Jump to content

Recommended Posts

Acum 21 ore, Nguyen a spus:

Se verifica inca o data vorba ca binele cu forta nu se poate face. Eu am timp, astept sa-ti crape motorul si pe urma mai discutam...

sa iti crepe tie capu. bine? nesimtitule.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • Replies 7.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare. dezmembreaza cineva vn1500? pt un amic trebuie sa montez un portbagaj cu suport cu tot si ma gandeam pt unul second. pun niste poze de pe motorul meu cu arata suportul.eventual un sissy bar.

IMG_20200517_172713.jpg

IMG_20200517_172733.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salutare,

 

Poate s-a mai lovit cineva de problema asta si are vre-o idee:

 

VN800 Classic 2004 53.000 km:

- ulei,filtre,bujii, pastilele supapelor schimbate, kit lant nou, carburator dezasamblat si curatat corespunzator,, fise bujii schimbate, cutia de sigurante schimbata, contacte electrice curatate, totul ok (bibilitata etc).

- nu are scurgeri de ulei/benzina sau alte semne de genul asta (inclusiv filtru de aer e curat, fara sa benzina prezenta).

- consum ok, fara fum sau alte semnale.

 

La prima pornire dimineata pleaca doar cilindrul spate. Practic, am cam urmatorul parcurs de fiecare data:

- O pornesc (pleaca la prima apasare de buton cu socul tras). O las cca 30 de secunde sa mestece putin uleiul.

- O scot din parcarea subterana fara sa am probleme de acceleratie in panta.

- O parchez si o las sa se incalzeasca cca 2 min; pot pune mana pe cilidrul fata fara sa ma ard fiind doar cald de la cilindrul spate.

- Demarez cu ea, si am o linie dreapta de aprox. 1.5 km.

- In primul Km "simt" cum pleaca si cilindru fata; in accelerare constanta ma "trage" de 2 - 3 ori in fata (ca si cum ar incepe sa functioneze cilindrul fata) 

- Dupa, nici un fel de problema inclusiv pe parcusul zilei daca ma mai opresc pe undeva. 

- Nu mai simt svacniturile, dar parca ii ia cam 10-15 secunde sa se activeze cilindrul fata la pornirea la cald.

 

- In timpul mersului accelereaza fara probleme, ezitari sau alte lucruri.

 

Din cate am inteles, fiind doar cu 1 singur carburator, putin probabil sa fie o problema de alimentare benzina (mai ales ca nu am scurgeri evidente sau mirosuri de "camp petrolier".

O sa verific saptamana viitoare valorile bobinelor de inductie, dar nu stiu daca problema ar fi in zona respectiva mai ales ca se rezolva dupa primul km.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Update:

- am verificat bujii si bobine, furtune etc, totu ok.

- am schimbat ambreiajul: wow, acum mi-am dat seama cat imi aluneca mie de fapt.

 

O speta care cred ca are legatura cu cilindrul problematic, respectiv setarea din fabrica a surubului de amestec relanti (pilot mixture screw):

- Nu stiu cat aveam setare din fabrica.

- din cate am inteles, verificat dupa VIN, modelul meu este de america.

Pe internet am gasit asa:

- Russian Wolf si common knowledge in RO ar fi ca trebuie pus la 2.25 (turns) = la mine nu sta la ralanti cum trebuie; are tendinta sa scada la semafor pana se opreste.

- Pe cateva posturi am gasit 1.25 turns (aici l-a si setat mecanicul vineri, numai ca nu am avut sansa sa o scot pe drum sa vad cum se comporta).

- In owner manual gasit pe net am gasit 1.75 turns.

 

La voi (cei care au motoarele nemodificate) ce valoare are setarea amestecului?

 

Luni o sa imi vina si DB Killer-ele originale de la Silvertail-urile K02 pe care le am montate (vechiul proprietar le-a modificat sa sune mai tare; pe mine ma cam doare capul).

 

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Hello,

 

A schimbat cineva simeringurile la supape, la un VN800 ?

As vrea sa stiu daca a demontat si chiulasa.

 

Multumesc

Marcel

Link to post
Share on other sites

trebuie demontat chiuloasa categoric. dupa care vine avalansa de alte cheltuieli. ulei,antigel,garnituri chiuloasa si restul de garnituri ce vin la cilindru,samd... nu e o distractie ieftina. 

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, robert bk350 a spus:

trebuie demontat chiuloasa categoric. dupa care vine avalansa de alte cheltuieli. ulei,antigel,garnituri chiuloasa si restul de garnituri ce vin la cilindru,samd... nu e o distractie ieftina. 

Mersi pt raspuns.

Da, teoretic asa este, scrie si in service manual.

Totusi, prima data voi incerca fara sa dau jos chiulasa, insa la iarna, cand voi regla si jocul la supape. Am vazut pe net ca sunt 2 metode, cu aer comprimat sau folosind o sfoara. Nu stiu insa daca merge si la VN800, de asta am intrebat daca a facut cineva efectiv ..

