Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

Zincul se aplica direct pe metal, fara grund. Mai bine, daca tot ai grunduit, vopseai deasupra cu spray pt jante, e mai rezistent la factori externi decat cel cu zinc care se foloseste ca strat de protectie SUB grund/vopsea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Exact. Pe al meu scrie clar pe etichetă.

 

Au instructiuni scrise, se vopseste piesa si se lasa 30-40 minute la uscat. Dupa aceea se baga la cuptor 30 minute la 180 de grade temperatura.

Editat de petre81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata si cu schimburile de fluide: ulei motor+filtru, intretinere filtru aer, schimb lichid racire, schimb ulei cardan, verificare lichid de frana si ambreiaj, montat anvelope fata (Elite 3), alte verificari "de rutina" si mici ajustari.

 

Totul facut in "sala de operatii" de la Metric Motion. Baieti valabili, seriosi si punctuali, carora vreau sa le multumesc si pe aceasta cale. :10:

 

 

De-acum...sa "curga" kilometrii!!!!

 

post-96564-0-99427600-1521182230_thumb.jpg post-96564-0-88809100-1521182238_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri si azi mi-am reparat ceva plastice la mobra. Am lasat sambata seara mobra afara (cu husa), pana luni, (singurele ei 2 zile in care a stat afara de cand e la mine , si am gasit-o cazuta si cu prelata rupta.

Rezultatul, pedala de frana spate rupta si ceva plastice crapate. De pedala am dat comanda pe ebay, dar restul am zis sa incerc sa le repar . Nu au iesit super bine, dar nu pot sa ma cert singur nu ?

M-am grabit la finisare. Vopsitul in sine si lipitul au iesit bine.

post-69900-0-43203600-1521552802_thumb.jpeg

post-69900-0-78971900-1521552807_thumb.jpeg

post-69900-0-86794900-1521552812_thumb.jpeg

post-69900-0-96936700-1521552829_thumb.jpeg

post-69900-0-47234400-1521552835_thumb.jpeg

Editat de nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ce facusi colegule? Daca viitorul cumparator o vrea "tzipla", cum o scoti la cap? :nono:

 

on: A cam batut vantul zilele alea, iar husa nu face decat sa mareasca suprafata velica. Am mai auzit de cazaturi din astea. Partea sau partile bune sunt astea: ai reusit sa o refaci si ti-ai facut de lucru acum "iarna". Spor!

 

A...ai intrebat la reprezentanta cat e pedala de frana? Eu am schimbat-o la mobra si m-a costat in jur de 30 de Euro. Luata de la Motorteam.


» Post actualizat in 20 Mar 2018 13:55

Sar'na, boierule! :hug:

 

Au venit si raspunsurile de la Motor Team:

ansamblul pedala frana, surub de fixare, saiba piulita - 55 E

Tija de schimabtoe e intr-adevar indoita, deci...alta: 11 E

 

;)

Uite am gasit unde am postat.... 55 E cu totul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sunat la reprezentanta si nu aveau. Am luat pedala noua de pe ebay. De fapt nici macar nu e toata pedala, e doar partea pe care apesi, cea invelita in cauciuc. A fost in jur de 150 de lei. Materialele de reparat plasticele au fost si ele cam 250 de lei.

Referitor la plastice , daca o sa o vand , o sa specific in anunt toate bubele. Unul din cele 2 plastice reparate, era busit de fostul proprietar,si doar lipit. Am chituit , dat cu primer de plastice, vopsit si lacuit si bucata aia. La bucat faramata la mine, am fost nevoit sa o lipesc cu ceva fibra.

Mi-e ciuda , ca am fost prost si mi-a fost lene sa o duc la garaj, sambata seara dupa o plimbare la Veliko, dar prostia se plateste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

 

Partea cu "tzipla" era in gluma.

 

Nici la mine n-o aveau pe stoc dar in vreo 7-8 zile mi-a venit. Brand new.
Si pe mine ma cam manca in "3 litere" sa nu o duc sambata dupa tura, dar am fost "convins" si m-am executat. :) Se pare ca a fost o idee buna.

 

Jos cu palaria ca ai pus mana si ai facut. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Știi cât costă la mine in zonă ca să îmi vopsească plasticele la Vstrom? Deci gata șlefuite, chituite, adică pregătite să le dea cu primer și vopsea. De la 800 lei in sus. Pușca și cureaua lata, de banii ăia fac 8 pliniri, adică vreo 3200 km. Succes, le fac acasă cu mânuțele mele. Bravo ție că nu îți e greață să te murdărești pe mâini! Și mie îmi place meștereala, nu prea las pe altul să facă ce pot face și eu.

