Jump to content

Recommended Posts

Despre consum îți pot spune că, la vitezele date, așa ar trebui sa fie, iar despre sa, îți recomand Mustang, recomandata și mie de alții. E destul de scumpa, dar face fiecare leu. Am incercat și cu extra burete la unul din marii specialiști ai forumului, Darian, s-a simțit o oarecare îmbunătățire, dar intr-o zi mi-a ieșit un bilet bun la pariuri și m-am hotărât să-mi iau Mustang. Am făcut 950 de kilometri într-o zi și nu mi-a mai amorțit fundul, nici mie și nici pasagerului, asta că să-ți faci o idee despre Mustang. Despre drag-bar, vei avea o poziție mai sportiva, adică vei sta puțin mai aplecat în față, nici intr-un caz mai relaxata. Daca vrei relaxare, pune-ti sissy-bar. Depinde doar de ceea ce vrei tu. :)

Multumesc. O sa incerc in Tm o varianta copy-paste a Mustang-ului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Are careva o recomandare de tankbag pentru un VN900C din 2007? Ceva care sa se pupe sigur cu forma rezervorului?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Azi am schimbat in premiera uleiul vulcanului meu de 800 și am desfăcut și șurubul ce ascunde filtrul intern de ulei. Acolo am găsit span și bucățele mici de plastic. Poza este de ajuns, zic. Nu am descoperit eu America, dar poate sunt și alții ca mine care nu știau de existența acelui filtru.

Asfalt uscat!

Multumim pentru info Bogdan.

Acum 1 sapt. am facut si eu operatiunea descrisa de tine (Oil Screen - clean). Si la mine au fost mici particule metalice, dar mai putin decat apare in poza ta.

Sita de alama la mine era putin deformata si a trebuit sa ii redau forma cilindrica.

 

Operatiune foarte simpla si rapida, in manualul service este recomandata la 10k.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara,

 

Si-a montat careva becuri ( H4) LED comandate din China?

Daca da, sunt Ok? Ce model? Ma bate-un gand.....

 

Multumesc,

Nelu C

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumim pentru info Bogdan.

Acum 1 sapt. am facut si eu operatiunea descrisa de tine (Oil Screen - clean). Si la mine au fost mici particule metalice, dar mai putin decat apare in poza ta.

Sita de alama la mine era putin deformata si a trebuit sa ii redau forma cilindrica.

 

Operatiune foarte simpla si rapida, in manualul service este recomandata la 10k.

Cu placere! Asfalt uscat si sezon cat mai lung.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autumn Drifter...

 

post-7633-0-89092000-1506504589_thumb.jpg

post-7633-0-78371300-1506504617_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu nevoie de putin ajutor de la cei care cunosc mai bine: care e diferenta intre Vulcan Classic, Mean streak si Classic tourer? am vazut cateva diferente estetice, respectiv culoarea, coburii.... dar altceva?

Multumesc


» Post actualizat in 29 Sep 2017 14:07

Ca o completare am un classic din 97, 4 trepte, si ma gandeam ca sa il schimb cu un Mean Streak sau un Nomad in 5 trepte, in primul rand din considerente estetice. Ma uit si la cel de 1600 inclusiv. Nomadul arata mai aproape de ce imi doresc, + jantele pentru tubeless parca imi face cu ochiul.... Pareri?


» Post actualizat in 29 Sep 2017 14:08

Contra schimbarii e faptul ca din puct de vedere mecanic al meu e impecabil.... mi-e frica de ce as cumpara... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare stimați deținători de VN 800. Daca nu știți ce cadou de Craciun sa le faceți metalicelor voastre "iubite", aflați că am hotărât să mă despart, la sfârșitul sezonului, de actualul eșapament: Vance & Hines Crusers. Fotografiile sunt de astăzi, și, după cum puteți observa, arata 9 din 10, fiind doar puțin "sifonate" in partea de jos, undeva dedesubt, in urma unei întâlniri inopinate cu asfaltul. Prețul este de 250 €.post-15233-0-21043600-1506858613_thumb.jpgpost-15233-0-60113600-1506859082_thumb.jpgpost-15233-0-42523700-1506859292_thumb.jpgpost-15233-0-62303200-1506859388_thumb.jpgpost-15233-0-84143900-1506859468_thumb.jpg

Poate fi văzut\auzit in Buzău, prețul incluzând și DB killer-urile montate pe el in acest moment. Pt cei interesați, mă puteți contacta aici sau la numărul 0765252569.

