Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

nu mi s-a parut in regula niciodata sistemul asta cu filtru de burete

De ce nu? Ai vazut ca trece praful? Sau care este nemultumirea ta? Nu stiu cum e facut, dar m-ai facut curios.

btw nu stiu daca un schimb de tipul de filtru afecteaza nu cumva afecteaza carburatie - sunt motociclete care sunt sensibili la asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

N-am mesterit la motocicleta, ci la casca. Difuzoarele comunicatiei, de cand mi-am schimbat ochelarii, imi cam torturau pavilioanele urechilor din cauza beatelor mai groase ale "bicicletei". In oras nu m-a deranjat, dar saptamanile trecute la drumul Buc - Bv - Buc cam da. Asa ca am mai scobit nitel in polistiren, mutandu-le si un pic mai sus - locasurile originale ale castii au fost mai mici decat difuzoarele mele. Ieri am oscilat daca sa cumpar un set de cutere din alea mici cu diverse forme de lame din Kaufland, astazi m-am bodoganit ca nu l-am luat...

La proba pare ok, si sunetul e mai bun datorita pozitiei, maine probez la drum. Singura chestie care ma mai supara e "șoseta" microfonului care, fiind voluminoasa, se tot agata in chinguard cand inchid si deschid mandibula castii. Mi-ar placea una mai mica dar habar n-am de unde s-o iau. Oare fara șoseta deloc s-ar face harmalaie mare in difuzoarele pasagerului? :huh:

post-5325-0-77559200-1540671321_thumb.jpg

post-5325-0-14656000-1540671337_thumb.jpg

post-5325-0-80683900-1540671346_thumb.jpg

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am mesterit nimic, dar a mesterit colegul Zdriki la viroguta mea, a pus-o "pe picioare" dupa accident. Si daca tot am dus-o la el stramba, ii trage si un ghidon nou, frumos. Mai ramane doar sa fie asfalt uscat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

I-am făcut o vizită să o mai pornesc și să o mut un metru și am descoperit o minunăție de cui în roată. Nu știu de când e acolo, m-am mai dat cu ea prin parcare și până acum nu pare să fie pe pană.

20190107_160211.thumb.jpg.ff99a3f8617ad77568e4b5638fe2bed6.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Gugal13 a spus:

I-am făcut o vizită să o mai pornesc și să o mut un metru și am descoperit o minunăție de cui în roată. Nu știu de când e acolo, m-am mai dat cu ea prin parcare și până acum nu pare să fie pe pană.

20190107_160211.thumb.jpg.ff99a3f8617ad77568e4b5638fe2bed6.jpg

Anvelope cu cuie pentru iarna:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 46 minute, Gugal13 a spus:

I-am făcut o vizită să o mai pornesc și să o mut un metru și am descoperit o minunăție de cui în roată. Nu știu de când e acolo, m-am mai dat cu ea prin parcare și până acum nu pare să fie pe pană.

Ala e pe post de dop... inainte de Craciun cand am acos motocicleta din garaj am observat ca firul de plus de la contact se mai tinea in doua litze. Bine ca nu s-a rupt la ultima tura cand am umblat prin tara. Urmeaza un control pe partea de electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Azi am purces la niște operațiuni pe care le planificasem pt iarna trecută, dar atunci... m-a luat primăvara pe nepregătite! :rusinica: Întrucât eu am parcurs ~20000km în cei 3 ani de când o am ( peste cei +50000 afișați la achiziție), iar istoric de service italian nu am avut, m-am gândit că ar trebui verificat jocul supapelor și lanțul de distribuție + patinele + întinzătorul. Surprinzător totul e în parametri optimi! Mă și gândeam, axe date jos, comandat pastile, așteptat după ele etc. Sunt semne că s-a mai umblat pe acolo (repere cu vopsea pe pinioane și capacele axelor) și văd că s-a făcut treabă bună, așa că după vreo 2h de lucru am închis motorul la loc, urmează doar să mai îmbrac motocicleta că acu e târziu și am program de Fierbinți. 😎 Altă surpriză plăcută e bateria, azi am vz că e o Yuasa, până acum n-o scosesem din locaș niciodată. Are 12.6V, ultima oară a văzut redresorul acum vreo lună. Poate mă ține încă un sezon!

IMG_20190213_163307.jpg

IMG_20190213_180142.jpg

IMG_20190213_181839.jpg

IMG_20190213_193419.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam grobieni jafonezii dacă tre' să mâzgălească în halul ăsta ca să caleze o distribuție! Probabil de aia au un râs mobră de gp pianiștii...🤬

De umblat s-a umblat sigur, la +70k nu are cum să fie lanțul original în parametri (și mă indoiesc și de jocuri) + că am găsit și niște mascâz de etanșare pe garniturile capacelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Deși azi e sărbătoare (mare), am fost constrâns de situație să îmi leg priza usb la curent. Era legată (de doi ani), până am montat provizoriu cablurile manșoanelor. Câteva mufe și un varnish= am curent pentru telefon, că plecăm în voiaj (poate mă reperați pe traseu 😉). Sâmbătă am schimbat conductele de frână față cu unele metalice, curățat etrierii, aerisit cu simț de răspundere (dar nu văd diferență mare, nici nu mă așteptam). Sudat și vopsit scutul, schimbat uleiul și filtrul (noroc că m-am uitat la kilometraj, aveam 4700). Tratat plasticele negre cu soluția minune, gresat lanț, ceva verificări. Merge rabla!

