Jump to content
Sign in to follow this  
®azvan

Yina

Recommended Posts

O filmare proasta cu telefonul, dar un update al starii Yinei: spalata si cu lantul curatat si uns.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lista completa a modificarilor, imbunatatirilor sau accesoriilor aduse YINei, de la stadiul de motocicleta nou-nouta care era in 2012, dupa ce fusese achizitionata la doar 6900 km de la KJM Superbikes LTD prin Motoboom, venita cu parbriz fumuriu, toba Scorpion si PCV sub sa (toba originala evident pierduta "pe drum" de catre ai nostri, dar irelevant, caci oricum nu aveam ce face cu ea).

 

 477037_436300219728599_100000458737546_1498280_1349548720_o.thumb.jpg.fe47a4f644cc2f4f1b76d74651af452b.jpg

prima si cea mai veche fotografie facuta cu ea (2012)

 

- Carene GT FZ1-S Lava Red

- Parbriz MRA Racingscreen black, with ABE (habar n-am ce inseamna)

- Capac radiator aluminiu anodizat FZ1 series – vopsit negru mat (Duplicolor 700C de pe Louis)

- Ranforsare fibra de sticla pe interiorul carenelor (aplicata pe ele imediat ce au fost cumparate, o oarecare masura de a nu aduna cu farasul plasticele in caz de slide si totodata o duritizare a lor)

- Galerii evacuare – vopsite negru mat (Duplicolor exhaust paint 700C)

- Evacuare MIVV Suono Titanium + cot dedicat

- Crash pad-uri LSL + LSL kit montare (adaptate pt carene)

- Scarite rider LSL Racing Black + kit montare

- Sei retapitate cu spuma memorie + cusatura rosie (facute de motoedan)

- Semnalizari Xenolen LED Pirana 25 led-uri 1.5W (fata) + Xenolen LED Frontier 24 led-uri 1.3W (spate), ambele CNC aluminiu + releu semnalizare pt led

- Morimoto Bixenon H1 + Canbus 64bit 35W + 4300K H1 Xenon + SMD LED Angeleyes

- Pozitii Philips Extreme Vision 4500 K LED W5W

- Oglinda far vopsita negru mat + rezolvat problema aburire lentila far specifica modificarii la Xenon

- Bec frana P21W 5W Superflux stop LED

- Reflective Custom FZ1R Stickers Yamaha (auriu, negru, rosu si alb)

- Reflective custom stickers FZ1R, Yamaha, 998cc (rezervor, jante si carene)

- Protectie rezervor carbon (contra zgarieturi fermoar geaca)

 

- Rulmenti jug conici

- Furca YZF-R1 model 2007-2008, servisat Ohlins no.5 + simeringuri OEM

- Etriere 6 pistonase YZF-R1 model 2007-2008 + distantiere 5mm (efectuate custom la strung) + Placute frana SBS + lichid frana TRW 5.1

- Pompa frana radiala YZF-R1 model 2015 + levier R1

- Discuri 320mm FZ1 fata

 

- Adaptor CNC aluminiu V4 (Satan666) - amortizor spate FZ1 > YZF-R1 2008 (FZ1OA.com)

- Amortizor spate YZF-R1 model 2007-2008

 

- Givi Sidecase Carrier + valize V35

- Givi Topcase Carrier + Maxia V56 + Givi Back Cushion V56 (toate cele 3 valize se deschid cu aceeasi cheie)

- Tankbag Motodetail

 

- Garmin Zumo LM390 full europe + leagan ghidon cu alimentare permanenta la baterie

- CTEK – adaptor priza permanenta pentru redresor legat la borne acumulator

- CTEK MXS 5.0 redresor (este al ei, deci apare in lista)

- Alarm DiskLock Detecto Granit X-Plus 8077 sub sa sau Lant + lacat ABUS (probabil carate amandoua la ture lungi)

- Trusa scule OEM

- Priza 12V ghidon Louis cu siguranta 10A (urmeaza saptamana asta, cand vine)

Compresor + Kit pana (sunt ale ei, deci apar in lista)

- Baterie Yuasa pentru FZ1 (schimbata la 35K km, respectiv 8 ani)

 

- Power Commander V (a venit cu el)

- Bujii NGK (schimbate la 20K km)

- Filtru aer OEM (schimbat la 40K km)

- Ulei Yamalube 15W50 (in ultimii 4 ani, respectiv Yamalube 10W40 in primii ani, cand nu avea carena full) + filtru ulei OEM (schimbate toate chiar si la 1000 km, daca a trecut anul fara km)

- Antigel Premium Blue G11 -36C

 

- Bridgestone Battlax S22 fata

- Bridgestone Battlax T31 spate

(anterior S20, BT023 fata, BT023, BT021 spate)

 

- Pt lant folosit WD40 / Motul Chainclean pt curatat, respectiv Castrol-OR / Motul-OR Chainlube pt uns

- Suruburi stranse doar cu dinamometrica conform valori fabrica (FZ1, R1 service manual & parts)

- Loctite Blue (medium) pt suruburi care se pot desface

- Vaselina cuprata pt parti mobile la etrieri etc, pe baza de litiu la restul (furca, etc)

- Spalata doar cu sampon PH neutru, manual, cu buretele, cu exceptia celor 2 cazuri cand a fost spalata in primul an, la mecanic, cu spuma si aparat cu presiune.

- Tinuta cu prelata in garaj, pe iarna roata fata suspendata pe polistiren ca sa impiedic deformarea anvelopei, curent redresor la fiecare 2-3 saptamani in lunile de iarna, pt a preveni scaderea voltajului bateriei.

eroare: etrierele sunt R1 2014, nu 2008

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...