Daca vreți să mai citiți care ceva despre el sau să vedeți cât e unul nou la noi in tara: https://moto-gear.ro/tobe-vance-hines-vn800-95-04-produs-24827

» Post actualizat in 19 Oct 2017 08:33

Scot spre vânzare sistemul complet de admisie aer pentru Vulcan 800, filtrul fiind KN. Preț, 100 de €.

» Post actualizat in 21 Oct 2017 13:36

Tobele au ajuns la malul marii, rămâne filtrul de aer.

post-15233-0-02297300-1508401209_thumb.jpg

post-15233-0-84643300-1508401338_thumb.jpg

post-15233-0-64996000-1508401447_thumb.jpg

post-15233-0-45875700-1508401632_thumb.jpg

post-15233-0-32863100-1508401787_thumb.jpg

post-15233-0-88884900-1508401992_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare dragi vulcanisti,

 

Am gasit printre fiare un capac de rezervor de frana ce am impresia ca este de pe VN800, motoreta mea de acum 12 ani. Daca il vrea cineva, sunt bucuros sa il trimit. Nu costa nimic, nici macar transportul. Conditia este sa faceti o fapta buna in urmatoarele 3 zile de la primirea capacului si sa scrieti aici despre ce a fost vorba. Ca in filmul ala cu Bruce Willis.

 

Va rog PM daca sunteti interesati!

 

Asfalt tango!

 

Geo

0726226679

post-5649-0-52500100-1511185834_thumb.jpg

Edited by AWD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Singura metoda este prin incercari, apoi test ride. Daca ai avea si un service unde sa mergi sa-ti verifice AFR-ul ar fi perfect, dar la noi nu prea .....

Vezi cu care jicler trage mai bine si cursiv, fara hopuri/intreruperi, pe toata plaja de acceleratie. Bujia sa fie caramizie, nu alba sau neagra. Pilot jet nu ai in set, doar main jet ?

Eu mi-am pus main jet-ul de 170 (stock este 135), pilot jet-ul de 52 (stock este 48), acul conic, de la pistonas este cel stock, fara reglaje, esapamentele sunt Silver Tail, cu amortizoare in ele, iar filtrul de aer este deschis, KN.

Salutare, cate ture i-ai dat la carburator? Am cam aceleasi reglaje, doar ca din neatentie am comandat pilot de 50 si pana la sfertul acceleratiei mi se cam ingatuie cand e rece. Eu am 3.5 ture, trage de rupe dar imi cam si consuma intre 10-12. Am impresia ca am amestecul prea bogat ca imi si miroase a benzina. Mersi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare vulcanisti si bine v-am gasit,

 

Eu mi-s Alex, sunt din Cluj si de vreo 2 saptamani am devenit si eu proprietar de Vulcan (VN800A din 1995) iar cu putin noroc, din primavara o sa fiu si posesor de carnet.

Are patruj de mii de km (dupa ceas, care momentan nu merge - urmeaza sa verific cablul de kilometraj si daca ala e in regula, o sa caut un melc de schimb. Daca aveti vreo indicatie in directia asta, sunt numai urechi) si din ce-au zis altii mai experimentati, motorul suna bine (din ce-am auzit eu cu urechea mea de incepator, suna a visele mele din ultimii 10 ani).

Ca modificari de inceput, as vrea sa-i pun un crash-bar ca mi-e cel mai groaza de prima cazatura (mai mult pentru ea decat pentru mine) si ulterior un sissy bar si niste genti.
Daca aveti recomandari in directia asta, orice sfat e bine-venit.


