Jump to content

Recommended Posts

Pai nu trebuie sa fie negre... negru = amestec bogat, prea multa benzina. Electrodul trebuie sa fie caramiziu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa e, unele VN-uri de 800 merg mai bine cu CR6 pe un cilindru. De ce doar unele, nu cred ca stie nimeni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am facut comanda azi la NGK CRE.maine le montez si pe fata si pe spate.


» Post actualizat in 24 May 2016 16:18

Pai nu trebuie sa fie negre... negru = amestec bogat, prea multa benzina. Electrodul trebuie sa fie caramiziu.

asa este.e amestecul bogat.carburatorul e reglat ca la carte.adica nivelul okey,duzele stas,filtru aer nou,toate bune si frumoase.duza principala l-am scimbat pe cea mai mica pe care o recomanda constructorul 130.


» Post actualizat in 25 May 2016 14:24

iata-l-ai pa nita-l-ai urmeaza sa il montez.pe ambele cilindrii.am sa verific din nou nivelul de benzina si incerc sa fac rost de o duza mai mica de 130


» Post actualizat in 25 May 2016 14:25

am facut comanda azi la NGK CRE.maine le montez si pe fata si pe spate.


» Post actualizat in 24 May 2016 16:18

asa este.e amestecul bogat.carburatorul e reglat ca la carte.adica nivelul okey,duzele stas,filtru aer nou,toate bune si frumoase.duza principala l-am scimbat pe cea mai mica pe care o recomanda constructorul 130.


» Post actualizat in 25 May 2016 14:24

iata-l-ai pa nita-l-ai urmeaza sa il montez.pe ambele cilindrii.am sa verific din nou nivelul de benzina si incerc sa fac rost de o duza mai mica de 130

post-15325-0-33478400-1464186353_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intalnirea posesorilor de VN? :)

post-59293-0-93855300-1464330039_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intalnirea posesorilor de VN? :)

Exact ;) . Weekend-ul trecut .(Poza e facuta la Jurilovca, unde ne oprisem sa mancam).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siiii... dupa drumul de Cluj de ieri, pana la întrunirea Moto, pe bujia cilindrului spate nu mai este deloc scânteie. Am incercat azi sa o pornesc si nema scânteie. Am schimbat si bujia si degeaba. O sa masor bobina, o sa schimb fisa.. Sper sa nu fie nevoie sa iau alta bobina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, tin minte ca acum cativa ani citisem parca un topic despre tobe aftermarket zgomotoase pentru vn800. Imi poate da cineva linkul daca mai exista acel topic? Mersi fain.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

 

Voi cum stati cu suspensia pe spate?
Eu am reglat-o la maxim tare si cu pasager si bagaje bine ating cu roata de aripa de ajunge sa imi roada firele de la stop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vulcanul, avand o singura suspensie, din cauza nenumaratelor gropi din tara noastra, aceasta se uzeaza mult mai repede. Si eu am avut aceeasi problema si am tras firele prin lateralul aripii, tot pe interior. Ulterior, cand am facut rost de ceva banuti, am schimbat de tot suspensia, cu una progresiva, f smechera. E diferenta majora, in afara ca nu mai simt toate gropile, si-a schimbat si tinuta de drum, pot intra in virajele stranse cu viteza mult mai mare, o pot apleca mai mult si e mult mai stabila. E adevarat ca a costat vreo 400 de dolari, dar consider ca e una dintre cele mai bune investitii facute in VN-ul meu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am nevoie de un CDI de test pentru VN 800. Nu mai am deloc scanteie pe cilindrul spate si am facut toate verificarile posibile, astfel:

1. schimbat bujie - la fel

2. schimbat fise - la fel

3. masurat rezistenta bobinelor conform manual - in parametrii

4. schimbat bobine intre ele - la fel, functioneaza doar cilindrul fata, deci nu bobina plus fisa spate sunt de vina

5. masurat continuitate cablaj CDI bobina spate (fir verde) si buton start/stop bobina (fir rosu) - au continuitate

 

Acum, de ce ma gandesc la CDI:

Stiu principiul de functionare al bobinei de inductie si am observat ceva ce mi se pare o anomalie. Cu contactul pus, am masurat voltajul dintre cablul verde si cel rosu, care intra in bobina. Masurat cam 15 V. La fel am procedat si la bobina fata, insa acolo nu aveam curent. Concluzia: avand in vedere ca bobina fata functioneaza, probabil ca la contactul pus, pe firele care alimenteaza bobina nu trebuie sa fie curent.

Am luat in considerare ca probabil la momentul masuratorilor, tinand cont de timpii motorului, asa era normal sa fie, si anume bobina spate sa fie alimentata, si cea din fata nu.

Asa ca am invartit motorul de cateva ori. La fel au iesit masuratorile.

