Jump to content

Recommended Posts

Buna colegi !

In afara de Tunari mai exista undeva, unde se tine cursuri de perfectionare ,,, ca da intradevar sunt incepator dar daca nu aveam in mine aceea pasiune mare catre motociclete la scoala eram un nimc, ma chinuiam , ma simteam incapabil sa stau pe un motor si asa mai departe.

Sunt din Tg Mures si m-ar interesa ceva de genu , un pic mai aproape de mine .

Cu respect Calin.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hahahah, pai nu vezi ca e din Tg. Mures, normal ca e greu? :P

@calin Cred ca cel mai apropiat circuit ar fi la Tg. Secuiesc, nu stiu daca se tin cursuri de perfectionare acolo, dar poti urmari topic-ul de pe forumul asta, se fac "trackdays" in weekenduri, poti sa participi si tu, vin o gramada de baieti experimentati de la care poti invata/afla o gramada de lucruri.

Intra la sectiunea trackday si o sa vezi tot ce trebuie acolo.

Link to post
Share on other sites

Imi cer scuze dar nu inteleg partea " pentru romana apasati tasta 1... " , ????

Iar daca e vorba de ironie, ..........


» Post actualizat in 10 Dec 2014 11:55

Vorbeam "cursuri de perfectionare", daca mai exista si in alte locatii !!!

Ce e asa de greu de inteles " limba romana ". ???

Link to post
Share on other sites

Nu exista. Doar sa vii la Tg Secuiesc atunci cind se organizeaza track-days. Sint clase pt cei ce vin prima oara. In 2 zile inveti mai multe decit ai crede.

Link to post
Share on other sites

Eu credeam ca acest site, e destinat persoanelor cu o pasiune comuna si anume "motociclismul", si nu locul unde se judeca omul daca s-a exprimat corect sau nu si mai ales sa se aduca jigniri.

Imi pare rau sa observ ca si pe acest tip de site, exista persoane precum "rola", care le este mai la indemana sa judece pe altii si sa ii catalogheze in loc sa ii ajute."CINSTE LOR "!!!

Si eu sunt o persoana vesela , glumeata si nu ma supar prea usor, doar ca nu e frumos, in loc sa discutam si sa ne ajutam reciproc noi ce facem ?!!

Si revenind la intrebarea mea , .............doream sa stiu daca in zona jud. Mures exista precum in Comuna Tunari - Ilfov, scoli-societati specializate in formarea mototciclistilor, mai bine zis in perfectionarea acestora.

Multumesc frumos JAGI, pentru indrumare.

Cu respect Calin

Link to post
Share on other sites

... :D

Daca vrei sa inveti ceva pune gaz in rezervor si da-o pe roti cat mai multi Km/ore. Pastreaza o distanta rezonabila de conserve, trenuri si tramvaie. Echipeaza-te bine si succes!

nu o sa inveti pe strada, oricat ai merge, cate inveti pe circuit. Edited by claude307
Link to post
Share on other sites

Buna colegi !

In afara de Tunari mai exista undeva, unde se tine cursuri de perfectionare ,,, ca da intradevar sunt incepator dar daca nu aveam in mine aceea pasiune mare catre motociclete la scoala eram un nimc, ma chinuiam , ma simteam incapabil sa stau pe un motor si asa mai departe.

Sunt din Tg Mures si m-ar interesa ceva de genu , un pic mai aproape de mine .

Cu respect Calin.

 

Motorcycle Racing Camp. Cursuri tinute la Tg. Secuiesc, de catre Petre Pop, George Negrea, Cristina Udrescu, Denis_SBZ.

https://www.facebook.com/MRCamp

Edited by adidas
Link to post
Share on other sites

Da-mi voie sa nu fiu de acord cu ce ai spus mai sus. Cand inveti sa mergi pe circuit, automat nu mai fortezi pe strada. E o regula muta din ce am observat si exemple am nenumarate. Circuitul e ca o a doua scoala moto, tot ce credeai ca stii despre motociclism se risipeste. Inveti sa mergi din nou, dar de data asta diferit fata de cum erai obisnuit. Nu pot descrie senzatia, dar trebuie neaparat incercat. De la prima intrare, cand esti printre cei mai lenti de pe pista, incepi sa-ti pui intrebari de genul: ce naiba se intampla? eram bun, eram rapid, o dadeam pe o roata, primul plecam de la semafor :D Dupa ce inveti, ajungi la concluzia ca ce faceai tu pe strada era joaca de copii, o joaca periculoasa. Si uite asa inveti sa te bucuri de peisaje la 90km/h.

