Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Salutare. Mai apar si eu cu o nelamurire referitoare la intretinerea lantului. Mecanicul mi-a recomandat sa il curat in fiecare saptamana, pentru ca motocicleta este foarte joasa si aduna mult jeg. Eu ma gandeam sa il ung in fiecare weekend si sa il curat la 2 weekend-uri, asta in conditiile in care fac 150 max 200 km pe saptamana cu ea. Voi posesorii de mobre din astea fitoase cum procedati?

Si inca o chestie, nu stiu cum sa fac cu stander-ul. Fostul proprietar nu folosea stander si o impingea cand ii curata lantul, dar mie sincer mi se pare cam dificil sa fac asta (mai ales ca o curat in parcare si trebuie sa pun ceva sub ea sa nu murdaresc de motorina si sa-mi sara vecinii in cap :P). Din ce am observat ea are la rotile din spate niste filete si cei de la moto discount mi-au zis ca pot sa bag acolo niste suruburi de 10 si sa o urc pe un stander in Y. Dar barbata-miu a zis ca filetele alea nu sunt pentru stander si e posibil sa cedeze gin cauza greutatii motocicletei. O sa pun o poza diseara cand ajung acasa sa va faceti o idee cum arata.

 

Cumpără-ți un spray de lanț cu teflon și nu va trebui să ungi lanțul decât la 500 + km parcurși.

 

Dacă n-ai stander poți folosi metoda clasică : cu cricul lateral lăsat o salți un pic spre stânga și bagi sub basculă un chituc de lemn. Roata spate va rămâne liberă.

 

Acum depinde și de cât de solidă ești, dacă nu apelează la soțul tău :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare. Mai apar si eu cu o nelamurire referitoare la intretinerea lantului. Mecanicul mi-a recomandat sa il curat in fiecare saptamana, pentru ca motocicleta este foarte joasa si aduna mult jeg. Eu ma gandeam sa il ung in fiecare weekend si sa il curat la 2 weekend-uri, asta in conditiile in care fac 150 max 200 km pe saptamana cu ea. Voi posesorii de mobre din astea fitoase cum procedati?

Si inca o chestie, nu stiu cum sa fac cu stander-ul. Fostul proprietar nu folosea stander si o impingea cand ii curata lantul, dar mie sincer mi se pare cam dificil sa fac asta (mai ales ca o curat in parcare si trebuie sa pun ceva sub ea sa nu murdaresc de motorina si sa-mi sara vecinii in cap :P). Din ce am observat ea are la rotile din spate niste filete si cei de la moto discount mi-au zis ca pot sa bag acolo niste suruburi de 10 si sa o urc pe un stander in Y. Dar barbata-miu a zis ca filetele alea nu sunt pentru stander si e posibil sa cedeze gin cauza greutatii motocicletei. O sa pun o poza diseara cand ajung acasa sa va faceti o idee cum arata.

Salutare! Eu am suspendat motoreta cu suruburi introduse in gaurile de langa axul spate si a fost ok. !!! Mentiune pasul filetului este 1,25 (surub cu pas fin) nu este un surub metric normal cu pas de 1,5. De asemenea eu iti recomand ca surubul sa fie clasa de forta 12.9 sau macar 10.9 ...EXCLUS indicele 8.8 sau 6.8

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. eu mi-am facut un krick central,mic si robust,pe care il pot lua cu mine atat la drumuri , cat si la spalatorie.pot ridica si roata fata,si roata spate.atasez cateva poze.daca este cineva interesat sa faca...va dau detalii cu masuratori.mentionez,ca parghia se poate detasa,si nu ocupa mult spatiu.incape in coburi.

post-15325-0-89861500-1532541993_thumb.jpg

post-15325-0-71512600-1532542038_thumb.jpg

post-15325-0-92861600-1532542087_thumb.jpg

post-15325-0-24706800-1532542126_thumb.jpg

post-15325-0-56108300-1532542192_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Buna seara,

M-am trezit cu miris de benzina si o pata sub motor. Pata, evident,de benzina.....verificat atent si picura de aici, zona marcata cu sageata. Daca v-ati lovit de aceeasi situatie, rog sugestii. Intre timp o sa caut si pe net.

Multumesc anticipat. Posed(ez) un Vn 800.

 

Ioancara

» Post actualizat in 09 Oct 2018 20:46

Buna seara,

M-am trezit cu miris de benzina si o pata sub motor. Pata, evident,de benzina.....verificat atent si picura de aici, zona marcata cu sageata. Daca v-ati lovit de aceeasi situatie, rog sugestii. Intre timp o sa caut si pe net.

Multumesc anticipat. Posed(ez) un Vn 800.

 

Ioancara

[inclin sa cred ca am diafragma fisurata, deci trebuie inlocuita. Merge doar OEM Vn 800 sau se potriveste si de la alte moto? Codul e 43028A ]

post-96312-0-79038100-1539108970_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

M-am trezit cu miris de benzina si o pata sub motor. Pata, evident,de benzina.....verificat atent si picura de aici, zona marcata cu sageata. Daca v-ati lovit de aceeasi situatie, rog sugestii. Intre timp o sa caut si pe net.

Multumesc anticipat. Posed(ez) un Vn 800.

 

Ioancara

» Post actualizat in 09 Oct 2018 20:46

membrana pompa sprit. :)

recomand sa cumperi chit repatarie carburetor si schimbi cele 2 membrane.adica defragratie si sprit. plus ca mai schimbi garniturile ,cuiul ponton,cureti carburatorul si il calibrez dupa carte.

daca ai fi din Cluj,te-as ajuta cu placere langa o bere. :)

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

membrana pompa sprit. :)

recomand sa cumperi chit repatarie carburetor si schimbi cele 2 membrane.adica defragratie si sprit. plus ca mai schimbi garniturile ,cuiul ponton,cureti carburatorul si il calibrez dupa carte.

daca ai fi din Cluj,te-as ajuta cu placere langa o bere. :)

10-15 zile pe original. Gasit SH, sper sa tina mai o luna, cat am RCA. Si da, ar trebui sa-mi iau un kit complet la carburator....preventiv.