 

Asa ca daca e cineva dispus sa ma ajute cu un CDI de vn 800, mi-ar fi de mare ajutor, macar sa scap de o grija. Sunt din Medias.

 

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vulcanul, avand o singura suspensie, din cauza nenumaratelor gropi din tara noastra, aceasta se uzeaza mult mai repede. Si eu am avut aceeasi problema si am tras firele prin lateralul aripii, tot pe interior. Ulterior, cand am facut rost de ceva banuti, am schimbat de tot suspensia, cu una progresiva, f smechera. E diferenta majora, in afara ca nu mai simt toate gropile, si-a schimbat si tinuta de drum, pot intra in virajele stranse cu viteza mult mai mare, o pot apleca mai mult si e mult mai stabila. E adevarat ca a costat vreo 400 de dolari, dar consider ca e una dintre cele mai bune investitii facute in VN-ul meu.

Am inteles. Fostul propietar , cand am cumparat mobra de la el, mi-a spus ca a inlocuit ansamblul arc-amortizor cu unul luat din state (avea posibilitatea sa ia piese de acolo) cu unul mult mai putin rulat. Initial am crezut ca fiind piesa luata de pe un VN de state, m-am gandit ca poate difera ca dimensiune , si zic asta pentru ca am observat ca, cu toate ca arcul e setat la maxim tare, deci pe ultima treapta, mie mi se pare ca e umpic mai jos VN-ul meu fata de altele (aripa e mai aproape de roata).

Drept urmare, saturandu-ma sa stau tot timpul sa refac firele de la stop si sa le tot repozitionez pe sub aripa pe acolo astfel incat sa nu mi le mai smulga la fiecare hop, le-am repozitionat de tot, si am ajuns la singura solutie de a le scapa de frecus, de a veni cu fir in stop pe afara aripii, ca de atins va atinge in continuare de aripa, dar macar sa nu imi mai smulga firele sa mi le bage in scurt pe acolo ca imi fac dupaia de lucru pe marginea drumului si nu e cazul.

 

Totusi,lasand problema cu firele la o parte, stau si ma intreb, oare japonezu de ce nu a luat in calcul ca la alte mobre, in momentul in care e totusi amortizorul uzat, e incarcata peste limita sau la limita, etc etc, in oricare din cazurile astea posibile, ar trebuie sa fie EXCLUS exclus ca roata sa atinga ceva fix de pe langa ea. Adica, suspensia ar trebui sa ajunga in capat de cursa, sa dea tare pe tare, orice, dar sa nu ajunga roata sa atinga de ceva in nici un caz posibil.

 

Am atasat mai jos ceva poze, in alea cu aripa pe dedesubt se vede pe unde a frecat roata.

post-75095-0-14873700-1465227093_thumb.jpg

post-75095-0-45788000-1465227094_thumb.jpg

post-75095-0-82992600-1465227095_thumb.jpg

post-75095-0-02355700-1465227097_thumb.jpg

post-75095-0-31629200-1465227098_thumb.jpg

post-75095-0-58130100-1465227099_thumb.jpg

post-75095-0-79173900-1465227100_thumb.jpg

post-75095-0-02324200-1465227102_thumb.jpg

post-75095-0-87256700-1465227127_thumb.jpg

post-75095-0-01176800-1465227129_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vulcanul, avand o singura suspensie, din cauza nenumaratelor gropi din tara noastra, aceasta se uzeaza mult mai repede. Si eu am avut aceeasi problema si am tras firele prin lateralul aripii, tot pe interior. Ulterior, cand am facut rost de ceva banuti, am schimbat de tot suspensia, cu una progresiva, f smechera. E diferenta majora, in afara ca nu mai simt toate gropile, si-a schimbat si tinuta de drum, pot intra in virajele stranse cu viteza mult mai mare, o pot apleca mai mult si e mult mai stabila. E adevarat ca a costat vreo 400 de dolari, dar consider ca e una dintre cele mai bune investitii facute in VN-ul meu.

 

Da si tu un link sa vedem despre ce e vorba, poate este si pt VN900 . Eu nu merg cu pasager si niciodata nu am fost incarcat asa tare (si nici nu cred ca voi fi vreodata) incat sa imi ajunga roata la aripa. Ma intereseaza strict pentru a imbunatatii confortul , sa nu mai simt toate gropile in coloana mai ales cand merg pe drumurile patriei .

Edited by JUST4TNT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Am de doua zile un Kawasaki Vulcan 800 custom din '98, ma bucur sa fac parte din gasca :)

 

Imi puteti recomanda de unde pot sa cumpar niste silencers sau db-killers pentru teava de evacuare de 45mm ?