Poate mai intervin Jagi, Denis, sau altii care au experimentat.

Edited by adidas
Link to post
Share on other sites

 

 

JAGI18 Sep 2014

 

"Un prieten al meu, fusese cu 7 luni inainte la Serres cu moto incaltata cu Pilot Power, a cazut de 2 ori, i-a alunecat spatele. "

 

Cind mergi prea mult pe circuit anungi sa faci afirmatii ca cea de mai sus. E cea mai penibila afirmatie de pe acest forum si vine de la jagi. Se intipla ca in creerul asanumitilor raceri orice cazatura din cretinatate se explica prin cauciucuri neadecvate sau suspensii incorect reglate.

Link to post
Share on other sites

@adidas

Perfect de acord cu ce spui, fiindca vorbesti despre performanta la modul general.

Eu faceam referire la campioni de circuit care au platit la media pretul de a avea o imagine publica...

Este foarte probabil ca din suferinta de a fi miezul, un oarecare sa invete cateva chestii pe la fu-n circuit si fara sa aprofundeze notiunile si sa isi faca skil prin antrenament sa o comita de rip in strada de zi cu zi. (stiu ca am pocit gramatica si o parte din literatura :D)

 

Edited by high_dive_eagle
Link to post
Share on other sites

JAGI18 Sep 2014

 

"Un prieten al meu, fusese cu 7 luni inainte la Serres cu moto incaltata cu Pilot Power, a cazut de 2 ori, i-a alunecat spatele. "

 

Cind mergi prea mult pe circuit anungi sa faci afirmatii ca cea de mai sus. E cea mai penibila afirmatie de pe acest forum si vine de la jagi. Se intipla ca in creerul asanumitilor raceri orice cazatura din cretinatate se explica prin cauciucuri neadecvate sau suspensii incorect reglate.

Penibila in ce sens?

 

@high_dive, clar exista si cazuri din astea :)

Link to post
Share on other sites

Lollll. Pritene adidas afirmatia e penibila pentru ca cel putin pina in momentul asta cauciucurile nu sunt prevazute cu un dispozitiv care sa iti controleze si acceleratia o data ce le-ai montat.

Link to post
Share on other sites

in creerul asanumitilor raceri orice cazatura din cretinatate se explica prin cauciucuri neadecvate sau suspensii incorect reglate.

Nu in creierul asa numitilor raceri, ci in creierul auto numitilor "raceri".

Cauciucurile adecvate si reglajul suspensiilor, sunt doua elemente cheie in mersul pe circuit. De la un anumit nivel in sus, desigur. Nu vad de ce un racer, s-ar minti pe el insusi, dand vina pe cauciucuri sau suspensii, cand aceste doua elemente au fost demult acoperite.

Link to post
Share on other sites

Asta este semnificatia ultimei fraze din acel post

» Post actualizat in 13 Dec 2014 14:17

 

Lollll. Pritene adidas afirmatia e penibila pentru ca cel putin pina in momentul asta cauciucurile nu sunt prevazute cu un dispozitiv care sa iti controleze si acceleratia o data ce le-ai montat.

Link to post
Share on other sites

Lollll. Pritene adidas afirmatia e penibila pentru ca cel putin pina in momentul asta cauciucurile nu sunt prevazute cu un dispozitiv care sa iti controleze si acceleratia o data ce le-ai montat.

Te contrazic. Sunt cauciucuri cu care cand accelerezi, accelerezi si sunt cauciucuri cu care cand accelerezi, aluneci. Dar discutia e mult mai ampla si sunt multi factori de luat in considerare (temperatura ambientala, temperatura asfalt, calitate asfalt, etc). Vorba aia, nu dai la crap cu momeala de rapitor :)

Dar cred ca tu te referi la altceva, la a te intinde mai mult decat iti e plapuma.

