patrick1 Postat Iulie 13, 2022 Share Postat Iulie 13, 2022 4 hours ago, iulianserban said: Ce as putea face în plus la cel central, doar să îi pun tălpi, dar nu vad de ce as face asta...nici nu am văzut pana acum. Ideea este că dacă cricul lateral (cel secundar, pentru opriri scurte) se poate înfige în teren moale, având ”copită” subdimensionată atunci și cricul central (presupus stabil) suferă de aceeași ”boală” (lipsa ”potcoavelor” adecvate) Deși o scândurică rezistentă din lemn stratificat ar face cam aceeași treabă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Iulie 14, 2022 Share Postat Iulie 14, 2022 Da, înțeleg ce spui. La cel central mi se pare ca atunci când este ridicat spațiul de lângă basculă este mai mic, dar sigur s-ar putea inventa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iulie 14, 2022 Share Postat Iulie 14, 2022 Pe teren moale nu mi se pare o soluție să pui pe cricul central, e mai sigur pe cel lateral sub care poți pune ceva și nu e musai să îi faci "labă de ". Eu de exemplu țin în topcase o farfurioară de plastic dedicată pt asta achiziționată pe mărunțiș de la Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zo10000 Postat Iulie 14, 2022 Share Postat Iulie 14, 2022 (editat) Acum 3 ore, ENEOS a spus: Pe teren moale nu mi se pare o soluție să pui pe cricul central, e mai sigur pe cel lateral sub care poți pune ceva și nu e musai să îi faci "labă de ". Eu de exemplu țin în topcase o farfurioară de plastic dedicată pt asta achiziționată pe mărunțiș de la Louis. Merge si asta, dar e inconvenabil. Te opresti pe teren moale, trebuie sa tii motocicleta pana cauti in topcase, ca sa nu mai zic ca daca ai si alte chestii imprastiate prin topcase. In plus dupa ce il culegi de pe jos, noroit, ud, parca nu vrei sa il pui inapoi in topcase. Am avut aceeasi problema. Drumul din fata garajului e cu pietris sau noroi, depinde de vreme si tot timpul intra piciorul in pamant. E mult mai convenabila o talpa mai lata. Eu am ales varianta aliexpress(45RON) si sunt ft multumit. Editat Iulie 14, 2022 de zo10000 completare info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 14, 2022 Share Postat Iulie 14, 2022 Tălpici la cricul central, cea mai lipsită de sens idee... Ăla-l folosești în cazuri excepționale. Eu la ultimile mobre n-am mai avut deloc și nu-i duc foarte tare lipsa. Și chiar am coclau grupa mare la activ, chiar și cu mobre mari. Cric central cu tălpici îmi lipseau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 14, 2022 Share Postat Iulie 14, 2022 Cricul central se folosește pe suport solid (asfalt, ciment, pavele, lemn), deci nu trebuie tălpici. Cricul lateral e sfânt, distribuie greutatea altfel. La nevoie merge un OSB, dacă nu există extensie de talpă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Iulie 14, 2022 Share Postat Iulie 14, 2022 25 minutes ago, Lucian_M said: Cricul central se folosește pe suport solid (asfalt, ciment, pavele, lemn), deci nu trebuie tălpici. Cricul lateral e sfânt, distribuie greutatea altfel. La nevoie merge un OSB, dacă nu există extensie de talpă. Da, cu condiția să nu se găsească un copil curios care să incerce să se cațere pe ”mobră” exact când tu nu ești pe lângă ea (să explici că nu e copac) și nici ”mobra” nu e pusă stabil pe cricul ei central Dacă și ție ți-au plăcut, când erai mic, ”mobrele” ... ... sper că înțelegi ”fenomenul” posibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 14, 2022 Share Postat Iulie 14, 2022 E mai instabilă mobra pe cricul central. Eu am găsit scutere la muncă dărâmate de vânt fiind puse pe cricul central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Iulie 14, 2022 Share Postat Iulie 14, 2022 Asta depinde de ”mobră” și dimensionări la cricul central. Scuter Minarelli: BMW G650 Honda NC700 Universal pliabil Pentru susținut și acoperit subprefecți, similar pliabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iulie 14, 2022 Share Postat Iulie 14, 2022 Mi-am schimbat uleiul