Sari la conținut

Curatare/sincronizare carburatoare


sarpee
 Share

Postări Recomandate

Am fost de curand sa fac revizia(ulei+filtre) si am intrebat daca este nevoie sa fac o curatare si sincronizare de carburatoare, mecanicul de acolo mi-a spus ca trebuie facuta periodic treaba asta, pentru ca sunt mizerii in benzina, rezervoarele sunt vechi..etc. Ideea este ca nu am absolut nici o problema la pornire sau in mers, merge normal nu se ineaca porneste imediat. Este neaparata nevoie sa fac asta sau a zis-o sa mai scoata niste bani de la mine? Si care ar fi "simptomele" in cazul in care as avea nevoie sa fac curatarea si sincronizarea carburatoarelor ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact ce ti-a spus gsxrider, dar e bine de facut macar la 2 ani, mai reduci si din consum nu cu mult dar e ceva.Ai trecut in manual mobrei tale la ce interval se face operatiunea.

Nu stiu daca modelul tau are filtru benzina, banuiesc ca da.Daca nu cumpara unul si asa o mai lungesti cu curatatul si sincronizatul.

Eu le curat si le sincronizez de plictiseala mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@pacaliciossu Ai apă în benzină! Încearcă să scoți tot din rezervor, să cureți carburatorul şi filtru benzină şi dă-i bice după aia. Exact aceleaşi simtome pe aveam pe un burgman, aşa le-am rezolvat. Baftă!

tu stii si numerele castigatoare la loto de luna viitoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul a spus ce a patit el....ramane la aprecierea mea daca il iau in consideratie sau nu ....de aia este forum...hai sa nu fim rai....aflu de la el ceva de la tine ceva si apoi iau o decizie.....tine de noi cum cernem informatia........Cat i-mi iese daca-ti dau numerele :)

ai auzit de pisica lu Schrodinger? acelasi principiu se poate aplica si la carburatoare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

superbec ar fi cazul sa-ti revizuiesti atitudinea pe forum. nu demult si pe mine m-ai jignit fara motiv. si niciun moderator nu vede...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare cand va invata romanul ca problemele tehnice se verifica si remediaza la SERVICE si nu pe forum?

 

"Motocicleta intretinuta maniacal" (in fata blocului, cu cheia de bicicleta si cu smartphone-ul alaturi pe motociclism.ro)

 

Exista si exceptii: oameni care consulta manualul, au scule, dispozitive, cunostinte, abilitati.

Editat de Gnraloo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Forumul , mai ales partea tehnica e pentru intrebari si raspunsuri, daca voi aberati cu voiosie nu ajutati pe nimeni

 

Exemplele cu "am avut eu apa in benzina la un scuter acum 3 ani " nu sunt relevante !!!!

da se poate sa aiba apa in benzina dar probabilitatea este destul de mica, se poate sa aiba muste in carburator, sau mazga de 2 degete sau membrana vacumatica rupta sau sa fi umblat vre-un injiner electronist prin el .

 

Aveti atasate, carburator cu ALGE !!! si carburator cu MUSTE !!! tu ai fi zis ca aveau apa in benzina ca la scuterul tau, eu doar am incercat sa fac colegul sa inteleaga ca nu poti sa-ti dai cu parerea pana nu deschizi cutia cu maimute !!!

 

 

 

 

post-36094-0-06508800-1426670845_thumb.jpg

post-36094-0-62132700-1426670855_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si care ar fi "simptomele" in cazul in care as avea nevoie sa fac curatarea si sincronizarea carburatoarelor ?

Cel mai simplu de verificat si o poate face oricine: cu motorul in neutru, pe loc, deschizi gazul repede. Nu-i nevoie sa o turezi pana la linia rosie. Urmaresti daca agregatul se tureaza usor, fara sa "balbaie" in ture joase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa intervin si eu ca musca in lapte........

