Sari la conținut

Honda CRF250 Rally dezvaluita!


Postări Recomandate

Se cunoaste faptul ca Honda se pregateste sa lanseze noul Africa Twin.



In acelasi timp, firma a dezvaluit poze cu un nou model care poarta numele de CRF250 Rally.



In acest moment, este doar o motocicleta concept, pregatita sa fie “steaua” de la Salonul Moto Osaka din Japonia, dar ne asteptam ca aceasta sa devina un model de productie.



Stilul exterior este o copie directa a ultimului racer folosit in Dakar, CRF450 Rally.



SURSA: http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/honda_crf250_rally_dezvaluita.html


post-85744-0-88210800-1426663901_thumb.jpg

post-85744-0-37266400-1426663907_thumb.jpg

post-85744-0-83516800-1426663912_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Este vreun posesor al acestui model pe forum?

Ma interesează destul de mult achizitia unui crf250 rally nou anul asta.

Poate aflu niște păreri românești despre motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru orice, inclusiv oraș.

In prezent am trei motociclete, însă fiecare face altceva. Una de touring, dar una de enduro și una de oraș, însă toate sunt cam înaintate în vârstă.

Nu ar fi o problemă asta însă îmi doresc totuși o motocicleta noua pe care sa ma urc vineri dimineața când plec la serviciu iar de acolo sa plec direct într-o tura în care lipsa drumurilor sa nu fie o problema.

Călătoresc singur, cu bagaj cat mai puțin, Viteza de deplasare doar în limitele legale, poate uneori peste, încerc sa evit autostrăzile.

E o motocicleta care cred ca mi se potrivește, după experienta capatata de-a lungul timpului cu motocicletele pe care le am deja.

Știu ce poate face motocicleta asta doar din ce am citit, vizionat de pe site-urile din străinătate, însă m-ar fi interesat sa port o discuție cu un posesor din România a acestui model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca da. :) Problema motocicletei nu e capacitata cilindrica ci greutatea. Are cam 160 de kile. Oricum, nu e ca in pozele din topic. Doar echipamentul de navigatie sare de 2000 de euro in poze.

 

In realitate bordul arata asa:

http://www.honda.co.uk/content/dam/central/motorcycles/off-road/crf250-rally-2017/Honda-CRF250Rally-overview10-16x9.jpg/jcr:content/renditions/c4.jpg

 

Doar numele pare sa fie de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Plumb de competitie.

Sa stii ca da. :) Problema motocicletei nu e capacitata cilindrica ci greutatea. Are cam 160 de kile. Oricum, nu e ca in pozele din topic. Doar echipamentul de navigatie sare de 2000 de euro in poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Măcar am fost sa o vad.

Mi se pare foarte ergonomica. Am 1.78m și 76 de kg. Pulpele vin perfect încadrate după carene. Parbrizul e destul de înalt cat sa îți protejeze trunchiul și capul de vânt. Hand guard-urile sunt doar pt protecția de vânt dar vin foarte bine pe mâini.

Deși e foarte înaltă, în momentul în care te așezi pe ea se lasă suspensia cat sa stai aproape cu tălpile complet pe pământ.

Ca și construcție mi se pare foarte bine făcută, deși după seria sasiului e făcută în Thailanda.

Acces foarte facil la consumabile și nu trebuie sa desfaci carene pt a ajunge la ulei, filtru etc.

E foarte masiva pentru un motor de 250cc,dar în același timp are linii foarte plăcute care o încadrează foarte bine în carenele de plastic.

Codita susține vreo 5 kg și are accesorii pt montarea unui rack sau doar pt plasă.

Bordul e foarte sus pus și nu e nevoie sa cobori capul ca sa observi afișajul.

Ghidonul putea fi un pic mai înălțat dar se rezolva cu niște înălțătoare.

Din păcate aripa fata e pusa în asa fel încât toată apa pe care o arunca roata ajunge în spatele scutului de plastic, direct pe motor. Nu e problema cu apa dar e mai nasol cu noroiul. Deja m-am gândit la o soluție și pentru asta.

