Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut, am o problema cu vulcanu, l-am cumparat ieri, vn 800 din 1998, bag in treapta 1 da sa porneasca de pe loc fara sa turez si cand eliberez de tot ambreiaju moare motoru, l am lasat sa se incalzeasca, la fel, iam dat gaz mai mult, tot asa face, oare unde sa fie problema? is tare stresat:( 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte posibil sa ai senzorul de cric blocat. Daca a sărit vreo piatra in el și l-ai strambat, chiar și putin, nu-ți mai iese din orificiu, sau îți iese foarte greu. Verifică asta prima oara. Daca nu știi unde este sau cum arata, vezi că e o tijă mica, metalica, pe care o acționează cricul atunci când când îl pui, si care ar trebui să revină pe poziția inițială imediat ce cricul e ridicat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat, era seonzorul, multumesc frumos, l-am dat cu putin sprei lubrifiant si functioneaza, mai am cateva intrebari referitor la model, ii lipseste turometru si nu as avea nevoie neaparat dar pentru confort as pune unu, stie cineva daca e posibil, daca e costisitor sau daca se merita ? adica e complicat? si inca ceva, in carte scrie maxim cauciuc spate 140, pana la cat pot fenta dupa ce ii fac rar? pot 180? sau trebe modificari majore? am vazut ca ar merge 160 dar pe urma da in tija ce merge la frana spate, iar in stanga poate da in lant sau in aparatoare de la lant.

Editat de smaz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E destul de complicat si de costisitor, iar beneficiile sunt minime. Invata sa o conduci "dupa ureche", vei identifica rapid plaja de turatii in care motorul se simte bine la condus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

obiectul muncii: VN 800 B

1998

64000 km

L am achizitionat anul trecut,  am facut o revizie: bujii, ulei, filtre si antigel

La antigel a intrat doar 1.6 litri.

S-a golit folosind doar busonul de jos

Ieri am completat cu antigel in rezervorul de sub sa, partea stanga jos. o perioada a curs prin zona respctiva acum s a oprit. Exista posibilitate sa aiba ceva overflow/supraplin rezervorul respectiv?

Asfalt uscat!

Editat de alex_vlad
gramatica de doi lei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, am si e etans doar ca nu mai e transparent. Acesta e motivul pentru care cred ca am pus prea mult, neavand posibilitatea sa vad ceva prin el. ulterior am improvizat o joja si am observat ca e putin peste full. scurgerea are loc prin zona celui de al doilea furtun care duce spre radiator/termostat. oricum  l am lasat ieri sa mearga pana s a pornit termocupla si nu a mai curs deloc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatorul e ok. ceva probleme mai sunt la senzorul de cric care nu opreste motorul cand bagi in viteza. de departe cea mai mare problema e sistemul de alarma care a fost montat si dupaia eliminat partial + ceva sunete de bataie si o vibratie dubioasa. am cumparat un manual de reparatie si voi aborda problemele strategic si treptat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Las si eu aici o rugaminte - daca auziti cumva sau stiti pe cineva sa vanda vreo evacuare aftermarket SH de Vulcan VN2000, dati va rog un semn.

In special Vance&Hines, Cobra Long Shots sau Freedoom Performance.

 

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Hello, am si eu o rugaminte mare la cei care au VN 900. Sambata trebuie sa imi duc saua la refacut in Ploiesti. Rugamintea este daca poate cineva sa imi imprumute saua pentru 2-3 ore, ca sa ma duc acolo cu tot cu motor sa vada cei de acolo exact ce si cum trebuie sa faca, las saua la facut si ma intorc. Multumesc frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Gata am pus șaua cea noua. Am montat și suportul de bagaje și spătarul pentru rider. Cam asa arata produsul final. 20190526_173828.thumb.jpg.7865f11ec6bae98fd3cb8019e9a29be8.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am un vn900 2008. Incepator cu aproape 4000 km facuti. Ma asteapta o calatorie de vreo 3000 km. Cam ce ar trebui sa verific la el sau sa schimb in afara de cauciucuri si placute? Probabil filtre ulei si aer . 

Anul trecut in toamna s a ars statorul si am schimbat si uleiul dar nu si filtrul pt ca nu am stiut.

Curbele periculoase in U , prin serpentine,cu ce viteza le luati. Am impresia ca le iau cam incet 😁 ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

Nu am gasit subiectul cu privire la presiunea rotilor, la VN 800 clasic.

Cat bagati in roti, cand mergeti singuri, va rog? In carte am 2 cu 2 si mi se pare putin. 

Multumesc frumos,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 04.06.2019 at 0:44, IoanCara said:

Va salut,

Nu am gasit subiectul cu privire la presiunea rotilor, la VN 800 clasic.

Cat bagati in roti, cand mergeti singuri, va rog? In carte am 2 cu 2 si mi se pare putin. 

Multumesc frumos,

 

La vn900 am lasat 2 pe fata si 2.5 spate. Pt 2 persoane. Initial pe fata imi facuse presiunea de 2.8 dar mi s a parut prea mult. Nu stiu cat e de ok....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 30.05.2019 la 12:30, M.D. a spus:

Salutare!

Am un vn900 2008. Incepator cu aproape 4000 km facuti. Ma asteapta o calatorie de vreo 3000 km. Cam ce ar trebui sa verific la el sau sa schimb in afara de cauciucuri si placute? Probabil filtre ulei si aer . 

Anul trecut in toamna s a ars statorul si am schimbat si uleiul dar nu si filtrul pt ca nu am stiut.

Curbele periculoase in U , prin serpentine,cu ce viteza le luati. Am impresia ca le iau cam incet 😁 ...

Cum e călătoria de 3k km? Sau încă nu ai apucat? 

Hello, o întrebare la voi am. Are cineva experienta cu Vulcanul 1700 Voyager? Am tot citit review uri, etc etc, dar as dori și părerea cuiva de aici care a experimentat asa ceva. Multumesc frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Sunt in Italia- Taormina, stau 3 zile aici si o iau la drum din nou. 

Duce negresa, fara probleme. Se aseaza bine pe curbe. Coburile se cam destrama, mai sare cate un nit la ceva timp.

Papa multa benzina pe la 130km/h. Sau o fi benzina din italia de proasta calitate

Mai mult de 130 nu i am dat ca mi e mila :)) parca o turez prea tare....cu toate ca are 200 in bord.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...