Cu mult entuziasm, atasez cateva poze cu gagica (statice dar si in mers ca nu m-am putut abtine). Sper sa mearga linkurile.

 

O seara cat mai faina,

Alex

 

Sa6HYV2.jpg

 

Qn6Sz5w.jpg

 

 

QwiGB1B.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit in randul "vulcanologilor". Îl ai pe Ștefan, Old School Rider aici pe forum, tot cu Vulcan 800 A, ia legătura cu el, îți poate da o mulțime de sfaturi bune și îți poate spune cate ceva și despre problemele care pot apărea la acest model. Spor la învățat pentru obținerea carnetului!

» Post actualizat in 26 Nov 2017 15:56

Ștefan fiind tot clujean de-al tau. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare vulcanisti si bine v-am gasit,

 

Eu mi-s Alex, sunt din Cluj si de vreo 2 saptamani am devenit si eu proprietar de Vulcan (VN800A din 1995) iar cu putin noroc, din primavara o sa fiu si posesor de carnet.

Are patruj de mii de km (dupa ceas, care momentan nu merge - urmeaza sa verific cablul de kilometraj si daca ala e in regula, o sa caut un melc de schimb. Daca aveti vreo indicatie in directia asta, sunt numai urechi) si din ce-au zis altii mai experimentati, motorul suna bine (din ce-am auzit eu cu urechea mea de incepator, suna a visele mele din ultimii 10 ani).

Ca modificari de inceput, as vrea sa-i pun un crash-bar ca mi-e cel mai groaza de prima cazatura (mai mult pentru ea decat pentru mine) si ulterior un sissy bar si niste genti.

Daca aveti recomandari in directia asta, orice sfat e bine-venit.

 

Cu mult entuziasm, atasez cateva poze cu gagica (statice dar si in mers ca nu m-am putut abtine). Sper sa mearga linkurile.

 

O seara cat mai faina,

Alex

 

Sa6HYV2.jpg

 

Qn6Sz5w.jpg

 

 

QwiGB1B.jpg

de unde din Cluj domle?

Share this post


Link to post
Share on other sites

de unde din Cluj domle?

de bastina din Manastur, crescut pe langa gara si mutat intr-un moment tip "noaptea mintii" catre Baciu.

pozele cu mobra-s de pe langa Cluj, unde-am parcat-o peste iarna, intr-un garaj.

 

legat de mobra, as avea cateva intrebari. am fost week-end-ul trecut si am desfacut carburatorul si l-am curatat (era negru bine, desi mergea ok, aparent. n-am umblat la reglaje si plutitorul nici nu l-am scos de-acolo defel).

 

i-am gasit cateva bube:

1. filtru de aer plin de benzina, deci cred ca ar trebui sa-l schimb. aveti recomandari in directia asta?

2. cablul de kilometraj rupt. problema n-ar fi cu schimbatul daca n-ar fi dus surubul care strange cablul in roata spate. vreo solutie ingenioasa de desfacut surubul ala?

3. cablul de ambreiaj nu are in capatul ce intra in maneta un cilindru mic turnat peste cablu, care sa se prinda in locasul respectiv, ci - pare-mi-se - o improvizatie ciudata (o biluta tinuta cumva de o saiba - don't ask) care face cumva maneta sa taie cablul. oare piesa de mai jos ar fi un inlocuitor bun, ca sa nu schimb tot cablul?

 

rms-bobita-cap-reglaj-cablu-magura-punga

 

4. cred ca intrerupatorul/senzorul de la frana spate, pentru stop, nu functioneaza. am inteles ca ar fi destul de comuna problema si ca e zona in care intra mizerie destul de usor. ati mai patit careva?

