Jump to content
Sign in to follow this  
RENEGADE

Sa ne lamurim:

Recommended Posts

:) eu doar imi spuneam parerea. Din pct meu de vdr pc sunt doar cateva modele: vf1100 (tatal lor, ca de la asta s-a pornit conceptul), vmax (cea mai longeviva si mai rafinata in timp), madura, vrsc si poate inca cateva pe care nu le cunosc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) eu doar imi spuneam parerea. Din pct meu de vdr pc sunt doar cateva modele: vf1100 (tatal lor, ca de la asta s-a pornit conceptul), vmax (cea mai longeviva si mai rafinata in timp), madura, vrsc si poate inca cateva pe care nu le cunosc.

 

Da, un punct de vedere interesant daca te referi la perioada 1902-1998.

Astea scoase dupa 1998 de ce le consideri mai putin power-cruisere?

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca e sa ma intrebi pe mine, multe dupa '90 nu mai sunt nici cruisere :)) doar wannabe-uri

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca e sa ma intrebi pe mine, multe dupa '90 nu mai sunt nici cruisere :)) doar wannabe-uri

 

Care sunt alea care sunt cruisere dupa 90?

Si de curiozitate, cati ani ai?

Edited by AWD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noi ca noi, ne lamurim pana la urma. Dar voi cum va descrieti in 2-3 vorbe motoarele pentru cei care nu sunt in bransa? Eu il descriu fie "gen chopper", fie "stil Harley". Pentru cei mai multi e suficient. Daca persoana nu intelege, fie o las in plata Domnului, fie ii desenez. Asa ca, oricat de hyper-exactissimi am fi noi, ma tem ca tot la chopper ramanem.

Am si o dilema: dand cu spatele neatent, mi-am spart suportul din plastic cromat (bleah) al becului care lumineaza numarul. Cum sa-i spun: chopper involuntar sau chopper din neglijenta?

Edited by sorinavram

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noi ca noi, ne lamurim pana la urma. Dar voi cum va descrieti in 2-3 vorbe motoarele pentru cei care nu sunt in bransa? Eu il descriu fie "gen chopper", fie "stil Harley". Pentru cei mai multi e suficient. Daca persoana nu intelege, fie o las in plata Domnului, fie ii desenez. Asa ca, oricat de hyper-exactissimi am fi noi, ma tem ca tot la chopper ramanem.

Am si o dilema: dand cu spatele neatent, mi-am spart suportul din plastic cromat (bleah) al becului care lumineaza numarul. Cum sa-i spun: chopper involuntar sau chopper din neglijenta?

 

La multi ani, Sorine!

Da, si eu descriu cam la fel "civililor". Ai vazut Harley prin filme? Ceva de genul... Si omul si-a facut o idee. Pt ca daca spun ca am Suzuki, va zice ca sunt puternice si foarte sportive (stiu numai despre feoanele de la Suzuki). Mai departe, cand le zic ca japonezii fac si motociclete cu look clasic, se mira de numa-numa.

 

La intrebarea ta: suna bine ambele cu mentiunea Stage 1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda ...hai ca am obosit de atatea pareri, pana la urma eram curios al meu la ce se incadreaza cruiser sau power-cruiser? (suzuki intruder de 1500 LC)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand am pus postul acesta nu cred ca m-am gandit la ce opinii personale avem/aveti ci mai degraba la o descriere existenta, facuta de specialisti si/sau firme constructoare, in ani de zile. Nu ca sa generez discutii interminabile sau polemici ci ca sa intelegem toti despre ce vorbim, macar la acest capitol. E un fel de indreptar spre ceea ce cauta fiecare. Nu ca sa ne punem la punct unii pe altii ci ca sa vorbim de acelasi lucru.
Acum, ca avem fiecare pareri personale, este normal. Dar la final trebuie cumva sa intelegem fiecare ca exista o clasificare a acestor tipuri de motoare si ca nu este cazul sa inventam noi apa calda. Cateodata e bine sa luam lucrurile asa cum sunt si sa ne stabilim subiecte si repere comune in discutiile ce urmeaza. Reperele sunt importante atata timp cat ele sunt stabilite si nu se schimba din mers. Altfel, batem campii...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda ...hai ca am obosit de atatea pareri, pana la urma eram curios al meu la ce se incadreaza cruiser sau power-cruiser? (suzuki intruder de 1500 LC)

 

Eu votez cruiser.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Power cruiser ce este peste 80 de cai. In ziua de azi. Ce o fi peste 5 ani nu stiu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand am pus postul acesta nu cred ca m-am gandit la ce opinii personale avem/aveti ci mai degraba la o descriere existenta, facuta de specialisti si/sau firme constructoare, in ani de zile. Nu ca sa generez discutii interminabile sau polemici ci ca sa intelegem toti despre ce vorbim, macar la acest capitol. E un fel de indreptar spre ceea ce cauta fiecare. Nu ca sa ne punem la punct unii pe altii ci ca sa vorbim de acelasi lucru.

