Jump to content
Sign in to follow this  
®azvan

Faruri Hid Demon - Angel Eyes

Recommended Posts

Salut,

 

stie cineva daca in Romania se comercializeaza pe undeva faruri de motocicleta (Yamaha Fazer 1000cc / FZ1S) Demon Angel Eyes?

 

 

post-70685-0-56248800-1425628758_thumb.jpg post-70685-0-27997400-1425628781_thumb.jpg

 

post-70685-0-58219700-1425628798_thumb.jpg

 

 

Cateva specificatii tehnice:

 

Item Description

 

Full set with Angel Eyes, Demon Eyes, HID Projector and Headlight Assembly High Quality Aftermarket Headlight Assembly with Direct OEM Fiment. Easy Installation Low beam and High beam mode Low beam: Guiding beam between 1-25 meters High Beam Mode: Strong focus at 25 meter away.

 

Fitment:

 

Fit Yamaha FZ1 2008-2012

 

Angel Eyes's Parameters

 

4mm CCFL with no-black-joint type. Double luminance than 2.5mm CCFL Input Voltage: 12V Rated Power: 3W ​Life-span: 30000H Color: Blue ​

 

Demon Eyes's Parameters

 

Input Voltage: 12V Rated Power:3W Life-span:25000H Color: red

 

HID Blubs Parameters

 

Starting Voltage: 23 KV Color Temperature Range: 6000K Lumin: 2800LM Life Span: 2500Hrs

 

Ballast Parameters

 

Input Voltage: 9-16V Rated Voltage: 13.5V Max. Input Current: 10A Rated Current: 3.2A Output Watt: 35W Working Temp.: -40 Degree to +105 Degree ​

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei sa iesi mult mai ieftin se pot monta proiectoare cu lupa in faruri, vezi un topic cu poze aici

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

De-acolo am postat pozele si informatiile. Intrebarea era daca "la noi la Romanica"...

 

Merci de ajutor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da gasesti si in Romania. Vezi aici

Edited by Serban.S

Share this post


Link to post
Share on other sites

E un inceput. Problema este ca am nevoie de far cu totul. Nu ma apuc de decupat oglinda farului ca sa adaptez proiectorul. In farul de FZ1S nu-mi intra decat bec halogen H4.

 

As vrea farul cu angel eye si proiectorul cu lupa (demon), eventual kit montaj, incluse

 

Multu oricum

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Merci, dar tot nu e in Romania.

Ideea e urmatoarea... Daca vreau sa comand din state, iau de pe ebay. Insa daca imi vine ceva ars sau care trebuie schimbat, dupa ce am platit o data taxele lor de transport, mai am de platit inca o data taxele de tur-retur.

 

Si nu-s chiar eftine...

 

Asta e motivul pt care am intrebat ... se gaseste undeva la Romanica?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cauta in EU sau UK , e mult mai mic transportul.

 

totusi mi se pare o suma enorma pentru niste faruri, parca as face altceva la mobra, un chip-tuning la Ivan sau evacuare full arrow, (era 400$ la oferta acum ceva timp), sau doar o finala akra... o sha cu gel.. un amortizor spate bun...sunt multe de facut pan la faruri

Share this post


Link to post
Share on other sites

cauta in EU sau UK , e mult mai mic transportul.

 

totusi mi se pare o suma enorma pentru niste faruri, parca as face altceva la mobra, un chip-tuning la Ivan sau evacuare full arrow, (era 400$ la oferta acum ceva timp), sau doar o finala akra... o sha cu gel.. un amortizor spate bun...sunt multe de facut pan la faruri

 

Am Power Commander stage V sub sa (care mi-a rezolvat cuplul pt turele joase). Am evacuare Scorpion, la care i-am aruncat db killer-ul, pe care nu o laud eu, insa am sa spun ce ziceau baieti cu sbk-uri... si anume ca "suna bestial"... poate un amortizor spate... poate niste frane mai bune, desi nu m-am plans de cele stock...