 

Voi muta topicul sa sectiunea TRACKDAYS!

Edited by adidas
Link to post
Share on other sites

In lumea in care traiesc eu daca cineva cade de doua ori la interval scurt din acelasi motiv se numeste (cuvant urat). E atit de simplu.

Link to post
Share on other sites

JAGI18 Sep 2014

 

"Un prieten al meu, fusese cu 7 luni inainte la Serres cu moto incaltata cu Pilot Power, a cazut de 2 ori, i-a alunecat spatele. "

 

Cind mergi prea mult pe circuit anungi sa faci afirmatii ca cea de mai sus. E cea mai penibila afirmatie de pe acest forum si vine de la jagi. Se intipla ca in creerul asanumitilor raceri orice cazatura din cretinatate se explica prin cauciucuri neadecvate sau suspensii incorect reglate.

Ai un stil aparte cum pui problema. Daca nu ma crezi, e problema ta. Ar fi bine sa ne impartasesti si noua din vasta ta experienta pe curbe. Cind zic curbe, ma refer la cele luate aplecat macar la 40grd, nu cele la 10grd.

Prietenul patit a cazut in conditiile in care temp aerului era de minim 35grd, a asfaltului 50grd. In plus, i-a alunecat spatele in mijlocul curbei cind nu accelera deloc. Intimplarea s-a petrecut in 2007, Pilot Power era la mare moda atunci. E usor sa dai cu presupusul cind nu cunosti protagonistii si ai imresia ca le stii pe toate, mai ales ca pun pariu ca te-ai dat mii de km in forta pe viraje.

Edited by JAGI
Link to post
Share on other sites

eu inteleg o chestie..omul e incepator si intreaba de cursuri de perfectionare!...franat, culcat..etc.

de ce incurajati sa faca chestiile astea pe sosea? daca voua nu vi s-a intamplat nimic, de ce credeti ca altii au acelasi noroc?

poate nu are curaj sa o aplece si intra intr-un stalp, sau poate in camionul de pe contrasens...sau poate nu reuseste sa opreasca la timp ca nu stie sa franeze..

de ce incurajati asa tare sa invete sa mearga pe strada?

Edited by claude307
Link to post
Share on other sites

Pai aici e smecheria, oamenii , daca au avut bulan si talent sa invete pe strada, invita si incepatorii sa-si rupa oasele.


Nu toti sintem la fel, unii invata mai usor, altii sint antitalent, conditiile de invatare la difera de la caz la caz. In motociclism, ca sa traiesti mult, trebuie sa-ti fie frica.

Edited by JAGI
Link to post
Share on other sites

Prietene claude307 .

Nu incurajez baiatul sa faca nimic periculos pe strada. Din contra recomand rabdare si tutun. Totul se invata in timp. Sunt de acord cu ideea expusa de tine de jagi si de alti membrii ca in mediul circuitului se invata intr-un ritm accelerat majoritatea aptitudinilor de care ai nevoie pentru o viata cit mai lunga ca motociclist.

Ce nu se poate invata pe circuit este formarea acelei deprinderi de a recunoste situatiile periculoase din trafic si de a te pozitiona in asa masura sa poti evita un accident ca si facut.

Daca voua nu vi se pare ca asta ar fi si el un ingredient la fel de important asta e problema voastra.

Din cite stiu eu mersul pe circuit este discutat de multi dar in realitate cei care o fac sunt o minoritate prin urmare mi se pare de interes mai general in special cind se dau indrumari incepatorilor sa nu se piarda din vedere lucrurile care se invata numai pe strada . Am mentionat mai sus treaba recunoasterea pericolelor, rularea pe suprafete departe de ideal....si multe altele care sunt altii mai in masura sa intre in detalii.

Un echilibru mai bun intre virtutile strazii si ale circuitui mi se pare mai in masura sa ajute pe cineva .

Link to post
Share on other sites

Ca sai raspund si lui jagi spun numai atit. Mie personal mi-ar fi rusine sa dau vina pe cauciucuri atita timp cit mina de pe aceleratie este a mea .

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...