finu Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 am servisat mobra. schimbat ulei, filtre, curatat si uns lant , remediat joc rulmenti jug Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 i-am mai taiat din lopata aia de zapada eu anul trecut i-am adaugat o bucata de cauciuc sub "lopata" ca-mi stropea pe ploaie cobul de spate... si nu e micuta "lopata" ... am renuntat la aspect pentru practicalitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 da man, tu ai mobra de touring/enduro-touring....si eu as tine lopata pe un TDM Pe sport-touring arata ca dracu', mereu am scurtat-o cat nr de inmatr...si la naked si la choppere...mi se parea hidoasa, si cred ca nici ai din fabrica n-o faceau asa de mare daca nu erau nr de italia/germania/anglia asa de mari.... Pe Bandit nu ajungea la mine....se oprea pe saua pasagerului sau pe....pasager ....sa vedem la prima ploaie unde ajunge la VTR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Frumos lucrat marfa. zici ca sunt noi. good job Multumesc Astazi am schimbat simeringurile si uleiul din furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 (editat) Pt ca am ajuns tarziu si pe ploaie acasa, am amanat masuratorile la mobra... mi-am facut de lucru in casa, am astupat, cu baton de plastic, gaurile date in topcase de cineva in trecut. Multe si date la intamplare. Nu avea cum sa iasa "ca nou", dar macar nu mai e ciur si nu mai intra apa in el. Editat Aprilie 28, 2015 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinAnicai Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Am montat mai demult ungator de lant Loobman si am ceva probleme. Adica imi unge tot mai putin lantul. Janta spate si bascula sunt destul de pline de ulei. Intreb sau mai degraba as vrea sa vad cum aveti voi pozitionat(daca aveti careva loobman) acel cap de ungere. Poate reusesc sa inteleg asa de ce la mine improsca cu ulei. Motocicleta o folosesc in regim oras si exterior cu viteze de la maxim la minim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Alin, eu am avut pe Bandit Loobman, l-am tinut fix 1.000 km, cand ungea, ungea bine....cand nu, trebuia mereu sa-l reglez/pozitionez. Era mai mare stresu cu "O fi pus bine capu' de ungere? s-o fi dereglat?" decat daca ungeam eu cu T90 sau spray. Trebuia mereu sa verific daca e ok. Dupa un sprint pana la 200 km/h in care capatul ala s-a dus dracu', l-am jumulit de pe mobra si l-am aruncat intr-o cutie si acolo a ramas. Daca vrei sa-l tii, vezi sa nu se fi tocit soriceii aia care ating pinionul, mustatile alea....care tre' schimbate cand se consuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Obed Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 (editat) Alarma e o chinezarie, "manualul" e o foicica cat palma cu o diagrama gresita si 3 prostii despre cum s-o armezi si s-o pornesti/opresti din telecomanda. Nu are senzor extern, e bagat undeva in interior si e capsulata, nu am acces la reglaj... stiu ca se poate face din telecomanda, dar nu stiu cum. Bun, maine seara pun multimetrul sa vad cat suge, multumesc pt sfaturi Sie eu am o alarma chinezeasca ieftina, si iti pot spune ca, la a mea, reglajul se poate face doar daca o desfaci. Mecanismul de declansare, este format dintr-un arc montat pe placa la un cap si un magnet la celalat cap, magnetul fiind in apropierea unei bobine. In cazul unui soc, magnetul montat pe arc vibreaza, modificand campul magnetic din bobina, declansand alarma. La mine se declansa si daca trantea cineva usa masinii in apropiere, era extrem de sensibil ..... eu am modificat putin pozitia arcului prin indoire si acum se declanseaza doar la socuri mai mari, miscari mai bruste a motorului. Repet ....... eu am prezentat cum e la mine, poate la tine difera, dar tind sa cred ca principiul e acelasi. Atasez o scema empirica sa intelegi ce zic: Editat Aprilie 29, 2015 de Obed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Azi am luato din service, I-am pus parbriz mai mare, si am schimbat oglinzile. Cu ocazia asta am testat si Schubertu C3 PRO. E mult mai ok ca si C3 . Sta mai bine pe cap,nu ma jeneaza la marul lui Adam. Am impresia ca nu intra destul aer pe la aerisire. Acu ori o fi din cauza ca e parbrizul inalt, ori dracu stie. Dar so aburit si is cam 15 -20 de grade afara. Oricum are pinlock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 e, altfel cand ai tu parbrizul tau ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 E atat de mare de pot sa-l fac cabina de dus ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 eu as zice cabina de ne-dus... te ascunzi sub el si te fereste apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Azi am luato din service, I-am pus parbriz mai mare, si am schimbat oglinzile. Cat de inalt e parbrizul tau, adica atunci cand duci o orizontala de la partea de sus cam pe unde-ti vine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Cat de inalt e parbrizul tau, adica atunci cand duci o orizontala de la partea de sus cam pe unde-ti vine? Cred ca imi vine in dreptul nasului. Daca vrei pot sa il masor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Cred ca imi vine in dreptul nasului. Daca vrei pot sa il masor . Daca iti vine in dreptul nasului e perfect vezi peste el si "nu te trage curentul" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 L-am masurat amu, are 54 cm:D Azi am mers cam 50 de km doar , In unele momente refracta soarele prin el. Si ma deranja un pic. In rest e ok. Mie doar ca nu imi intra destul aer in casca n-am avut parbrizu asta cand am avut C3-u. Om mai vedea om mai testa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 bre, sa nu te sufoci... crapa-l! sau da o gaura in casca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Bre, io ma gandeam sa pun niste faianta si un dus dupa termopan !! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 sa nu uiti de hangerul de prosop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 M-am tot uitat la poze. De 14" sau de 16" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 L-am masurat amu, are 54 cm:D Azi am mers cam 50 de km doar , In unele momente refracta soarele prin el. Si ma deranja un pic. In rest e ok. Mie doar ca nu imi intra destul aer in casca n-am avut parbrizu asta cand am avut C3-u. Om mai vedea om mai testa. Ia-ti un flip-up sau open-face, eu nu folosesc viziera deloc. Daca-l mai scurtezi o sa ai senzatia ca-ti trage casca de pe cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Pai, Schubertu C3 Pro e flipup. Dar cum tocmai am cazut acu vreo 3 saptamani si am dat cu barba de asfalt, deocamdata o sa merg cu ea inchisa Daca nu aveam flipupu inchis acu mancam iaurt si supa cu paiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 era de mult un poll facut de pipeburn si suna cam asa: Usually full-face. Sure, It's like riding with a compact car on your head, but I really dig the condensation. Usually open face. All jawbones do is jibber-jabber and get me in trouble with the opposite sex. Usually no helmet at all. Chuck Norris has nothing on me - the road's the one that needs protection. ) De-aia am renuntat la casca jet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Mda, mi-am luat flip-up de un an, a ramas in cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 In seara asta i-am schimbat lichidul de frana, uleiul si filtrul de benzina. Lichid de frana Ate si ulei Repsol 10w40. Bine, impropriu spus ca am schimbat eu, eu n-am ridicat un deget, Patrick de la Ambulanta Moto le-a facut Lichidul de frana era negru rosiatic, arata f dubios, neschimbat de multi ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.