Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

La Guzzi, montat turumetru reparat de mine cu un integrat dubios gasit in SUA si montat ceas orar functional, doar ca acuma nu mai am 12V pe firele de la ceas. Italiencele astea, te provoc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut ..am gasit un maxi scuter aprilia de 500 cm. dar din nefericie zice vanzatorul ca dupa pornire lacateva secunde moare motorul si el zice ca nu stie ce are si ca nu vrea sal mai repare...e de vanzare de mai bine de un an..de la 1000 euro a ajuns la dezmembrare..

 

ar putea careva sa imi dea ceva detalii referitoare la defectiune..??

 

cu respect...

 

ghita..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ghita...Ghita. Atat de multe prostii imi vin in cap cand vad asemenea postari incat prefer sa ma abtin :). Trecem peste scrisul cu picioarele... insa nu poti sa nu te minunezi cand vezi ca cineva chiar asteapta un raspuns care sa nu fie "la misto", la o asemenea expunere a problemei. Nu degeaba se spune ca fiecare motocicleta/masina are prostul ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi cumpara, masini cel putin, defecte, de multe ori en gros. Practica ne arata ca de multe ori e profitabil, insa inevitabil nimeresti si cadavre. Ori te pricepi si atunci ai sanse sa faci gesheft, ori nu si mai mult ca sigur pierzi. Si miros eu ca, si daca ar stii cineva, nu-i va da lui Ghita solutia "in plic" :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Harta Ungariei, ce sa fie? :D Mansoane ariette care le-am cautat in ultima saptamana si nu le mai gaseam asa usor ca inainte, achizitionate de la mymoto C-ta si o cutie de sigurante pt. alimentare prize, voltmetru si ma mai gandesc eu ce :) Traiasca amazonu, ca am luat-o inainte sa cumpar mobreta. Problema e ca nu stiu ce sa aleg pt. firul de minus... Fac o tablita frumos prinsa pe cadru si prind cu papuci cred...

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbat semnalizari mici si triste cu unele de neam prost si montat pe pozitie cutia cu sigurante; mai am de montat o rigleta pt. - si de schimbat semnalizarile si pe spate. O tot aman cu polishul...In rest merge bine troaca. Injectie cica... Da' ma tot gandesc la o chestie: sa fie totusi prea mare 1200cc? :)

post-59293-0-13512500-1459514627_thumb.jpg

post-59293-0-26867400-1459514635_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viroguta: i-am spalat filtrul de aer, e pus la uscat acum. Cu ocazia asta mi-am spalat si manusile de piele, ca uitasem de ele.

Duminica o dau afara, ca deja mor de oftica :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri m-a surprins ca la apasarea butonului rosu, nu se intampla nimic, mobreta nu se oprea, asadar azi am investigat si rezolvat problema. Montat si alarma (rezolvat partea electrica, trebuie sa o si fixez fizic. Mai am de montat Loobmanu' si prizele de bricheta.

post-59293-0-21253700-1459601548_thumb.jpg

post-59293-0-92212800-1459601552_thumb.jpg

post-59293-0-33690300-1459601563_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am schimbat uleiul la chinezoaica , 850 ml bel-ray synthetic 10 w 40 si reglaje la cablu de ambreiaj si cablu frana spate . Am curatat si filtru aer ( de suzuki marauder ) , ar fi trebuit schimbat , dar costa cat un carburator :) , https://www.mxenduro.ro/filtru-aer/208-filtru-aer-suzuki-gz125-marauder-99-06-cod-oem-13780-12f00.html . Poate gasesc element filtrant compatibil si il atasez pe carcasa filtrului , sa il rezolv homemade .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca asa faceau astia pe la Africa Twin. Iei filtrul, tai hartia si o scoti, pui burete de filtru si prinzi inapoi bucata de plasa care il tinea pe cel original si asta e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi: filtru de aer uns (am sacrificat niste ulei K&N), pus bateria complet incarcata, dat afara din casa, robinetul pe PRI si pornita pt prima data pe anul asta :D Dupa aia schimb de ulei si filtru, anul asta am mers pe 10w40, fata de 15w50 anii trecuti.

La final, stearsa de praf si putin polish la crom.

De maine... pe strada.

post-69984-0-28757600-1459694082_thumb.jpg

post-69984-0-29198100-1459694088_thumb.jpg

post-69984-0-90522600-1459694093_thumb.jpg

post-69984-0-48379100-1459694100_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri .... 14 grade

 

dau sa pornesc troaca... bateria vmf cu 6 primaveri era descarcata... luasem o yuasa anu trecut s-o schimb oricum da mi-a fost lene si era impins prea tare airboxul in baterie....

 

dau sa pun yuasa noua.... canci e cu un deget mai mare... luata dupa catalog".... fmm deja aveam cizmele si pantalonii pe mine nu mai rezistam, pusa aia veche 15 minute pe charger d'ala prost cu 10A, cheie brrrrrrruuuuuummmm brruuuuuuummmm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am mesterit nimic, ca nu ma pricep :D.

 

Eh, nepriceperea e doar un mic obstacol. Daca vrei, poti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...