Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

La 27.03.2020 la 9:22, robert bk350 a spus:

salutare colegi.

ma poate ajuta cineva cu manualul service pt kawa vn 1500 nomad fi,an 2000 ? in format electronic

tot caut pe net si , desi scrie ca e free ...tot trebuie sa platesc. free cred ca e descarcarea numai. smecheri mai sunt si astia.

vreau sa ma uit la cateva chestii. de exemplu cat ulei intra in furca fata. 338 ml? fix 338?

 

https://www.manualslib.com/manual/1037490/Kawasaki-Vulcan-1500-Classic-Fi.html

 

Fork Oil Capacity (when changing oil): Approx. 395mL (13.4 US oz)

 

Fa-ti un cont pe vulcanforums.com si afli tot ce vrei de la oameni care chiar au si merg pe asa . Da-i ignore la  Ngunoi   el e expert cu norma intreaga la dat cu parerea pe forum indiferent de subiect .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 7,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 06.04.2020 at 0:38, JUST4TNT said:

 

https://www.manualslib.com/manual/1037490/Kawasaki-Vulcan-1500-Classic-Fi.html

 

Fork Oil Capacity (when changing oil): Approx. 395mL (13.4 US oz)

 

Fa-ti un cont pe vulcanforums.com si afli tot ce vrei de la oameni care chiar au si merg pe asa . Da-i ignore la  Ngunoi   el e expert cu norma intreaga la dat cu parerea pe forum indiferent de subiect .

subscriu, daca ai rabdare 10 minutele si il cauti pe nenea asta ai sa vezi ca mai "priceput" si cu "cunostinte" care au patit diverse chestii nashpa,  nu gasesti, e meseriashul de care sa te feresti….

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat uleiul. 365 ml trebuie pt modelul meu, sau telescopul inpins pana in fund cu arcul scos..masori nivelul de sus pana la nivelul uleiului 176 mm. plus/minus 2 mm. lucra bine. chiar foarte bine. inainte nu amorsa mai deloc,deoarece avea 230 ml ulei in ambele. pe langa am schimbat rulmentii roata fata cu aparator praf si rulmenti jug. efect carantina :)

Screenshot (2).png

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Nguyen a spus:

Sunt curios daca o sa ai barbatia sa anunti cand iti crapa motorul sau cutia. De curiozitate, ce consum ai prin oras? Sa nu-mi spui ca sub 10% pt ca ai fi un mare mincinos...

mai omule bun! hai ca ne obosesti cu postarile tale. nu creapa veci motoru, si eu nu ma duc si nu ma uit la consum.

dute si fi fericit cu suzuka ta impaturata cu plastice. puneti GPL pe motor. e mai ieftin.am auzit de la altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Salutare,

 

Poate s-a mai lovit cineva de problema asta si are vre-o idee:

 

VN800 Classic 2004 53.000 km:

- ulei,filtre,bujii, pastilele supapelor schimbate, kit lant nou, carburator dezasamblat si curatat corespunzator,, fise bujii schimbate, cutia de sigurante schimbata, contacte electrice curatate, totul ok (bibilitata etc).

- nu are scurgeri de ulei/benzina sau alte semne de genul asta (inclusiv filtru de aer e curat, fara sa benzina prezenta).

- consum ok, fara fum sau alte semnale.

 

La prima pornire dimineata pleaca doar cilindrul spate. Practic, am cam urmatorul parcurs de fiecare data:

- O pornesc (pleaca la prima apasare de buton cu socul tras). O las cca 30 de secunde sa mestece putin uleiul.

- O scot din parcarea subterana fara sa am probleme de acceleratie in panta.

- O parchez si o las sa se incalzeasca cca 2 min; pot pune mana pe cilidrul fata fara sa ma ard fiind doar cald de la cilindrul spate.

- Demarez cu ea, si am o linie dreapta de aprox. 1.5 km.

- In primul Km "simt" cum pleaca si cilindru fata; in accelerare constanta ma "trage" de 2 - 3 ori in fata (ca si cum ar incepe sa functioneze cilindrul fata) 

- Dupa, nici un fel de problema inclusiv pe parcusul zilei daca ma mai opresc pe undeva. 

- Nu mai simt svacniturile, dar parca ii ia cam 10-15 secunde sa se activeze cilindrul fata la pornirea la cald.

 

- In timpul mersului accelereaza fara probleme, ezitari sau alte lucruri.

 

Din cate am inteles, fiind doar cu 1 singur carburator, putin probabil sa fie o problema de alimentare benzina (mai ales ca nu am scurgeri evidente sau mirosuri de "camp petrolier".