 

Ideea e ca nu-s pilot de sbk sau motogp, nu ma dau cu genunchiul sau cotul jos, desi echipamentul e dotat cu... Folosesc si eu motocicleta ca orice om care are o pasiune pentru... Si anume sport touring. Iar de cand am si sotie... si mai calm ca la inceputuri

 

As ramane la far pentru ca motocicleta am adus-o din anglia si e dotata cu far pt mers pe dreapta... deci oricum ar trebui sa-l schimb cu toate reglajele facute pt mersul pe partea stanga a drumului

» Post actualizat in 08 Mar 2015 16:36

ar mai fi o chestie cu "adaptarea" lupei in far prevazut pt halogen... nu am vazut niciodata o lupa, dar... are reglaj stanga dreapta sus jos?

 

Ma gandesc ca neavand reglaj... si eu il lipesc / adaptez permanent acolo... nu risc sa-l orientez poate chiar catre ochii celor de pe contrasens?

» Post actualizat in 09 Mar 2015 17:09

O intrebare pentru cei care s-au lovit de problema asta...

Diferenta dintre farurile pentru circulat in anglia vs restul europei este:

1. oglinda, respectiv dispersorul farului

2. rotatia becului cu halogen in far

Din cate am observat la mine (motocicleta este fabricata pt anglia)... lacasurile becurilor sunt rotite 10-15 grade intr-o directie (nu mai stiu in care)

Intreb asta pentru ca daca-mi montez kitul xenon-angel eyes si problema nu este doar din rotatia becului in far, ci si din oglinda/dispersor... risc sa-i omor pe cei de pe contrasens cu lumina mult mai puternica.

In domeniul auto, din ce-am gasit la prima mana pe net... nu ar fi numai rotatia becului in far, ci si oglinda farului cu dispersorul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Farurile de acum merg simultan și pe lungă și pe scurtă ? Au două becuri H4-3 ? Farurile au sticlă clară sau dispersor ? Farurile diferă stânga/dreapta ?
Ce ai găsit pt auto e destul de valabil și pt moto, de obicei ansamblul e cu proiector/scurtă, reflector/ lungă (cu mențiunea că totul pt moto e mult mai dificil de realizat).
Chinezăria de pe ebay cu $474 nu o să meargă bine pe ambele, probabil o să meargă perfect pe scurtă și prost pe lungă (sau invers - mai puțin probabil). Nu arunca banii până nu citești bine despre subiect, sunt și demo pe youtube.
La mine (Hornet 600 - 2007 UK) au ales să pună oglindă simetrică, sticlă clară (fără dispersor), nu există reglaje EU-UK.
Dezavantajul e că nu ai un plus de lumină pe partea de mers.

E greu de găsit o soluție care să-i mulțumească și pe cei de pe contrasens .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate te ajuta acest material app. de reglajul proiectoarelor.

 

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=ro&prev=/search%3Fq%3DFORUM%2B%2B%2509Kawasaki%2BNinja%2B300%2BForum%26biw%3D1920%26bih%3D922&rurl=translate.google.ro&sl=en&u=http://www.r6-forum.com/forums/showthread.php%3Ft%3D151048&usg=ALkJrhiTvO27cs7ey-EiAgAgXYtFl0YZHg

 

La mine farul este lipit aiurea, si nu poate fi desfacut la cald .... de aceea am renuntat deocamdata.

Edited by Contabil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mai rezolvat din ecuatie :) (mi s-au mai clarificat din necunoscute)

 

Vreau sa raman la varianta prezentata de Serban S mai sus si aprofundata de HondaVF aici, carora le multumesc pe aceasta cale.

