Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Care ar fi problema la lantul de distributie de vrei sa-l schimbi? Pornirea la cald am rezolvat-o prin schimbarea bujiilor. NGK DPR7EA9 .. vezi in cutia de la spate, ai un tabel acolo.

Lanturile superioare au inceput sa bata, asa ca le schimb pe toate 4. Si tu ai avut probleme cu pornirea la cald?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Lanturile superioare au inceput sa bata, asa ca le schimb pe toate 4. Si tu ai avut probleme cu pornirea la cald?

 

de fapt toate 8 nu?ai parca 4 pe fiecare cilindru.cu piesele cum te descurci?

un amic si-a schimbat axele si lanturile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fapt toate 8 nu?ai parca 4 pe fiecare cilindru.cu piesele cum te descurci?

un amic si-a schimbat axele si lanturile.

Nu, sunt 2 pe cilindru; piese am luat de la Motomania. Acolo am gasit mai ieftin. Sper sa nu trebuiasca sa schimb si patinele, ca alea-s scumpe de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lanturile superioare au inceput sa bata, asa ca le schimb pe toate 4. Si tu ai avut probleme cu pornirea la cald?

Problema lanturilor superioare aparuse si la mine. Cand am mers cu motorul imediat ce l-am adus din Belgia, nu se auzea nici pis. Dupa ce am schimbat uleiul, am pus ulei de la Nenea Louis Procycle Mineralisch SAE20W-50, au inceput sa clantzane cand se incalzea uleiul. Schimbandu-l si pe asta, am incercat tot cu Procycle dar semisintetic Teilsynthetisch 10W-40, clantzaneala a disparut. Noi(suntem 4 posesori de Vulcan VN750A in Focsani) credeam ca zgomotul asta nu e de la lantz si nici de la patina, ci de la arcul de intindere al patinei, lucru care s-a dovedit fals, uleiul fiind de vina. Probleme la pornirea la cald am avut, dar erau si de la alternator, care nui incarca bateria ca lumea, astfel incat aceasta era mai mult chioara cand trebuia sa porneasca. De obicei problemele astea cu alternatorul apar la modelele americane la care farul merge incontinuu. Sfatul meu e sa-ti iei un voltmetru de ghidon si sa tii sub observatie permanenta incarcarea bateriei.

Daca mai am probleme la cald, vedem la vara. Pana atunci ...

LA MULTI ANI CALARE VULCANOLOGILOR !!!! :finger:

Editat de Ilarie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu sunt 2 superioare si 2 inf?cat ai dat pe lant?

Da, 2 superioare si 2 inferioare; 128 euro toate 4.

 

Problema lanturilor superioare aparuse si la mine. Cand am mers cu motorul imediat ce l-am adus din Belgia, nu se auzea nici pis. Dupa ce am schimbat uleiul, am pus ulei de la Nenea Louis Procycle Mineralisch SAE20W-50, au inceput sa clantzane cand se incalzea uleiul. Schimbandu-l si pe asta, am incercat tot cu Procycle dar semisintetic Teilsynthetisch 10W-40, clantzaneala a disparut. Noi(suntem 4 posesori de Vulcan VN750A in Focsani) credeam ca zgomotul asta nu e de la lantz si nici de la patina, ci de la arcul de intindere al patinei, lucru care s-a dovedit fals, uleiul fiind de vina. Probleme la pornirea la cald am avut, dar erau si de la alternator, care nui incarca bateria ca lumea, astfel incat aceasta era mai mult chioara cand trebuia sa porneasca. De obicei problemele astea cu alternatorul apar la modelele americane la care farul merge incontinuu. Sfatul meu e sa-ti iei un voltmetru de ghidon si sa tii sub observatie permanenta incarcarea bateriei.

Daca mai am probleme la cald, vedem la vara. Pana atunci ...

