Jump to content
Sign in to follow this  
amoremotore

Fabrica de vehicule electrice pe doua roti la Craiova

Recommended Posts

Hmm, dezvolta un scuter dar nu stiu unde si cine are dreptul sa-l conduca....nu vreau sa fiu carcotas, insa oamenii fie sunt intr-o faza extrem de incipienta, fie sunt la seminte. Cat despre targetul lor de 20% in Romania, tara in care pe langa ca nu e dezvoltat un sistem sau infrastructura, nu exista nici cultura pentru 2 roti....adica la export de 5 ori mai mult decat nimic sau cum?

Nu mi-au parut foarte profesionisti initiatorii acestui proiect ....posibil sa ma insel

Edited by xtrblack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorbarie multa,fapte putine!Probabil ceva fonduri de mancat!

Vand chinezii tot felul de motorete si agregate cu 3-4 roti,electrice,la preturi de rahat!

Iar cele de calitate au preturi de te doare capul!

In cel mai fericit caz le aduci din China ,le asamblezi aici,le pui nume romanesti Albatros,Vultur ,Fulgerica si poate vinzi ceva loco!

Nimeni nu poate sa produca lowcost sub China la ora actuala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oamenii vor construi o fabrica si sunt de apreciat, voi ceilalti ce faceti? Asteptati sa vedem intai ce o sa iasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vehicolele astea electrice sunt extrem de "de viitor"...

si o idee foarte buna.

deocamdata bateriile sunt scumpe / grele deci autonomia are de suferit.

bafta multa oamenilor !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorbarie multa,fapte putine!Probabil ceva fonduri de mancat!

Vand chinezii tot felul de motorete si agregate cu 3-4 roti,electrice,la preturi de rahat!

Iar cele de calitate au preturi de te doare capul!

In cel mai fericit caz le aduci din China ,le asamblezi aici,le pui nume romanesti Albatros,Vultur ,Fulgerica si poate vinzi ceva loco!

Nimeni nu poate sa produca lowcost sub China la ora actuala!

dupa deviza

"decat sa avem de munca ... mai bine sa mancam seminte...!!!!" asa si comentariul tau

 

1. locuri de munca

2. niste fonduri atrase si bagate in ceva PRODUCTIV nu in ASFALT!!!

3. o specializare in plus pentru niste oameni

4. dezvoltare regionala

 

TOATE ASTEA VALABILE DACA!!!! angajeaza ROMANI si nu CHINEZI

 

deci de e asa de RAU !??????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu or sa fabrice nimic!

In cel mai fericit caz asamblare de chinezarii!Cum fac ungurii,croatii,polonezii sau chiar nemtii cu diverse chinezarii rebrenduite cu denumiri locale!

Uitasem de italienii(chinezi) de la Lambreta sau Garelli!

Costul de productie este incomparabil pe segmentul lowcost!

Am un prieten bun care aduce containere cu jucarii,toale, acareturi din China de foarte multi ani!Au chinezii niste preturi de te crucesti!Efectiv nu poti produce

in Romania sau UE la pretul care ajung ele la desfacerea finala aici!

La ora actuala nu sa produci e problema(in Romania este sigur o problema productia in general) ci la ce pret,ca sa poti si vinde!C a fara sa vinzi ,cu toate fondurile si dotarile nu ajungi decat in faliment!

Asa de amorul artei,interesativa la ce pret se poate produce o bricheta lowcost in Romania si la ce pret ajunge ea in engros din container(nu ne intereseaza pretul de productie,ca atunci e jale mare)!

Marea problema la tot ce e motorizare electrica sunt bateriile care mor repede,ciclurile de incarcare sunt fantasmagorice si nu au legatura cu realitatea!Autonomia scade repede cand se uzeaza bateria puterea la fel!Iar pe scutere,biciclete electrice e si mai nasol!Ca sa nu mai zic ca sezonul rece le ucide!

Daca eu care am treaba cu fenomenul tangential stiu ca productia lowcost este imposibila iar problema bateriilor este general recunoscuta,mi-e greu sa cred ca baietii aia nu stiu in ce se baga!

Pe banii altora mi-as face si eu fabrica de brichete dar asta doar ca sa mananc o ciorba si sa ciordesc ceva lovele !