la , am făcut ~6500 km cu ea din februarie de când am cumpărat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 14, 2022 Share Postat Iulie 14, 2022 Acum 5 ore, patrick1 a spus: Da, cu condiția să nu se găsească un copil curios care să incerce să se cațere pe ”mobră” exact când tu nu ești pe lângă ea (să explici că nu e copac) și nici ”mobra” nu e pusă stabil pe cricul ei central Dacă și ție ți-au plăcut, când erai mic, ”mobrele” ... ... sper că înțelegi ”fenomenul” posibil. Spre deosebire de alții, eu nu mă ating de ce nu-i al meu, cer permisiunea omului înainte să mă sui pe mobra lui. Și la transport se folosește cricul lateral, nu central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Iulie 28, 2022 Share Postat Iulie 28, 2022 (editat) Mno ... de ieri seară până azi dimineață (noaptea e răcoare, liniște, dar și cu oarece țânțari - noroc în Autan spray) m-am apucat să demontez pentru revizie și ”releul regulator” de tensiune și curent, care totuși mai făcea ”fițe” de tensiune din când în când, fapt observabil noaptea la intensitatea luminii becului de far halogen (când albă, când mai gălbuie, când cam prea albă brusc - asta la turație relativ constantă). Inițial am bănuit comutatorul de lumini lungă /scurtă cu contact imperfect. Nu era el. După ore și ore de măsurători pe un simulator (sursă de tensiune variabilă și bec de control pe ieșirea DF - direct field) și cu ”ciocănituri” pe placa de cablaj imprimat de la ”releul regulator” (care nu mai e electromecanic ci electronic și ”fabricat” prin 2001 - am marcat asta atunci pe un condensator) am descoperit după ore în șir ”buba”: o lipitură ”rece” între terminalul unei diode, serie cu ”zenner-ul” de referință. Se întrerupea uneori și creștea brusc tensiunea. Se pare că bateria a ”înghițit” surplusul de curent /tensiune din ”spike”-uri pentru că altfel s-ar fi ars becul de far sau celelalte, bobina de inducție, generatorul, brr! Mno ... lipitura asta a rezistat ”eroic” aprope 20 de ani în condiții de vibrații, șocuri și variații de temperatură în ”cutia electrică” originală (bachelită). Pe dinafară lipitura arăta bine însă voltmetrul arăta variații de tensiune în sus la celălalt capăt al diodei, ceea ce a ”trădat-o”. Cu ocazia asta am refăcut și capetele de cabluri din clemele cu șurub (prin scurtare, deblancare, răzuire, decapare și cositorire). Unele fire din cupru erau negre și oxidate, parțial, chiar și sub izolație. Acum e ok, în sfârșit. Și când mă gândesc că alții au doar ”papuci” sertizați pe cabluri la motoarele lor, supuse la aceleași intemperii ... Editat Iulie 28, 2022 de patrick1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Septembrie 9, 2022 Share Postat Septembrie 9, 2022 (editat) Am verificat dispozitivul DTC (drive chain tensioner - ”automatic”) după cam 2.000 de km rulați. Totul o.k. (poză de sub basculă) În stânga lui se vede și ”chain slider”-ul (din curea de distribuție auto, armată cu fibră de kevlar - nu din simplu plastic cum era originala, devenit casant). E o.k. Editat Septembrie 9, 2022 de patrick1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Ianuarie 31, 2023 Share Postat Ianuarie 31, 2023 Palnie pentru ulei facuta la imprimanta 3D, este pentru Suzuki Bandit 600 si se insurubeaza in locul busonului de ulei. Fratele meu si-a luat o imprimanta 3D si a gasit proiectul asta gratuit pe un site, a printat-o si am probat-o astazi: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Ianuarie 31, 2023 Share Postat Ianuarie 31, 2023 (editat) E o idee dar deocamdata posibilitatile sunt limitate, trebuie un pic lucrat cu Autocad si inca nu a aprofundat acesta aspect. Asta a fost un proiect deja facut de altcineva si disponibil gratuit pe internet: https://www.yeggi.com/q/motorcycle+accessories+suzuki+bandit/2/ . Vedem pe viitor daca se implica si pe partea de proiectare, nu e strain de programare dar timpul poate fi o problema. Editat Ianuarie 31, 2023 de mobiletron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zo10000 Postat Februarie 1, 2023 Share Postat Februarie 1, 2023 Salut Recomand tinkercad pt chestii 3d. E online, gratis, iar pt chestii simple cum e palnia ta sau capac pt ea, etc. e super OK. