Jump to content

Recommended Posts

Buna colegi !

In afara de Tunari mai exista undeva, unde se tine cursuri de perfectionare ,,, ca da intradevar sunt incepator dar daca nu aveam in mine aceea pasiune mare catre motociclete la scoala eram un nimc, ma chinuiam , ma simteam incapabil sa stau pe un motor si asa mai departe.

Sunt din Tg Mures si m-ar interesa ceva de genu , un pic mai aproape de mine .

Cu respect Calin.

• Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hahahah, pai nu vezi ca e din Tg. Mures, normal ca e greu? :P

@calin Cred ca cel mai apropiat circuit ar fi la Tg. Secuiesc, nu stiu daca se tin cursuri de perfectionare acolo, dar poti urmari topic-ul de pe forumul asta, se fac "trackdays" in weekenduri, poti sa participi si tu, vin o gramada de baieti experimentati de la care poti invata/afla o gramada de lucruri.

Intra la sectiunea trackday si o sa vezi tot ce trebuie acolo.

Imi cer scuze dar nu inteleg partea " pentru romana apasati tasta 1... " , ????

Iar daca e vorba de ironie, ..........

» Post actualizat in 10 Dec 2014 11:55

Vorbeam "cursuri de perfectionare", daca mai exista si in alte locatii !!!

Ce e asa de greu de inteles " limba romana ". ???

Nu exista. Doar sa vii la Tg Secuiesc atunci cind se organizeaza track-days. Sint clase pt cei ce vin prima oara. In 2 zile inveti mai multe decit ai crede.

Eu credeam ca acest site, e destinat persoanelor cu o pasiune comuna si anume "motociclismul", si nu locul unde se judeca omul daca s-a exprimat corect sau nu si mai ales sa se aduca jigniri.

Imi pare rau sa observ ca si pe acest tip de site, exista persoane precum "rola", care le este mai la indemana sa judece pe altii si sa ii catalogheze in loc sa ii ajute."CINSTE LOR "!!!

Si eu sunt o persoana vesela , glumeata si nu ma supar prea usor, doar ca nu e frumos, in loc sa discutam si sa ne ajutam reciproc noi ce facem ?!!