O sa verific saptamana viitoare valorile bobinelor de inductie, dar nu stiu daca problema ar fi in zona respectiva mai ales ca se rezolva dupa primul km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Update:

- am verificat bujii si bobine, furtune etc, totu ok.

- am schimbat ambreiajul: wow, acum mi-am dat seama cat imi aluneca mie de fapt.

 

O speta care cred ca are legatura cu cilindrul problematic, respectiv setarea din fabrica a surubului de amestec relanti (pilot mixture screw):

- Nu stiu cat aveam setare din fabrica.

- din cate am inteles, verificat dupa VIN, modelul meu este de america.

Pe internet am gasit asa:

- Russian Wolf si common knowledge in RO ar fi ca trebuie pus la 2.25 (turns) = la mine nu sta la ralanti cum trebuie; are tendinta sa scada la semafor pana se opreste.

- Pe cateva posturi am gasit 1.25 turns (aici l-a si setat mecanicul vineri, numai ca nu am avut sansa sa o scot pe drum sa vad cum se comporta).

- In owner manual gasit pe net am gasit 1.75 turns.

 

La voi (cei care au motoarele nemodificate) ce valoare are setarea amestecului?

 

Luni o sa imi vina si DB Killer-ele originale de la Silvertail-urile K02 pe care le am montate (vechiul proprietar le-a modificat sa sune mai tare; pe mine ma cam doare capul).

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Acum 2 ore, robert bk350 a spus:

trebuie demontat chiuloasa categoric. dupa care vine avalansa de alte cheltuieli. ulei,antigel,garnituri chiuloasa si restul de garnituri ce vin la cilindru,samd... nu e o distractie ieftina. 

Mersi pt raspuns.

Da, teoretic asa este, scrie si in service manual.

Totusi, prima data voi incerca fara sa dau jos chiulasa, insa la iarna, cand voi regla si jocul la supape. Am vazut pe net ca sunt 2 metode, cu aer comprimat sau folosind o sfoara. Nu stiu insa daca merge si la VN800, de asta am intrebat daca a facut cineva efectiv ..

Editat de marcelm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Update:

 

Dupa "lupte seculare" si inca o teapa cu un mecanic, am reusit sa rezolv problema printr-un cumul de operatiuni:

- Reparatie caburator cu Kit all balls (am avut emotii, dar pare sa mearga ok).

- Curatat furtun benzina + rezervor + montaj filtru benzina.

- eliminare EPA mai degraba pentru a elimina 3 puncte potentiale prin care s-ar putea pierde vacuum.

- Reglaj carburator la cotele din manual (precizez f important plutitor 16.5 mm si cui amestec 1.75).

- Am montat bujii CR7E Iridium (nu stiu sigur daca are vre-un efect).

 

Concluzie: mobra trage cum n-a tras niciodata de cand este la mine :)

 

De tinut sub observatie pe viitor colectia de sunete/tacanituri/"batai" si etc pe care le produce modelul asta. Mentiuni speciale:

- o batatei metalica la rece, care dispare la cald in schimb.

- o tacaniura metalica ascutita in sarcina care nu este de la "balacing shaft dampers".

 

In rest toate bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 hours ago, GeKados said:

- Am montat bujii CR7E Iridium (nu stiu sigur daca are vre-un efect).

 

Bujiile iridium au un singur avantaj, le schimbi mai rar, problema e ca se ineaca mai usor daca apar probleme pe partea de carburatie. Eu as folosi iridium numai pt motocicletele pe injectie si mai ales la cele care nu au un acces facil pentru a demonta bujiile. Efecte miraculoase nu au, dau aceeasi scanteie pe care o dau si bujiile normale. In principiu daca vrei scanteie mai buna iti trebuie o bobina de inductie mai puternica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mobiletron: cam asa ma gandesc si eu ca sta treaba cu bujiile iridium. Le-am montat din dorinta de a rezolva problema cu cilindrul fata care nu pornea la rece. Cumva, s-a rezolvat dupa toate aceste operatiuni.

 

@EPA System: poate ajuta pe viitor informatia:

Piese necesare:

- 1 dop vacuum 16 mm.

- 1 dop vacuum 8 mm.

- 2 dopuri vacuum 10 mm. 

- recomand un furtun nou pt vacuum de la rezervor la carburator (in locul liniei T si nu se mai utilizeaza dopul de 8 mm).

- cost aprox: ~ 35 ron.

 

@Rapoarte foi:

Eu am testat 18/40:

- la mers calm si de plimbare este perfect.

- se pierde considerabil din cuplul jos.