 

Spor maxim!

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curatat fierul. Lipit si carena dreapta si dat un gri (ce aveam prin casa - nu am avut chef sa mai caut culoare si nici sa dau banii pe asa ceva), rezolvat si oglinda din dreapta (deabia se mai tinea intr-un surubel, unul era rupt deja - rupt si surubelul crapat <de fapt astea erau turnate si filetate>, taiat la fata - gaurit si filetat si ... am si oglinda acum.

post-59293-0-20921700-1522094174_thumb.jpg

post-59293-0-35563000-1522094192_thumb.jpg

post-59293-0-37825800-1522094204_thumb.jpg

post-59293-0-91013700-1522094224_thumb.jpg

Editat de Trancanicicel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cwratat lantul cu Kettenmaxul si mix de motorina cu nitica benzina, apoi clatit cu aproape un spray de la Lidl si sters cu carpa. Boboc a iesit! Apoi am spalat mobra ca era plina de praf (cu toate ca a stat sub prelata in garaj) si nitel stropita de la ultimele iesiri din ianuarie (parca).

Si, cum barbatul pana in 40 de ani e pueril iar dupa 40 devine senil, mi-am pus un reminder ca sa nu plec cu lantul neuns :P Acum, desi l-am sters cu carpa si suflat cu aer e posibil sa mai aiba stropi de apa si sa nu prinda mehlemul.

Pozele s-au asezat fix in ordine inversa si nu le mai pritocesc ca e greu de pe telefon.

post-5325-0-48657600-1522433888_thumb.jpg

post-5325-0-98183800-1522433902_thumb.jpg

post-5325-0-63395300-1522433918_thumb.jpg

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, dupa socoteala mea curatarea lantului merita doara daca o faci tu personal (asta presupunand ca ai timp si placere). In rest, daca ai plati operatiunea cu banii dati de fiecare data cumperi alt kit de lant. Eu o fac cat mai rar posibil, m-am saturat sa spal, sa ma chinui sa-l fac ca nou si dupa 500km e la fel.

Editat de petre81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu. Am fost si eu disperat cand aveam alta mobra, ma gandeam s-o schimb cu una pe cardan. Dar am descoperit Profi Dry Lube si lantul aduna incomparabil mai putin jeg. Acum n-am mai gasit PDL din ala, la Louis e doar ceva S dry lube sau pe acolo, nu stiu cum e. Iar anul trecut cand n-am mai avut PDL am inceput un spray normal. Ma bate gandul insa sa-mi fac un ungator, doar ca n-am timp nici sa mor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa Lucian, ca pe mine m-ai cam uitat :P Dacă te reapuci de treaba te rog sa ma ai în vedere!

La ce vreme se anunță luna următoare, o să am timp. Dă-mi un pm sau un telefon după Paște, să mă pui la lucru. Uneori îs leneș. Acum trebuie să plec, mă așteaptă un prieten să lucrez la motorul lui.

 

Cât despre ungător, se poate căuta pe YouTube, nu are rost să umplem pagina aici. Folosesc așa ceva de peste 25k km. Și uite că nu mi-a fugit spatele din cauza uleiului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne auzim după Paște!

 

Da, cam își face treaba dacă știi sa îl montezi cum trebuie și nu iei o pocnitoare de ungator. De murdărit poate sare puțin pe bascula, dar foarte puțin, gen ștergi bascula o data pe luna.

Editat de iulianserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce spuneam mai devreme, azi am spalat si uns lantul, operatiune de 45 de minute timp in care pot castiga 100 lei. Faci treaba asta de 3-4 ori si deja ai banii de lant nou.

 

Am dat o tura azi dupa operatiune, am zis ca ma duc cativa km de proba ca sa arunce surplusul si am facut aproape 40 de km. :alcy:

post-95358-0-22387900-1522507067_thumb.jpg

 

 

Editat de petre81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa ca la xDiavel e o placere sa speli cureaua. Si nici nu a venit smaebu, sa-l cumperi :D

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu Kettenmaxul cred ca 45 de minute a durat cu tot cu spalat motoretu'! Intins + strans Karcher, furtun de H2O, tot tacamul. Iar la calculele tale economice ar insemna sa nu mai stau linistit nici pe tron zapand forumul :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...