Jump to content
Sign in to follow this  
AlexGeo

Cap patrat =/= casca rotunda

Recommended Posts

Salut,

Va cer sfatul pentru problema caruia ii caut rezolvare de ceva timp. Sunt incepator si caut prima casca. Motoreta ce mi-am luat-o este una sport.

Am fost sa probez tot felul de modele de casti prin majoritatea magazinelor din Bucuresti. Am probat Shoei, Arai, Suomy, Shark, HJC, Scorpion, Nolan... In fine, cam tot ce insemna casti pana in 1500 ron (+Shoei, Arai doar doar gasesc o rezolvare). Problema este in felul urmator, a mea mama ma facut cu un cap cu denivelari iar atunci cand pun o casca in cap cea mai mare problema este in zona din spate sus a capului. In acea zona simt cum ma apasa in asa fel incat dupa max 5 minute de purtat presiunea se transforma in durere.

Asadar, singurele variante ce le-am gasit pana acum sunt:

- un Suomy Defender care sta bine pe dovleacul meu dar nu are aerisiri decat in barbie, ATAT, si un extractor la spate (eu avand si mari probleme cu caldura ...)

- Nolan N104 vine bine pe cap dar in partea din fata a castii (mandibula) nu simt nici un punct de suport , asadar ca un eventual incident nu stiu cat de sigura este.

- o casca ce o consider "cea mai ok" pentru forma capului si modificat cat se poate de putin interiorul

Daca cineva s-a mai confruntat cu genul asta de problema astept cu nerabdare o parere ca vine caldura :)

Bafta si asfapt uscat!

PS: nu imi permite religia sa iau si N104 pt oras si Defenderul pt afara.

post-79144-0-24722700-1423230555_thumb.gif

Xlite nu am gasit unde sa probez, am gasit chiar si niste oferta bune pe niste site-uri din afara

am lasat un post in categoria de casti Xlite poate se indura cinva din bucuresti sa isi faca timp 2 minute sa fac o proba cu cascheta lui

Eu cred ca e sigura și n104, nu cred sa fie probleme la capitolul siguranță. Dacă e închisă în momentul accidentului bineînțeles.