LA MULTI ANI CALARE VULCANOLOGILOR !!!! :banana:

La inceput am crezut si eu ca sunt arcurile de la intinzatoare; acum o sa-i schimb lanturile si poate n-o sa mai fie probleme. Al meu e model american. "La multi ani" tuturor vulcanologilor si sa ne vedem cat mai des la anul! :finger:

Editat de Cercelush
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi si pe ebay,ai sanse sa gasesti chiar si s/h,mult mai ieftin...Eu mi-am luat o gramada de piese pt. Hondita,asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concluzie:

Din primavara incaltam Vulcanete cu Avoane: fata Venom AM41 MT90B16 de la Avon (135/90/16) si spate Venom AM42 160/80/16.

 

Pt cei interesati: pret aproximativ 9 milioane.

salut

ai idee care e dimensiunea maxima a cauciucului spate care sa intre pe o janta normala de vulcan 800A

vreau si eu un cauciuc spate ca nu pot iesi asa cu ea in primavara

si ev daca stii preturi

zaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

ai idee care e dimensiunea maxima a cauciucului spate care sa intre pe o janta normala de vulcan 800A

vreau si eu un cauciuc spate ca nu pot iesi asa cu ea in primavara

si ev daca stii preturi

zaha

 

 

s-a mai discutat asta mai demult....160-170 dar nu e recomandat pe janta de 3"de la VN

cel mai bine sta Dunlop 150/80/16" si e cam la 140euro.

vezi ca sunt 2 topicuri la vanzari,cu gume noi.

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai la pretul de germania,se mai pune un comision si transportul.....normal,nu?deci asta e pretul....

m-am uitat la link-ul ala,preturile-s ok,dar nu inteleg mare lucru.... m-ar interesa caracteristicile gumelor(sunt unele care au calitati si pt ploaie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

150/80/16 e maximul pe janta originala. Dar pierzi la inaltimea totala a cauciucului, adica 150/80/16 e cu fo 2 cm mai "scund" decat originalul. Nu e mult, dar conteaza!

 

 

tocmai,asa coboara spatele,e mai fain.....cu un 70 e si mai jos...

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare, am observat recent ca atunci cand pornesc motorul si il las la incalzit se incalzeste mai repede cilindrul din spate fata de cel din fata, voi ati observat asa ceva? e normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,dupa cum se vede in avatar,am un vulcan de 800....

ii rog pe cei care au vulcanuri,sa posteze aici.

multumesc.

Blackrider

am si eu una bucata Vulcan si sunt mandru!m-am bagat in seama de dragul recensamantului!bafta la toata lumea si sa ne vedem sanatosi pe la intruniri sau aiurea pe soselele patriei :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am devenit oarecum fan Vulcan dupa o scurta plimbare cu VN800A al lui Lupalb si sper sa devin si proprietar daca se afla printre voi vreunul dispus sa se lipseasca de un VN 800 Classic, care sa nu aiba mai mult de 20.000 km (deci vedeti ca vreau sa fiu un vulcanist de cursa lunga). Pretul de 4700 E constituie un avantaj. Hai, baieti, ca nu mai dorm noaptea!

 

Sorin

0744.823.088

videograma@gmail.com

Editat de sorinavram
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare, am observat recent ca atunci cand pornesc motorul si il las la incalzit se incalzeste mai repede cilindrul din spate fata de cel din fata, voi ati observat asa ceva? e normal?

 

Da mei, stai linistit, si la mine face la fel. Asa a facut de cand l-am loat. Nu-i bai. Mi-a explicat cineva la un moment dat de ce se intampla asta dar acu nu imi aduc aminte exact explicatia. Cum imi aduc aminte o sa scriu pe-aci pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da mei, stai linistit, si la mine face la fel. Asa a facut de cand l-am loat. Nu-i bai. Mi-a explicat cineva la un moment dat de ce se intampla asta dar acu nu imi aduc aminte exact explicatia. Cum imi aduc aminte o sa scriu pe-aci pe forum.

mersi, initial ma speriasem un pic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cilindrul din spate cred ca porneste primul.....plus ca nu are racire la fel ca cel din fata....plus ca din cauza proastei amplasari a bujiei,merge neregulat pana se incalzeste....cred ca de aia.

B.

 

Tipii de la service de la noi mi-au spus ca e normal sa se comporte asa motorul, prin urmare nu avem motive de ingrijorare.

Salutari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...