Edited by marcelm
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Update:

 

Dupa "lupte seculare" si inca o teapa cu un mecanic, am reusit sa rezolv problema printr-un cumul de operatiuni:

- Reparatie caburator cu Kit all balls (am avut emotii, dar pare sa mearga ok).

- Curatat furtun benzina + rezervor + montaj filtru benzina.

- eliminare EPA mai degraba pentru a elimina 3 puncte potentiale prin care s-ar putea pierde vacuum.

- Reglaj carburator la cotele din manual (precizez f important plutitor 16.5 mm si cui amestec 1.75).

- Am montat bujii CR7E Iridium (nu stiu sigur daca are vre-un efect).

 

Concluzie: mobra trage cum n-a tras niciodata de cand este la mine :)

 

De tinut sub observatie pe viitor colectia de sunete/tacanituri/"batai" si etc pe care le produce modelul asta. Mentiuni speciale:

- o batatei metalica la rece, care dispare la cald in schimb.

- o tacaniura metalica ascutita in sarcina care nu este de la "balacing shaft dampers".

 

In rest toate bune.

Link to post
Share on other sites
8 hours ago, GeKados said:

- Am montat bujii CR7E Iridium (nu stiu sigur daca are vre-un efect).

 

Bujiile iridium au un singur avantaj, le schimbi mai rar, problema e ca se ineaca mai usor daca apar probleme pe partea de carburatie. Eu as folosi iridium numai pt motocicletele pe injectie si mai ales la cele care nu au un acces facil pentru a demonta bujiile. Efecte miraculoase nu au, dau aceeasi scanteie pe care o dau si bujiile normale. In principiu daca vrei scanteie mai buna iti trebuie o bobina de inductie mai puternica.

Link to post
Share on other sites

@mobiletron: cam asa ma gandesc si eu ca sta treaba cu bujiile iridium. Le-am montat din dorinta de a rezolva problema cu cilindrul fata care nu pornea la rece. Cumva, s-a rezolvat dupa toate aceste operatiuni.

 

@EPA System: poate ajuta pe viitor informatia:

Piese necesare:

- 1 dop vacuum 16 mm.

- 1 dop vacuum 8 mm.

- 2 dopuri vacuum 10 mm. 

- recomand un furtun nou pt vacuum de la rezervor la carburator (in locul liniei T si nu se mai utilizeaza dopul de 8 mm).

- cost aprox: ~ 35 ron.

 

@Rapoarte foi:

Eu am testat 18/40:

- la mers calm si de plimbare este perfect.

- se pierde considerabil din cuplul jos.

- vitezele parca se "lugesc"

- pleaca mai greu de pe loc, si cloncanitul de "balancing shaft dampers" este mai pronuntat.

- mersul printre masini oprite la semafor si manevrele la viteza mica sunt mai dificile deoarece le faci in viteza 1 destul de patinat.

 

Saptamana aceasta am schimbat pinionul fata si am obtinut 17/40:

- mult mai pe gustul meu.

- mai sprintena, dar si mai turata.

 

Pentru cei care vor sa faca modificarea rapoartelor, recomand inlocuirea pinionului fata a.i. sa rezulte 18/42:

- este similar cu 17/40 numai ca mai jos cu ~ 50 rpm.

- se pastreaza cuplul.

- costul cel mai scazut: ~60 ron pinion + ~ 70 ron schimb.

 

 

(am incercat sa editez din nou, dar vad ca nu mai pot)

 

@Filtrare benzina:

- avand in vedere ca am avut probleme cu mizerii intrate din rezervor in carburator, recomand montarea unui filtru de benzina.

- sitele de la peatcock permit trecerea mizeriei din rezervor.

- se poate monta un filtru de benzina cu intrare/iesire de 10 mm.

- se taie o bucata din furtunul de benzina si monteaza filtrul intre cele 2 bucati ramase.

- cost aprox. 19 ron filtrul (vezi poza).

 

@reparatie carburator:

- pt mine a fost ok kit-ul produs de "all balls". 

- cost aprox. 180 ron.

 

@cabluri de frana/ambreiaj/kilometraj:

- recomand doar kawasaki originale.

- aftermarket doar in cazul in care se monteaza un ape hanger (cablurile originale din cate am inteles merg doar pana la inaltime de 10 inch).

 

@sa:

- eu am montat mustang solo.

- este perfecta.

- cost aprox. 1800 ron (scump, dar face toti banii).

 

@crashbar:

- am montat crash-ul produs de evilchop.

- am uitat sa pun cricul: a stat doar in crashbar; 0 damage.

- am urcat o bordura gresit si am lasat-o pe dreapta: a stat doar in crash; 0 damage.

- am blocat fata la 3 km/h: a alunecat pe crashbar; 0 damage.

- mare grija la mersul pe langa borduri dupa montaj (lateste gabaritul motocicletei).

- recomand pe negru, pt ca daca se zgarie putin se poate aplica f repede vopsea neagra.

- cost aprox. 600 ron.

 

 

20200925_205330-01.jpeg

Edited by GeKados
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...