Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

N-am nici timp, nici dispoziție, nici răbdare, nici chef să o iau de la capăt. Oricum are multi km și lumea strâmbă din nas. Dacă o fi să crape ceva la ea, crapă motorul, ăla se ia cu cca 1000 euro. N-am chef să mai pun 3000 euro acum pentru altceva (tot 650 mi-aș lua, dar cu ABS). Repet, nu o dau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt cam in aceeasi situatie. Astea intretinute bine dar cu multi km se dau mai mult intre prieteni si cunoscuti. Pe OLX rad toti retarzii de tine, iti faci nervi de pomana. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, Krimh a spus:

 

Da' ce gand rau vă veni nene?

 

😁 Ai dreptate, e o prostie. Ma batea gandul la una cu mai multe dezavantaje, mai mare, mai grea, mai de drum lung. 

 

Acum 9 minute, Lucian_M a spus:

De plictiseală, scenarii aiurea.

 

Corect!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare, apelez si eu catre voi, comunitatea motociclistilor cu experienta. 

 

Ma numesc Dragos, si sunt in cautarea unui motor care sa ma ajute sa fac naveta la munca (80% din timpul petrecut pe el) si ma poate plimba pe mine cu prietena in excursii scurte la drum lung. 

Problema mea este ca sunt inalt, am 1m 90 si in jur de 90kg. De aceea, optiunile pe care le am intr-un buget de aprox 5000eur sunt foarte putine.

 

Pentru inaltimea mea, toata lumea mi-a recomandat un Adventure bike, si in bugetul meu m-as putea uita la un Versys 650 din 2015. 

 

In schimb, am gasit alternativa unui motor (chiar si ingrijit) vechi de 7 ani cu +-50.000km la bord cu programul RABLA, si anume CFMOTO 700CL-X. Pot sa zic ca am ajuns in stadiul de disperare in care vreau sa gasesc o metoda prin care sa modific ceva la suspensie, pegs, orice, numai sa am motorul acesta. Mi se pare ca diferenta de inaltime a seii de aprox 4 cm dintre un ADV si modelul acesta poate fi cumva obtinuta si cu ajutorul unei solutii ingenioase.

 

Las o poza aici in care se vede care e pozitia mea pe motorul stock. 

 

Pot face ceva care sa imi permita folosirea in conditii de siguranta a unui 700CL-x? Va rog, ajutati-ma 🥲

 

 

WhatsApp Image 2022-06-09 at 15.08.44.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea me e ca... nu!

E buna de naveta, dar cu pasager va chinuiti amandoi! Mai castigi 1-2 cm din retapitarea seii, altundeva nu vad unde mai poti umbla la un CF Moto. Nu cred sa existe kituri de inaltare din oasele suspensiei, daca ar exista ai mai castiga ceva. Dar pasagera tot nu va sta mai comod.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Acum 47 minute, Farfuridi a spus:

Parcă văzusem scuter naked fără carene, cu cadrul la vedere(yamaha din nou?). La ăla nu ai problema carenelor. 

carenele au avantaje si dezavantaje. in cazul meu, sunt un cosmar ca imi face singur de lucru la el. dar pe de alta parte protectia la ploie, vant si spatiul de stocare sunt ceva de care nu m-as mai lipsi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, patrick1 a spus:

 

Funcționează testat (și neatins) de vreo 30 de ani.

Asta până alaltăieri când a apărut acea instabilitate de la firul întărit și rupt de vibrații la microreleul de amorsare.

Pe una dintre motociclete este un tranzistor BD438 (pnp 4A) ca și comutator final, în loc de combinația 2n3055, repetor pe emitor, + BC557, pnp.

Merge liniștit și cu ASZ18 (pnp Ge) însă sunt mai rare și trebuie redimesionați rezistorii din bază (au factor de amplificare mai mic) și este posibil să nu intre tranzistorul final în saturație cu 1k în bază, trebuie valori mai mici, respectiv curenți de bază mai mari pentru același curent de colector.

Oricum, schema (soluția) este simplă și fiabilă și mai ales reglabilă (în trepte).

Eu cred ca ai reparat televizorul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

carenele au avantaje si dezavantaje. in cazul meu, sunt un cosmar ca imi face singur de lucru la el. dar pe de alta parte protectia la ploie, vant si spatiul de stocare sunt ceva de care nu m-as mai lipsi.

si eu a trebuit sa inlocuiesc becul de faza de drum, deci demontat toate carenele din fata plus farul cu totul... distractie maxima. partea buna e ca am ramas cu un surub (nu stiu de unde) dupa ce am asablat totul la loc, surub pe care l-am pus cu succes la unul din stopuri care statea usor cazut intr-o parte :)) deci win win .  in afara de schimb de ulei , am mai verificat placutele pe spate (demontat jumatate de etrier) pentru ca placuta de frana din interior nu calca bine pe disc. trebuie sa cumpar niste piese care sa "umple" spatiul de la placuta de frana, piese care s-au "pierdut" cine stie unde si cand...

 

sunt de acord cu tine la partea cu ploaie vant spatiu de stocare. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, ianachim said:

asa ca am purces’ la un mester si am rezolvat o pe cnc

daca aveti nevoie nu ezitati

bogdan (0744) 528 775

salut. care e procedura cu materialul si schita? vii cu ele de-acasa sau poti sa te duci doar cu ideea si te rezolva si cu restul?

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 51 minute, bursyllac a spus:

salut. care e procedura cu materialul si schita? vii cu ele de-acasa sau poti sa te duci doar cu ideea si te rezolva si cu restul?

mersi

cel mai bine suni si discuti direct

eu am avut piesa care mi a modificat o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, ianachim said:

cel mai bine suni si discuti direct

ok, mersi fain.

 

1 hour ago, iulianserban said:

Cred ca i-ai adus niște clienți se pare. O să îl sun și eu mâine 

da, as vrea ceva de genul pentru bagaje soft (astia de le faceau nu mai au pe stoc de foarte multa vreme)

553310440_Screenshot2022-07-05at22_12_13.thumb.png.5c514e5c2b50bff94283e92953123d66.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la rulmenti am preferat mereu vaselina normala, rezistenta la apa, o folosesc pe cea de la Bel Ray.

cea grafitata cred ca se comporta precum o pasta de abraziune ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, patrick1 a spus:

 

”Vaselina grafitata Divinol poate fi utilizata pentru lubrifierea rulmentilor si lagarelor suprasolicitate mecanic ...”

(Și pentru ”terminarea” mai rapidă a acestora!)

 

pai si ce e incorect, o poti folosi la rulmenti, nu zice ca e si buna pt asta =))

 

 

   

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...