E greu sa faci productie intr-o tara superfiscalizata,cu norme peste norme,cu enspe mii de aprobari,de functionari incompetenti si corupti si cu forta de munca cu diploma de facultate dar incapabili sa adune si sa scada fara calculator!E greu tata!

 

In final fac o predictie:daca se face ceva este doar asamblare de chinezarii probabil rebrenduite!

PS: ca sa-i rapund lui Achim daca e rau sa castige romanii niste bani,ca angajati,etc!Nu e nimic rau atat timp cat se face ceva(asamblare,productie partiala,totala) cu cap!Adica ceva serios cu sanse reale de supravietuire ca afacere si care automat sa garanteze angajatilor un loc de munca sigur(cat de bine platit ramane de vazut)!

Fondurile europene se papa repede si afacerea moare daca nu e facuta cu cap si responsabilitate!Iar baietii si fata aia mi-au parut cam diletanti!Plus ca mie nu-mi plac cei care vorbesc ca or sa faca inainte de a face!Sunt satul de guvernantii care promit tot timpul ca or sa faca si cand tragi linie au facut un kakat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oamenii vor construi o fabrica

Anunta-ne cand e gata si produce. Unii "vor face" autostrazi de 25 de ani...

» Post actualizat in 17 Dec 2014 17:55

dupa deviza

"decat sa avem de munca ... mai bine sa mancam seminte...!!!!" asa si comentariul tau

 

1. locuri de munca

2. niste fonduri atrase si bagate in ceva PRODUCTIV nu in ASFALT!!!

3. o specializare in plus pentru niste oameni

4. dezvoltare regionala

 

TOATE ASTEA VALABILE DACA!!!! angajeaza ROMANI si nu CHINEZI

 

deci de e asa de RAU !??????

Si DACA chiar se face... Eu am invatat in tara asta sa fiu sceptic la orice "vom face".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa-i dezamagesc pe cativa pesimisti, lucrurile chiar merg in directia buna la Craiova: s-au obtinut toate aprobarile( proiect, avize, autorizatie de construire, finantare)

In ianuarie vor incepe procedurile pentru licitatie la construirea halei. La Craiova chiar se vor produce motoare si controlere dupa brevete de inventii proprii, am aflat asta discutand fata in fata cu managerul societatii. Evident ca pentru inceput va fi necesar sa se importe unele componente , in momentul de fata chiar nu exista nimeni in Romania sa produca anvelope moto sau acumulatori litiu-polimer. Aceste componente importate vor fi insa de cea mai buna calitate.

Mai mult decat atat, am vazut si cateva prototipuri care sunt mult peste cele construite in China, asa ca va rog abtineti-va de la comentarii rautacioase.

Pentru ca am incredere in acest demers, mi-am depus CV-ul la aceasta societate, vreau sa lucrez in prima fabrica de vehicule electrice din Romania.

O mana de ajutor din partea societatii nu ar strica, in zilele urmatoare voi formula textul unei petitii on-line cu privire la extinderea programului Rabla pentru achizitionarea de vehicule electrice pe doua roti, mi se pare o discriminare faptul ca se aplica doar pentru masini. In toate tarile civilizate exista ajutor din partea statului pentru achizitionarea de vehicule electrice nepoluante. Faceti un exercitiu de imaginatie, imaginati-va o singura zi in care toti am folosi vehicule electrice pe doua roti, ar fi multa multa liniste si mult mult loc pe strazi.

Din pacate se prefera de catre marea majoritate, sa se deplaseze chiar si pe distante scurte in bolizi gurmanzi de peste o tona.

Edited by amoremotore

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa-i dezamagesc pe cativa pesimisti

[...]

Din pacate se prefera de catre marea majoritate, sa se deplaseze chiar si pe distante scurte in bolizi gurmanzi de peste o tona.

Pesimistii NU ISI DORESC sa nu se intample "BINELE", ci doar NU CRED ca se va intampla. Deci n-au de ce sa fie dezamagiti daca se intampla, ci doar surprinsi (placut, in ceea ce ma priveste).

Cat despre deplasat, eu prefer "bolidul" de 200 de kile.

Edited by Kollar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa fie intr-un ceas bun!

Si sa nu moara la intrare, indata ce se inhata banii de "mocangeala" prin niste conturi!