IMG_20190427_190906.jpg

IMG_20190427_190837.jpg

IMG_20190427_163235.jpg

IMG_20190429_213318.jpg

IMG_20190429_213710.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Am înlocuit plăcuțele de frână spate, observasem sâmbătă înainte să plec la Roata de Foc că erau terminate. Ciudățel, au fost înlocuite deodată cu cele față, iar alea mai au "carne" din belșug. Oi frâna eu prea mult cu spatele :huh:

IMG_20190710_195428.thumb.jpg.ffe7e17ce53a52b41e2fca56ee714a4d.jpg spate

IMG_20190710_204734.thumb.jpg.75138486e49eee213de0749fbd26c1c8.jpg față

Curățat tot pe acolo, pistonaș, etrier, suport, tăblițele elastice și cele antizgomot, aplicat vaselină cu cupru în zonele de contact. Întrucât plăcuțele sinterizate pe care le-am avut au cam lăsat urme pe disc, am optat pt ceramice de data asta. Sunt curios cum se vor comporta, tot zice lumea că FZ6 ar bloca ușor spatele. :P

 

 

IMG_20190710_195439.jpg

IMG_20190710_200637.jpg

IMG_20190710_203314.jpg

IMG_20190710_203327.jpg

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Nguyen a spus:

 

Hai ma lasa-ma dracu cu dinamometrica ta, tu vrei sa zici ca stai sa strangi la dinamometrica etrierul? Esti mai ceva ca alexen.

Corect dptv era să scrii "inginerește vorbind,  etrierul se strânge la mână"! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, john17 a spus:

Corect dptv era să scrii "inginerește vorbind,  etrierul se strânge la mână"! :crack:

 

Cand se vor uza placutele pe spate vin la tine sa mi le schimbi, sa vad si eu cum te coiesti cu cheia minune ca sa strangi un rahat de surub. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Câte un pic pic pic azi am schimbat și uleiul. Ridicasem ieri șaua ca să pot slăbi bușonul rezervorului de lichid pt frâna spate și acolo e inscripția cu km la schimbul precedent de ulei, acum aproape fix 6000km. Curat, fără pilitură sau alte chestii suspecte, filtru nou, șaibă de cupru nouă și, ca să se mai isterizeze colegu' încă o dată, bușonul strâns regulamentar. :D

IMG_20190711_144655.jpg

IMG_20190711_145734.jpg

IMG_20190711_145853.jpg

IMG_20190711_150847.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, john17 a spus:

ca să se mai isterizeze colegu' încă o dată, bușonul strâns regulamentar. :D

 

Gata John, m-ai convins, de acum incolo orice lucrare am vin la tine sa o faci cu dinamometrica. Apropo, daca imi reglezi oglinzile ai cheie fixa cu dinamometru? Ca la oglinizi nu bagi tubulara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Ieri am schimbat anvelopa față, azi doar am rodat-o. Culmea, nu a cerut deloc plumb, dezechilibrul e mai mare cu o greutate de 5g decat complet fara. :huh:

Am observat că iarna sunt oferte mai bune la anvelopele moto. 

IMG_20191221_135050.jpg

IMG_20191221_125409.jpg

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta-i de cand lumea... moto. Tre' sa ai rabdare si, iarna, sa-ti programezi sa-ti iei gume si echipament... la reducere.

Bravos. succes la cumparaturi, avem tot timpul, pana la primavara sa ne completam necesarul pentru 2020 !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Pentru ca lucram in schimburi de 2 saptamini, am timp sa ma ocup de iubitele mele, am inceput cu masinile, schimbate filtre, lichide, vopsit etrieri, arcuri, amortizoare, inlocuit placute, garnituri etrieri, bucse, spalat motor si cutie viteze, multe alte maruntisuri, cam 2 luni de munca pentru 3 masini.

De saptamina treuta ma ocup de moto, schimburi de ulei, lichide, filtre, vopsit jantele la BMW, curatat etrieri si spalat pistonase, aerisit frine, urmeaza o spalare constiincioasa si un tratament pentru vopsea cu Car Nano Coating Polishing Spraying Wax.

 

M2.jpg

M3.jpg

M1.jpg

Fad.jpg

Po4.jpg

M1.jpg

P17.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am meșterit, dar nu la a mea, ci la un 1100gs.

Ce am lucrat până acum, în ordine:
- înlocuit furtunuri benzină
- servisat pompa frana față (set Magura)
- schimbat cămașă cablu accelerație
- curățat contacte cu spray special
- gresat articulații, cosmetizat plastice și manșoane cauciuc (nu mi s-a cerut și nici nu taxez așa ceva)
- schimbat uleiul din grup și din cutia de viteze
- înlocuit senzor presiune ulei
- curățat, cosmetizat, gresat etrieri față și schimbat plăcuțele de frână
- curățat, cosmetizat și gresat etrier spate
- scurs ulei motor

Ce rămâne de făcut (lipsă piese):
- conductă metalică frână față
- bolț etrier spate + schimb plăcuțe (alea le am)
- schimb lichid frână
- cheie specială pentru filtrul de ulei și implicit filtru și ulei nou
- verificat joc cabluri de accelerație și ambreiaj
- și cel mai important: probă de traseu (o face proprietarul).

IMG_20200518_130015.jpg

IMG_20200518_154426.jpg

IMG_20200518_153606.jpg

IMG_20200518_133424.jpg

IMG_20200518_153559.jpg

IMG_20200518_131358.jpg

IMG_20200518_154418.jpg

IMG_20200518_153611.jpg

IMG_20200518_144953.jpg

IMG_20200518_130439.jpg

IMG_20200518_130039.jpg

IMG_20200518_153554.jpg

IMG_20200518_131105.jpg

IMG_20200518_172722.jpg

IMG_20200518_150425.jpg

IMG_20200518_130737.jpg

IMG_20200518_155013.jpg

IMG_20200518_142701.jpg

IMG_20200518_154849.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...