Sari la conținut

fzr 1000 merge in 2 pistoane


Tralfast
 Share

Postări Recomandate

Fzr de 1000 merge in 2 pistoane, daca pun fisele la 1 SI 4 porneste , in 2 pistoane, daca pun fisele la 2 SI 3 porneste in 2 pistoane, daca pun toate 4 fisele 2 SI 3 nu Mai merg. Bujii noi. Incercat cu alte bobine. Sincronizate carburatoare. Etc. Poate ma ajutati Sa Mai scutesc din timp cu incercarile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Poti sa postezi anul de fabricatie si modelul mai exact? Este posibil sa discutam de TCI sau TAC, nu de CDI, este un alt principiu aici.

Numai bine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fzr 1000, an 1990, scanteie am PE toate 4 fisele , fiecare bobina separat lucreaza foarte bine , Dar impreuna cred ca este o desincronizare la timpii de aprindere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa fiu rautacios, scuzati gluma dar nu m-am putut abtine... daca merge in doua pistoane e fzr 500, nu 1000! :)))

 

posibil o masa bagaboanta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprinderea este controlata de TCI, un sistem tranzistorizat. Ai doua bobine de inductie - bujiile1-4 si a doua pentru 2-3. Verifica in prima etapa rezistenta ohmica a bobinei Pick Coil, senzorul care asigura pulsul de tensiune in TCI, ar trebui sa fie 130-150 ohm. Ai manual sa verifici conductoarele care ajung la TCI de la Pick Coil? Cum se prezinta scanteia la bujii daca le scoti pe toate 4, albastru intens, zgomot.. ? In TCI este acel ITCI(Ignition Timing Control Unit) care asigura secventa aprinderii, posibil probleme...se achimba TCI ! Dar verifica etapizat!

Numai bine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In seara asta voi continua verificarile. CE am uitat Sa spun este ca daca merg cu ea in viteza 1 sau 2 la Peste 5000 rpm pentru fractiuni de secunda se aprind SI 2-3 , zici ca esti la rodeo, in viteze superioare 3-4-5-6 nu se Mai aprind.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema devine captivanta_pana la verdictul final TCI, continui cu:

1.Verificarea cu atentiei a conexiunilor de la TCI la bobine pe circuitele primare, cand spun atentie, ma refer la conectori si conductori, de asemenea conexiunile de minus pe intreg circuitul de apindere(ai nevoie de schema desfasurata a instalatiei).

2. Verificarea infasurarii Pick Coil, ma refer la partea de rigidizare in sistemul flyweel-bobina pick coil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In seara asta voi continua verificarile. CE am uitat Sa spun este ca daca merg cu ea in viteza 1 sau 2 la Peste 5000 rpm pentru fractiuni de secunda se aprind SI 2-3 , zici ca esti la rodeo, in viteze superioare 3-4-5-6 nu se Mai aprind.

Verifica rezistentele din pipe... sau mai bine zis, pentru un test inlocuieste-le cu niste stifturi din cupru sau alama.

 

Ceva nu faci bine la teste... insa nu-mi dau seama acum ce. Oricum, ai grija ca secundarul bobinelor este comun pe cilindri 1-4 si 2-3, daca o fisa sau o bujie este izolata fata de masa nu vei avea scanteie nici pe cealalta...

 

In mod normal as zice ca tranzistorul din TCI corespunzator cil 2-3 este pe duca... boala clasica a aprinderilor FZ/FZR. Verifica cu alta aprindere si daca se confirma, o sa-ti trimit echivalentul tranzistorilor din RO... nimic deosebit, niste darlingtonI NPN destul de ieftini.

 

 

LE Ce model este aprinderea?

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Contactele la bo(m)bine. Posibil ca una din ele sa fie oxidat/desprins.

Am spus Mai sus ca au scanteie toate 4 SI ca am probat SI cu alte bobine SI......la del!

» Post actualizat in 16 Apr 2015 03:56

Revin ca tot in ceata sunt, privitor la tranzistori am sunat aseara un prieten electronist SI a spus ca nu sunt o problema, in caz de nevoie II schimba cu altii bu806, Dar SI el a spus ca daca era tranzistorul dus 2 SI 3 nu porneau atunci cand Scot fisele la 1 SI 4. Probabil ca duminica o Sa am timp Sa vad CE de intampla.

Multumesc tuturor pentru sfaturi SI idei, daca Mai aveti spunetile ca sunt binevenite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Proverb japonez:

Sa nu tai capul shogunului pana nu ai taiat pe cele ale samurailor.

 

Verifica cu atentie ce s-a precizat mai sus, sigur o sa ai o mare surpriza.

Bafta,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...