Acum, ca avem fiecare pareri personale, este normal. Dar la final trebuie cumva sa intelegem fiecare ca exista o clasificare a acestor tipuri de motoare si ca nu este cazul sa inventam noi apa calda. Cateodata e bine sa luam lucrurile asa cum sunt si sa ne stabilim subiecte si repere comune in discutiile ce urmeaza. Reperele sunt importante atata timp cat ele sunt stabilite si nu se schimba din mers. Altfel, batem campii...

 

De ce e bine sa luam lucrurile asa cum sunt? De ce sa acceptam niste clasificari facute de altii? Ne opreste cineva sa ne facem propriile clasificari?

Asta cu "e bine sa..." si alte indemnuri la a lua de bun ce zic altii merge pana in clasa a doua primara. Maxim a treia.

Eu zic pas la recomandarile tale, dar o fac cu tot respectul necesar.

Power cruiser e ceva pt mine (inca nu am dezvoltat, ca discutia e interesanta), e ceva pt tine si e ceva pt baietii care scriu articole pe motorcyclecruiser.com. Nu stiu daca exista vreun for care sa stabileasca clasele, ele apar ca urmare a unor pareri personale. Unele dintre ele apar acolo unde-s foarte vizibile, iar cand mai multe coincid, iaca se intampla clasificarile asa-zis unanim acceptate. Hai sa batem campii. Ce poate iesi rau din asta?

Uite, am aflat despre niste super motoare care au rupt gura targului la vremea lor, datorita unor oameni care cunosc. Multumesc frumos. Din batut campii...

Share this post


Link to post
Share on other sites

AWD-ule, ai luat doar o parte din ce am scris. Am zis ca toti avem dreptul la pareri. Cat despre a dezbate doar asa ca e incitant, be my guest man! Oricum "nobody gives a shit" despre ce crezi tu sau eu. Important poate este doar a avea repere comune. Doar atat. Daca esti nelamurit si vrei sa te lamuresti, succes! Eu sunt deja lamurit asa ca si eu zic pas la dezbatere, desi nu era scopul. Dar daca va plictisiti si aveti dileme, rezolvati-le. Hai nooroc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

AWD-ule, ai luat doar o parte din ce am scris. Am zis ca toti avem dreptul la pareri. Cat despre a dezbate doar asa ca e incitant, be my guest man! Oricum "nobody gives a shit" despre ce crezi tu sau eu. Important poate este doar a avea repere comune. Doar atat. Daca esti nelamurit si vrei sa te lamuresti, succes! Eu sunt deja lamurit asa ca si eu zic pas la dezbatere, desi nu era scopul. Dar daca va plictisiti si aveti dileme, rezolvati-le. Hai nooroc!

 

Si adaug: de ce avem nevoie de repere comune? Ce daca nu da nimeni nici un ban pe parerile noastre. Respetand scara, niciodata acceptarea ideii turmei nu a facut diferenta. Ba dimpotriva.

 

A doua adaugire: noroc si tie, indiferent de discutie. Cu ziceam, respect inainte de orice polemica, corect? E vorba doar de filosofie ieftina, de iarna...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca nimeni nu ma poate contrazice cand spun ca Basty face choppere. De vreo cativa ani, din flexul lui ies si cafe-racere. Sa le zicem si la astea choppere? Ca-s tot rezultatul modificarii unor motociclete stock.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multi sunt de parere ca sunt doua categorii separate.

Un englez cu care am vorbit acum cativa ani pe tema asta mi-a zis cam asa "you have to chop and craft a lot to get a cafe racer".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noroc,

 

Faina "dezbaterea" de iarna. Indiferent de stil (cafe, chopper, tracker etc) cred ca e important sa tinem minte urmatoarea expresie si, eventual, sa o transformam in realitate fiecare cum si cat se pricepe: "built, not bought".

 

Asfalt uscat si inspiratie!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...