:mexicanwave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor!

 

Mi-am facut un cont special pe acest forum pentru a putea discuta cu niste oameni avizati despre acest scuter electric si despre fabrica de la Craiova.

 

Am avut ocazia sa dialoghez cu cineva care mi-a dat mai multe detalii si, din cate am inteles, lucrurile merg foarte bine.

 

As vrea sa discutam concret, vizualizand cele 3 tipuri de scuter care vor aparea, insa nu stiu daca este permisa plasarea de link-uri.

 

Astept reply-ului unui moderator pentru a primi ok-ul sau si a incepe o discutie constructiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E permisa folosirea linkurilor! :ok:

Edited by adidas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa faci o fabrica e una, sa scoti si profit din produsele de acolo sau macar sa amortizezi investitia e alta.

Mult succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa-i dezamagesc pe cativa pesimisti, lucrurile chiar merg in directia buna la Craiova: s-au obtinut toate aprobarile( proiect, avize, autorizatie de construire, finantare)

In ianuarie vor incepe procedurile pentru licitatie la construirea halei. La Craiova chiar se vor produce motoare si controlere dupa brevete de inventii proprii, am aflat asta discutand fata in fata cu managerul societatii. Evident ca pentru inceput va fi necesar sa se importe unele componente , in momentul de fata chiar nu exista nimeni in Romania sa produca anvelope moto sau acumulatori litiu-polimer. Aceste componente importate vor fi insa de cea mai buna calitate.

Mai mult decat atat, am vazut si cateva prototipuri care sunt mult peste cele construite in China, asa ca va rog abtineti-va de la comentarii rautacioase.

Pentru ca am incredere in acest demers, mi-am depus CV-ul la aceasta societate, vreau sa lucrez in prima fabrica de vehicule electrice din Romania.

O mana de ajutor din partea societatii nu ar strica, in zilele urmatoare voi formula textul unei petitii on-line cu privire la extinderea programului Rabla pentru achizitionarea de vehicule electrice pe doua roti, mi se pare o discriminare faptul ca se aplica doar pentru masini. In toate tarile civilizate exista ajutor din partea statului pentru achizitionarea de vehicule electrice nepoluante. Faceti un exercitiu de imaginatie, imaginati-va o singura zi in care toti am folosi vehicule electrice pe doua roti, ar fi multa multa liniste si mult mult loc pe strazi.

Din pacate se prefera de catre marea majoritate, sa se deplaseze chiar si pe distante scurte in bolizi gurmanzi de peste o tona.

Daca tu esti ''high'' si deja te visezi muncind in OLTesla castigand un purcoi de bani si visand cum toata lumea din Romania va folosi vehicule electrice cu doua roti , nu ai decat ! Nu am auzit ca o petitie online sa fii ajutat pe cineva in vreo afacere , de orice fel... '' Pesimistii '' astia de care vorbesti tu , stiu realitatea si ce s-a facut din 89 si pina azi in Romania , unde se duc banii in Romania si cum se misca lucrurile . Ca sa iti dau un exemplu local > Vezi cum arata Craiova , si spune-mi ca cel mai important in momentul de fata este sa folosesti 50 mil euro din banii statului sa faci un stadion de fotbal ... in rest totul e aranjat acolo...

Edited by JUST4TNT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut din nou. Revin cu informatii pe care le consider pertinente si interesante.

 

http://e-twow.com/ este site-ul unde puteti descoperi ceea ce va produce fabrica din Craiova in materie de scutere electrice pe doua roti.

 

Brand-ul se numeste E-twow. Vor exista trei modele cu caracteristici comune pana intr-un anumit punct, apoi le va diferentia viteza, greutatea etc.

 

E-twow este considerat cel mai economic vehicul produs in industrie si, in acelasi timp, si cel mai usor. Exista o sectiune foto/video pe care o puteti accesa pentru a vedea cum se misca scuterul.

Edited by Electricfan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai toate trei modelele se incadreaza la " The most economical vehicle in history" ?

Edited by Gugal13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate am citit, versiunile Eco si Master. Modelul Booster are un consum mai mare, 7.5W/km in comparatie cu 6.15 W/km cat consuma celelalte vehicule.

