Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

cum sa nu existe numai slip-on ... e motocicleta fermecata sau ii trebuie toba verde brotacel neaparat?

Er6N are toba sub motor, jos pe burta(finala cu catalizator inauntru), doar two brothers vad ca fac slip-on si nu stiu sa se vanda in RO si nu au catalizator. Restul toate sunt full systems cu galerii dintre care doar akra are catalizator ca optiune din cate am vazut. Ramane intrebarea totusi, si as adauga si in cazul cat vs de-cat.

 

As vrea sa ramana ceva cu catalizator totusi, am eu o iubire pt ursu' polar.

» Post actualizat in 18 Jun 2018 19:50

Deocamdata imi face cu ochiul asta https://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_prod/178955 Scorpion Serket Taper Full System

Editat de 9470m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

potriveste o toba acolo , arunci banii de pomana, nu ai cum sa faci un bicilindru paralel sa se auda bine ... de performanta nici nu se pune problema ...fara PC/remap o sa mearga si mai prost

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

potriveste o toba acolo , arunci banii de pomana, nu ai cum sa faci un bicilindru paralel sa se auda bine ... de performanta nici nu se pune problema ...fara PC/remap o sa mearga si mai prost

Uite ca am mai cautat, e dintr-o singura bucata cu tot cu galeriile, cred ca d-asta gasesc 95% numai sisteme full

 

http://www.kawasakioriginalparts.com/road-bikes.html?blockref=99912-1747.B-07&machineid=5564&year=2015&model=ER650FFF&country=XX

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cwratat + reglat + uns lantul, schimbat ulei si filtre (aer + ulei). Oare filtrul asta sa fie explicatia consumului de +7 l/100km inregistrat cand m-am dus la Seawolves..?

post-5325-0-64403300-1529605856_thumb.jpg

post-5325-0-34043600-1529605882_thumb.jpg

post-5325-0-24877100-1529605901_thumb.jpg

post-5325-0-55772200-1529605916_thumb.jpg

post-5325-0-14824900-1529605934_thumb.jpg

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Experienta spune ca, punand furtunul jos, tot ce intra prin el curge direct pe cel de jos. Gaura de scurgere e mare si nu sta lichidul acolo. Gresit sau corect, lantul iese (super)bec :D De uns (inca) il ung cu spray.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Experienta spune ca, punand furtunul jos, tot ce intra prin el curge direct pe cel de jos. Gaura de scurgere e mare si nu sta lichidul acolo. Gresit sau corect, lantul iese (super)bec :D De uns (inca) il ung cu spray.

Sună logic ce spui, voi încerca și eu. Ungerea o fac cu ulei, am un recipient cu care îl torn.

» Post actualizat in 26 Jun 2018 21:48

M-a lovit hărnicia azi. Îmi pregătesc motorul pentru concediu, are și suport de termos, frâne servisate (inclusiv lichid nou), parbriz nou etc.

A mai tăiat cineva schimbătorul? Abia ce l-am hăcuit pentru tispoc nou. Urmează să termin și talpa cricului.

post-92464-0-02308600-1530049685_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Cauciucuri noi, acum trebuie sa dau rotile jos ca sa le duc la vulcanizare:

 

post-95358-0-61348500-1531237281_thumb.jpg

 

Am schimbat si tobele, o sa pun poze mai tarziu, cele vechi erau reparate de mine si se auzeau destul de bine dar au avut de suferit dpdv estetic pt ca erau cromate.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

E un pic de inginerie, dezvoltată în trei ani. Ungatorul e pentru vânzare, dar nu în varianta asta, deocamdată e in teste.varianta EFIS V4 e la vânzare cu 50 lei. Caută EFIS oiler pe YouTube.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara la toata lumea.

Eu mi-ám facut de lucru azi cu airbox-ul la F 650, ca nu mi s-a parut in regula niciodata sistemul asta cu filtru de burete......si demult ma gandesc sa fac o adaptare astfel incat sa folosesc un filtru de hartie. folosind manualul Clymer am tot demontat.....am dat jos airboxul si acum toate cele( inclusiv motorul..) stau in garaj pentru urmatorea data cand ma voi ocupa de modificare.

Cu ocazia asta am dat jos si bateria de carburatoare cu gandul sa gasesc un mecanic sa se ocupe de ele, in ideea ca se face nush ce sincronizare dupa demontare/curatare/remontare.

Citind manualul, acolo am vazut niste valori pentru suruburile de amestec...faci asa si ar trebui sa fie ok...deci care e faza cu sincronizarea?

 

p.s. m-am luat de airbox pentru ca mi se pare cam mare consumul desi a consumat constant in trei sezoane , de cand o am, cam 6/100.....nu locuiesc in zona de campie si indiferent cat vrei sa mergi la consum tot dai la deal....relieful fiind destul de "agitat"....

 

Multam frumos oricui va cheltui timp cu postarea mea. si pentru orice idee....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza cu sincronizarea e sa mearga echilibrat, adica sa ai aceeasi depresiune in fiecare dintre galerii, in aval de carburator. Reglajul ala din manual nu are treaba decat cu amestecul si oricum e doar punctul de plecare.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica......daca tot am dat jos carburatoarele. ar fi cel mai bine sa ajunga la un mecanic.


» Post actualizat in 12 Aug 2018 16:39

am inteles ideea. :10: pacat de munca, altfel........

asa, in afara de consum, nu am avut ce sa reprosez carburatiei......probabil si ala e normal in conditiile date de exploatare, dar....stiti cum e......sa faci tu cu mana ta ceva.....(un fel de a spune, din moment ce merge la mecanic!)

oricum , sunt niste mobre extraordinare...avand in vedere varsta, si tehnologia......jos palaria!.....sper sa ( nu) am batai de cap si cu RT-ul cat am avut si cu F-ul....... :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Am nevoie de un sfat . Mi am luat un ktm si pe perioada iernii vreau sa il mai bibilesc in special pe partea de estetica . Motor ,roti , bascula , unde,se vede mai accentuata nu atata uzura cat trecerea timpului peste el . In consecinta nu vreau sa le vopsesc cii sa le polisez cu o pasta . Daca a incercat cineva si poate spune concret cum a iesit si care sunt materialele ar fii ideal ca sa merg la fix nu pe incercate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit Autosol pentru polisat aluminiu si am fost multumit, au solutii pentru mai multe tipuri de material, il gasesti cam peste tot.

 

Am folosit niste perii de polisat care se monteaza pe bormasina dar la KTM nu stiu daca merita cumparat asa ceva ca suprafetele plane sunt mici si cred ca merge foarte bine la mana. Le gasesti aici.

 

Poze inainte si dupa polisat gasesti aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Autosol All Metal da un luciu mai bun decat cel pt aluminiu, probate ambele pe mobra. Chiar daca teoretic cel pt aluminiu ar fi bun pt aluminiu... mai bun e all metal pe aluminiu :))

Un polish ok, dar parca freci mai mult decat la Autosol (probabil e mai mult pt finisaj final, mai fin), se gaseste prin supermarketuri la sticla de plastic alba, are o poza cu niste oale lucioase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...