 

Oglinda farului va fi vopsita neagra... (lupa avand propriul sistem de concentrare al fasciculului)

 

Sticla este transparenta... cade problema cu dispersorul

 

Lupa va fi montata fix in locul halogenului, pe aceeasi montura (cu o contrapiulita)... Si aici exista adevarata problema. Halogenul la farul meu (FZ1S) are o inclinatie de 10-15 grade (rotatie)... nu mai tin minte catre ce parte. Prespun ca cele pt anglia au inclinatia intr-o parte, iar pt restul europei in partea opusa. Insa asta nu va fi foarte greu de rezolvat. Oricum am observat la linia orizontului la xenon este mai dreapta decat la fasciculul facut de un halogen

 

 

 

Spre deosebire de halogenul clasic

 

 

Edited by navix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretic, proiectia farurilor cu HID-ului cu lupa pe un perete este o linie orizontala cu un mic "mot" luminos pe partea dreapta.

Asta in cazul circulatiei pe partea dreapta, stil european.

La englezi este la fel de orizontala linia numai ca "motul" luminos este pe partea stanga.

Pentru a nu ii orbii pe cei de pe contrasens si a vedea mai bine zona santului...

Spor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretic, proiectia farurilor cu HID-ului cu lupa pe un perete este o linie orizontala cu un mic "mot" luminos pe partea dreapta.

Asta in cazul circulatiei pe partea dreapta, stil european.

La englezi este la fel de orizontala linia numai ca "motul" luminos este pe partea stanga.

Pentru a nu ii orbii pe cei de pe contrasens si a vedea mai bine zona santului...

Spor.

 

 

Da, asta sustineam si eu prin exemplele din cele 2 fotografii... Xenon lupa vs Halogen normal. La halogen is de fapt 2 moturi (fiecare far face motul lui)... si motul e mult mai inalt decat la xenon

 

Insa am mai gasit un termen pentru bulbii xenon: LHD vs RHD. Ele fac diferenta catre unde e orientat "motul"

» Post actualizat in 11 Mar 2015 07:53

Cam asa ar trebui sa arate cu lupele montate.

» Post actualizat in 11 Mar 2015 07:54

post-70685-0-50188800-1426060458_thumb.jpg

» Post actualizat in 11 Mar 2015 07:55

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ești pe calea cea bună dar tot mai ai de studiat ca să nu arunci banii degeaba. Fascicului acela care arată ca o crosă cu vârf spre dreapta (RHD) sau spre stânga (LHD) este pt fază scurtă și e dat de forma obturatorului (între bec și lupă). Toate proiectoarele au ( sau se pot regla să aibă ) fascicul perfect pe fază scurtă.

Problema rămâne cu faza lungă: de obicei pt lungă e un alt bec, de data asta cu reflector.

La tine având un singur bec nu știu cum ar ieși. E bună ideea ta de a căuta un headlight assy în RO pt a proba înainte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gandesc ca bixenon-ul pe care vreau sa-l iau (click aici) vine by default pt europa (RHD). Deci nu ma mai preocupa aceasta problema.

 

Ce ramane in picioare ca problema este inclinatia soclului pt bec in far (are o inclinatie, vezi atasament)

 

 

 

Mi-e frica ca aceasta inclinatie sa nu fie pt Anglia (farul este pt left side driving la mine, moto este produsa pt anglia), iar pt farurile de restul europei inclinatia sa fie in sens invers

Edited by navix

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Corect, insa proiectorul se monteaza in soclul H4-ului. Daca H4 (halogenul din fabrica) are o inclinatie, si proiectorul va pastra aceeasi inclinatie...

» Post actualizat in 12 Mar 2015 07:02

Corect, insa proiectorul se monteaza in soclul H4-ului. Daca H4 (halogenul din fabrica) are o rotatie, si proiectorul va pastra aceeasi rotatie... (vezi foto atasament anterior)

» Post actualizat in 14 Mar 2015 10:39

Am revenit cu fotografia de la farul demontat. Se vede cum soclul becului are o inclinatie catre dreapta (axele rosii), fata de perpendiculara pe linia orizontului (galben)

 

Sunt curios daca la farurile pt europa farul H4 are inclinatie/ rotatie inversa. Ma ajuta cineva?

