Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

i-am mai taiat din lopata aia de zapada

eu anul trecut i-am adaugat o bucata de cauciuc sub "lopata" ca-mi stropea pe ploaie cobul de spate...

si nu e micuta "lopata" ...

am renuntat la aspect pentru practicalitate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da man, tu ai mobra de touring/enduro-touring....si eu as tine lopata pe un TDM

Pe sport-touring arata ca dracu', mereu am scurtat-o cat nr de inmatr...si la naked si la choppere...mi se parea hidoasa, si cred ca nici ai din fabrica n-o faceau asa de mare daca nu erau nr de italia/germania/anglia asa de mari....

Pe Bandit nu ajungea la mine....se oprea pe saua pasagerului sau pe....pasager :crack: ....sa vedem la prima ploaie unde ajunge la VTR :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt ca am ajuns tarziu si pe ploaie acasa, am amanat masuratorile la mobra... mi-am facut de lucru in casa, am astupat, cu baton de plastic, gaurile date in topcase de cineva in trecut. Multe si date la intamplare. Nu avea cum sa iasa "ca nou", dar macar nu mai e ciur si nu mai intra apa in el.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat mai demult ungator de lant Loobman si am ceva probleme. Adica imi unge tot mai putin lantul. Janta spate si bascula sunt destul de pline de ulei.

Intreb sau mai degraba as vrea sa vad cum aveti voi pozitionat(daca aveti careva loobman) acel cap de ungere. Poate reusesc sa inteleg asa de ce la mine improsca cu ulei.

Motocicleta o folosesc in regim oras si exterior cu viteze de la maxim la minim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin, eu am avut pe Bandit Loobman, l-am tinut fix 1.000 km, cand ungea, ungea bine....cand nu, trebuia mereu sa-l reglez/pozitionez. Era mai mare stresu cu "O fi pus bine capu' de ungere? s-o fi dereglat?" decat daca ungeam eu cu T90 sau spray. Trebuia mereu sa verific daca e ok. Dupa un sprint pana la 200 km/h in care capatul ala s-a dus dracu', l-am jumulit de pe mobra si l-am aruncat intr-o cutie si acolo a ramas.

 

Daca vrei sa-l tii, vezi sa nu se fi tocit soriceii aia care ating pinionul, mustatile alea....care tre' schimbate cand se consuma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alarma e o chinezarie, "manualul" e o foicica cat palma cu o diagrama gresita si 3 prostii despre cum s-o armezi si s-o pornesti/opresti din telecomanda.

Nu are senzor extern, e bagat undeva in interior si e capsulata, nu am acces la reglaj... stiu ca se poate face din telecomanda, dar nu stiu cum. Bun, maine seara pun multimetrul sa vad cat suge, multumesc pt sfaturi :)

 

Sie eu am o alarma chinezeasca ieftina, si iti pot spune ca, la a mea, reglajul se poate face doar daca o desfaci.

Mecanismul de declansare, este format dintr-un arc montat pe placa la un cap si un magnet la celalat cap, magnetul fiind in apropierea unei bobine. In cazul unui soc, magnetul montat pe arc vibreaza, modificand campul magnetic din bobina, declansand alarma. La mine se declansa si daca trantea cineva usa masinii in apropiere, era extrem de sensibil ..... eu am modificat putin pozitia arcului prin indoire si acum se declanseaza doar la socuri mai mari, miscari mai bruste a motorului.

 

Repet ....... eu am prezentat cum e la mine, poate la tine difera, dar tind sa cred ca principiul e acelasi.

 

 

Atasez o scema empirica sa intelegi ce zic:

 

post-14092-0-63694900-1430304284_thumb.jpg

Editat de Obed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-66943-0-44986400-1430314129_thumb.jpgAzi am luato din service, I-am pus parbriz mai mare, si am schimbat oglinzile.

Cu ocazia asta am testat si Schubertu C3 PRO. E mult mai ok ca si C3 . Sta mai bine pe cap,nu ma jeneaza la marul lui Adam.

Am impresia ca nu intra destul aer pe la aerisire. Acu ori o fi din cauza ca e parbrizul inalt, ori dracu stie. Dar so aburit si is cam 15 -20 de grade afara. Oricum are pinlock.

 

post-66943-0-72780900-1430314053_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am masurat amu, are 54 cm:D Azi am mers cam 50 de km doar , In unele momente refracta soarele prin el. Si ma deranja un pic. In rest e ok.

Mie doar ca nu imi intra destul aer in casca :) n-am avut parbrizu asta cand am avut C3-u. Om mai vedea om mai testa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am masurat amu, are 54 cm:D Azi am mers cam 50 de km doar , In unele momente refracta soarele prin el. Si ma deranja un pic. In rest e ok.

Mie doar ca nu imi intra destul aer in casca :) n-am avut parbrizu asta cand am avut C3-u. Om mai vedea om mai testa.

Ia-ti un flip-up sau open-face, eu nu folosesc viziera deloc. Daca-l mai scurtezi o sa ai senzatia ca-ti trage casca de pe cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era de mult un poll facut de pipeburn si suna cam asa:

 

Usually full-face. Sure, It's like riding with a compact car on your head, but I really dig the condensation.

 

Usually open face. All jawbones do is jibber-jabber and get me in trouble with the opposite sex.

 

Usually no helmet at all. Chuck Norris has nothing on me - the road's the one that needs protection.

 

:))

 

De-aia am renuntat la casca jet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In seara asta i-am schimbat lichidul de frana, uleiul si filtrul de benzina. Lichid de frana Ate si ulei Repsol 10w40. Bine, impropriu spus ca am schimbat eu, eu n-am ridicat un deget, Patrick de la Ambulanta Moto le-a facut :)

Lichidul de frana era negru rosiatic, arata f dubios, neschimbat de multi ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...