Trebuie sa ii fac RAR-ul in Timisoara si cred ca o sa am probleme la cum suna :)

post-94336-0-67346900-1465281943_thumb.jpg

Edited by UncloBob

Share this post


Link to post
Share on other sites


Si eu sunt curios. Nu cred insa ca eu voi investi 400$ intr-o suspensie noua, dar totusi e bine de stiut.

Oricum, VN900-ele am vazut ca are cu totul si cu totul alt format de aripa si parca este imbunatatita bine si prin design si prin felul de a 'ocoli' roata in cazurile in care la VN800 ar atinge. Si oricum ar fi, repet, in orice situatie posibila omeneasca si gandita preventiv, oricat bagaj ai pune pe motor si oricat de grei ar fi oamenii de pe ea, NU ARE VOIE sa atinga roata de aripa sau de orice altceva. Trebuie sa ajunga suspensia in cap de cursa, sa stea tare pe tare, orice, dar sa nu ajunga sa atinga roata de ceva. Asta e o regula cand faci o chestie cu roti si suspensie. Ceea ce cred eu, e ca VN800-ele a cam gherlit-o la treaba asta, cred ca e eroare, scapare de fabricatie. Sa nu mai zic ca daca ai nevoie sa iti reglezi lantul si in timp vi cu roata si umpic mai in spate, e tragic, roata va da in curbura aripii pana se duce dracu tot pe acolo.

Strict pentru confort, nu stiu daca sunt diferente considerabile in conditiile in care schimbi un amortizor bun si ok cu altul nou. Cred ca e cu totul altceva la VN800 unde suspensia aia s-a dovedit a fi vai de mortii ei de la inceput sau mucificata pe parcurs si vi cu ceva mai tare si mai ok. La VN900 sunt sigur ca au regandit toata treaba, de asta spun ca nu cred ca vor fi diferente extraordinare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e VN cumparat din cluj? UncloBob ?

Edited by robert bk350

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Strict pentru confort, nu stiu daca sunt diferente considerabile in conditiile in care schimbi un amortizor bun si ok cu altul nou. Cred ca e cu totul altceva la VN800 unde suspensia aia s-a dovedit a fi vai de mortii ei de la inceput sau mucificata pe parcurs si vi cu ceva mai tare si mai ok. La VN900 sunt sigur ca au regandit toata treaba, de asta spun ca nu cred ca vor fi diferente extraordinare.

Deci , e clar , nu am ce sa-i fac :-L .(al meu e din 2011 cumparat cu 1600km la bord si e ok dpdv tehnic) . Asta e , asta mi-a placut (si inca imi place) si nu renunt la el , cu toate ca dupa turele mai lungi hernia mea de disc se resimte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci , e clar , nu am ce sa-i fac :-L .(al meu e din 2011 cumparat cu 1600km la bord si e ok dpdv tehnic) . Asta e , asta mi-a placut (si inca imi place) si nu renunt la el , cu toate ca dupa turele mai lungi hernia mea de disc se resimte.

In cazul asta, daca simti ca e prea tare si te zguduie la fiecare hop, regleaza suspensia mai pe moale. Mai ales ca ai zis ca mergi mai mult singur si fara incarcatura. Eu cu a mea nu simt mare lucru pe spate cand merg pe drum spart, dar asta pentru ca la mine chiar si reglata la maxim tare, tot e moale si slaba, motiv pentru care am si problemele cu atinsu, pe langa faptul ca, conceptia si distantele de lucru pe acolo sunt prost gandite si la limita din start.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.progressivesuspension.com/product/1426/465-series-shock

 

Asta e linkul de unde am luat suspensia. Răzvan de la Metricmotion mi-a recomandat-o, știind ca eu călătoresc mai mult cu pasager(ă) si bagaj si ca agreez stilul de pilotaj un pic mai agresiv.

În rest, dacă e sau nu vreo greșeală de proiectare, nu stiu ce sa zic... Chopperele\cruiserele, în general, sunt mari iubitoare de asfalt, iar japonezu' nu cred că a s-a gândit că cineva o va utiliza zeci de mii de km doar pe drumuri proaste(cazul României). Eu am adus-o din Italia la 19.000 de km, era impecabila suspensia. După 2 ai pe la noi, a început să se ducă arcul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai sunt si alte motoare / cruisere cu o singura suspensie si n-am auzit sa aibe asa probleme. Adica daca s-a dus arcul naibii, da tare pe tare cand e cazul, nu iti face si alte pagube pe dedesubt, iti agata cauciucul, rupe fire, baga-n scurt, arde sigurante, ramai fara lumini etc.. Vezi dragstarul clasic de exemplu....are aripa mult mai mare si mai 'adanca', vezi VN900-ele care are aripa reproiectata si facuta la fel, mai adanc, vezi suzuki VL800 si etc .La o simpla cautare pe google la imagini cu modelele enumerate mai sus se vad clar diferentele. Si treaba se amplifica si mai tare cand, cum spuneam si mai sus, tre sa iti reglezi jocul lantului si ajungi sa te duci cu roata mai in spate.