Sincronizare presupune cel putin 2 carburatoare.

In cazul meu ......este doar un carburator, probabil cu 2 camere ...deci ar insemna doar curatare sau reglare.

Daca incerc sa merg constant la 3000 de ture, da in nas ca si cum nu ar avea gazolina,,,,peste nu am probleme...adica la 3500 sau 4000 pot sa merg constant indiferent de treapta....problema apare doar la 3000 de ture.

Intrebare : .....este problema de carburatie sau ma uit la altceva...adica cum faceti voi sincronizare trebuie sa ma duc si eu la un reglaj anume sau este altceva...

( mentionez ca nu am umblat niciodata la carburatie- mobra : xf 650 )

Conform manualului carburatoarele tale se sincronizeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce prostii am gasit si eu prin carburatoare ... si eu sunt de parere ca trebuie cel putin verificat. Fie desfaci capacele la plutitoare (verifici si nivelul daca tot faci asta) si vezi cat de mare e mizeria, fie pe la membrane (verifici membranele sa fie intregi) .. ai gasit mizerie, dai totul jos si cureti. Daca gasesti curat, amani operatiunea pentru sezonul urmator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vreo doua saptamani am scos si eu motorul de la iernat si am constatat ca se tureaza mai greu ca de obicei...cel putin pana in 5000-6000 de ture(mai sus nu imi dau seama) simt ca se tureaza cam lent,adica trebe sa bag mana in gaz parca mai tare ca de obicei ca sa urce bine in ture...mentionez ca am motorul de la profil de vreo 3 ani si nu am facut niciodata sincronizare si curatare de carburatoare(cine stie si inainte sa o iau eu de cand nu au mai fost facute)..oare poate fi din aceasta cauza?Cam cat ar costa in medie toata treaba asta la un service?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vreo doua saptamani am scos si eu motorul de la iernat si am constatat ca se tureaza mai greu ca de obicei...cel putin pana in 5000-6000 de ture(mai sus nu imi dau seama) simt ca se tureaza cam lent,adica trebe sa bag mana in gaz parca mai tare ca de obicei ca sa urce bine in ture...mentionez ca am motorul de la profil de vreo 3 ani si nu am facut niciodata sincronizare si curatare de carburatoare(cine stie si inainte sa o iau eu de cand nu au mai fost facute)..oare poate fi din aceasta cauza?Cam cat ar costa in medie toata treaba asta la un service?

Pune benzina fresh pentru inceput si vezi pe urma.

E bine sa faci o curatare si sincronizare mai ales dupa atata timp, la mine dupa 4ani erau foarte putin desincronizate.

Editat de kawazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut plinul cand am scos motorul cu benzina de 98...inainte mai aveam putina in rezervor, deci aproape toata din rezervor e benzina fresh...o sa ma interesez la ceva service daca de acolo e problema.. Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune benzina fresh pentru inceput si vezi pe urma.

Apropo de benzina fresh, cu 2 ani in urma mi-a adus cumnata-miu o canistra de 5 litri de benzina uitata undeva intr-un colt. Era de pe vremea cand nu se gasea ('89).

Am pus-o in mobra peste alti 2-2,5 litri(intrasem pe rezerva). Nu am simtit nicio diferenta in mersul motorului.

Mentionez ca motorul era de 125 deci ar fi trebuit sa se simta cea mai mica diferenta de plus-minus putere.

Benzina mi-a dat-o deoarece acum e pe diesel :D

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de benzina fresh, cu 2 ani in urma mi-a adus cumnata-miu o canistra de 5 litri de benzina uitata undeva intr-un colt. Era de pe vremea cand nu se gasea ('89).

Am pus-o in mobra peste alti 2-2,5 litri(intrasem pe rezerva). Nu am simtit nicio diferenta in mersul motorului.

Mentionez ca motorul era de 125 deci ar fi trebuit sa se simta cea mai mica diferenta de plus-minus putere.

