am avut o mica problema la schimbator ...mai exact la pargiile acestuia, si se intampla destul de des (nu tot timpul), sa nu reusesc sa gasesc N-ul cand aveam motorul rece. La cald, nu prea erau pb. Dupa reglaje, s-a rezolvat.

Acum la VN-u de 1500, nici nu ma uit la bec daca se aprinde cand opresc...doar trag un calcai la schimbator si aia e, intr-a 2-a nu intra nici batuta, stand pe loc.

Editat de bucsaadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine ambreiajul e refacut de la 0, inlocuit absolut tot acum vreo ...... 8000 km. Poate ca ar trebui sa ma uit de niste reglaje la tije.

Daca e motorul rece are momente in care nu intra in N din prima nici cu acatiste.

M-am obisnuit cu fenomenul, nu ma mai deranjeaza in vreun fel, si nu mi se pare a fi o problema majora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica termocupla cauti colegule?

eu recent am schimbat-o. nu mai cupla.dar nu am luat de VN.

Gasit in Buc prin Olx. Luat de pe un Kawasaki zzr, parca. ma gandesc sa pun un releu care sa fie comandat de termocupla aia. Am gasit pe alliexpress, la 70 ron parca...un copy-paste, care deschide la 85`C.

Editat de IoanCara
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tovarasi! Avem aici o proaspata posesoare de permis cu un Vulcan 800/1995 (pe care il ador :) )

Nu stiu daca a fost cea mai buna alegere sa-mi iau ditai vaca ca incepatoare, dar m-am indragostit de ea din prima clipa si vreau sa fac tot posibilul sa o am cat mai mult timp.

Acum am o mica problema, cu care poate ma pot ajuta cei cu ceva experienta. De vreo 2 zile se aude un troncanit la motor, banuiesc ca ar fi cutia de viteze. Problema este ca nu am turometru si cred ca nu schimb vitezele cum trebuie si merg cu ea cam subturat. Maine sau poimaine mergem si la mecanic dar pana atunci vreau sa stiu daca e ok sa mai circul cu ea. Ma ajuta si pe mine cineva cu un sfat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand apare troncanitul, doar in momentul in care schimbi vitezele, sau si in mers la turatie constanta? Pe loc se aude, la relanti, fara sa actionezi nicio comanda? Se aude tot timpul? Se aude doar uneori?

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand apare troncanitul, doar in momentul in care schimbi vitezele, sau si in mers la turatie constanta? Pe loc se aude, la relanti, fara sa actionezi nicio comanda? Se aude tot timpul? Se aude doar uneori?

Dupa ce schimb viteza, la acceleratie, si nu tot timpul, de regula la viteza 1, 2 sau 3. Pe liber sau la relanti nu e nici o problema. De asta am zis ca poate merg eu cu ea la turatii necorespunzatoare, pentru ca inca nu reusesc sa o citesc foarte bine. E foarte posibil sa fie pilotul de vina (adica je) si mobra sa mearga in parametri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumva pe accelerare se poticneste pt o secunda si se aude ca un "buff" in carcasa filtrului de aer de pe dreapta? (capacul ala rotund, cromat)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumva pe accelerare se poticneste pt o secunda si se aude ca un "buff" in carcasa filtrului de aer de pe dreapta? (capacul ala rotund, cromat)?

Nu am sesizat vreun zgomot la filtrul de aer. Pleaca putin mai greu in 1-a, dupa, accelereaza bine. Oricum, filtrul a fost schimbat acum o luna jumate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Descrie simptomele maine la service, sau incearca sa gasesti pe cineva in Buc. dispus sa arunce o privire la motor. Fiind un zgomot ce apare cand si cand, e mai dificil de diagnosticat si cu motorul in fata, iar pe forum, spre imposibil. Suspectez un misfire la unul dintre cilindri, poate de la o bujie, poate de la carburatie. Dar e doar o presupunere...

Evita deplasarile lungi pana o vede un mecanic.

Spor!

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit tovarășă! Și îți recomand să nu mai mergi până nu o duci la un service moto(nu auto). Verifica in primul rand nivelul uleiului, sa nu ai parte de vreo surpriza neplăcută.

Ce fel de evacuări ai? Daca le ai pe cele originale și s-au dat gauri in ele, este foarte posibil ca sunetul de acolo sa provina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit tovarășă! Și îți recomand să nu mai mergi până nu o duci la un service moto(nu auto). Verifica in primul rand nivelul uleiului, sa nu ai parte de vreo surpriza neplăcută.

Ce fel de evacuări ai? Daca le ai pe cele originale și s-au dat gauri in ele, este foarte posibil ca sunetul de acolo sa provina.

Mersi. Mecanicul la care merg este specializat pe moto. Uleiul a fost schimbat primavara asta, nu are scurgeri. Am schimbat si bujiile, filtrul de aer, antigelul, sabotii si placutele. Cand am dus-o ultima data a facut o verificare de rutina si a zis ca i se pare totul ok. De asta am zis ca e posibil sa fie din cauza mea, ca schimb aiurea vitezele si o tin subturata prin oras. Ieri am facut vreo 200 km pe autostrada si s-a simtit bine. La turatie mare si mers constant nu nu face nici un zgomot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit. Doar o idee: până apuci sa te duci la mecanic poate poți ruga un prieten motorist să meargă un pic pe ea să vadă dacă i se pare ceva. Asta ar fi prima idee.

A doua idee ar fi că ești pe modul de paranoia și ți se pare :)))) Adică si eu aud zgomote non stop :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...