Șaua e destul de ok. Nu e cea mai confortabila dar e totuși un enduro. Pe mine nu m-a deranjat pt ca am avut și mai nasoale.

Pentru mine e o varianta de luat în considerare.

post-43386-0-89729400-1516725050_thumb.jpgpost-43386-0-66720900-1516725113_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am A-ul, de vreo 10 ani.

Știu ce caut și de aia am întrebat despre crf250 rally.

Din păcate nu exista un crf250 rally la drive test.

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e o postare sub demnitatea ta de troll.

esti praf

 

nu exista nici un alt motiv real pentru un barbat de talie medie care traieste in Europa si este detinator de categoria A sa se uite la motocicleta asta ! dar pentru tine en500 "trage de rupe"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motivele mele sunt destule de simple:

1. vreau neaparat motocicleta noua (am 4 motociclete vechi si am ajuns totusi sa imi permit o motocicleta noua, insa intr-un buget de maxim 7.000 de euro)

2. yamaha xt660z tenere nu se mai importa in Europa din cauza normelor de poluare asa ca o scot din discutie pentru ca nuo mai gasesc - exlus varianta SH din Italia sau alte tari.

3. motorul sa fie monocilindru (e preferinta mea si nu ai cum sa ma scoti din asta)

4. sa aiba o protectie la vant eficienta, nu doar un parbriz (ma refer la un minim de carene, usor de inlocuit in caz de tavaleala si costuri ok, precum si variante aftermarket)

5. greutate de maxim 150 de kg la plin cu o variatie de 10%

6.consum de pana in maxim 4l/100km, cu o autonomie de aprox. 300 de km in varianta standard

7. optiuni si accesorii minime incluse in varinata standard : ABS deblocabil, faruri led, suspensii USD)

8. cutie de viteze in 6 trepte

 

Motocicleta va fi folosita peste tot (naveta, drumuri lungi, trasee trial si soft enduro).

Preferatele mele sunt traseele din zona muntilor Apuseni si zona Dobrogei, insa planific vacante onroad si offroad in Grecia, Bosnia, Albania, Serbia, Republica Moldova si alte tari din zona central-estica si estica a Europei.

Calatoresc exclusiv singur, fara pasager sau parteneri de drum, de cele mai multe fara un traseu prestabilit ci doar o destinatie.

Nu ma doare sufletul sa tavalesc o motocicleta noua sau sa ii zgarii/sparg carenele, important e sa functioneze si sa ma duca si aduca acasa.

 

In anul 2015 am facut o tura de 10 zile in Apuseni cu o Honda XR250 Baja care a fost foarte placuta in urma careia mi-am dat seama ce fel de drumuri vreau sa parcurg, dar si lipsurile pe care le are o motocicleta ca XR250 Baja. Tura a fost prezentata pe forum:

/index.php?/topic/730753-offroad-prin-apuseni-cu-baja/?hl=%2Bbaja+%2Bapuseni

 

In concluzie, principalele motive sunt astea:

 

post-43386-0-33645400-1447765239_thumb.jpg
post-43386-0-42906500-1447765224_thumb.jpg
post-43386-0-52287700-1439982170_thumb.jpg
post-43386-0-52927200-1439981423_thumb.jpg
post-43386-0-21804600-1439981441_thumb.jpg

 

Rugamintea mea e ca doar cei care au sau au avut motociclete de soft enduro sau adventure sa isi expuna opiniile si experinetele proprii.

Desigur, cel mai mult m-ar fi intereset parerea unui coleg care are chiar o Honda CRF250 rally dar am aflat ca nu a fost vandutat niciuna in Romania.

Din fericire am gasit multe reviewuri si experinte din calatorii cu acest model de pe alte site-uri din strainatate!

 

O zi placuta!


» Post actualizat in 01 Feb 2018 10:55

Sper ca nu am scris prea mult...


» Post actualizat in 01 Feb 2018 10:56

Stiu ca initial am scris ca am 3 motociclete, dar din fericire, inca una va mai fi resuscitata !

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai 3 motociclete sau 3 cazane ancestrale stricate de alexen?