Benzina mi-a dat-o deoarece acum e pe diesel :D

Depinde ce mobret ai, la al meu wakasaki se simte imediat daca este benzina proasta.Primavara cu benzina veche din tomna nu merge tocmai rotund, dupa primul plin fresh a fost altceva.De asemenea am bagat de la Aral si s-a simtit cat de prosta era.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de benzina fresh, cu 2 ani in urma mi-a adus cumnata-miu o canistra de 5 litri de benzina uitata undeva intr-un colt. Era de pe vremea cand nu se gasea ('89).

Am pus-o in mobra peste alti 2-2,5 litri(intrasem pe rezerva). Nu am simtit nicio diferenta in mersul motorului.

Mentionez ca motorul era de 125 deci ar fi trebuit sa se simta cea mai mica diferenta de plus-minus putere. :D

 

 

Benzina proasta nu avea de ce sa fie, mai ales ca era cu plumb.

Editat de Ultrasunete
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu doar am incercat sa fac colegul sa inteleaga ca nu poti sa-ti dai cu parerea pana nu deschizi cutia cu maimute !!!

corect 100%

 

ca se poate cateodata sa se mai intuiasca anumite probleme pe baza simptomelor... da.

DAR pana nu deschizi pacientul sa vezi... mizerii, plutitoare sparte cu benzina-n ele, cuie pontou care nu mai inchid, mizerie, membrane ciupite... etc... ramanem la discutii filosofice cu si despre carburatoare.

Mecanicul nu este un om rau care vrea sa te lase fara bani... este un om calificat care in cazul sincronizarii iti salveaza bani scazand consumul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,astazi am scos mobra de la iernat si iam schimbat bujiile,am pus bateria,am pornit-o si la scurt timp a inceput sa curga pe furtunul care este pozitionat in partea de jos al cutiei de la filtru de aer si coboara sub motocicleta jos ceva lichid,nu este benzina dar miroase a benzina,este ceva condens?este normal sa curga asa?dupa ce am facut o tura si sa incalzit nu a mai curs!


» Post actualizat in 25 Mar 2015 18:56

????????????????????????????????????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Curge uneori benzina pe furtunul de drenaj al carburatorului din dreapta.

Prima data am observat atunci cand i-am schimbat bujiile, la inceputul lui august, pentru ca nu mai pornea, dupa ce am lasat-o cam o luna nepornita, cu husa pe ea, cam in soare. Inainte sa-i schimb bujiile, a pornit doar intr-unul, apoi n-a mai pornit deloc. I-am pus bujiile noi, am facut o greseala ca nu le-am verificat/facut distanta, dar a pornit. Atunci a curs putin insa, cateva picaturi. Astazi am fost cu ea la serviciu, ca de obicei. Cand sa plec, pata mare de benzina sub ea. Curgea tot pe acolo, dar mai tare. A pornit destul de greu, cu soclul tras, mai intai intr-unul apoi, abia, abia, a pornit si celalalt. Si dimineata tot cam greoi mi s-a parut ca a pornit. Am ajuns cu ea acasa, am parcat-o in aceeasi pozitie ca de obicei, vad ca nu mai curge. Surubul de drenaj e strans, l-am verificat prima data cand a curs.

 

E vorba de Kawasaki El250, motorul de pe Ninja 250, cu aceeasi carburatie.

 

De ce curge?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cuiul pontou varza/blocat/oxidat/mizerii al blocheaza si-ti da peste nivel si curge pe langa..sau am patit,ramane blocat pe inchis.....din pacate degeaba ne dam cu parerea,trebuiesc demontate

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am crezut si eu insa m-am cam razgandit cand am vazut pe youtube cateva filmulete despre curatarea acestui tip de carburatoare. M-am uitat cu atentie si nu exista nici un canal de refulare, care sa ocoleasca surubul obturator.

Da ,trebuiesc desfacute si curatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...