 

Boosterul prinde si viteza cea mai mare - 30 km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfff.... eu ma asteptam sa vad un SCUTER, dar de fapt sint niste trotinete. Au mai adus unii niste "scutere" din astea cu motor cu benzina acum vreo 10 ani, au vindut fix nici unul.

 

Cind se deschid inscrierile la drive-test ? Care este sarcina maxima (kg) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, E-twow este un electric kick scooter (in engleza), trotineta in romana. Insa din ce am vazut pare destul de stabil pentru un vehicul la 10.7 kg. Partea care mi s-a parut interesanta este portabilitatea. Se pliaza foarte usor din ce am vazut in videoclipurile de prezentare.

 

Nu stiu sa spun concret de cand e posibila inscrierea pentru drive test. Am auzit ca din primavara, insa de la cineva, nu din surse oficiale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca ar trebui redenumit topicul, pentru ca induce in eroare - este vorba de o fabrica de trotinete electrice, nu de VEHICULE - vor circula pe trotuar, nu pe sosea.

Asteptam si varianta offroad :)

Edited by asdglasfk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, E-twow este un electric kick scooter (in engleza), trotineta in romana. Insa din ce am vazut pare destul de stabil pentru un vehicul la 10.7 kg. Partea care mi s-a parut interesanta este portabilitatea. Se pliaza foarte usor din ce am vazut in videoclipurile de prezentare.

 

Nu stiu sa spun concret de cand e posibila inscrierea pentru drive test. Am auzit ca din primavara, insa de la cineva, nu din surse oficiale.

 

Din cate am citit, versiunile Eco si Master. Modelul Booster are un consum mai mare, 7.5W/km in comparatie cu 6.15 W/km cat consuma celelalte vehicule.

 

Boosterul prinde si viteza cea mai mare - 30 km/h.

 

Din cate am citit, versiunile Eco si Master. Modelul Booster are un consum mai mare, 7.5W/km in comparatie cu 6.15 W/km cat consuma celelalte vehicule.

 

Boosterul prinde si viteza cea mai mare - 30 km/h.

Foarte bun consumul, evident raportat la greutatea mica a scuterului, aici e tot secretul. Cu un scuter electric de 1500 w cu greutatea totala de 190 kg(scuter+scuterist), Vmax=50 km/h, traseu variat, consumul e undeva la 30w/km. Mersul silentios face toti banii, cei care nu au incercat sunt convins ca inca ne privesc nedumeriti, dar au tot timpul sa incerce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigur, consumul este excelent. Autonomia e de 40-41 km si mi se pare chiar ok, iar durata de incarcare a bateriei undeva intre o ora jumate si 2 ore jumatate.

 

In Vest sunt din ce in ce mai multi oameni care merg la serviciu cu astfel de vehicule. Indiferent ca lucreaza intr-o firma de cartier, intr-un magazinas sau intr-o mega corporatie, se duc cu biciclete si vehicule electrice la locul de munca. Bineinteles, au si infrastructura createa pentru asa ceva si cultura inoculata pentru mijloace de transport care sa nu dauneze mediului. La ei deja nu mai e ceva inedit daca apari la serviciu pe un scuter electric, la noi in schimb probabil ai fi luat in deradere.

 

Din punctul meu de vedere sunt o varianta care merita macar incercata. Partea proasta e ca, avand in vedere clima de la noi, pot fi folosite in intervalul aprilie-noiembrie maxim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca o asemenea jucarie va avea un pret decent... cred ca as fi un potential client.

de oras e suficienta jucaria.

iti scade costurile de transport la aproape 0, se depoziteaza foarte usor, o poti lua cu tine oriunde, nu mai ai grija cu parcatul.

poti merge iarna - vara.

pe unde exista piste de bicicleta este perfecta, nu e ceva complicat de condus.

autonomia nu cred ca e o problema. la o adica o iei in autobuz sau metrou... sau dai din picior...


» Post actualizat in 04 Feb 2015 08:53

Asteptam si varianta offroad :)

corect. pe drumurile noastre ar fi necesar asa ceva plus ca poate mai vrei sa sari o bordura...

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...]

poti merge iarna - vara.

[...]

 

 

Cred ca iarna o sa fie destul de greu sa mergi cu asa ceva, mai bine merge motocicleta decat trotineta la cum sunt iernile la noi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...