 

o seara faina,

Alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

 

pot sa-ti raspund la punctele 1 si 4, dupa cum urmeaza:

 

1. Da, ar trebui sa-l schimbi, dar cand o sa faci schimbul de ulei. In mod normal ar trebui sa aibe ulei nu benzina, deci vezi daca ai vreo problema in sensul asta. Unul stock e ok, ca vad ca nu ai evacuari custom,

4. Am patit si eu cu contactul acela. Solutia mea: am intarit putin arcul care il actioneaza si am dat cu spray de contacte. In plus, il verific periodic. Prin intarit arcul, vreau sa zic ca am taiat o spira si jumatate iar din cealalta jumatate am facut "carligul" care se agata de contact.

Doar ca masura de precautie, cand franez cu spatele si nu e necesar sa franez si cu fata, actionez totusi putin si fata cat sa se aprinda stopul. Sunt 100 % sigur de contactul de pe frana-fata, asa ca nu imi fac probleme ca nu se aprinde stop-ul.

 

Succes!

 

PS: Sa stapanesti sanatos, jucaria. E foarte misto si fiabila. Eu am trecut la clasa mare, dar tot ma mai dau cu VN-ul prin oras. :P

Edited by The_Sin_Eater

Share this post


Link to post
Share on other sites

de bastina din Manastur, crescut pe langa gara si mutat intr-un moment tip "noaptea mintii" catre Baciu.

pozele cu mobra-s de pe langa Cluj, unde-am parcat-o peste iarna, intr-un garaj.

 

legat de mobra, as avea cateva intrebari. am fost week-end-ul trecut si am desfacut carburatorul si l-am curatat (era negru bine, desi mergea ok, aparent. n-am umblat la reglaje si plutitorul nici nu l-am scos de-acolo defel).

 

i-am gasit cateva bube:

1. filtru de aer plin de benzina, deci cred ca ar trebui sa-l schimb. aveti recomandari in directia asta?

2. cablul de kilometraj rupt. problema n-ar fi cu schimbatul daca n-ar fi dus surubul care strange cablul in roata spate. vreo solutie ingenioasa de desfacut surubul ala?

3. cablul de ambreiaj nu are in capatul ce intra in maneta un cilindru mic turnat peste cablu, care sa se prinda in locasul respectiv, ci - pare-mi-se - o improvizatie ciudata (o biluta tinuta cumva de o saiba - don't ask) care face cumva maneta sa taie cablul. oare piesa de mai jos ar fi un inlocuitor bun, ca sa nu schimb tot cablul?

 

rms-bobita-cap-reglaj-cablu-magura-punga

 

4. cred ca intrerupatorul/senzorul de la frana spate, pentru stop, nu functioneaza. am inteles ca ar fi destul de comuna problema si ca e zona in care intra mizerie destul de usor. ati mai patit careva?

 

o seara faina,

Alex

daca vrei te pot ajuta cu carburatorul.desfacem tot,curatam,reglam.pt ca nu e normal sa ai in filtru de aer benzina. si te mai pot ajuta cu partea electrica.orice,orice motocicleta.la calculator nu ma bag,pt ca nu am tester.si bine inteles,pt cateva beri :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua

 

As vrea sa refac crash bar-ul la un VN1500 classic din inox. A mai incercat cineva? un cost estimativ... O recomandare de atelier...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua

 

As vrea sa refac crash bar-ul la un VN1500 classic din inox. A mai incercat cineva? un cost estimativ... O recomandare de atelier...

Salut.

 

Da un telefon la Evil Chop. Ii gasesti si pe Fb. O sa-ti spuna daca iti pot face si cam cat ar costa.

Ca info: eu am vorbit cu ei, si un crash bar pentru VTX mi-l fac cam la 750 lei. Totul din inox.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtru K&N, nou, pt VN800. 150 lei + transport.

 

PM sau 0724353406.

 

post-68256-0-96353400-1512841307_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa solo - taiat una originala si retapitat. Sistemul de prindere este format din `` ghearele `` existente pe vechea sa, pe care le-am repozitionat a.i. sa se potriveasca cu pozitia originala de pe aripa.

post-96312-0-85935100-1514151814_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...