Mersi de interventie. Numa` ce-am venit din tura de seara dupa inlocuire.

Am simptome pe care nu le avea inainte:

- rateuri in carburator la rece, cu socul tras

- da sa moara la pornirea de pe loc, tot la rece

Dupa ce se incalzeste nu mai are nimic; precizez ca am scos sistemul de recirculare a gazelor.....

Mersi de sprijin,

IoanCara

» Post actualizat in 13 Oct 2018 12:24

10-15 zile pe original. Gasit SH, sper sa tina mai o luna, cat am RCA. Si da, ar trebui sa-mi iau un kit complet la carburator....preventiv.

Mersi de interventie. Numa` ce-am venit din tura de seara dupa inlocuire.

Am simptome pe care nu le avea inainte:

- rateuri in carburator la rece, cu socul tras

- da sa moara la pornirea de pe loc, tot la rece

Dupa ce se incalzeste nu mai are nimic; precizez ca am scos sistemul de recirculare a gazelor.....

Mersi de sprijin,

IoanCara

Scuze de prostia cu ``recircularea gazelor``, ma refeream la EPA/ afterburner

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bună dimineața dragi colegi. Am o problema cu Vulcanul 900: la rece nu pornește niciodată din prima. Am făcut revizia ieri, le-am spus de problema asta, ai verificat bateria și este buna, au schimbat bujiile și totuși problema persista. Pun un link ca să vedeți ce se întâmplă:

Dacă aveți vreo idee, vreo sugestie va rog frumos. Mulțumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2-3 luni aveai la ora 8 dimineata 20 de grade, acum sunt 6-8 maxim.

Vulcanul e recunoscut ca e pretentios la rece, ai putintica rabdare cu el.

Al meu trebuie gadilat pe vremea asta un pic, tinut cu socul tras 1 minut.... zis o mantra mica....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu știu la VN-ul de 900, dar la 800 daca circuitul funcționează cum trebuie iar bateria e in stare buna, îți va pleca din prima și la -12°, va spun din experiență, nu din auzite. E adevărat, stai cu socul tras o perioada mai scurta sau mai lunga de timp, in funcție de temperatură, dar de luat o ia fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este o problemă. E vorba de amorsarea pompei de benzină. Dacă nu o pornești cateva zile la prima cheie nu va porni decât dacă insiști. La fel dacă o oprești din butonul roșu de pe ghidon și nu din cheie (știu că e mai ușor decât să o scoți pe liber și să pipăi după cheie sub scaun :) ). Temperatura are și ea un rol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

La distanta de cateva saptamani, alta problema: rupt cablul de ambreiaj.

Ca sa plec, am scos distantierul dintre mansoane(cu rol de reglaj)ca sa castig ceva lungime si prins

in capatul cablului, langa maneta, o clema sir si montat sub maneta. Tine, pe termen mediu..., dar merg cu emotii.

Intrebare: cablul se potriveste si de la alt moto sau trebuie sa comand OEM? Daca ati avut experiente similare, as aprecia un share.

Multumesc,

Ioancara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine cablu OEM. Mie mi s-a dus cablul în vara asta și am comandat cablu special pentru modelul meu. Singura chestie este ca trebuie data jos o toba pentru a putea avea acces ca lumea.

» Post actualizat in 29 Oct 2018 17:07

Acum 2-3 luni aveai la ora 8 dimineata 20 de grade, acum sunt 6-8 maxim.

Vulcanul e recunoscut ca e pretentios la rece, ai putintica rabdare cu el.

Al meu trebuie gadilat pe vremea asta un pic, tinut cu socul tras 1 minut.... zis o mantra mica....

 

Il tin numai in garaj parcat, atat acasa cat si la birou. In garaje temperatura e diferita fata de ce e afara asa ca problema termperaturii nu ar trebui sa existe. Iar a mea este pe injectie.

Nu este o problemă. E vorba de amorsarea pompei de benzină. Dacă nu o pornești cateva zile la prima cheie nu va porni decât dacă insiști. La fel dacă o oprești din butonul roșu de pe ghidon și nu din cheie (știu că e mai ușor decât să o scoți pe liber și să pipăi după cheie sub scaun :) ). Temperatura are și ea un rol.

 

Face asa si pornita zilnic, nu trebuie neaparat sa stea cateva zile. Foarte interesant este ca daca pun benzina de 100 nu mai face asa tot timpul. La benzina de 95 face tot timpul. Astazi spre exemplu am fost calare pe ea la sala, am stat 1 si jumatate si la pronire iar a facut figuri. Deja mi-e sa nu aiba cine stie ce probleme, desi bateria e 100%, bujii schimbate. Mai citeam pe un forum afara ceva de stator? Stiti cumva ceva despre asta?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am fost plecat 1 luna. Înainte sa plec am fscut plinul cu benzina de 100. Am ajuns ieri, dau cheie și pornește instant. După 1 luna de stat pornește instant! Care e faza? Cea de 95 nu e de nasul ei? Doar benzina de 100? :))))))) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
La 31.12.2018 la 16:52, grosuioan35 a spus:

Ce anume la instalatia electrica? Eu acum am luat un model american cu certificat de autenticitate.

 

640x480.jpg

Din cate stiu eu , la modelele americane au semnalizarile aprinse tot timpul si la folosire doar clipesc

Editat de coyotu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...