 

esti tipu ala care calucleaza cumpararea unei jucarii de om mare , in cei 10 ani de "motociclism" nu ti-ai dat seama ca compromisurile sunt de rahan in motociclism?

 

toate calculele tale se spulbera cand o sa-ti dea tiru flashuri pe DN-u , cand te depasesc maxi-taxiurile la mm pentru ca nu ai cu ce ...(nu ca ai putea daca ai avea cu ce dar macar sa-ti dai o sansa)

 

asta e o motocicleta pt detinatorii de A2 si femei timide cu o casa la breaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde pe unde merge cu ea. Daca face plimbari in afara drumurilor asfaltate eu zic ca e peste Jawa aia pe care trebuie sa o incaleci dupa ce se alege praful de BMW-ul ala smecher cu care ai pornit la drum. Parca asa a fost in documentarul cu Ciarli si Iuan.

 

Daca ar avea bani mai multi, varianta cu o Yamaha WR450 si un kit de rally raid ar merge mai bine. Bordul ala inalt care ii place lui mult e gandit pentru mersul in picioare.

 

Sau asa ceva daca dubleaza bugetul: http://omegafibre.net/husquvarna-701/

Editat de Endurache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motivele mele sunt destule de simple:

.......................................................

Mihai,

 

Am avut in timp doua Kawa KLE500, pe ultimul l-am vandut luna trecuta.

Am calarit ocazional CRF250L (am un amic instructor moto care are numai d-astea la scoala lui, m-a batut gandul sa-mi iau si eu una in Romania si inca nu mi-a trecut de tot). Nu sunt diferente majore intre CRF205L si CRF250 Rally, in afara de parbriz si rezervor.

Trebuie sa iti spun ca un Rally nu face bine chiar tot ce enumeri tu in postul asta. Poti sa te folosesti de ea cu succes in Romania, pe drum si pe langa drum, este buna si de naveta urbana, dar cam atat. Cred ca trebuie sa uiti de calatorii in Europa cu motorul asta, sau chiar si de ture lungi in tara. Nu pentru ca nu fuge tare (eu m-am dat cu 250L pana pe la 130, dar dupa 110-115 a cam naspa). Daca nu mergi pe autostrada e un motor bunicel. Problema este insa confortul, o sa-ti pui popoul in apa rece seara, iar a doua zi vei face 50% din distanta pe care ai parcurs-o in ziua precedenta. Are saua ca o scandura, nu ai sesizat asta cand ai stat cateva minute pe ea in showroom, dar dupa doua ore pe sosea o sa-mi dai dreptate.

In locul tau as renunta la monocilindru si la enduro mai capabil, as mai pune vreo 600 de euri si mi-as lua un V-Strom cinstit. Nou. Poti sa te duci oriunde in Europa si poti sa o mai scoti si de pe drum pe ici, pe colo.

Daca esti chitit pe Rally, ia-o si nu mai sta pe ganduri, dar gandeste-te la ce am scris mai sus.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru părerea sinceră. Și mie mi s-a părut șaua destul de tare pentru drumuri mai lungi.

Am avut ocazia să mă dau cu un crf250l pe soft enduro și m-am simți destul de plăcut însă injecția nu prea de compară cu un carburator mecanic cu pompă de șpriț pe care îl are xr250.

Nu sunt neapărat chitit pe crf250rally, dar parca nu mă atrage o motocicleta de peste 200 de kg.

Orice se vor lansa noi modele în primăvara asta iar eu nu mă grăbesc.

In felul asta va mai crește și bugetul...dar și euro din păcate 😂😂!

Baftă și mersi încă odată!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut si eu o mobra de genul. Tot din postura de "barbat de talie medie care traieste in Europa si este detinator de categoria A" :wacko:

 

Ma uitam la CRF 250L, WR 250R si mai nou, la AJP: http://ajpmotos.ro/, care au niste mobre interesante si destul de ieftine.

 

Dar abordarea mea, pe care ti-o recomand, e transportat mobra intr-o duba / pick-up / remorca. Numai cand ma gandesc ce inseamna un drum din Bucuresti pana in Apuseni pe o mobra enduro < 600 cmc ma ia cu oboseala.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...