 

post-70685-0-02971700-1426329555_thumb.jpg

 

» Post actualizat in 18 Mar 2015 07:36

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Montat lupe bixenon angeleyes (acestea) pe Fazer 1000 FZ1S

 

post-70685-0-68393100-1426663068_thumb.jpg

 

Cumparat si 2 bucati balasturi (aici), iar baietii de la magazin au fost f amabili, recomandandu-mi si cablurile directe de alimentare din far, 2 buc (aici), asa ca este totul plug and play.

 

post-70685-0-52970600-1426663089_thumb.jpg

 

Pentru cei care vor ca totul sa fie perfect, fara adaptari sau improvizatii... ei bine, sunt chinezarii, trebuie adaptate. Deci pentru acestia din urma nu recomand, au destule minusuri la fabricatie, plus mici pete (de ordinul mm, deci f mici) de oxidare pe alocuri (probabil au fost tinute in umiditate pe vapor :P ). Ca o paranteza, ce a trebuit sa adaptez a fost si din faptul ca farul meu de anglia avea soclul de H4 inclinat prea mult dreapta, si daca montam asa... orbeam pe cei din contrasens, asa ca la contrapiulita a trebuit sa-i slefuiesc ghidajul, lasand rotatia bixenonului la liber, pe care ulterior am fixat-o cu niste poxipol pe spate, (merge orice chit)...

 

Partea buna e ca sunt facute din fier, iar lupa din sticla... deci sunt construite durabil. Ca sa va faceti o idee despre montaj, vedeti

 

post-70685-0-83036600-1426663795_thumb.jpg post-70685-0-50354500-1426663798_thumb.jpg post-70685-0-34305000-1426663800_thumb.jpg post-70685-0-27555800-1426663802_thumb.jpg

 

Pentru 400 lei cu totul, eu zic ca merita. Plus ca a iesit super ok totul (si nu e gata)

 

post-70685-0-62912000-1426663831_thumb.jpg post-70685-0-20218500-1426663834_thumb.jpg post-70685-0-58231100-1426663836_thumb.jpg post-70685-0-06245600-1426663839_thumb.jpg

 

 

» Post actualizat in 18 Mar 2015 07:37

post-70685-0-68393100-1426663068_thumb.jpg post-70685-0-52970600-1426663089_thumb.jpg
post-70685-0-83036600-1426663795_thumb.jpg post-70685-0-50354500-1426663798_thumb.jpg post-70685-0-34305000-1426663800_thumb.jpg post-70685-0-27555800-1426663802_thumb.jpg
post-70685-0-62912000-1426663831_thumb.jpg post-70685-0-20218500-1426663834_thumb.jpg post-70685-0-58231100-1426663836_thumb.jpg post-70685-0-06245600-1426663839_thumb.jpg

» Post actualizat in 18 Mar 2015 19:24

.

 

 

 

 

post-70685-0-99714200-1426706452_thumb.jpg post-70685-0-70641600-1426706450_thumb.jpg post-70685-0-36098100-1426706455_thumb.jpg
post-70685-0-13717000-1426706442_thumb.jpg post-70685-0-91438400-1426706447_thumb.jpg post-70685-0-11534600-1426706445_thumb.jpg

 

» Post actualizat in 21 Mar 2015 18:58

.

 

 

 

 

 

 

 

si iata primele fotografii

 

post-70685-0-38506900-1426964174_thumb.jpg post-70685-0-95999300-1426964178_thumb.jpg
post-70685-0-97177900-1426964182_thumb.jpg post-70685-0-17333100-1426964188_thumb.jpg

» Post actualizat in 21 Mar 2015 18:59

un pic mi-a data de furca obturatorul xenonului... cand mergea, cand nu... de vina erau mufele lui... atentie la mufe cu chinezariile... trebuie verificate!!!

» Post actualizat in 30 Mar 2015 12:05

.

 

 

 

 

 

Si un film cu farurile montate.

 

 

PS: Nu va legati de semnalziarile care se aprind ca un pom de craciun (trebuie sa vina si releul care corecteaza asta)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...