Concluzia mea: - suspensie subdimensionata care se uzeaza prematur si aripa prea mica si prea putin adanca de nu lasa loc rotii sa se duca nici in sus, nici in spate la reglaje de lant, ca da in ea.

Solutii : - investit in amortizor

- vandut motoru si luat altceva mai tzapan care permite si dupa ceva timp si drumuri romanesti sa mai meri cu ea fara sa fi obligat de circumstante sa bagi sute de $ in suspensii.

- impacat cu ideea si mers asa in continuare.

Asta e.

Edited by bucsaadi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai sunt si alte motoare / cruisere cu o singura suspensie si n-am auzit sa aibe asa probleme. Adica daca s-a dus arcul naibii, da tare pe tare cand e cazul, nu iti face si alte pagube pe dedesubt, iti agata cauciucul, rupe fire, baga-n scurt, arde sigurante, ramai fara lumini etc.. Vezi dragstarul clasic de exemplu....are aripa mult mai mare si mai 'adanca', vezi VN900-ele care are aripa reproiectata si facuta la fel, mai adanc, vezi suzuki VL800 si etc .La o simpla cautare pe google la imagini cu modelele enumerate mai sus se vad clar diferentele. Si treaba se amplifica si mai tare cand, cum spuneam si mai sus, tre sa iti reglezi jocul lantului si ajungi sa te duci cu roata mai in spate.

Concluzia mea: - suspensie subdimensionata care se uzeaza prematur si aripa prea mica si prea putin adanca de nu lasa loc rotii sa se duca nici in sus, nici in spate la reglaje de lant, ca da in ea.

Solutii : - investit in amortizor

- vandut motoru si luat altceva mai tzapan care permite si dupa ceva timp si drumuri romanesti sa mai meri cu ea fara sa fi obligat de circumstante sa bagi sute de $ in suspensii.

- impacat cu ideea si mers asa in continuare.

Asta e.

Eu sint multumit de VN900 , nu am probleme din astea insa mi-as dori o suspensie mai buna , dar nah...cam tot ce cruiser nu exceleaza la asa ceva . Ma nemultumeste insa ca in 2016 nu is in stare sa puna un ABS pe moto asta ...

Edited by JUST4TNT

Share this post


Link to post
Share on other sites

O fi vreo ratiune pentru care nu au pus ABS pe modelul ala. Probabil sa fie mai ieftin ca (,) concurenta, dar chiar si asa trebuie sa ii lasi clientului posibilitatea de a alege daca vrea sau nu sa platesca in plus pentru ABS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Concluzia mea: - suspensie subdimensionata care se uzeaza prematur si aripa prea mica si prea putin adanca de nu lasa loc rotii sa se duca nici in sus, nici in spate la reglaje de lant, ca da in ea.

Solutii : - investit in amortizor

- vandut motoru si luat altceva mai tzapan care permite si dupa ceva timp si drumuri romanesti sa mai meri cu ea fara sa fi obligat de circumstante sa bagi sute de $ in suspensii.

- impacat cu ideea si mers asa in continuare.

Asta e.

Solutia cu impacatul cu ideea mi se pare cea mai riscanta. Acum cativa ani, veneam de pe Transfagarasan cu sotia-n spate si un bagaj destul de consistent. Undeva, pe drumul dintre Curtea de Arges si Bran, am dat de o portiune de asfalt cu vreo 5-10 cm mai inalta decat nivelul drumului. Avand si undeva in jur de 120 la ora, am decolat, la propriu. Motocilistul din spatele nostru ne-a povestit ulterior ca, pur si simplu, nu i-a venit sa creada cand ne-a vazut desprinzandu-ne de la sol aproximativ jumatate de metru. A urmat aterizarea. Amortizorul, ati ghicit, a ajuns pana la capat, blocandu-mi complet roata spate. Au urmat vreo 50 de metri de "balet" pe asfalt, in care cred ca mi s-a dus mai bine de jumatate din grosimea cauciucului spate, neuronii mei si ai sotiei distrusi la foc automat neputandu-i contabiliza. Intr-un tarziu, slava Domnului, s-a oprit cu bine, eu apreciind inca o data stabilitatea extraordinara a Vulcanului, dupa ce mi-am bagat si scos la greu in guvernantii sulii! La scurt timp m-am apucat de strans bani pt un amortizor nou, varianta cu alt motor pt mine neexistand atunci, cum nu exista nici acum, nu din ratiuni materiale cat spirituale, mai degraba. Asa ca, mare grija, nu e de joaca deloc cu suspensiile!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...