- vitezele parca se "lugesc"

- pleaca mai greu de pe loc, si cloncanitul de "balancing shaft dampers" este mai pronuntat.

- mersul printre masini oprite la semafor si manevrele la viteza mica sunt mai dificile deoarece le faci in viteza 1 destul de patinat.

 

Saptamana aceasta am schimbat pinionul fata si am obtinut 17/40:

- mult mai pe gustul meu.

- mai sprintena, dar si mai turata.

 

Pentru cei care vor sa faca modificarea rapoartelor, recomand inlocuirea pinionului fata a.i. sa rezulte 18/42:

- este similar cu 17/40 numai ca mai jos cu ~ 50 rpm.

- se pastreaza cuplul.

- costul cel mai scazut: ~60 ron pinion + ~ 70 ron schimb.

 

 

(am incercat sa editez din nou, dar vad ca nu mai pot)

 

@Filtrare benzina:

- avand in vedere ca am avut probleme cu mizerii intrate din rezervor in carburator, recomand montarea unui filtru de benzina.

- sitele de la peatcock permit trecerea mizeriei din rezervor.

- se poate monta un filtru de benzina cu intrare/iesire de 10 mm.

- se taie o bucata din furtunul de benzina si monteaza filtrul intre cele 2 bucati ramase.

- cost aprox. 19 ron filtrul (vezi poza).

 

@reparatie carburator:

- pt mine a fost ok kit-ul produs de "all balls". 

- cost aprox. 180 ron.

 

@cabluri de frana/ambreiaj/kilometraj:

- recomand doar kawasaki originale.

- aftermarket doar in cazul in care se monteaza un ape hanger (cablurile originale din cate am inteles merg doar pana la inaltime de 10 inch).

 

@sa:

- eu am montat mustang solo.

- este perfecta.

- cost aprox. 1800 ron (scump, dar face toti banii).

 

@crashbar:

- am montat crash-ul produs de evilchop.

- am uitat sa pun cricul: a stat doar in crashbar; 0 damage.

- am urcat o bordura gresit si am lasat-o pe dreapta: a stat doar in crash; 0 damage.

- am blocat fata la 3 km/h: a alunecat pe crashbar; 0 damage.

- mare grija la mersul pe langa borduri dupa montaj (lateste gabaritul motocicletei).

- recomand pe negru, pt ca daca se zgarie putin se poate aplica f repede vopsea neagra.

- cost aprox. 600 ron.

 

 

20200925_205330-01.jpeg

Editat de GeKados
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Dupa 19 ani de motociclism si avand un cruiser care la 160 km/h are in jur de 3250 rpm ti-as recomanda sa eviti vitezele de peste 100 - 110 km/h in regin de lunga durata cu acest gen de motociclete din cauza instabilitatii....

 

Pentru viteza pe autostrada si confort exista Kawasaki GTR1400, Yamaha FJR 1300, BMW K1600, Honda ST1300, BMW R1250 RT... etc.... si lista este foarte lunga...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Salutare prieteni pe 2 roti!

Pe internet nu gasesc piesa asta. Melcul pt vitezometru.

 

Chiar daca e un Vulcan 400A se potrivesc absolut toate piesele de pe Vulcan 800A.

Am atasat si poze unde vine montat.

Semering am gasit la 22 lei la un magazin de piese auto. 

0724096388 pt Whatsapp.

Thanks!

IMG-9843.jpg

IMG-9845.jpg

IMG-9846.jpg

Editat de Marian E. Stefanescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
Acum 35 minute, easy ride on! a spus:

 

IMG-9829.jpg

Chiar acum, Marian E. Stefanescu a spus:

 

IMG-9829.jpg

E compact pe partea cealalta. Adica se poate schimba doar in interior piesa(melcul).

Acum 1 minut, easy ride on! a spus:

Poate găseşti pe acolo ceva care seamănă dimensional.

Ok. Mai incerc. Poate se gaseste vreun utilizator cu aceeasi problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, easy ride on! a spus:

Presupun că la Kawa.... ar fi cam aceeaşi dimensionare / demultiplicare - pinion / melc şi doar carcasele diferă.

Cam toţi se pare că au aceeaşi problemă (cedează plasticul la melc).

Poate astea (pinionul şi melcul interior) seamănă:

https://www.ebay.ca/itm/Kawasaki-Vulcan-VN-750A-VN750-A245-Speedometer-Drive-Gear/373387771578?hash=item56efa53eba:g:OpcAAOSwJfRf1DX9

"Cam toţi se pare că au aceeaşi problemă (cedează plasticul la melc)"

 

Eeeexact. 👍  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...