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 1, 2023 Share Postat Februarie 1, 2023 Acum 14 ore, mobiletron a spus: Palnie pentru ulei facuta la imprimanta 3D, este pentru Suzuki Bandit 600 si se insurubeaza in locul busonului de ulei. Fratele meu si-a luat o imprimanta 3D si a gasit proiectul asta gratuit pe un site, a printat-o si am probat-o astazi: fix asta am primit-o cadou de la un baiat care are un SV si el are imprimanta 3D numai ca e galbena Acum 14 ore, GoodKat a spus: Ha! Super tare! Ar fi misto sa ii faci un capac care se insurubeaza si un capac care intra in partea 'stelata', astfel incat, la urmatorul schimb sa nu stai sa cureti palnia de praf, nisip, scame, etc. sau o bagi intr-o punguta sau cutie de plastic cu capac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 Terminat cu revizia de primavara, se poate circula! Am schimbat bateria, am verificat nivel ulei (o sa-l schimb in mai, inclusiv filtrul...ca nu are kilometri si timpul pentru schimb, inca), verificat mufe, incarcare, nivel lichide, presiune roti, strans ceva surubele slabite, inlocuit toba esapament (am pus originala, fiindca cea sport ma creiereste si ma indeamna mereu la prostii), am completat trusa de scule cu lipsurile avute la achizitie, spalat si verificat placute, discuri, senzori...acum astept vremea buna (sau macar acceptabila) ca sa ies la haiduceala! Pana atunci, ma destrabalez pe camp cu CZ-ul Sport de 175. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 Benzina si diiiii!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 Am avut niste probleme cu bujiile la Bandit-ul meu pe care l-am cumparat in ianuarie dar nu am avut timp sa ma ocup de el, m-am trezit ca nu mai porneste si ca am scanteie slaba. Am schimbat bujiile cu unele folosite (doar de proba) si a pornit imediat, oricum voiam sa iau bujii noi dar inca nu era momentul avand in vedere ca inca era frig. Acum porneste si merge impecabil, urmeaza sa schimb bujiile, filtre si ulei. Pentru moment am apucat sa schimb oglinzile si maneta de ambreiaj care avea capatul spart. O idee pentru un parbriz? As pune modelul acesta, l-am avut cu ani in urma si pe un VX800 si s-a comportat onorabil: https://www.romimoto-piese.ro/ro2/vehicle/suzuki-gsf-600:52713/category/10204000000/article/905002/ . Problema e ca la prima vedere parca nu e suficient de inalt pentru Bandit care imi lasa impresia ca are farul mai jos fata de VX800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 Că tot ai zis de bujii, cam ce vârstă/km au bujiile astea? O oră m-am chinuit cu ele, m-am stresat maxim, abia s-au desfăcut, scârțâiau la deșurubare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 Alea-s de-o varsta cu motocicleta, nu cred ca au fost schimbate vreodata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 Mi-a mai zis cineva același lucru și inclin să cred că aveți amândoi dreptate. Ce sfeclă am avut în c#r când le-am desfăcut... Pe astea noi le-am dat cu pastă de cupru și le-am strâns la 11 Nm (așa scrie la GSR600 2006). Pe principiul: dacă m-am fript cu ciorbă, suflu și în iaurt. Oricum, nasoală experiență (motor cald, wd40, cheie de bujii de calitate, nu panaramă din alimentară)- chiar îmi venea să le las in pace. Am avut mare bulan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Martie 7, 2023 Share Postat Martie 7, 2023 On 2/23/2023 at 10:44 PM, Lucian_M said: Că tot ai zis de bujii, cam ce vârstă/km au bujiile astea? O oră m-am chinuit cu ele, m-am stresat maxim, abia s-au desfăcut, scârțâiau la deșurubare. Cred ca au 70-80000km si 7-8 ani vechime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 7, 2023 Share Postat Martie 7, 2023 bujiile de fabrica ale cotetzului mai mult ca sigur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.