Jump to content

Recommended Posts

Pai nu cred ca ai sa vezi vreodata vreun racer incaltat cu Pilot Road sau mai stiu eu ce guma touring pe vreun circuit in cautarea performantelor. Un incepator, da. Un incepator care vrea sa se familiarizeze cu ideea de circuit.

La urma urmei de ce sa vii pe circuit, daca nu sa tragi de acceleratie?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Din punctul meu de vedere, al unui începător, cursurile de perfecționare sunt extrem de utile, mai ales în această fază de cunoaștere.

Cred că fiecare început de sezon poate fi abordat identic.

 

După ce mi-am luat permisul (mobra era în dotare, deja), prima mea ieșire a fost de la Timișoara către Arad, în drum spre circuitul de la VikPower, unde s-a organizat o acțiune de profil. Recunosc că primul meu gând a fost ”ce să caut eu acolo?”.

După aceea m-a gândit nu exista alt loc în care să pot experimenta fără frică ce înseamnă aderența în curbe, cât de mult poate fi înclinată motocicleta în viraje, cum se ia un viraj strâns, chiar și cu riscul de a trânti agregatul. E evident faptul că toate astea, la zero experiență, vor fi doar încercări ezitante, dar, încet-încet, se construiește încrederea și, oricum, mai bine cazi pe circuit, unde poți afla ce ai făcut rău, ce trebuie deprins, decât în trafic, pe șosea.

 

Drumul spre Arad a fost, pentru mine, chiar prima mea întâlnire cu șoseaua, cu curbe la viteză peste 30-4-50km/h, cu trafic. A fost tensionant, nu o chestie de frică. ”Bancnota mea de 10 dolari” a fost, însă, cheltuită în totalitate pe chestii care trebuie să devină reflexe.

 

Nu cred că i-am încurcat pe ceilalți, a fost loc pentru fiecare, am primit sfaturi - unii chiar au apreciat pozitiv participarea mea ca începător la un astfel de eveniment.

Edited by blorin
Link to post
Share on other sites

Nu vreau sa te laud dar : cu jeepu tau ai mers mult mai bine fata de restul incepatorilor cu ss si nakeduri in schimb drumul de 50km am crezut ca are 150km, a fost cred cel mai scurt drum parcurs intr-un timp record.

Link to post
Share on other sites

Ma bucur foarte mult, ca acest subiect a prins amploare si tin sa multumesc tuturor pentru parerile lor exprimate.

De ce am deschis acest subiect?!, pt. ca imi place viata, si imi plac foarte mult motocicletele si cu respect fata de parinti mei ( care au fost si sunt grijulii cu mine si acuma la 34 de ani si casatorit si la casa lui etc etc), doar acuma mi-am dat drumul la pasiunea mea si anume motociclismul, si un suport foarte mare l-am avut si il am de la sotia mea.

Pe scurt vreau sa savurez fiecare clipa de pe motocicleta si totodata sa ma pot bucura de viata alaturi de cei dragi.

Cu respect Calin.

Link to post
Share on other sites

Nu vreau sa te laud dar : cu jeepu tau ai mers mult mai bine fata de restul incepatorilor cu ss si nakeduri in schimb drumul de 50km am crezut ca are 150km, a fost cred cel mai scurt drum parcurs intr-un timp record.

 

Hehe, nu cred că știi cum mă simțeam la 100km/h... Între timp am mai evoluat, nu?

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Nu stiu sa-ti spun sigur despre cursurile de la AMCKart, am o impresie ca inca se fac.

Pentru cursurile de "road safety" de la BMW, poti sa suni la numarul 0731750225 - Marius.

Cursurile de la BMW nu sunt la fel cu cele de la AMCKart, poti sa suni pentru mai multe detalii.

Link to post
Share on other sites

Pe AMC s-au desfiintat (mai faceau cei care mai aveau ore de epuizat)...s-a mutat treaba pe Adancata...dar nu se mai face ce se facea pe AMC...acum se studiaza mersul sportiv pe circuit...

Edited by Ashtray
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

140E 2 zile doar taxa de circuit..e ceva

 

Probabil au tras curentul, au terminat paddock-urile, zonele de acces public, punctele sanitare, au pus vibratoarele.

Edited by wbmt
Link to post
Share on other sites

Vibratoare si zone de degajare ar fi un minim. Oricum e ceva daca iei in calcul si motor, gume, ulei, benzina..Cam greu dintr-un salariu sa le faci pe toate, trebuie sa imi caut un bunic sau o ruda cu bani multi


» Post actualizat in 26 Feb 2015 14:07

Ca sa fie accesibil ar trebui sa existe macar pachete de sezon sau ceva, daca vrei sa inveti sa te dai eu nu vad cum poti sa iti permiti macar 280E / luna + minim 200E guma benzina si uzura moto.

Link to post
Share on other sites

Adancata este foarte scump ,atat a costat si toamna trecuta

LEgnakrad tu cum o sa faci cu benzina daca o sa te duci pe ea la circuit pt cele 6 intrari ? pui ceva in spate niste bidoane sa le ai

Link to post
Share on other sites

treaba cu socotelile e relativ simpla: iti faci calcule si vezi la cate etape poti sa mergi in siguranta, adica sa nu faci rabat de la starea motocicletei, starea cauciucurilor etc. altfel esti doar un pericol pentru tine insuti si eventual si pentru ceilalti.

e posibil ca dupa ce iti faci calcule sa ramai la amckart sau la alte circuite de kart...

Link to post
Share on other sites

Adancata este foarte scump

Tiganie tipic romaneasca circuitul asta,cu pretentii de Laguna Seca si preturi de Las Vegas.aia vor sa scoata investita in maxim 3 ani.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...