Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Astazi am schimbat si eu uleiul la suzy motul 5100 10w40 filtru ulei am curatat filtrul de aer bmc sport cu kitul de filtru k&n , verificat placute uns lant ,curatat contactul de la indicator neutral golit rezervorul de benzina de peste iarna facut plin si asfalt uscat tuturor si un an fara evenimente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e culmea sa arunci benzina din rezervor, sau sa o folosesti in alt scop. Mi a stat motorul pe dreapta 5 luni de zile, fara aditivi, fara scheme. Merge perfect normal. Am facut si azi o tura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Asta e culmea sa arunci benzina din rezervor, sau sa o folosesti in alt scop. Mi a stat motorul pe dreapta 5 luni de zile, fara aditivi, fara scheme. Merge perfect normal. Am facut si azi o tura.

 

Nu am aruncat-o as fi nebun :)) am o masina pe benzina si...

Editat de jhonny_gsxr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri mi-am pornit si eu baba, nimic special doar ca m-a mirat o chestie.

Am pe ea o baterie f veche, nu stiu exact cat are dar eu o am din 2012 si nu era deloc noua , a fost demontata de pe un FJR de politie , dupa ce suferise o descarcare totala(pana la 0.2V) dupa cateva zile cu un consumator cuplat. Resuscitarea a durat vreo 3 zile cu un alimentator de router de 15V/1A cuplat permanent. Pana in 2014 am folosit-o doar sa alimentez montaje electronice dupa care am montat-o pe VFR si am folosit-o 2 sezoane. Cand a venit iarna n-am mai demontat-o, ma gandeam ca oricum o sa moara avand in vedere varsta si traumele prin care a trecut. Ieri inainte sa o pornesc am masurat bateria, si surpriza a venit cand mi-a indicat 12.5V. Am mai lasat-o 10 minute pe redresor si apoi am pornit motocicleta.

In casa mai am 2 baterii Varta aproape noi, cumparate in 2016 , pe astea le-am demontat in toamna de pe motociclete sa nu le afecteze gerul, le-am masurat azi, una sigilata are 12.2V iar alta clasica 11.8V....

Tare curios sunt ce brand o fi bateria veche dar nu scrie nimic pe ea, ori nu a scris niciodata ori s-a sters in timp....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa diferentele intre bateriile respective, in general autodescarcarea creste proportional cu temperatura, deci cele tinute in casa s-au descarcat mai mult decat daca le ai fi tinut afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri mi-am pornit si eu baba, nimic special doar ca m-a mirat o chestie.

Am pe ea o baterie f veche, nu stiu exact cat are dar eu o am din 2012 si nu era deloc noua , a fost demontata de pe un FJR de politie , dupa ce suferise o descarcare totala(pana la 0.2V) dupa cateva zile cu un consumator cuplat. Resuscitarea a durat vreo 3 zile cu un alimentator de router de 15V/1A cuplat permanent. Pana in 2014 am folosit-o doar sa alimentez montaje electronice dupa care am montat-o pe VFR si am folosit-o 2 sezoane. Cand a venit iarna n-am mai demontat-o, ma gandeam ca oricum o sa moara avand in vedere varsta si traumele prin care a trecut. Ieri inainte sa o pornesc am masurat bateria, si surpriza a venit cand mi-a indicat 12.5V. Am mai lasat-o 10 minute pe redresor si apoi am pornit motocicleta.

In casa mai am 2 baterii Varta aproape noi, cumparate in 2016 , pe astea le-am demontat in toamna de pe motociclete sa nu le afecteze gerul, le-am masurat azi, una sigilata are 12.2V iar alta clasica 11.8V....

Tare curios sunt ce brand o fi bateria veche dar nu scrie nimic pe ea, ori nu a scris niciodata ori s-a sters in timp....

lol

 

am si eu o nenorocire din asta de baterie , are 8 ani , VMF , acum 3 ani am cumparat o yuasa s-o schimb dupa ce am uitat sa o pun pe charger toata iarna ... vine primavara dau sa o schimb dar o strangea prea tare airboxu si mi-a fost lene , invart motoru ... porneste ... am facut asa in fiecare an , cumparat si vandut 3 yuase :)

 

acum am schimbat-o ca tot am scos carburile si era sub 12v

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa diferentele intre bateriile respective, in general autodescarcarea creste proportional cu temperatura, deci cele tinute in casa s-au descarcat mai mult decat daca le ai fi tinut afara.

Da, stiu ca se autodescarca mai repede daca temperatura e mai mare dar pe de alta parte si inghetul e foarte daunator pentru baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am schimbat la BMW bateria originala. Din 2005. Care probabil ar mai fi dus daca nu i se rupea borna.

Anul trecut am schimbat la Honda bateria originala. Din 2002.

 

Lucrurile se făceau altfel acum 15 ani :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cică ieri i-am cwratat lanțul, apoi i-am dat o porție generoasă de ulei 80w90.

Același tratament l-a primit și o Yamaha r125 a unui prieten, avea lanțul full de spray, am consumat aproape un litru de motorină ca să-l scot din boală. În trecut, lanțul a fost doar uns, nu și spălat, așa că are ceva uzură.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, stiu ca se autodescarca mai repede daca temperatura e mai mare dar pe de alta parte si inghetul e foarte daunator pentru baterie.

Cat timp e incarcat nu pateste mare lucru. La masini rezista si la -30 si mai jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers la ghici, sincer.

Deci prima data am dat jos etrierul si am pompat pistonul afara. A iesit destul de usor. Jeg pe margine mai bine de 5 mm, a iesit cu periuta de dinti si WD40 + motorina, burete de vase (partea non-abraziva), apoi smirghel 2000 + WD40. A iesit aproape de nota 10. Interiorul a fost si el cwratat (folosesc w in loc de u, ca ma corecteaza forumul), garniturile aratau destul de bine, adica nu erau rupte sau crapate. Am scost totul si am cwratat (bolturile, tablitele), apoi le-am dat cu vaselina cu cupru Wurth 1100 grade (mama, juri ca e lipici, nu alta). Boltul care tine placutele a fost dat cu Wurth, celelalte doua cu vaselina universala (nu retin marca, e cadou de la cineva care lucreaza la un service Peugeot, aia nu folosesc jeguri). Bagat pistonul inapoi (dupa ce l-am uns cu lichid de frana), pus bolturile, placutele, totul. Umplut vasul cu lichid, aerisit, iesit la proba. Nu mai blocheaza roata instant, acum parca ma chinui un pic sa las urma pe asfalt franand doar cu spatele. Placutele vor fi inlocuite, au vreo 3 mm, santurile au 1 mm si ceva). Deocamdata merg cu garniturile si pistonul deja existente, nu pierd lichid, frana este buna. Ca sa fi servisat complet etrierul trebuia doar sa pun alte garnituri, oricum trebuia pus la montajul invers si pistonul nou.

Rezultatul e mult peste asteptari. Dar m-a frecat rau surubul de 14, care a fost un pic bagat piezis si era sa imi strice filetul din etrier. Deh, frig si stat doar pe vine, nu imi mai simteam genunchii. Treaba de aproape 3 ore, din care aproape jumatate chinul dracului cu surubul ala. Alt sfert de ora- haleala afara, pe banca. Eu is multumit, am facut totul cu manuta mea si am incredere in rezultat, stiu ca ma pot baza pe lucrare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...