Jump to content
Sign in to follow this  
Old School Rider

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?

Recommended Posts

I-am făcut o vizită să o mai pornesc și să o mut un metru și am descoperit o minunăție de cui în roată. Nu știu de când e acolo, m-am mai dat cu ea prin parcare și până acum nu pare să fie pe pană.

20190107_160211.thumb.jpg.ff99a3f8617ad77568e4b5638fe2bed6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 minut, Gugal13 a spus:

I-am făcut o vizită să o mai pornesc și să o mut un metru și am descoperit o minunăție de cui în roată. Nu știu de când e acolo, m-am mai dat cu ea prin parcare și până acum nu pare să fie pe pană.

20190107_160211.thumb.jpg.ff99a3f8617ad77568e4b5638fe2bed6.jpg

Anvelope cu cuie pentru iarna:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 46 minute, Gugal13 a spus:

I-am făcut o vizită să o mai pornesc și să o mut un metru și am descoperit o minunăție de cui în roată. Nu știu de când e acolo, m-am mai dat cu ea prin parcare și până acum nu pare să fie pe pană.

Ala e pe post de dop... inainte de Craciun cand am acos motocicleta din garaj am observat ca firul de plus de la contact se mai tinea in doua litze. Bine ca nu s-a rupt la ultima tura cand am umblat prin tara. Urmeaza un control pe partea de electrica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are sea(sic!) cu incalzire? Se topeste singura zapada de pe ea,daca o las pornita 10 minute?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am purces la niște operațiuni pe care le planificasem pt iarna trecută, dar atunci... m-a luat primăvara pe nepregătite! :rusinica: Întrucât eu am parcurs ~20000km în cei 3 ani de când o am ( peste cei +50000 afișați la achiziție), iar istoric de service italian nu am avut, m-am gândit că ar trebui verificat jocul supapelor și lanțul de distribuție + patinele + întinzătorul. Surprinzător totul e în parametri optimi! Mă și gândeam, axe date jos, comandat pastile, așteptat după ele etc. Sunt semne că s-a mai umblat pe acolo (repere cu vopsea pe pinioane și capacele axelor) și văd că s-a făcut treabă bună, așa că după vreo 2h de lucru am închis motorul la loc, urmează doar să mai îmbrac motocicleta că acu e târziu și am program de Fierbinți. 😎 Altă surpriză plăcută e bateria, azi am vz că e o Yuasa, până acum n-o scosesem din locaș niciodată. Are 12.6V, ultima oară a văzut redresorul acum vreo lună. Poate mă ține încă un sezon!

IMG_20190213_163307.jpg

IMG_20190213_180142.jpg

IMG_20190213_181839.jpg

IMG_20190213_193419.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam grobieni jafonezii dacă tre' să mâzgălească în halul ăsta ca să caleze o distribuție! Probabil de aia au un râs mobră de gp pianiștii...🤬

De umblat s-a umblat sigur, la +70k nu are cum să fie lanțul original în parametri (și mă indoiesc și de jocuri) + că am găsit și niște mascâz de etanșare pe garniturile capacelor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noua mesteri mari, calfe si zidari... cine penisul meu o fi lucrat la aici?

 

glx.thumb.jpg.77b7c393cffbcb06c853e1aa6176634d.jpg

 

Trebuie sa-mi iau contact, am gasit niste ciongarii pe acolo de m-a luat capul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

S-a inlocuit un pneu fata, si am zis ca ar fi dragut o editare video, enjoy
 

 

Edited by Sinner-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Deși azi e sărbătoare (mare), am fost constrâns de situație să îmi leg priza usb la curent. Era legată (de doi ani), până am montat provizoriu cablurile manșoanelor. Câteva mufe și un varnish= am curent pentru telefon, că plecăm în voiaj (poate mă reperați pe traseu 😉). Sâmbătă am schimbat conductele de frână față cu unele metalice, curățat etrierii, aerisit cu simț de răspundere (dar nu văd diferență mare, nici nu mă așteptam). Sudat și vopsit scutul, schimbat uleiul și filtrul (noroc că m-am uitat la kilometraj, aveam 4700). Tratat plasticele negre cu soluția minune, gresat lanț, ceva verificări. Merge rabla!

IMG_20190427_190906.jpg

IMG_20190427_190837.jpg

IMG_20190427_163235.jpg

IMG_20190429_213318.jpg

IMG_20190429_213710.jpg

Edited by Lucian_M

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Am înlocuit plăcuțele de frână spate, observasem sâmbătă înainte să plec la Roata de Foc că erau terminate. Ciudățel, au fost înlocuite deodată cu cele față, iar alea mai au "carne" din belșug. Oi frâna eu prea mult cu spatele :huh:

IMG_20190710_195428.thumb.jpg.ffe7e17ce53a52b41e2fca56ee714a4d.jpg spate

IMG_20190710_204734.thumb.jpg.75138486e49eee213de0749fbd26c1c8.jpg față

Curățat tot pe acolo, pistonaș, etrier, suport, tăblițele elastice și cele antizgomot, aplicat vaselină cu cupru în zonele de contact. Întrucât plăcuțele sinterizate pe care le-am avut au cam lăsat urme pe disc, am optat pt ceramice de data asta. Sunt curios cum se vor comporta, tot zice lumea că FZ6 ar bloca ușor spatele. :P

 

 

IMG_20190710_195439.jpg

IMG_20190710_200637.jpg

IMG_20190710_203314.jpg

IMG_20190710_203327.jpg

Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 53 minute, john17 a spus:

 

 

 

IMG_20190710_203314.jpg

 

 

Hai ma lasa-ma dracu cu dinamometrica ta, tu vrei sa zici ca stai sa strangi la dinamometrica etrierul? Esti mai ceva ca alexen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, orice surub, se strange la cuplu.

Mecanicii de bordura strang la mana si se mira cand se rup sau se duc draqu filetele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Nguyen a spus:

 

Hai ma lasa-ma dracu cu dinamometrica ta, tu vrei sa zici ca stai sa strangi la dinamometrica etrierul? Esti mai ceva ca alexen.

Corect dptv era să scrii "inginerește vorbind,  etrierul se strânge la mână"! :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 12 ore, john17 a spus:

Corect dptv era să scrii "inginerește vorbind,  etrierul se strânge la mână"! :crack:

 

Cand se vor uza placutele pe spate vin la tine sa mi le schimbi, sa vad si eu cum te coiesti cu cheia minune ca sa strangi un rahat de surub. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Câte un pic pic pic azi am schimbat și uleiul. Ridicasem ieri șaua ca să pot slăbi bușonul rezervorului de lichid pt frâna spate și acolo e inscripția cu km la schimbul precedent de ulei, acum aproape fix 6000km. Curat, fără pilitură sau alte chestii suspecte, filtru nou, șaibă de cupru nouă și, ca să se mai isterizeze colegu' încă o dată, bușonul strâns regulamentar. :D

IMG_20190711_144655.jpg

IMG_20190711_145734.jpg

IMG_20190711_145853.jpg

IMG_20190711_150847.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 minute, john17 a spus:

ca să se mai isterizeze colegu' încă o dată, bușonul strâns regulamentar. :D

 

Gata John, m-ai convins, de acum incolo orice lucrare am vin la tine sa o faci cu dinamometrica. Apropo, daca imi reglezi oglinzile ai cheie fixa cu dinamometru? Ca la oglinizi nu bagi tubulara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri a ajuns capacul monopost si l-am si montat, nu am mai avut rabdare. Arata bine :D. 

DSC_3760.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...